Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2010-2011

In jos 
+76
DUAL
AndiCFR
AlexCta
The Legend
cristyadaX
Tikich
AlexD
Cito
redeme
ATM
Jhonyla
kristi kkk
Mircea Condilescu
orestte
alexandruh
riciu
mihaiuc
Saruman
@ndrey
buldozer2
cardinal
decward
Vitosa
Marius Iulian
mersultrenurilor
myster2008
ionutz85
ultras
laur 133
halmarius
mtk
cristi ar
Caravelle_Zg
tuborgtnp
raoul
user dezactivat...
clauadrian24
spsdc7
cont dezactivat .
Adrian78
saint
RazvanCFR
Tomi13leu
FeroFan97
Mircea Hirjau
danny96
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
mureseanu_976
membru inactiv
alinx3330
mardaryroby
Scoop
calin941-2
Vlad
Laur
dandel
rizelgeorgel2004
Ionutz
romaniaetc
IceShadow
MariusM
SULZERUL 0733
IonutCFR2009
Nesebar
marius_catalin84
lovekomotive
cont inactiv
cristi CFR
ionutz72
pannonia express
jionutz
Cobra
iuli.hard
Costin.H
bogdan srl
80 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
Mircea Condilescu




Numarul mesajelor : 64
Varsta : 71
Reputatie : 5240
Data de inscriere : 25/09/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMar Mar 01, 2011 12:31 pm

kristi kkk a scris:
Costin.H a scris:
adica intra in Bucuresti triaj Smile

iata-l pe 23 iunie 2010 in semnalul de intrare din Bucurestii Noi dinspre Triaj:

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Dsc2744201006232631
Cred ca e mai veche poza sau nu e zambilica, din aprilie 2010 are un vagon 20-57. A avut si 3 vagoane 26-26, dar asta in anii '91-95. Dupa aceea a tot fost scurtat, 3 vagoane 21-47 sau 20-57/47, o perioada 2 vagoane 26-26, in ultimii ani 1 vagon 26-26, iar de un an actuala compunere. L-am folosit si eu in timpul studentiei, 1 leu la nas de la Rosiori la Bucuresti. Cel mai j e g os tren si cea mai neevoluata specie umana populeaza acest tren. Gunoi la maxim, injuraturi, scandal, iar ce m-a ingretosat cel mai tare, unii calatori nu se mai duceau la WC, isi faceau nevoile dupa scara vagonului afara.


Ai dreptate, acestea erau conditiile de calatorie (in perioada 2002-2004 il folseam saptamanal pentru a ma intoarce vinerea seara la Alexandria).In plus cred ca iti aduci aminte cand intram pe 909 - la tangajul etajatului zdrancaneau sticlele puse sub banchete ca sa cumpere la schimb de baut (se bea si tarie si bere).
Sau cei care furau becul cu dulie cu tot (nu spun ca se cunosteau intre ei) preferau sa mearga pe intuneric si sa plece cu becul acasa.
Am ramas impresionat de seful de tren care intre Buzescu si Alexandria Nord matura vagonul in mers si strangea PET-urile.
Cat despre pret ai dreptate - eu insa (fara sa fac pe desteptul sau pe moralistul) dadeam echivalentul a 5 RON (16 feb - Alexandria) pana cand mi-a spus un muncitor din Peret sa dau mai putin (adica 2 RON) insa eu mai putin de 3 RON nu am dat niciodata.
Vezi tu pentru cei care mergeau spre Alexandria era singurul si cel mai bun tren atat dimineata cat mai ales seara.
As fi cumparat si bilet dar cum puteam cere bilet .. la Zambilica?
Prin 2003 - 2004, la intoarcere din Buc dupa Videle am observat ca venea cate un individ (se cunosteau intre ei) si le cerea bani celor care trebuiau sa coboare ca sa dea mecanicului sa opreasca in Vartoape si Radoiesti..

Totusi sa stii ca de cand s-a scos 9334 eu unul am renuntat definitiv la mersul cu trenul... la Zambilica nu mai am curaj (in compartimentat sunt prea putine locuri iar pe hol e inuman).

E clar ca e trenul lor pentru ei (am avut altercatie cu niste "afumati" la 4 dimineata erau deja beti si m-au obligat sa ma stau in picioareca sa stea 3 insi pe 4 locuri sa bea desi erau deja beti paznici de cimitir Straulesti si intrau in tura; seful de tren mi-a spus sa nu intru in conflict cu ei - se urcasera din Plosca).

Cam asta e pe scurt istoria ...(tot in perioada studentiei l-am folosit si eu); l-as folosi si acum insa motivele enumerate mai sus... si nu mizeria din tren cat mizeria pe care ti-o faceau muncitorii care ocupau locurile si faceau scandal.Din moment ce seful de tren primea si civili ...

WC nu am folosit niciodata ... N-am avut curaj...

Sus In jos
Mircea Condilescu




Numarul mesajelor : 64
Varsta : 71
Reputatie : 5240
Data de inscriere : 25/09/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMar Mar 01, 2011 12:40 pm

Costin.H a scris:
@kristi kkk - poza e facuta de mine pe 23 iunie 2010. iti dau EXIF-ul diseara daca nu ma crezi Razz

Ce nu inteleg totusi, trenul asta pana la urma e doar pt angajatii CFR Marfa???

si inca un lucru: opreste in fiecare statie si halta din parcurs? Very Happy

Zambilica este iti spun sigur (eu sunt din Alexandria si stiu ca a avut etajat dar 100% din august 2010 are compartimentat).In acesta formula am circulat si eu odata.In mijloc este locomotiva BO-BO "titulara" iar CO CO din fata o primea de la Videle.Cea din spate fusese atasata in Rosiori Nord.

Haioasa combinatie 3 electrice si un vagon Smile

Oficial este pentru angajatii CFR Marfa - cati au mai ramas; insa se pot urca si civili "pe proprie raspundere".
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMar Mar 01, 2011 1:42 pm

Zambilica am surprins-o si eu in urma cu un an avand in compunere vagon etajat seria 26-26. Prin urmare, putem folosi si noi aceasta garnitura? Unde putem cobori la Bucuresti din tren? Pe propria raspundere, adica in afara de nas, poate aparea si vreun supracontrol?


Zambilica in Gara Rosiori, pozata de mine pe 4 martie 2010 la ora 16:10, alcatuita din 43 104 +26-26 008.



Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 P1010081
Sus In jos
Mircea Condilescu




Numarul mesajelor : 64
Varsta : 71
Reputatie : 5240
Data de inscriere : 25/09/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMar Mar 01, 2011 1:57 pm

COSTACHE MIHAIL a scris:
Zambilica am surprins-o si eu in urma cu un an avand in compunere vagon etajat seria 26-26. Prin urmare, putem folosi si noi aceasta garnitura? Unde putem cobori la Bucuresti din tren? Pe propria raspundere, adica in afara de nas, poate aparea si vreun supracontrol?


Zambilica in Gara Rosiori, pozata de mine pe 4 martie 2010 la ora 16:10, alcatuita din 43 104 +26-26 008.



Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 P1010081

Poate folosi orice civil Zambilica.
"Nasul" vostru este de fapt seful de tren - o singura persoana.
Am spus pe proprie raspundere pentru ca in afara de navetisti si eventual studenti nu cred ca are nimeni placerea de a circula cu el mai ales de cand are un singur vagon.Pentru ca trebiue sa stiti ca este destul de aglomerat si la dus si la intors.

Nu vreau sa fac reclama am povestit doar ... impresii de calatorie.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMier Mar 02, 2011 10:11 am

Nu e supracontrol pe zambilica, nu are nici-un sens, doar e pt. cfr-isti, nu? Laughing pana in 1998 era intr-adevar un conductor de tren, dupa aceea era un angajat al CFR, nu stiu cum era incadrat.Am avut o tentativa acum 1 an sa calatoresc cu el de la Rosiori la Alexandria, dar cand am vazut cocina umana din el am renuntat, am asteptat 9301. Nu stiu cum l-am folosit acum mai multi ani, poate m-am boierit intre timp Razz ! Acum e sub orice critica, daca vrei economie poti merge cu nasul de la Rosiori, la pers, accelerat, rapid, IC, pe toate se poate . Spaga creste in functie de rangul trenului. Dupa Oltenita, cred ca e ceea mai hoata zona. Off-topic, oamenii de aici cred ca totusi merita conditii de zambilica, am mers pe 24 feb cu pers 9306 la Bucuresti avand vagoane 20-54/55. Animalele rupsesera tetierele, taiasera fotoliile, era covor de coji de seminte pe jos. Nu merita imbunatatirea conditiilor.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMier Mar 02, 2011 12:45 pm

La fel arata si sambata 26.02.2011 trenul P 9103 Buc.Nord-Targoviste-Pietrosita compus din DA + 4 vag 20-57 si 1 vag 19-57. Pe jos erau milioane de cojii de seminte, zeci de sticle si pet-uri precum si chistocuri de tigara ori alte gunoaie. Nu mai zic ca podeaua vagoanelor era uda cred ca de la bautura/apa/bere si nu de la zapada de pe talpiile calatorilor. Ce vina am eu ca calator care ma urc din Targoviste si merg pana la Pietrosita sa ma urc in cocina pentru blatistii care vin din Bucuresti si in cele 30-50 min cat merg cu trenul pana Ciocanesti-Titu distrug tot ce a mai ramas din acest tren. Intre Targoviste si Pietrosita toate personalele nu au mai mult de 50-80 calatori/tren poate maxim 100 in 3-4 zile pe an si cu toate acestea P 9101 are 4 vag 20-54/55 , P 9433 2 vag 20-57 , P 9103 4 vag 20-57 + 1 vag 19-57 cand normal si corect ar fi fost sa le limiteze la Targoviste iar de acolo calatoria sa se continue cu automotoare seria 77, 79 sau DESIRO.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMier Mar 02, 2011 2:36 pm

paall a scris:
La fel arata si sambata 26.02.2011 trenul P 9103 Buc.Nord-Targoviste-Pietrosita compus din DA + 4 vag 20-57 si 1 vag 19-57. Pe jos erau milioane de cojii de seminte, zeci de sticle si pet-uri precum si chistocuri de tigara ori alte gunoaie. Nu mai zic ca podeaua vagoanelor era uda cred ca de la bautura/apa/bere si nu de la zapada de pe talpiile calatorilor. Ce vina am eu ca calator care ma urc din Targoviste si merg pana la Pietrosita sa ma urc in cocina pentru blatistii care vin din Bucuresti si in cele 30-50 min cat merg cu trenul pana Ciocanesti-Titu distrug tot ce a mai ramas din acest tren. Intre Targoviste si Pietrosita toate personalele nu au mai mult de 50-80 calatori/tren poate maxim 100 in 3-4 zile pe an si cu toate acestea P 9101 are 4 vag 20-54/55 , P 9433 2 vag 20-57 , P 9103 4 vag 20-57 + 1 vag 19-57 cand normal si corect ar fi fost sa le limiteze la Targoviste iar de acolo calatoria sa se continue cu automotoare seria 77, 79 sau DESIRO.

Vina nu e a noastra cea mai mare vina o au cei de la CFR incepand de la capetele luminate pana la sef de tren pe care nu ii intereseaza conditiile de transport sau cum e situatia societatii doar venitul personal..
Acuma 5 ani eram cu a mei la Iasi si ne intorceam spre Hunedoara cu Acc 1765 in compartimentul unde aveam locuri era plin de apa a fost o ploaie torentiala geamul fiind deschis vine nasul incep parlamentari dupa ce in prelabil cu cateva servetele am sters pe jos si cea mai jenanta replica a nasului a fost "ce vrei sa sterg eu cu carpa pe jos?In nesimtirea lui putea sa anunte in gara sa vina o femeie care face curatenie in tren si sa stearga"Din cauza ca taicameu a comentat a inceput si controlul mai strans la talonul de pensie decizia de pensionare buletin pentru ca s-a iritat domnul sef de tren..


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier Mar 02, 2011 3:23 pm, editata de 2 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMier Mar 02, 2011 3:16 pm

domnul sef de tren care in fata calatorilor corectii si a romanilor este cocos dar in fata negrilor sau a grupurilor maricele pe anumite trenuri nu este decat o rama pentru adevaratii cocosii.

vara lui 2010 - 185 km Adjud-PL.Sud Rapid 754 biletu era 40 lei si ceva prostul de mine am dat spaga la nas 30 lei iar 6 negri care vindeau telefoane de la Buzau la Ploiesti au mers gratis ba mai mult au ascultat manele in salonul 21-86 si si-au incarcat si telefoanele la prizele vagonului. Imi venea sa-l strang de gat pe nas. Peste 2 saptamanii acelasi drum acelasi tren, aceeasi nasii dar am dat numai 20 lei, bineinteles ca nasul a comentat si i-am zis ca daca ai convine bine daca nu iau acceleratul din spate si dau numai 15 lei.

Fratilor daca vedeti vreodata ca cineva fie el calator , angajat CFR sau nas va ia la misto, va trateaza urat sau altele faceti si voi la fel sau mai rau sa vedeti cum o lasa mai moale, eu aplic metoda asta mereu si pana acum nu a dat gres indiferent ca era vorba de nas, negru sau smecheras.

In 2002-2003 mergeam si eu cu galeria echipei Petrolul Ploiesti la diferite deplasarii ale echipei si printre drogatii, hoti si alocolisti mai erau si linistiti ca mine si ca alti. Evident cand erai cu haita ceilalti din afara te vedeau la fel ca fiind unul rau iar cand era vorba de deplasarii gen Bucuresti, Brasov, Buzau sau alte orase unde se putea ajunge cu trenul atunci deplasarea se facea cu trenul in cazul a 80% din grup. In 2004 sau 2005 am plecat la un meci de cupa la Brasov cei 3 nasii de pe 1621 Buc.Nord-Timisoara au cerut cate 2 lei la vremea aia de caciula pana la Brasov, acuma nu era o suma mare dar pana la Campina nu s-a strans mare lucru asa ca la Campina cei 3 nasii au dat jos grupul de 60-70 de insi care eram cu amenintarea ca nu da drumul la tren pana nu coboara grupul cu toate ca IDM-ul vroia sa dea drumul trenului iar nasii nu. Asa a si fost iar calatoria de la Campina pana la Brasov pentru unii a fost cu "iama nene"iar pentru alti numai pana la Sinaia cand am luat IC 521 fara sa plateasca nimeni nimic. Inchipuiti-va ce teama lea fost unor calatori si calatoare singure din tren cand se aseza cate un lup langa ei/ele. Intoarcerea a fost cu P 3028 Feldioara - PL.Sud gratis dar nu asta a fost problema, problema a fost ca alocolistii de la ultimul vagon isi luau pietre pe care le aruncau pana la prima statie in tot ce era geam sau sticla pe langa cf. apoi intre Valea.Larga si Campina au aruncat si 2 canapele de la 26-26, cand au vazut nasii in loc sa aplice ce zice regulamentul s-au milogit de alcolistii sa le zica exact statiile unde le-au aruncat pentru ca a doua zi cineva din CFR sa mearga sa le recupereze. In fine ajungem aproape de Ploiesti si apar mesaje si telefoane ca in Gara de Vest sunt 3 dube si 2 gargarite care asteptau lupii cu cate 150 lei amenda de caciula. Cu 1,5 km inainte de PL.Vest exact in zona Coca-Cola si paduricea de pinii unde locuiesc si eu s-a tras semnalul de alarama si toti au coborat acolo jandarmii lundau-si teapa. Dupa vreo 5-10 min incepuse sa misune pe strada mea dubele de la jandarmii in cautarea delincventilor. De atunci am mai mers la vreo cateva deplasarii cele scurte si majoritatea unde erau Personale cu bilet si cu un grup de 4-5 insi care nu aveam legatura cu restul galeriei decat in tribune.

Acum galeria s-a smecherit merge cu un autobuz hidramat in 2 usi de la Firma DST este condus de 2 soferii tinerii profesionisti iar cand se fac popasuri de regula la magazine sau minimarket-uri 2-3 insi plateste restul fura...

trist dar adevarat...

Sus In jos
Mircea Condilescu




Numarul mesajelor : 64
Varsta : 71
Reputatie : 5240
Data de inscriere : 25/09/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeMier Mar 02, 2011 6:54 pm

kristi kkk a scris:
Nu e supracontrol pe zambilica, nu are nici-un sens, doar e pt. cfr-isti, nu? Laughing pana in 1998 era intr-adevar un conductor de tren, dupa aceea era un angajat al CFR, nu stiu cum era incadrat.Am avut o tentativa acum 1 an sa calatoresc cu el de la Rosiori la Alexandria, dar cand am vazut cocina umana din el am renuntat, am asteptat 9301. Nu stiu cum l-am folosit acum mai multi ani, poate m-am boierit intre timp Razz ! Acum e sub orice critica, daca vrei economie poti merge cu nasul de la Rosiori, la pers, accelerat, rapid, IC, pe toate se poate . Spaga creste in functie de rangul trenului. Dupa Oltenita, cred ca e ceea mai hoata zona. Off-topic, oamenii de aici cred ca totusi merita conditii de zambilica, am mers pe 24 feb cu pers 9306 la Bucuresti avand vagoane 20-54/55. Animalele rupsesera tetierele, taiasera fotoliile, era covor de coji de seminte pe jos. Nu merita imbunatatirea conditiilor.

Ai perfecta dreptate dar ... ce faci cand 9301/9306 se anuleaza? (si nu vrei sa folosesti microbuzul). Ca sa nu mai spun ca seara, indiferent de unde vii - Craiova Pitesti Bucuresti, ultimul tren spre Alexandria pleca din Rosiori la19.42.
Daca il pierzi...(si s-a intamplat ca acceleratul 1824 sa intarzie si sa nu fie asteptat de 9369) ramane ca optiune taxiul (stii tu cat costa pana in Alexandria).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeJoi Mar 03, 2011 4:38 pm

Modificări temporare în circulaţia trenurilor pe secţia Focşani - Mărăşeşti
02-03-2011

CFR Călători informează că, în perioada 7 – 12 martie 2011, pentru efectuarea de către CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară între Focşani – Putna Seacă Hm, vor interveni următoarele modificări în circulaţia trenurilor de călători:

Anulări trenuri de rang superior
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ř trenurile IC 551 şi IC 554 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
Ř trenurile IC 561 (ramura de la trenul 551) şi IC 564 (ramura de la trenul 554) Mărăşeşti - Iaşi şi retur.
Ř trenurile IC 552 şi IC 553 Bucureşti Nord – Suceava şi retur.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ř trenurile IC 562 (ramura de la trenul 552) şi IC 563 (ramura de la trenul 553) Mărăşeşti - Iaşi şi retur.
Ř trenul Acc 1767 Mărăşeşti – Comăneşti.
Ř trenul R 653 Bucureşti Nord – Bicaz.
Ř trenul Acc 1857/-2 Făurei – Suceava Nord.
în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011
Ř trenul R 664 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord.
Ř trenul Acc 1856/-1 Suceava Nord – Făurei.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ř trenul Acc 1768 Comăneşti – Mărăşeşti.
Ř trenul R 654 Bicaz - Bucureşti Nord.

Limitări trenuri de rang superior
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ř trenurile Acc 1655 şi Acc 1656 Bucureşti Nord – Bacău şi retur se va anula pe distanţa Focşani –Bacău şi retur şi va circula normal Bucureşti Nord – Focşani şi retur.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ř trenul Acc 1553 Bucureşti Nord – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focşani.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ř trenul Acc 1554 Mărăşeşti – Bucureşti Nord se va anula pe distanţa Mărăşeşti – Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani - Bucureşti Nord.

Trenuri de rang superior care vor circula pe rută deviată
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ř trenul R 662 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord, va circula ca tren R 12662 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău - Bucureşti Nord, cu plecare din Iaşi la ora 14.30 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 22.58.
Ř trenul Acc 1861/-2 Constanţa - Făurei – Tecuci – Iaşi va circula ca tren Acc 12861/-2 pe ruta deviată: Constanţa – Făurei - Ciorăşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Constanţa la ora 14.12 şi sosire în Iaşi la ora 22.41.
Ř trenul Acc 1661 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi se anulează şi în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011 va circula ca tren Acc 12761 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 16.10 şi sosire în staţia Iaşi la ora 00.20.
în perioada 7 - 12 martie 2011
Ř trenul R 651 Bucureşti Nord – Suceava Nord circula tren R 12651/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Faurei - Ciorăşti – Tecuci – Mărăşeşti – Bacău – Suceava Nord, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 13.40 şi sosire în Suceava Nord la ora 22.38.
Ř trenul R 657 (ramură de la trenul R 651) Bacău – Piatra Neamţ circulă ca tren R 12657 (ramura de la trenul 12651/-2), cu plecare din Bacău la ora 21.08 şi sosire în Piatra Neamţ la ora 22.22.
Ř trenul R 652 Suceava Nord - Bucureşti Nord va circula ca tren R 12652/-1, pe ruta deviată: Suceava Nord – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Suceava Nord la ora 07.49 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 16.45. Trenul R 658 Piatra Neamţ – Bacău circulă normal, conform graficului ca ramura pentru trenul R 12652/-1.
Ř trenul R 661 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, va circula ca tren R 12661 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei –Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 12.00 şi sosire in Iaşi la ora 19.57.
Ř trenul R 751 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Botoşani, va circula ca tren R 12751/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Botoşani, cu plecare din Bucuresti Nord la ora 11.00 şi sosire Botoşani la ora 20.23.
Ř trenul R 755 (ramura de la trenul R 751) Vereşti – Suceava, va circula ca tren R 12755 (ramura de la tren 12751/-2) pe ruta deviată: Vereşti – Suceava, cu plecare din Vereşti la ora 19.15 şi sosire în Suceava la ora 19.29.
Ř trenul R 754 Botoşani – Bucureşti Nord va circula ca tren R 12754/-1, pe ruta deviată: Botoşani – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord cu plecare din Botoşani la ora 12.29 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 22.22. Trenul R 758 Suceava – Vereşti va circula normal, conform graficului ca ramura pentru trenul R 12754/-1.
Ř trenul Acc 1662 Iaşi – Bârlad – Tecuci – Mărăşeşti – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord va circula ca tren Acc 12762 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău - Bucureşti Nord, cu plecare din Iaşi la ora 05.55 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 14.19.
Ř trenul R 382/-1 Ruse – Giurgiu Nord – Bucureşti Nord – Focşani – Paşcani – Suceava Nord – Vicşani va circula ca tren R 12382/-1 pe rută deviată: Giurgiu Nord - Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Adjud - Paşcani – Suceava Nord – Vicşani, cu sosire la Giurgiu Nord la ora 04.00, plecare la ora 04.35, sosire în Vicşani la ora 16.28, staţionează 32 minute apoi va circula întârziat până la Vadu Siretului.
Ř trenul R 383/-2 Vadu Siret – Vicşani – Suceava Nord – Paşcani – Focşani – Bucureşti Nord – Giurgiu Nord va circula ca tren R 12383/-2 pe ruta deviată: Vicşani – Suceava Nord – Paşcani - Adjud - Tecuci – Ciorăşti - Făurei – Buzău – Bucureşti Nord - Giurgiu Nord, cu sosire în Vicşani la ora 10.42, plecare la ora 11.20, sosire în Giurgiu Nord 23.37, staţionează15 minute, apoi va circula întârziat până la Ruse.
în data de 06/07 martie 2011
Ř trenul R 401/-2 Ungheni – Ungheni Prut HM - Nicolina – Paşcani H – Focşani – Bucureşti Nord va circula ca tren R 13401/-2 pe ruta deviată: Ungheni Prut HM - Cristeşti Jijia – Iaşi – Paşcani – Adjud – Focşani – Buzău – Bucureşti Nord, cu sosire în Ungheni Prut HM la ora 21.19, plecare la ora 22.32 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.09.
în perioada 07/08 - 11/12 martie 2011
Ř trenul R 401/-2 Ungheni – Ungheni Prut HM - Nicolina – Paşcani H – Focşani – Bucureşti Nord va cicula ca tren R 12401/-2 pe ruta deviată: Ungheni Prut HM - Cristeşti Jijia – Iaşi – Vaslui - Bârlad – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu sosire în Ungheni Prut HM la ora 21.19, staţionează 73 minute şi are sosirea în staţia Bucureşti Nord la ora 07.30.
Ř trenul R 663 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Tecuci – Bârlad – Iaşi, va circula ca tren R 12663 pe rută deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Bârlad – Iaşi cu plecare din Bucureşti Nord la ora 23.00 şi sosire la Iaşi la ora 06.59.
Ř trenul R 752 Botoşani - Bucureşti Nord va circula ca tren 12752/-1, pe ruta deviată: Botoşani – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Botoşani la ora 21.52 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.47. În perioada 07 -11 martie 2011,trenul R 756 va circula normal, conform graficului ca ramură pentru trenul R 12752/-1.
Ř trenul R 753 Bucureşti Nord – Buzău – Focşani – Mărăşeşti – Botoşani va circula ca tren R 12753/-2, pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti – Botoşani, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 23.30 şi sosire în Botoşani la ora 09.01.
Ř trenul Acc 1653 Bucureşti Nord - Buzău – Focsani - Mărăşeşti – Vatra Dornei Băi, va circula ca tren Acc 12653/-2 pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Ciorăşti - Tecuci – Mărăşeşti - Vatra Dornei Băi HC, cu plecare din Bucureşti Nord la ora 21.00 şi sosire în Vatra Dornei Băi HC la ora 08.36.
Ř trenul Acc 1654 Vatra Dornei Băi HC– Bucureşti Nord va circula ca tren Acc 12654/-1 pe ruta deviată: Vatra Dornei Băi HC – Bacău – Mărăşeşti – Tecuci – Făurei – Buzău – Bucureşti Nord, cu plecare din Vatra Dornei Băi HC la ora 21.13 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 09.10.
Ř trenul Acc 1862/-1 Iaşi – Tecuci - Făurei – Constanţa va circula ca tren Acc 12862/-1 pe ruta deviată: Iaşi – Bârlad – Tecuci - Ciorăşti – Făurei – Constanţa, cu plecare din Iaşi la ora 22.45 şi sosire în Constanţa la ora 07.09.
în perioada 07/08 - 12/13 martie 2011
Ř trenul R 402/-1 Bucureşti Nord – Focşani – Paşcani H – Nicolina – Ungheni Prut HM va circula ca tren R 12402/-1, pe ruta deviată: Bucureşti Nord – Buzău – Făurei – Tecuci – Bârlad – Vaslui - Iaşi – Cristeşti Jijia – Ungheni Prut HM cu plecare din Bucureşti Nord la ora 19.10 şi sosire în Ungheni Prut HM la ora 04.03, staţionează 45 minute, apoi pe distanţa Ungheni Prut Hm – Ungheni va circula normal.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ř trenul R 757 Vereşti – Suceava va circula ca tren R 12757 (ramura de la tren R 12753/-2) pe ruta deviată: Vereşti – Suceava, cu plecare din Vereşti la ora 08.05 şi sosire în Suceava la ora 08.19.
Ř pe ruta Făurei – Buzău – Ploieşti Sud – Bucureşti Nord va circula suplimentar trenul Acc 12664, cu plecare din Făurei la ora 04.10 şi sosire în Bucureşti Nord la ora 07.04, iar în Făurei se va forma din garnitura trenului 12862/-1.

Anulari trenuri personale
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ř trenul P 5101 Buzău – Mărăşeşti.
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ř trenul P 5104 Mărăşeşti – Buzău.
Ř trenul P 5113 Focşani – Mărăşeşti.
Ř trenurile P 6101, P 6102, P 6103 şi P 6104 Făurei - Tecuci şi retur.

Limităritrenuri personale
în perioada 07 - 12 martie 2011
Ř trenurile P 5009 şi P 5010 Bucureşti Nord – Mărăşeşti şi retur, se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi retur, şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focsani şi retur.
Ř trenul P 5055 Ploieşti Sud - Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani.
Ř trenul P 5103 Buzău – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Buzău - Focşani.
Ř trenul P 5105 Buzău –Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Buzău – Focşani.
Ř trenul P 5106 Mărăşeşti – Buzău se va anula pe distanţa Mărăşeşti - Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Buzău.
Ř trenul P 5107/-2 Mărăşeşti – Galaţi se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Buzău - Galaţi.
Ř trenul P 5108/-1 Galaţi – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Buzău - Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Galaţi – Buzău.
Ř trenul P 5211 Ploieşti Sud - Ghimeş se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti – Ghimeş şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani, iar pe distanţa Mărăşeşti – Ghimeş va circula suplimentar trenul P 13211, cu plecare din Mărăşeşti la ora 17.17 şi sosire în Ghimeş la ora 20.57.
Ř trenul P 5214 Ghimeş – Paşcani se va anula pe distanţa Mărăşeşti - Focşani şi va circula normal pe distanţa Ghimeş - Mărăşeşti.
în perioada 07 - 11 martie 2011
Ř trenul P 5005 Bucureşti Nord – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani –Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Bucureşti Nord – Focşani. La data de 12 martie 2011 va aşteapta redeschiderea liniei curente şi va circula întârziat pe distanţa Focşani – Mărăşeşti.
Ř trenul P 5011 Ploieşti Sud – Mărăşeşti se va anula pe distanţa Focşani–Mărăşeşti şi va circula normal pe distanţa Ploieşti Sud – Focşani.
Ř trenul P 5312 Ghimeş – Buzău se va anula pe distanţa Mărăşeşti – Focşani - Buzău şi va circula normal pe distanţa Ghimeş – Mărăşeşti. La data de 12 martie 2011 trenul P 5312 va aşteapta redeschiderea liniei curente, şi pe distanţa Focşani – Buzău va circula suplimentar trenul P 13312, cu plecare din Focşani la ora 18.06 şi sosire în Buzău la ora 19.46.
Ř trenul P 5314 Ghimeş – Buzău se va anula pe relaţia Mărăşeşti – Focşani - Buzău şi va circula normal pe distanţa Ghimeş –Mărăşeşti şi pe distanţa Focşani – Buzău va circula suplimentar trenul P 13314, cu plecare din Focşani la ora 22.17 şi sosire în Buzău la ora 23.52.
în perioada 08 - 12 martie 2011
Ř trenul P 5006 Mărăşeşti – Bucureşti Nord se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Bucureşti Nord.
Ř trenul P 5056 Mărăşeşti - Ploieşti Sud se va anula pe distanţa Mărăşeşti -Focşani şi circulă normal pe distanţa Focşani - Ploieşti Sud.
Ř trenul P 5058 Adjud - Ploieşti Sud se va anula pe distanţa Adjud - Focşani şi va circula normal pe distanţa Focşani – Ploieşti Sud.
Ř trenul P 5311 Buzău - Ghimeş se va anula pe distanţa Focşani – Mărăşeşti - Ghimeş şi va circula normal pe distanţa Buzău – Focşani, iar pe distanţa Mărăşeşti – Ghimeş va circula suplimentar trenul P 13311, cu plecare din Mărăşeşti ora 06.01, sosire în Ghimeş la ora 09.28.

CFR Călători cere scuze pentru disconfortul creat şi asigură publicul călător că măsurile adoptate au ca princpal scop menţinerea unor legături optime între staţiile de cale ferată şi, nu în ultimul rând, perturbarea într-un procent cât mai mic a graficului de circulaţie a trenurilor.

Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei, să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR, la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau să acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro.



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeJoi Mar 03, 2011 4:41 pm

Modificări orarii plecare/sosire în circulaţia unor trenuri internationale
02-03-2011


CFR Călători informează că urmare a evoluţiei pozitive a lucrărilor de reabilitate a infrastucturii feroviare pe culoarul IV Paneuropean, pe secţia Câmpina – Predeal, duratele de parcurs la trenurile internaţionale Dacia şi Ister se vor reduce de saptămâna viitoare, cu aproximativ 10 minute. Astfel, orariile de plecare/sosire ale celor patru trenuri vor fi următoarele:
începând cu data de 10/11.03.2011, trenul 472-1 “Ister” Bucureşti Nord - Budapesta, va pleca din Bucureşti Nord la ora 17.45, faţă de ora 17.35.
începând cu data de 09/10.03.2011, trenul 473-2 “Ister” Budapesta - Bucureşti Nord va sosi în Bucureşti la ora 11.38, faţă de ora 11.47.
începând cu data de 10/11.03.2011, trenul 346-1 “Dacia” Viena – Bucureşti Nord, va pleca din Bucureşti Nord la ora 14.15, faţă de ora 14.05.
începând cu data de 10.03.2011, trenul 347-2 “Dacia” Bucureşti Nord – Viena va sosi în Bucureşti Nord la ora 15.48, faţă de ora 16.00.
Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei, să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR, la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau să acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6193
Data de inscriere : 23/08/2009

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeJoi Mar 03, 2011 7:56 pm

trenul Acc 1861\1862 Constant-Iasi si retur,va circula ca tren Acc 12861\12862 pe un traseu deviat prin Faurei-Tecuci-Barlad-Iasi
cum vine asta?
ca doar este trasa lui
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeJoi Mar 03, 2011 8:13 pm

marius_catalin84 a scris:
trenul Acc 1861\1862 Constant-Iasi si retur,va circula ca tren Acc 12861\12862 pe un traseu deviat prin Faurei-Tecuci-Barlad-Iasi
cum vine asta?
ca doar este trasa lui

Poate au vrut sa zica de 1856 Suceava-Faurei
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeJoi Mar 03, 2011 8:17 pm

1856 se cupleaza in Faurei la 1862 nu prea are cum sa fie deviat numa daca merge pe Suceava - Pascani - Iasi
si dupa cum vad 1856 ii anulat
Smile
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitimeVin Mar 04, 2011 8:26 pm

marius_catalin84 a scris:
trenul Acc 1861\1862 Constant-Iasi si retur,va circula ca tren Acc 12861\12862 pe un traseu deviat prin Faurei-Tecuci-Barlad-Iasi
cum vine asta?
ca doar este trasa lui
Din ,,motive tehnice,, chiar daca este in trasa lui a primit acest nr, stai linistit ca nr atribuit nu este la ,,misto,, dat
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2010-2011   Mersul trenurilor 2010-2011 - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2010-2011
Sus 
Pagina 24 din 33Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 33  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Informatii despre Mersul Trenurilor din anii anteriori
» Mersul Trenurilor 2009-2010
» Modificari in Mersul Trenurilor 2009-2010
» Mersul trenurilor 2009-2010 la Regiotrans
» Mersul trenurilor 2009-2010 la Regional

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: