|
| 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita | |
|
+23trv.trains Amiralul Nesebar Vale_ntin alliens marius664 MariusM Vale mielutu zburator dan tm cristi CFR ldh80 Dr2005 Theijs Bobby_TM alex.alexus.tm MetalRider Andrey_tm lokomo69 cristyadaX Caravelle_Zg CIM myster2008 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Mar 20 Dec 2016, 09:44 | |
| am observat ca la multe compuneri, ati mentionat vagoanele apartinand seriei 29-21!
Sa lamurim un pic ce este cu aceste vagoane!
Din cate stiu, au fost produse inainte de 1918, fiind initial vagoane pe doua osii sau cu un tip de boghiu mai deosebit (care astazi poate fi vazut numai pe linia Oravita-Anina).
Au 7 compartimente fictive (cele de pe Oravita-Anina sunt vagoane-salon, dar este posibil ca alte vagoane apartinand in trecut acceleiasi serii sa fi fost vagoane compartimentate).
Ca si sistem de incalzire, cele actuale de pe linia Oravita-Anina utilizeaza incalzirea autonoma, cu sobe alimentate cu lemn sau carbuni. Soba este plasata la capatul vagonului.
Insa in trecut este posibil ca o parte din vagoanele apartinand seriei 29-21 sa fi avut sisteme de incalzire cu abur, furnizat de locomotiva sau vagon WIT.
Începând din anii 80, vagoanele seriei 29-21 sunt utilizate numai pe linia Oravita- Anina, si avand toate urmatoarele caracteristici- vagon salon cu 7 compartimente fictive, banchete din lemn (desi erau clasificate ca si vagoane de clasa a doua), o singura toaleta, incalzire cu soba plasata la capatul vagonului, boghiuri de un model mai deosebit, frana KE-GP (nemoderabila la defranare), viteza maxima- probabil 80 km/h.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Mar 25 Iul 2017, 22:25 | |
| IMG_20170725_154539 by David Daniel, on Flickr macar sa stie si turistii care au concediu in august. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Mier 26 Iul 2017, 00:01 | |
| Nu se știe nimic despre reluarea circulației până în Serbia? Ajungem să nu mai avem decât legături cu Ungaria și Austria permanent, restul, cum plouă, cum e soare... |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Mier 26 Iul 2017, 01:43 | |
| - ldh80 a scris:
am observat ca la multe compuneri, ati mentionat vagoanele apartinand seriei 29-21!
Sa lamurim un pic ce este cu aceste vagoane!
Din cate stiu, au fost produse inainte de 1918, fiind initial vagoane pe doua osii sau cu un tip de boghiu mai deosebit (care astazi poate fi vazut numai pe linia Oravita-Anina).
Au 7 compartimente fictive (cele de pe Oravita-Anina sunt vagoane-salon, dar este posibil ca alte vagoane apartinand in trecut acceleiasi serii sa fi fost vagoane compartimentate).
Ca si sistem de incalzire, cele actuale de pe linia Oravita-Anina utilizeaza incalzirea autonoma, cu sobe alimentate cu lemn sau carbuni. Soba este plasata la capatul vagonului.
Insa in trecut este posibil ca o parte din vagoanele apartinand seriei 29-21 sa fi avut sisteme de incalzire cu abur, furnizat de locomotiva sau vagon WIT.
Începând din anii 80, vagoanele seriei 29-21 sunt utilizate numai pe linia Oravita- Anina, si avand toate urmatoarele caracteristici- vagon salon cu 7 compartimente fictive, banchete din lemn (desi erau clasificate ca si vagoane de clasa a doua), o singura toaleta, incalzire cu soba plasata la capatul vagonului, boghiuri de un model mai deosebit, frana KE-GP (nemoderabila la defranare), viteza maxima- probabil 80 km/h.
În 29-21 au fost încadrate mai multe feluri de vagoane între care: - Fostele Bmx 24-27(devenite Ba, adică vagoane clasa a 2a cu 4 osii ajunse apoi pe Oraviţa-Anina) - Ex-MAV metalizate. - Bafld Astra interbelice. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Mier 26 Iul 2017, 16:41 | |
| Dane, nu poti sa intrebi pe nimeni prin gara care e motivul anularii acestor trenuri? Mi se pare cel putin ridicol. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Mier 26 Iul 2017, 17:15 | |
| Am discutat cu cineva care a fost pina la borna de tara cu lucrarile la linii si cica a auzit ca ar trebui platita ceva prestatie de catre sirbi catre CFR Calatori.
Daca trenul nostru merge la ei trebuie sa plateasca tot ei? la Jimbolia cind au anulat a fost invers cica ei nu au platit catre CFR? Adevarul este ca nu stiu. O sa intreb cind mai ajung pe acolo desi sint slabe sanse ca angajatii care vin in contact cu materialul rulant si cu publicul sa stie motivele pentru care aia de prin birouri iau anumite decizii.
Dar doctorul e in minister ar trebui sa poata afla mai usor. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Vin 28 Iul 2017, 14:14 | |
| Asa e, mai ales ca sunt doar cativa km din Stamora pana la Vrsac, dar sunt studenti sarbi care studiaza in Timisoara si au nevoie de tren ca sa mearga la Vrsac si satele din imprejurimi, mai sunt persoane care merg la cumparaturi la Vrsac, turisti care dau o fuga pana la Belgrad... Nu stiu, mie mi se pare ceva ... ce numai in Romania puteai sa vezi. Daca cineva are mai multe detalii, va rog ... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Vin 28 Iul 2017, 17:31 | |
| E mâna sârbilor aici. Combinat cu Poliţia de Frontieră care deja s-a săturat de scos ţigări din burdufurile de Desiro. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Vin 28 Iul 2017, 19:29 | |
| Oare un calator oarecare poate sa "burduseaca" cu tigari sau alta marfa de contrabanda un vagon de tren fara complicitatea angajatilor CFR ??? Pentru ca nu e actiune care s-o faci in cateva minute in care sa presupunem ca nu e nimeni atent, dintre alti calatori sau angajati din tren... |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Vin 28 Iul 2017, 20:12 | |
| Asta cu tigarile din burduf e fumata demult ... Cine? Angajatii CFR poate. Ca eu ca si calator nu am acces in Desiro decat cu 15-20 min inainte de plecarea spre Romania, imediat dupa ce ma urc in tren urmand sa se faca controlul vamal de catre politia din Vrsac. Indiferent ca ma urc din Vrsac ca acolo am avut treaba sau ca vin cu schimb de la Belgrad. Eu voiam o parere obiectiva sau un comunicat oficial (care sa includa si motivul care a dus la luarea acestei decizii), nu pareri personale. La 2 trenuri / zi, marfa de contrabanda e cantitate neglijabila, comparativ cu ceea ce se face prin transportul rutier. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Vin 28 Iul 2017, 23:13 | |
| Comunicatul oficial a aparut pe situl CFR Calatori.Insa motivele care au dus la baza acestei decizii nu te astepta la prea mult din partea companiei.Doar am discutat la alt topic despre transparenta si comunicarea din partea CFR-urilor.Si pana la urma de ce ar trebui ditamai compania sa se justifice in fata noastra??? De parca ar fi vreun serviciu public pentru care noi platim ceva!!! Esentialul e doar unul:trenurile numai circula... |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Sam 29 Iul 2017, 00:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- E mâna sârbilor aici. Combinat cu Poliţia de Frontieră care deja s-a săturat de scos ţigări din burdufurile de Desiro.
asta cu Politia de frontiera e inacceptabil intr-un stat normal...pentru ca niste bugetari incompetento si lenesi nu mai vor sa munceasca gasim solutia sa anulam trenuri in loc sa ii punem la munca ca de aia sunt platiti...daca sunt asa de disperati, puteau foarte bine gasi solutia sa insoteasca trenul pana la Vrsac si inapoi, astfel nu s-a mai putut introduce nimic (fara acordul lor interesat, evident)...eu zic mai degraba ca problema lor e ca nu stiu cine aduce tigarile alea si de la cine sa incaseze comisionul, in mod sigur nu ii da afara constiinta ca bugetul ar pierde bani |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Sam 29 Iul 2017, 19:35 | |
| - marius664 a scris:
- De parca ar fi vreun serviciu public pentru care noi platim ceva!!! Esentialul e doar unul:trenurile numai circula...
Fals, nu plătim nimic, trenurile internaţionale nu sunt subvenţionate. - alliens a scris:
- asta cu Politia de frontiera e inacceptabil intr-un stat normal...pentru ca niste bugetari incompetento si lenesi nu mai vor sa munceasca gasim solutia sa anulam trenuri in loc sa ii punem la munca ca de aia sunt platiti...daca sunt asa de disperati, puteau foarte bine gasi solutia sa insoteasca trenul pana la Vrsac si inapoi, astfel nu s-a mai putut introduce nimic (fara acordul lor interesat, evident)...eu zic mai degraba ca problema lor e ca nu stiu cine aduce tigarile alea si de la cine sa incaseze comisionul, in mod sigur nu ii da afara constiinta ca bugetul ar pierde bani
Cu poliţia de frontieră nu te joci... tocmai au fost nişte cunoştinţe cu maşina la sârbi, ba chiar de 2 ori (că suntem cazaţi aproape de graniţă) - o dată pe la Naidăş, o dată pe la Porţile de Fier. Mai aveau puţin şi în controla şi în chiloţi Poliţia de Frontieră de la noi, ca să se asigure că nu au ţigări, băutură şi imigranţi. A durat aproape 10 minute controlul unei maşini. Îţi dai seama cât ar dura controlul la un tren plin? Cu frontierele non-UE nu e de joacă. _________________ :TTT:
|
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Dum 30 Iul 2017, 01:10 | |
| Într-un fel, cu trenul se stimulează ''traficul legal'' cu frontierele non-UE: adică fiecare persoană la 7 zile are voie să ia o sticlă de alcool și 40 de țigarete. Dacă ai trecut la 4 zile și nu declari nimic, te caută. Dacă declari după 4 zile și ai declarat și la prima se confiscă și mergi mai departe. Dacă declari după 7 zile nici nu te mai caută, decât așa din când în când. Asta la frontierele rutiere sigur se întâmplă fiindcă probabil au evidența în timp real. La tren trebuie să caute tot, pentru că, de exemplu, ar trebui să aibă o tabletă la atâtea persoane să le monitorizeze. La rutier e simplu, intră patru mașini pe control, văd care a mai trecut și acolo insistă mai mult. Poate fi și o măsură de ''tăiere'' a traficului legal. Dar, din punctul meu de vedere soluția nu trebuie să fie anularea unui tren. Se poate și altfel, să pui în tren un vameș pe parcursul trenului. Asta înseamnă doi oameni în plus, niciodată ăla nu va fi singur. Bani mai mulți la salariile lor. În plus, orice cetățean care face traficul legal, chiar ăla la 7 zile, înseamnă bani mai puțini la buget. 2 lei sau 5 lei de persoană, nu contează, nu este profitabil. Nu știu cum este cu produsele pentru care se plătesc taxele vamale. Dacă doar le declari și apoi te duci la ANAF și plătești. Îmi pare că tot se face o hârtie în vamă. Acum, nu știu cum e acolo, dar la Galați-Giurgiulești nu te lasă să treci pe jos, îți trebuie măcar o trotinetă. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita Dum 30 Iul 2017, 06:09 | |
| Da,doctore, te duci la Breaza la pensie în loc să ne spui că vrem Galați-Târgu Mureș. Prin Siculeni. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita | |
| |
| | | | 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |