La data de 26-04-2011 am fost la Odorheiul Secuiesc.
Ca sa pot circula si pe linia 208 am venit in Sighisoara de la Odorhei cu o masina de ocazie.
Pe drumul spre gara am gasit un cimitir al soldatilor sovietici.
Spre deosebire de cel din Lugoj care e linga gara(l-am postat la linia Ilia) asta e undeva in zona bisericii linga blocuri. Steaua rosie nu se mai vede pe pietrele funerare
Primavara a sosit si in Sighisoara.
ruine in zona garii
parca eu am invatat alta clasificare a regnului animal, cu normele astea europene se pare ca totul s-a schimbat si trebuie sa m-apuc de invatat
Chiar in zona garii un autobuz
Cu termen de finalizare 2depasit fostul dormitor al peronalului. Acuma de atitia ani sigur ca activitatea feroviara nu a stat in loc din lipsa dormitorului, dar oare de ce nu se vinde cladirea sa devina un ... hotel de exemplu dat fiind ca zona e turistica?
Gara din Sighisoara s-a modernizat dar parca s-a trasat un perimetru din care nu au iesit, nimic in zona trotuarelor, nimic in zona peroanelor, In fata garii sin cauza parcarii de o parte si a parcului pe alta parte e greu de prins in detalii locomotiva de cale ingusta expusa.
Pentru cladirea noua s-a demolat o parte din magazia de marfuri atit cit a fost nevoie de teren si de acces, ce a ramas s-a lasat de izbeliste in stadiul de ruina.
O cismea veche pe un fond nou, poate pentru patina timpului
s-a lucrat strict la perimetrul alocat cladirii noi
totusi peronul vechi s-a racordat la platforma noua din zona cladiri cu o rampa facuta parca in lehamite cu ultima roaba de beton care a mai ramas pe acolo. Degeaba e o zona turistica daca nu s-a dat nici o atentie in fara perimetrului alocat noii constructii
prin gara nimic de pozat doar un G vechi pentru care pun zoomul
P 9564
Liber! ee stai putin ca avem si muzica pentru ambient, doar au fost Pastele nu?
La iesirea din Sighisoara o tragere despre care nu imi dau sema daca e de manevra sau a fost traseul liniei initiale, apoi la drum
Gustul asta puternic si amarui mie imi place de mor, pacat insa ca hameiul e din import
Surpriza insa.... hameistile romanesti renasc
Bisericile astea...
in Dumbraveni ne incrucisam cu un Regiotrans
La Medias vad doua basculante, gara nu o pot poza pentru ca linia era ocupata de o garnitura cu EA si o rama, la iesirea din statie am remarcat un fel de terminal de transuri.
Tirnava e abandonata
In Copsa Mica o statie cu multe linii toate goale, combinatul se pune la pamint, ne incrucisam iar cu un Regiotrans, trenul intra la linia 1 si nu pot poza bine gara, la iesire vad 3 poduri, cum M 300 e dubla celalalt e pentru o linie industriala.
Pe stinga liniei 208 e orasul Copsa Mica, blocuri clasice apoi imediat o halta
trenul opreste foarte aproape de cladirea garii Baile Ocna Sibiului, nu pot poza bine, statia are table cu 2 denumiri disticte. oarecum tipic la CFR
ne apropiem de Sibiu
Intre insemnele progresului, calea ferata si ,
,centura in regim de autostrada" stina clasica specifica Sibiului
Orasul fara periferii?
Ultima oprire inainte de Sibiu, se vede linia 200
Un pod fara calea industriala
Sibiu
Am coborit repede cu gindul sa ajung in oras sa iau un ,,suvenire" asa ca nu am stat la poza, am remarcat in sa ca Sibiul era un imens cimitir de vagoane albastre, inclusiv linia care era catre liniile inguste.
La intoarcere un LDH tocmai muta acele vagoane de acolo.
In dreapta imaginii e o linie pe care la coborirea din tren nu le-am pozat
acest LDH le muta cind m-am intors din oras
Unele erau in revizia de vagoane fiind in uz altele erau in parcul rece