| | Idei de reformare a CFR | |
|
+28AlexD traian Luna rich1974 DUAL razvan - trenuri Bobses ldh80 Adrian78 mihaiuc Amiralul didinul vrabieionut ionutz72 sorinucu Razvan discoid21 cristi CFR Ionutz bogdan srl membru inactiv cristi ar Lde 2100 stinky Nesebar IonutCFR2009 COSTACHE MIHAIL stegaru 32 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5646 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 00:06 | |
| De acord cu ideea publicitatii gratuite la TV. Insa o singura intrebare am: reclama la ce?! La intarzieri, la infrastructura jalnica, la vagoanele sub orice critica, la preturile biletelor (care nu sint absolut deloc justificate) ? Amendamentul meu la aceasta idee ar fi urmatorul: intai sa punem presiune astfel incat sa se creeze conditii civilizate de calatorie si apoi sa facem reclama acestor conditii. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3653 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9509 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 00:08 | |
| Puteti problema altfel. Ce post de televiziune ar fi atat de tampit sa dea reclame gratuite de 1 minut la CFR Calatori cand in acel minut poate arata o reclama la un detergent minue care curata toate petele, cu o caruta de bani ???? Traim intr-o tara unde se umbla dupa profit, nimic nu este pe gratis sau la reducere, este doar o impresie falsa acest lucru. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5646 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 00:13 | |
| Nu mai exista in ziua de azi nimic gratuit. Singurul post unde se poate face reclama gratuita este TVR, fiind post public. In rest, la televiziunile particulare nu se poate gratuit, ci platite din fonduri publice. Oricum, nu asta e marea problema. Banii cheltuiti de la stat se amortizeaza repede daca se face reclama cu cap. Insa repet, trebuie mai intii sa avem la ce face reclama. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3653 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9509 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 00:22 | |
| Pai mai demult a fost o reclama la CFR Calatori cu un Desiro nu mai stiu exact anul.... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 862 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6364 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 00:49 | |
| Reclama transportului feroviar, nu cfr-ului, in care sa fie subliniate avantajele acestui mod de transport ca sunt destule. |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5646 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 01:32 | |
| Reclama sistemului feroviar dar mai ales CFR-ului,pentru ca n-am nici un interes ca stat sa fac reclama Regiotrans-ului spre exemplu. Interesul meu ca stat e sa am o companie de transport feroviar de calatori care sa nu dea nici o sansa concurentei. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 862 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6364 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 02:09 | |
| Da de ce sa nu existe concurenta? Concurenta duce la cresterea calitatii. |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5646 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 02:22 | |
| N-am zis sa nu existe concurenta. Am spus ca eu ca stat am interesul sa ofer servicii si conditii la un nivel atat de ridicat astfel incat concurenta sa nu se poata ridica la nivelul eu. Se cheama ca se elimina singuri de pe piata. Asta cu "concurenta imbunatateste calitatea" nu prea se aplica la noi. Nu cred ca intrarea pe piata a Regiotransului a adus un plus atat de important in ce priveste calitatea. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15318 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 10:56 | |
| Atunci aplicam alta stratagema. Cerem Consiliului National al Audiovizualului nu sa faca reclama cefereului, ci sa faca antireclama microbuzelor. Numarul de morti si raniti in accidentele de microbuze, este enorm fata de cel al trenurilor. Asa ca le cerem ca dupa un calup publicitar, la o anumita perioada de timp, C.N.A. sa oblige televiziunile asa cum le obliga de exemplu sa afiseze pe ecran textul 'Pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de sare, zahar si grasimi" sa afiseze si textul 'Pentru siguranta dumneavoastra, evitati sa mai circulati cu microbuzele ' , sau altceva de felul acesta. |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5646 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 12:12 | |
| SINGURA solutie pentru stirpirea transportului de persoane cu microbuzele este o lege care sa interzica expres acest lucru. Altfel n-o sa dispara, ci dimpotriva, va disparea incet-incet CFR-ul. Pentru ca la momentul de fata, tarifele la microbuze bat tarifele la tren pe orice distanta. E adevarat riscurile sint incomparabile, insa oamenii nu se gandesc la riscuri pentru ca nu au mijloacele materiale sa se gindeasca la riscuri. E normal ca omul sa aleaga microbuzele, pentru ca e mai ieftin. Datorita saraciei riscul trece in plan secund. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15318 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 17:08 | |
| Nu pe orice ruta pretul biletelor microbuzelor este mai mic decat cel al trenurilor. De exemplu, pe relatiile Bucuresti-Oltenita sau Alexandria- Zimnicea, tariful biletelor microbuzelor este dublu fata de cel al transportului feroviar. Si vin si cu un exemplu. Un bilet Bucuresti-Oltenita cu microbuzul numai dus costa 100.000 lei vechi. Un bilet cu trenul Bucuresti-Oltenita dus-intors, costa 97.200 lei vechi. Dar unii calatori aleg microbuzele, pentru ca este un mijloc mai rapid. Suntem doar in secolul vitezei.... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6397 Reputatie : 12078 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 17:42 | |
| La fel si pe ruta : Targoviste - Ploiesti Sud . Cu microbuz : 10 lei calatoria . Cu trenul : 9,7 lei dus-intors . Diferenta de timp parcurs (1 ora cu microbuz , 1 ora 40 min cu trenul personal) |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3653 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9509 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 20:10 | |
| - stegaru a scris:
- Pentru ca la momentul de fata, tarifele la microbuze bat tarifele la tren pe orice distanta.
Da ? Fii atent aici ca nu e chiar asa. Deva-Brad aproximativ 40 km la microbuz pretul e 7 lei nu se dau reduceri. La tren pretul intreg pe 40 km e 3,90 cu reducere e 1.95 Deci care e mai ieftin ? De ce credeti ca s-a taiat oare linia Brad-Paulis Lunca... si a ramas doar Paulis Lunca - Mintia ? :study: _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Mier 13 Ian 2010, 20:35, editata de 1 ori |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1492 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7749 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 20:17 | |
| Peste tot trenul este mai ieftin ca si microbuzul. E adevarat ca trenurile de rang superior pot rivaliza cu preturile la microbuze...dar la personale sunt mai mici peste tot.
Un caz particular, la mine in Baia Mare. Pe calea ferata Baia Mare - Cluj sunt 193 de km iar pe sosea sunt doar 148, deoarece soseaua urca un deal pe care trenul il ocoleste, urmarind valea Somesului pe la Jibou. Cu toate acestea personalul e 17,8 lei si autobusul e 21 de lei. Dar personalul face 5:30 min si autobusul 3 ore...plus ca personal direct e doar unul, si autobuse sunt 8/zi. Deci e lesne de inteles cu ce merge lumea. Acceleratul face 3 ore si ceva si costa 33 de lei (de asemenea 1/zi - direct). Sipe aceasta ruta s-ar putea introduce personale directe mai multe, eventual sa nu opreasca chiar peste tot...si nu cred ca ar duce lipsa de calatori, deoarece studentii ar circula in numar mare, cu reducere pretul ar cobori sub 10 lei pe ruta Baia Mare - Cluj.... |
| | | stegaru
Numarul mesajelor : 225 Varsta : 38 Localizare : Brasov Reputatie : 5646 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR Mier 13 Ian 2010, 20:24 | |
| Aoleu, mi-ati sarit in cap Okey, recunosc, am exagerat putin cu remarca aia. Sint si rute pentru care trenul este mai avantajos ca tarif. Spun altceva atunci: omul va prefera sa dea bani mai multi pe microbuz ca sa ajunga mai repede la destinatie, ca sa evite tiganii si (pe unele rute) pentru ca sint mai multe curse. De exemplu, pe relatia Brasov-Bucuresti sint microbuze din 30 in 30 de minute, in timp ce trenuri personal sint 3 toata ziua. Intre aprox. ora 6 si aproximativ ora 12 nu e nici un tren personal spre Bucuresti. Ce faci daca trebuie sa pleci la 9?! Mergi cu tren rapid? Nu, mergi cu microbuzul. Si inca ceva: tare am impresia ca trenul este avantajos doar pe rutele scurte. Pe rutele mai lungi (ex. Bucuresti - Roman) e mai scump trenul pentru ca nu sint decat trenuri de rang superior. O sa revin imediat cu o alta intrebare, sa vedem ce solutie ati gasi cu microbuzele astea. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Idei de reformare a CFR | |
| |
| | | | Idei de reformare a CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |