Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita

In jos 
+23
trv.trains
Amiralul
Nesebar
Vale_ntin
alliens
marius664
MariusM
Vale
mielutu zburator
dan tm
cristi CFR
ldh80
Dr2005
Theijs
Bobby_TM
alex.alexus.tm
MetalRider
Andrey_tm
lokomo69
cristyadaX
Caravelle_Zg
CIM
myster2008
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeMar 20 Dec 2016, 09:44


am observat ca la multe compuneri, ati mentionat vagoanele apartinand seriei 29-21!

Sa lamurim un pic ce este cu aceste vagoane!

Din cate stiu, au fost produse inainte de 1918, fiind initial vagoane pe doua osii sau cu un tip de boghiu mai deosebit (care astazi poate fi vazut numai pe linia Oravita-Anina).

Au 7 compartimente fictive (cele de pe Oravita-Anina sunt vagoane-salon, dar este posibil ca alte vagoane apartinand in trecut acceleiasi serii sa fi fost vagoane compartimentate).

Ca si sistem de incalzire, cele actuale de pe linia Oravita-Anina utilizeaza incalzirea autonoma, cu sobe alimentate cu lemn sau carbuni. Soba este plasata la capatul vagonului.

Insa in trecut este posibil ca o parte din vagoanele apartinand seriei 29-21 sa fi avut sisteme de incalzire cu abur, furnizat de locomotiva sau vagon WIT.


Începând din anii 80, vagoanele seriei 29-21 sunt utilizate numai pe linia Oravita- Anina, si avand toate urmatoarele caracteristici- vagon salon cu 7 compartimente fictive, banchete din lemn (desi erau clasificate ca si vagoane de clasa a doua), o singura toaleta, incalzire cu soba plasata la capatul vagonului, boghiuri de un model mai deosebit, frana KE-GP (nemoderabila la defranare), viteza maxima- probabil 80 km/h.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeMar 25 Iul 2017, 22:25

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 36162492885_8a3f2a5f95_kIMG_20170725_154539 by David Daniel, on Flickr

macar sa stie si turistii care au concediu in august.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeMier 26 Iul 2017, 00:01

Nu se știe nimic despre reluarea circulației până în Serbia? Ajungem să nu mai avem decât legături cu Ungaria și Austria permanent, restul, cum plouă, cum e soare...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8340
Data de inscriere : 27/08/2008

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeMier 26 Iul 2017, 01:43

ldh80 a scris:

am observat ca la multe compuneri, ati mentionat vagoanele apartinand seriei 29-21!

Sa lamurim un pic ce este cu aceste vagoane!

Din cate stiu, au fost produse inainte de 1918, fiind initial vagoane pe doua osii sau cu un tip de boghiu mai deosebit (care astazi poate fi vazut numai pe linia Oravita-Anina).

Au 7 compartimente fictive (cele de pe Oravita-Anina sunt vagoane-salon, dar este posibil ca alte vagoane apartinand in trecut acceleiasi serii sa fi fost vagoane compartimentate).

Ca si sistem de incalzire, cele actuale de pe linia Oravita-Anina utilizeaza incalzirea autonoma, cu sobe alimentate cu lemn sau carbuni. Soba este plasata la capatul vagonului.

Insa in trecut este posibil ca o parte din vagoanele apartinand seriei 29-21 sa fi avut sisteme de incalzire cu abur, furnizat de locomotiva sau vagon WIT.


Începând din anii 80, vagoanele seriei 29-21 sunt utilizate numai pe linia Oravita- Anina, si avand toate urmatoarele caracteristici- vagon salon cu 7 compartimente fictive, banchete din lemn (desi erau clasificate ca si vagoane de clasa a doua), o singura toaleta, incalzire cu soba plasata la capatul vagonului, boghiuri de un model mai deosebit, frana KE-GP (nemoderabila la defranare), viteza maxima- probabil 80 km/h.


În 29-21 au fost încadrate mai multe feluri de vagoane între care:
- Fostele Bmx 24-27(devenite Ba, adică vagoane clasa a 2a cu 4 osii ajunse apoi pe Oraviţa-Anina)
- Ex-MAV metalizate.
- Bafld Astra interbelice.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeMier 26 Iul 2017, 16:41

Dane, nu poti sa intrebi pe nimeni prin gara care e motivul anularii acestor trenuri? Mi se pare cel putin ridicol. affraid
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeMier 26 Iul 2017, 17:15

Am discutat cu cineva care a fost pina la borna de tara  cu lucrarile la linii si cica a auzit ca ar trebui platita ceva prestatie de catre sirbi catre CFR Calatori.

Daca trenul nostru merge la ei trebuie sa plateasca tot ei? la Jimbolia cind au anulat a fost invers cica ei nu au platit catre CFR?
Adevarul este ca nu stiu. O sa intreb cind mai ajung pe acolo desi sint slabe sanse ca angajatii care vin in contact cu materialul rulant si cu publicul sa stie motivele pentru care aia de prin birouri iau anumite decizii.

Dar doctorul e in minister ar trebui sa poata afla mai usor.
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeVin 28 Iul 2017, 14:14

Asa e, mai ales ca sunt doar cativa km din Stamora pana la Vrsac, dar sunt studenti sarbi care studiaza in Timisoara si au nevoie de tren ca sa mearga la Vrsac si satele din imprejurimi, mai sunt persoane care merg la cumparaturi la Vrsac, turisti care dau o fuga pana la Belgrad... Nu stiu, mie mi se pare ceva ... ce numai in Romania puteai sa vezi. Daca cineva are mai multe detalii, va rog ... Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeVin 28 Iul 2017, 17:31

E mâna sârbilor aici. Combinat cu Poliţia de Frontieră care deja s-a săturat de scos ţigări din burdufurile de Desiro.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeVin 28 Iul 2017, 19:29

Oare un calator oarecare poate sa "burduseaca" cu tigari sau alta marfa de contrabanda un vagon de tren fara complicitatea angajatilor CFR ??? Pentru ca nu e actiune care s-o faci in cateva minute in care sa presupunem ca nu e nimeni atent, dintre alti calatori sau angajati din tren...
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeVin 28 Iul 2017, 20:12

Asta cu tigarile din burduf e fumata demult ... Cine? Angajatii CFR poate. Ca eu ca si calator nu am acces in Desiro decat cu 15-20 min inainte de plecarea spre Romania, imediat dupa ce ma urc in tren urmand sa se faca controlul vamal de catre politia din Vrsac. Indiferent ca ma urc din Vrsac ca acolo am avut treaba sau ca vin cu schimb de la Belgrad. Eu voiam o parere obiectiva sau un comunicat oficial (care sa includa si motivul care a dus la luarea acestei decizii), nu pareri personale. La 2 trenuri / zi, marfa de contrabanda e cantitate neglijabila, comparativ cu ceea ce se face prin transportul rutier.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeVin 28 Iul 2017, 23:13

Comunicatul oficial a aparut pe situl CFR Calatori.Insa motivele care au dus la baza acestei decizii nu te astepta la prea mult din partea companiei.Doar am discutat la alt topic despre transparenta si comunicarea din partea CFR-urilor.Si pana la urma de ce ar trebui ditamai compania sa se justifice in fata noastra??? De parca ar fi vreun serviciu public pentru care noi platim ceva!!! Esentialul e doar unul:trenurile numai circula... Sad
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeSam 29 Iul 2017, 00:17

Dr2005 a scris:
E mâna sârbilor aici. Combinat cu Poliţia de Frontieră care deja s-a săturat de scos ţigări din burdufurile de Desiro.

asta cu Politia de frontiera e inacceptabil intr-un stat normal...pentru ca niste bugetari incompetento si lenesi nu mai vor sa munceasca gasim solutia sa anulam trenuri in loc sa ii punem la munca ca de aia sunt platiti...daca sunt asa de disperati, puteau foarte bine gasi solutia sa insoteasca trenul pana la Vrsac si inapoi, astfel nu s-a mai putut introduce nimic (fara acordul lor interesat, evident)...eu zic mai degraba ca problema lor e ca nu stiu cine aduce tigarile alea si de la cine sa incaseze comisionul, in mod sigur nu ii da afara constiinta ca bugetul ar pierde bani
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeSam 29 Iul 2017, 19:35

marius664 a scris:
De parca ar fi vreun serviciu public pentru care noi platim ceva!!! Esentialul e doar unul:trenurile numai circula... Sad
Fals, nu plătim nimic, trenurile internaţionale nu sunt subvenţionate.

alliens a scris:
asta cu Politia de frontiera e inacceptabil intr-un stat normal...pentru ca niste bugetari incompetento si lenesi nu mai vor sa munceasca gasim solutia sa anulam trenuri in loc sa ii punem la munca ca de aia sunt platiti...daca sunt asa de disperati, puteau foarte bine gasi solutia sa insoteasca trenul pana la Vrsac si inapoi, astfel nu s-a mai putut introduce nimic (fara acordul lor interesat, evident)...eu zic mai degraba ca problema lor e ca nu stiu cine aduce tigarile alea si de la cine sa incaseze comisionul, in mod sigur nu ii da afara constiinta ca bugetul ar pierde bani
Cu poliţia de frontieră nu te joci... tocmai au fost nişte cunoştinţe cu maşina la sârbi, ba chiar de 2 ori (că suntem cazaţi aproape de graniţă) - o dată pe la Naidăş, o dată pe la Porţile de Fier. Mai aveau puţin şi în controla şi în chiloţi Poliţia de Frontieră de la noi, ca să se asigure că nu au ţigări, băutură şi imigranţi. A durat aproape 10 minute controlul unei maşini. Îţi dai seama cât ar dura controlul la un tren plin? Cu frontierele non-UE nu e de joacă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 11/08/2012

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Iul 2017, 01:10

Într-un fel, cu trenul se stimulează ''traficul legal'' cu frontierele non-UE: adică fiecare persoană la 7 zile are voie să ia o sticlă de alcool și 40 de țigarete. Dacă ai trecut la 4 zile și nu declari nimic, te caută. Dacă declari după 4 zile și ai declarat și la prima se confiscă și mergi mai departe. Dacă declari după 7 zile nici nu te mai caută, decât așa din când în când. Asta la frontierele rutiere sigur se întâmplă fiindcă probabil au evidența în timp real. La tren trebuie să caute tot, pentru că, de exemplu, ar trebui să aibă o tabletă la atâtea persoane să le monitorizeze. La rutier e simplu, intră patru mașini pe control, văd care a mai trecut și acolo insistă mai mult.
Poate fi și o măsură de ''tăiere'' a traficului legal. Dar, din punctul meu de vedere soluția nu trebuie să fie anularea unui tren. Se poate și altfel, să pui în tren un vameș pe parcursul trenului. Asta înseamnă doi oameni în plus, niciodată ăla nu va fi singur. Bani mai mulți la salariile lor. În plus, orice cetățean care face traficul legal, chiar ăla la 7 zile, înseamnă bani mai puțini la buget. 2 lei sau 5 lei de persoană, nu contează, nu este profitabil. Nu știu cum este cu produsele pentru care se plătesc taxele vamale. Dacă doar le declari și apoi te duci la ANAF și plătești. Îmi pare că tot se face o hârtie în vamă.
Acum, nu știu cum e acolo, dar la Galați-Giurgiulești nu te lasă să treci pe jos, îți trebuie măcar o trotinetă. bom
Sus In jos
Vale_ntin

Vale_ntin


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Localizare : Galati
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 11/08/2012

122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitimeDum 30 Iul 2017, 06:09

Da,doctore, te duci la Breaza la pensie în loc să ne spui că vrem Galați-Târgu Mureș. Prin Siculeni.
Sus In jos
Continut sponsorizat





122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: 122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita   122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
122 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita
Sus 
Pagina 3 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 122A : Voiteni - Gataia - Resita Nord
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: