|
| 125 : Oravita - Anina | |
|
+97jabels ciprian71 c o r v i n mielutu zburator Cipri Andrei Neculai t1972 elm AeroX aris86 Davee91 g.popovici IonutCFR2009 qew00 buzibumi CFR9999 Katalyn gheorghita impuls riciu dan tm cfr500 IonutChircu spiderpc dany90 19jimmy84 dejan allred marius664 kristi kkk phnegativ Radu cristi ar Lumunita Stana folkfan Plescan Floare Katalin4653 strainu Razvan Tudor Bobby_TM cortexedge MariusM karoly1975 petcu.adrian Hurricane baiazid Teodor Radu Tudor Luna lifetec vatmanul Vitosa Rarau Adirmvl bogdan.perejuc Sergiu rmn Ionutz ldh80 sorin_ncs nenuandrei Semafor Dr2005 manuela alexandru.boia Andrey_tm TVlad sp59 Caravelle_Zg ATM Vlad EA1clony106 srazvi 63-1143-5 cata_lin alexpopa luciangeo77 Adrian78 Nesebar The Legend Scoop alex.alexus.tm robertmok Tomi13leu Costi raoul cristi CFR mishu88 Amiralul bogdan srl diciluma jionutz COSTACHE MIHAIL stinky vrabieionut Seby ionut_te husdelaapus myster2008 101 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 15:30 | |
| Din materialul rulant existent la CFR Călători nu se potriveşte altceva. Cred că Malaxa sau LVT s-ar încadra în curbe, dar nu se încadrează la lăţimea tunelurilor. În schimb, am impresia că orice tramvai existent s-ar încadra... prin afară au mai fost linii de munte unite cu reţelele de tramvaie ale oraşelor apropiate. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 15:32 | |
| Dar automotoare noi pe doua osii cum sunt cele poloneze SA-105 ? Nu cred ca ar un efort foarte mare pentru CFR-Calatori se cumpere doua astfel de automotoare, iar investitia- prin consumul de combustibil mult mai redus al unui automotor nou SA-105 fata de o locomotiva 69/73- s-ar amortiza relativ repede! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 15:41 | |
| Astia vor sa inchida linia si ldh vrea sa cumpere CFR automoatoare noi speciale pentru linia asta . p.s.-dimitroavele de la Daesti sunt mancate de rugina, maine poimaine o sa cada efectiv ca nu se mai pot tine, ce sa modernizezi la niste epave . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 16:12 | |
| Dimitroavele nu se încadrează pe Oraviţa - Anina. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 16:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dimitroavele nu se încadrează pe Oraviţa - Anina.
Plus ca viata dimitrovelor s-a incheiat, gata cu ele, s-a pus punct . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 18:16 | |
| Viaţa Dimitroavelor s-a încheiat odată cu modernizarea ratată din 2007... s-a băgat o căruţă de bani în nişte vagoane care, cu vreo 4 excepţii, au circulat maxim 10 ani. În condiţiile unei căi de rulare în stare bună (gen Bucureşti - Constanţa), suspensia nu punea probleme deosebite (nici Malaxa 900 nu zdruncina pe cale sudată). Dar încălzirea aia doar cu abur... _________________ :TTT:
|
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 18:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Viaţa Dimitroavelor s-a încheiat odată cu modernizarea ratată din 2007... s-a băgat o căruţă de bani în nişte vagoane care, cu vreo 4 excepţii, au circulat maxim 10 ani.
În condiţiile unei căi de rulare în stare bună (gen Bucureşti - Constanţa), suspensia nu punea probleme deosebite (nici Malaxa 900 nu zdruncina pe cale sudată). Dar încălzirea aia doar cu abur... 1995-1997, nu 2007. - kapraty a scris:
Dr2005 a scris: Dimitroavele nu se încadrează pe Oraviţa - Anina.
Plus ca viata dimitrovelor s-a incheiat, gata cu ele, s-a pus punct . Wink
Tipic ție să fi cîrcotaș... Meriți să mergi ÎNTR-O cisternă cu acid sulfuric. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 18:54 | |
| - MariusM a scris:
- kapraty a scris:
Dr2005 a scris: Dimitroavele nu se încadrează pe Oraviţa - Anina.
Plus ca viata dimitrovelor s-a incheiat, gata cu ele, s-a pus punct . Wink
Tipic ție să fi cîrcotaș... Meriți să mergi ÎNTR-O cisternă cu acid sulfuric. Nu inteleg care e problema domnule Marius ? Daca dumneata traiesti in trecut este fix problema dumitale, ai auzit de modernizare sau ca viata merge inainte si nu sta pe loc ? Se pare ca in cazul tau nu exista asa ceva si traiesti in niste ani care probabil nici nu erai nascut . Viata merge inainte cu bune si cu rele, orice exista pe acest pamant are o durata de viata, si omul se naste, traieste si moare, ce ai sa faci cand mor parintii tai, te dai cu capu de pereti ca nu suporti asa ceva ? Nu exista lucru sa traiasca vesnic, toate mor intr-o zi, trebuie sa fi constient de asta, daca nu realizezi asta si nu esti constient sau nu vrei sa accepti e cam grav . Ce sunt dimitroavele, niste vagoane vechi, moarte si expirate care au fost scoase din exploatare din cauza varstei inaintate de exploatare . Asa si ? Cum am mai spus mai sus, deci durata de exploatare a ajuns la stadiul cand a trebuit sa fie inlocuite, nu vad rostul reactiei tale ? Si mie imi placeau 20-57, si ce vrei sa fac acum? Ma sinucid ca nu mai sunt, sau ma dau cu capu de pereti ca lui x nu-i placeau si ca a zis "bine ca au fost retrase" . Chiar nu-ti inteleg reactia, gata cu dimitroavele, se inlocuiesc cu altceva, asta e ciclul vietii . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 19:06 | |
| Pardon, 1997. Din 2007 au cam început să dispară. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Mier 05 Noi 2014, 20:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Din materialul rulant existent la CFR Călători nu se potriveşte altceva. Cred că Malaxa sau LVT s-ar încadra în curbe, dar nu se încadrează la lăţimea tunelurilor. În schimb, am impresia că orice tramvai existent s-ar încadra... prin afară au mai fost linii de munte unite cu reţelele de tramvaie ale oraşelor apropiate.
Malaxele sau LVT urile ar putea urca? vorbim teoretic pentru ca Malaxele nu intra deoarece au distanta intre osii 8500 mm iar instructia prevede 7000 mm. http://transport-in-comun.ro/trenuri/automotoare/diesel/seria77/77-0906-6-P5752%28ClungMold-Moldovita%29-Moldovita-063.jpg http://www.afer.ro/legislatie_nationala/Ordin%20nr.%20539%20din%202004%20-%20include%20anexele.pdf LVT nu cred ca se incadreaza la latime. __________ ldh80, in timp am remarcat ca desi ai scris mult la diferite topicuri, citeva ,,pasiuni" se vad peste tot: linia Crasna-Podgoria Husi-Chisinau si automotoarele poloneze SA. acuma mai mult ca sigur ca daca automotoarele se potriveau pe linia asta sau pe altele , Republica Socialista Romania ca membra a CAER ar fi cumparat aceste automotoare. Si tot de aceea daca schimburile economice o impuneau ar fi construit o noua legatura cu URSS la Husi. Dar n-a fost sa fie. Deci acum nici atit nu va fi. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Joi 06 Noi 2014, 10:06 | |
| Karpaty, in mesajul anterior MariusM nu s-a referit la tine. A numit calatoria cu acid sulfuric, noile vagoane inchise ermetic in care nu poti deschide nici un geam iar daca aerul conditionat nu functioneaza, chiar ca ne meritam soarta toti cei aflati acolo. Vagonul cu toate conditiile de calatori se transforma in cisterne de acid sulfuric din cauza atmosferei sufocante. Asa ca din acest punct de vedere, mai bune sunt dimitroavele. Pentru ca poti deschide geamurile.
Eu il cunosc pe Marius chiar si personal. E de o modestie rar intalnita. De doua ori i-am propus sa fie moderator si a refuzat. La fel si mishu88. De aceea este bine sa citim mesajele cu atentie ca sa le dam interpretarile reale. Probabil Marius nu a realizat ca daca ti-a spus sa fi carcotas si a scris apoi despre aceste vagoane care iti plac tie, cele modernizate dar fara sa poti deschide geamurile, ar face referire la tine. Doar despre vagoane era vorba in mesajele anterioare.
Cu alte cuvinte, vrei vagoane moderne, meriti sa calatoresti intr-o cisterna cu acid sulfuric, asta in cazul cand aerul nu functioneaza. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Joi 06 Noi 2014, 10:15 | |
| Cam tarziu acest raspuns iar daca eu nu mai atrageam atentia acum nu mai citeam ca acel mesaj era cu subinteles cand realitatea e alta, dar ne-am obisnuit ca dl Costache sa vina mereu cu aceleasi raspunsuri standard exact ca cele de la CFR.
Nu-l cunosc personal pe MariusM ca nu s-a prezentat la locatia stabilita sa mergem cu trenul pana la Maneciu si inapoi, acum 4 ani dar nici la tel nu s-a obosit sa raspunda asa ca m-am dus singur, iar daca greseste si incalca regulamentul mereu se vor gasi prieteni care sa-i sara in ajutor. Trist si fara cuvinte in acelasi timp. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Joi 13 Noi 2014, 10:00 | |
| - Karpaty a scris:
- Noul Mers cu 15.12.2014
Oravita 11:15 - Anina 13:05 Anina 13:30 - Oravita 15:20
Nu circula Sambata si Duminica !
CFR va ureaza drum bun ! Le-am adresat celor de la CFR o intrebare referitoare la circulatia trenurilor de la noul mers pe aceasta sectie si am primit urmatorul raspuns: Urmare petiţiei dumneavoastră depusă la SNTFC CFR Călători SA, acesta răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile legii nr.233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern NR.27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările si completările ulterioare şi suntem să vă comunicăm următoarele: Pe secţia ORAVITA – ANINA, va circula zilnic o singură pereche de trenuri conform PLANULUI DE MERS DE TREN 2014- 2015. TRENUL REGIO 9695 ORAVITA PL.11,15 -13,05 sosire ANINA TRENUL REGIO 9696 ANINA pl.13,30 – ORAVITA sos.15,20 Cu stimă Compartiment relaţii cu publicul |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Joi 13 Noi 2014, 11:07 | |
| Si RT-ul la cat o sa ajunga in Oravita? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina Joi 13 Noi 2014, 11:37 | |
| @vatmanul, credeai ca vorbesc *rost*i ? Ai aflat singur ca am avut dreptate . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 125 : Oravita - Anina | |
| |
| | | | 125 : Oravita - Anina | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |