Ieșim din gara Golenți...aici doar linia 2 și 3 sunt folosite frecvent,în rest 4 deloc iar 1 ocazional...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27744210.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27537410.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27651010.jpg
Ieșim din gara golenți și ne îndreptăm spre poiana mare pe fostul traseu al catariței...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27710810.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27605410.jpg
Trecerea de la modern la antic...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27653710.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27708210.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27606210.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27650910.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27744610.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/27707710.jpg
Ne depărtăm de Golenți și ajungem la o fostă stație de irigații și un mic pod peste un canal...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1818.jpg
Mai mergem puțin și dăm de o trecere la nivel...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1819.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1820.jpg
Șina este din 1953...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1822.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1913.jpg
semnalul de intrare din poiana mare...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1821.jpg
Intrarea în gară...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1910.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1911.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1914.jpg
Trecerea la nivel a fost desființată...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1912.jpg
O zi însorită de ianuarie...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1915.jpg
Și ajungem la gară...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1916.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1917.jpg
Un afiș al CFR-ului...din 2008...
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1918.jpg
https://i.servimg.com/u/f62/19/67/02/45/img_1919.jpg
După părerea mea,această linie nu e moartă,în zona gării este silozul prutul și o bază de recepție a cerealelor plus redeschiderea magaziei de mărfuri pentru legume...iar pentru călători o malaxă care să îi ducă la legături către craiova,măcar trei perechi pe zi pentru navetiști,elevi și oamenii care vin la țară...descigur că până nu reabilitează linia 912 acestea nu sunt posibile...Cfr-ul are nevoie de timpi de parcurs mici și prețuri acceptabile pentru oamenii din zonă...