| | Idei de reformare a CFR | |
|
+28AlexD traian Luna rich1974 DUAL razvan - trenuri Bobses ldh80 Adrian78 mihaiuc Amiralul didinul vrabieionut ionutz72 sorinucu Razvan discoid21 cristi CFR Ionutz bogdan srl membru inactiv cristi ar Lde 2100 stinky Nesebar IonutCFR2009 COSTACHE MIHAIL stegaru 32 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Bobses
Numarul mesajelor : 46 Varsta : 52 Localizare : Iasi Reputatie : 5256 Data de inscriere : 08/03/2010
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Lun 10 Ian 2011, 16:22 | |
| - ldh80 a scris:
- In privinta organizarii companiilor feroviare, pentru a avea cat mai putin personal TESA si administrativ eu as vedea astfel:
-CFR Infrastructura: -Divizia Linii (cu subunitati in teritoriu: sectii, districte si cantoane) -Divizia Instalatii (cu subunitati: sectii CT, sectii IFTE) -Divizia Patrimoniu (cu subunitati: sectii si districte. Tot aici sa fie incluse si bazele turistice a CFR) -Serviciul Linii inguste (care sa se ocupe cu valorificarea potentialului economic si mai ales turistic a acestor linii, prin parteneriate cu intreprinzatori privati) -Serviciul Personal (aici sa fie incluse si: spitalele si dispensarele CFR, bazele sportive si culturale pentru ceferisti, grupurile scolare feroviare, productia de uniforme ) -Serviciul Marketing si Relatiile cu alti operatori de transport feroviar
-CFR Calatori -Divizia Miscare-Comercial (care sa se ocupe cu tot ce inseamna politica de preturi, marketing, agentii de voiaj, relatii cu alti operatori si editarea "Mersului Trenurilor") -Directia de Tractiune si Vagoane -Serviciul Personal
-CFR Marfa -Divizia Miscare-Comercial -Divizia de Tractiune si Vagoane -Serviciul Personal Nu cred că ai vreo idee de ce înseamnă Mișcare la calea ferată... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3181 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8018 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Ceea ce este prezent la toate companiile Vin 05 Aug 2011, 23:25 | |
| Consider ca un CALL CENTER cu catva angajatii la CFR CALATORI este un lucru foarte necesar. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13103 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Sam 06 Aug 2011, 01:10 | |
| - adrian78hd a scris:
3 Modernizarea parcului dotarea cu rame si automotoare si locomotive moderne scchimbarea almentarii la 3KV consum mai scazut
aici te inseli .. locomotivele au aceeasi watti putere .. si formula e asa W=V x A ,unde W = watt ,V = volt , A - amper .. deci scazi voltajul cresti amperajul ca sa ajungi la aceeasi putere ... nu reduci costul curentului .. pentru ca indiferent cu le-ai pune si centralele termice,atomice,hidrocentralele produc curent ca MW/h .. deci e doar o chestie de conversie .. in care e specializat cortex iti da el mai multe detalii |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 49 Localizare : jud Arges Reputatie : 5101 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: mai ieftin Sam 20 Aug 2011, 17:11 | |
| am citit si eu ce s-a scris pe aici si toate lucrurile tin de politica. atata timp cat cfr va fi de stat el va fi o vaca de muls pentru diferiti indivizi.
dupa mine, mersul cu trenul trebuie sa fie ieftin. numai asa se poate contracara concurenta cu transportul rutier. sa dau un exemplu... am vrut sa merg pde la costesti la bucuresti cu trenul, am zis ca sa fie mai comod ca sa nu mai iau masina, dar ce sa vezi.....pe langa faptul ca ar fi trebuit sa merg cu masina pana la pitesti, ca nu mai aveam cu ce sa ma intorc noaptea tarziu, ar fi trebuit sa mai dau si peste 1 milion pe bilet dus-intors (eu si sotia) . deci, calatoria ar fi costat peste 1.2 milioane lei....una peste alta. sincer, mi se pare enorm. am ales sa merg cu masina si m-a costat 60 ron GPL-ul din costesti pana unde am avut treaba in bucuresti. la banii astia, sincer, nu merg cu trenul. ca sa merg cu trenul ar trebui sa fie egal la pret cu masina in sensul ca sa poata merge 3 persoane cu pretul la care ar merge cu masina. asta inseamna concurenta reala. deci, preturile trebuie sa scada drastic. eu fac si naveta zilnica cu trenul si platesc pentru 30 km 178 ron la accelerat pt ca personal direct nu am (costesti-golesti) mi se pare foarte mult dat fiind ca un abonament pe aceeasi distanta la personal este 92 ron. diferenta e prea mare. in mod normal, acceleratul consumai mai putina motorina decat un personal. cauzele preturilor mari sunt dupa mine urmatoarele -personalul prea numeros ce lucreaza la cfr -hotia -materialul rulant foarte scump....vreau sa discut despre asta si sa vad si parerea voastra. va auzeam ca o rama desiro costa 2.5 mil E. pentru 120 locuri mi se pare enorm. oare nu se pot face trenuri mai ieftine? o masina cu 4 locuri costa 10 000 E asta inseamna 2500 E per seat. un tren la 120 de locuri nu ar trebui sa depaseasca 300 000 E. oare nu exista la noi niste ingineri care sa proiecteze niste automotoare din aluminiu, fata boghiuri, usoare, ieftine, cu turbina cu gaz (turbina de la abrams)? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18148 Localizare : Hunedoara Reputatie : 23549 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Sam 20 Aug 2011, 17:21 | |
| - rich1974 a scris:
- am citit si eu ce s-a scris pe aici si toate lucrurile tin de politica. atata timp cat cfr va fi de stat el va fi o vaca de muls pentru diferiti indivizi.
dupa mine, mersul cu trenul trebuie sa fie ieftin. numai asa se poate contracara concurenta cu transportul rutier. sa dau un exemplu... am vrut sa merg pde la costesti la bucuresti cu trenul, am zis ca sa fie mai comod ca sa nu mai iau masina, dar ce sa vezi.....pe langa faptul ca ar fi trebuit sa merg cu masina pana la pitesti, ca nu mai aveam cu ce sa ma intorc noaptea tarziu, ar fi trebuit sa mai dau si peste 1 milion pe bilet dus-intors (eu si sotia) . deci, calatoria ar fi costat peste 1.2 milioane lei....una peste alta. sincer, mi se pare enorm. am ales sa merg cu masina si m-a costat 60 ron GPL-ul din costesti pana unde am avut treaba in bucuresti. la banii astia, sincer, nu merg cu trenul. ca sa merg cu trenul ar trebui sa fie egal la pret cu masina in sensul ca sa poata merge 3 persoane cu pretul la care ar merge cu masina. asta inseamna concurenta reala. deci, preturile trebuie sa scada drastic. eu fac si naveta zilnica cu trenul si platesc pentru 30 km 178 ron la accelerat pt ca personal direct nu am (costesti-golesti) mi se pare foarte mult dat fiind ca un abonament pe aceeasi distanta la personal este 92 ron. diferenta e prea mare. in mod normal, acceleratul consumai mai putina motorina decat un personal. cauzele preturilor mari sunt dupa mine urmatoarele -personalul prea numeros ce lucreaza la cfr -hotia -materialul rulant foarte scump....vreau sa discut despre asta si sa vad si parerea voastra. va auzeam ca o rama desiro costa 2.5 mil E. pentru 120 locuri mi se pare enorm. oare nu se pot face trenuri mai ieftine? o masina cu 4 locuri costa 10 000 E asta inseamna 2500 E per seat. un tren la 120 de locuri nu ar trebui sa depaseasca 300 000 E. oare nu exista la noi niste ingineri care sa proiecteze niste automotoare din aluminiu, fata boghiuri, usoare, ieftine, cu turbina cu gaz (turbina de la abrams)? Cum poti sa compari o masina cu un tren la costuri daca cel mai ieftin vagon costa 600000 de euro?In general preturile la o rama electrica pornesc de undeva la 19000 de euro/loc Bombardier AGC pana la 22000 euro/loc Stadler Flirt!! |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 49 Localizare : jud Arges Reputatie : 5101 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Sam 20 Aug 2011, 17:54 | |
| da domnule, e scump...asta vad si eu, dar de ce? o masina e destul de complexa dar totusi e mai ieftina! eu cred ca e si o chestie de monopol. adica producatorii stiu ca marfa e cumparata de companii de stat si de aceea nu cauta sa scada preturile. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8127 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Sam 20 Aug 2011, 18:08 | |
| Cu pretul calatoriilor iii cam dau dreptate. Si mie mi se pare cam scump. Trenurile e normal sa coste mai mult decat o masina, necesita mult mai mult material si ,,chestii complexe" sa folosesc accelasi termen.
P.S. Rich bine ai venit, esti cumva cel de pe softpedia ? In caz ca da, cred ca ma stii.
|
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 49 Localizare : jud Arges Reputatie : 5101 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Sam 20 Aug 2011, 18:23 | |
| da draga, sint si pe softpedia....bine v-am gasit!
e scump nene transportul asta pe calea ferata. pai de ce s-au inventat trenurile? nu ca sunt mai ieftine? si stii cum e cu trenurile astea....ei imi ofera conditii de cadillac dar eu poate vreu conditii de chevrolet. dar nu am de ales! si in mod normal, logic, acceleratul ar trebui sa fie mai ieftin decat personalul fiindca opreste mai rar si are consum si uzura mai mica. e ca la masina...te costa mai mult sa mergi in oras decat extraurban. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3181 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8018 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: benzina si motorina Sam 20 Aug 2011, 19:07 | |
| - rich1974 a scris:
- da draga, sint si pe softpedia....bine v-am gasit!
e scump nene transportul asta pe calea ferata. pai de ce s-au inventat trenurile? nu ca sunt mai ieftine? si stii cum e cu trenurile astea....ei imi ofera conditii de cadillac dar eu poate vreu conditii de chevrolet. dar nu am de ales! si in mod normal, logic, acceleratul ar trebui sa fie mai ieftin decat personalul fiindca opreste mai rar si are consum si uzura mai mica. e ca la masina...te costa mai mult sa mergi in oras decat extraurban. Lasa ca si benzina si motorina vor ajunge la 6 sau 7 lei litrul si mai multi vor merge cu trenul. :z6: |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 49 Localizare : jud Arges Reputatie : 5101 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Sam 20 Aug 2011, 20:31 | |
| tu crezi ca daca benzina o sa fie 7 lei pretul biletelor va ramane la fel? think again!
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22220 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Sam 20 Aug 2011, 22:12 | |
| - rich1974 a scris:
- tu crezi ca daca benzina o sa fie 7 lei pretul biletelor va ramane la fel? think again!
Normal ar fi sa renegocieze pretul de achizitie al motorinei si al curentului electric , oricum minstra a spus clar ca e prea scump pretul de achizitie al energiei electrice si ca de la anul din 1 Ianuarie va fi renegociat acest pret pentru ca nu concepe sa fie asa de scump . Concluzie daca pretul de cumparare va fi mai mic atunci linistit sa creasca benzina pentru populatie poate asa lumea renunta la masina si vine la tren . |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 49 Localizare : jud Arges Reputatie : 5101 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Dum 21 Aug 2011, 08:41 | |
| ca lumea sa mai mearga si cu trenul, acolo unde este posibil, preturile la accelerate si rapide trebuie sa scada la jumatate din cat sunt acum. pana atunci, majoritatea calatorilor vor fi cei care au diverse facilitati, nu cei cu bilet intreg. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8127 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Dum 21 Aug 2011, 12:17 | |
| @rich1974 Esti mai nou pe forum si probabil nu ai citit vechile pagini, asa ca iti scriu si aici: exceptand intercity-urile, cam toate trenurile indiferent de noile ranguri vor avea cam accelasi pret, din decembrie odata cu noul mers al trenurilor. Intreaga circulatie a trenurilor si a tarifelor va fi regandita. Se lucreaza deja la schimbari majore, si din ce am inteles va creste pretu la regio(personal) si scadea la interegio(accelerat, rapid nu va mai exista). |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3181 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8018 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: reducere Dum 21 Aug 2011, 15:56 | |
| - Luna a scris:
- @rich1974 Esti mai nou pe forum si probabil nu ai citit vechile pagini, asa ca iti scriu si aici: exceptand intercity-urile, cam toate trenurile indiferent de noile ranguri vor avea cam accelasi pret, din decembrie odata cu noul mers al trenurilor. Intreaga circulatie a trenurilor si a tarifelor va fi regandita. Se lucreaza deja la schimbari majore, si din ce am inteles va creste pretu la regio(personal) si scadea la interegio(accelerat, rapid nu va mai exista).
Sa fie asa cum spui tu si alti pe acest forum. Tarifele la regio (personale) sa creasca cu 10-20% iar cele de interregio sa ramana asa cum sunt acum sau sa scada cu 10%. Cel mai bine ar fii ca la fiecare zona kilometrica tariful sa creasca cu 5-15% fata de zona kilometrica anterioara la fiecare tip de tren in parte. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 49 Localizare : jud Arges Reputatie : 5101 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Dum 21 Aug 2011, 18:46 | |
| daca preturile la accelerate vor ramane la fel, nu au facut nici o branza. hai sa va spun....am fost azi (de placere) cu personalul de la costesti la pitesti. eu aveam abonament, dar sotiei i-am luat bilet. am dat pentru 22 km, 4,4 ron. mi se pare mult in conditiile in care maxi-taxi e 3.0 ron si pe acelasi traseu circula la juma de ora. com contracareaza cfr asta? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR | |
| |
| | | | Idei de reformare a CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |