Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucruri negative ( - )

In jos 
+20
alinx3330
AndreiCFRbv
Adirmvl
IonutCFR2009
Adisoft1991s
cristi ar
Alextasy
Vitosa
marius664
The Legend
Dr2005
mielutu zburator
Adrian78
dan tm
Grigor
Katalyn
ciprian71
Rarau
Simply18
Nesebar
24 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 05 Ian 2017, 13:51

Necesarul e cel din livret, realul e cel ce rezultă din calculul făcut la vagoanele din tren (masa trenului împărţită la masa frânată şi totul înmulţit cu 100)*. Metoda asta de calcul e folosită peste tot.
Ce nu se mai cunoaşte e modul de stabilire a procentului de masă frânată necesar a fi asigurat pentru o anumită secţie

Hai sa inteleg si eu

necesar e cel din livret. adica maximul permis? sa zicem cu EC 400 de tone( scuze ca te iau in tone nu in grame dar in livret e dat in tone si imi este mai usor sa scriu)

deci in livret scrie tonaj maxim 400 tone= necesar de frinat
real trenul are 250 de tone

deci luam 250/masa frinata

dar nu stim procentul de masa frinata, e data undeva sau e scris pe vagon?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 05 Ian 2017, 16:33

Katalyn a scris:
Domnule expert in toata ma scuzati ca imi permit sa intru in discutie dar ati mers de n ori cu trenul care are nr 9351 si din cate imi aduc eu aminte avea 2 Desiro pana la Videle, primul se scotea si intra peste Desiroul venit ca 9340 de la Giurgiu si plecau 2 la Buc.Nord pentru navetisti de pe Videle-Buc.Nord iar cel de-al doilea Desiro de la 9351 pleca la Giurgiu ca 9341 in vreme ce 1521 merge zilnic cu un singur Desiro, exceptie 3 zile pe an in ajunul marilor sarbatori. Acum 9351 merge cu un singur Desiro ca 9340 e din GM si 2 vagoane din lipsa de Desiro dar cand vor mai iesi Desiro cu R8 o sa dispara GM-ul si cele 2 vagoane de la 9340/7 plus perechea care o face de seara de la Giurgiu la Videle si la inapoi.

Aveam pretenti la tine sa iei in calcul si aceasta varianta chiar daca e sau nu buna mai ales ca ai fost de n ori cu 9351, nu cred ca mai e cineva pe tot forumul sau din lumea pasionatilor care sa fi mers mai mult ca tine cu acest tren.

Una e sa mearga Desiro singur si alta e sa mearga doua legat e la mintea cocosului nu ?
Tu nu iei în calcul că ambele automotoare cuplate sunt identice. Dacă fiecare are acelaşi procent de masă frânată şi aceeaşi masă şi ambele au frână electropneumatică (deci nu ai întârziere în frânare între prima frână şi ultima - nu că ar fi contat asta la lungimea unui Desiro, dar ziceam ca teorie), zi tu ce procent de frânare pot avea? Nu mai zic că 1522 - la care Staţia Videle ataşează automotor de la tren 9346, fără zilele de 6, 7 şi SL - are tot 120% şi se încadrează. Tot 120% au şi IR-urile de pe Piteşti, deşi acolo găsim şi 3 automotoare cuplate. Nu am la îndemână un livret pentru Craiova, sunt curios dacă R-urile de Curtea de Argeş ce se formează din IR-urile de la Bucureşti au tot 120%.

De ce să aibă 9351 2 automotoare? Nu a avut niciodată 2 automotoare, poate doar la ceva grupuri mai mari. Şi în niciun caz nu se aducea un Desiro în plus doar ca să facă Videle - Bucureşti Nord, mai ales că navetiştii au IR 1592 cu 4 minute înainte de 9340 şi care e taxat ca regio.

Şi cu compunerile de pe Giurgiu ai mai dat-o odată în bară la compunerile de duminică.

dan tm a scris:
necesar e cel din livret. adica maximul permis? sa zicem cu EC 400 de tone( scuze ca te iau in tone nu in grame dar in livret e dat in tone si imi este mai usor sa scriu)

deci in livret scrie tonaj maxim 400 tone= necesar de frinat
real trenul are 250 de tone

deci luam 250/masa frinata

dar nu stim procentul de masa frinata, e data undeva sau e scris pe vagon?
În livret e tonajul maxim şi procentul de masă frânată minim. Desigur că procentul se calculează în funcţie de masa reală a trenului, nu de cea maximă, că acolo poate să scrie maxim 400t şi tu să ai un singur vagon de 50t. Dacă ăsta are o masă frânată de 40t, ai un procent de frânare de fix 80% (40t/50t = 0,8 ). Dacă ai 2 vagoane la fel ai tot 80%. Dar dacă ai 2 vagoane diferite, atunci se pot schimba datele problemei.
Masa frânată a fiecărui vagon, pentru fiecare regim de frânare, se calculează de către producătorul acestuia şi se înscrie pe vagon.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 10997
Data de inscriere : 09/10/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 05 Ian 2017, 16:51

Dr2005 a scris:


De ce să aibă 9351 2 automotoare? Nu a avut niciodată 2 automotoare, poate doar la ceva grupuri mai mari. Şi în niciun caz nu se aducea un Desiro în plus doar ca să facă Videle - Bucureşti Nord, mai ales că navetiştii au IR 1592 cu 4 minute înainte de 9340 şi care e taxat ca regio.

Şi cu compunerile de pe Giurgiu ai mai dat-o odată în bară la compunerile de duminică.

Pentru ca asa avea de L-V doua Desiro pana la Videle. Primul iesea se ducea pe tragere dupa care venea la linia 1 peste cel de la 9340 Giurgiu-Videle-Buc.Nord si plecau doua ca sa poata prelua toti navetisti de pe Videle-Buc.Nord. 1592 e tren de smecheri si oricum nu opreste peste tot ca 9340 deci despre ce vorbim aici ? Ca ai fost tu la ture in Bulgaria doar sambata e problema ta eu iti spun ca 9351 de L-V pleca cu 2 automotoare.

Cu ce am dato eu in bara la compunerile de pe Giurgiu in zilele de duminica cand ti-am pus toate trenurile mura in gura, turnus si compunere ? Vezi ca poate ma confuzi daca nu cauta in urma postarea aia in care tu greseai iar eu te-am corectat prin tot felul de explicati si probe.

Am fost pe 23 august la Radulesti sa pozam Velaro ptr TCDD si am mers cu 9351/9341 primul Desiro era cu 120 locuri iar cel de-al doilea cu fotoli a plecat la Giurgiu. Cel care a venit de la Giurgiu ca 9340 era tot cu fotoli. 1592 plecase de la linia 3 cu toate locurile ocupate si vreo 10-15 blatisti pe la usi dar si 9340 cu cele 2 Desiro au plecat aproape pline. Erau calatori care asteptau la linia 1 automotorul cu 120 locuri daca nu sti dar nici nu vrei sa vrezi pe alti stai in banca ta.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12477
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 06 Ian 2017, 09:04

Dr2005 a scris:


dan tm a scris:
necesar e cel din livret. adica maximul permis? sa zicem cu EC 400 de tone( scuze ca te iau in tone nu in grame dar in livret e dat in tone si imi este mai usor sa scriu)

deci in livret scrie tonaj maxim 400 tone= necesar de frinat
real trenul are 250 de tone

deci luam 250/masa frinata

dar nu stim procentul de masa frinata, e data undeva sau e scris pe vagon?
În livret e tonajul maxim şi procentul de masă frânată minim. Desigur că procentul se calculează în funcţie de masa reală a trenului, nu de cea maximă, că acolo poate să scrie maxim 400t şi tu să ai un singur vagon de 50t. Dacă ăsta are o masă frânată de 40t, ai un procent de frânare de fix 80% (40t/50t = 0,8 ). Dacă ai 2 vagoane la fel ai tot 80%. Dar dacă ai 2 vagoane diferite, atunci se pot schimba datele problemei.
Masa frânată a fiecărui vagon, pentru fiecare regim de frânare, se calculează de către producătorul acestuia şi se înscrie pe vagon.

Aha, deci masa frinata e inscrisa pe vagon.

Am vazut o faza pe vremea cind 73-2 mergea cu Traxx la Bucuresti, in Timisoara Nord dupa ce au atasat grupa lui 1691 au aparut discutii intre lacatusi si mecanic, cum ca sa il astepte cu dubla in Severin ca era in compunere un vagon regiojet.

De acolo a pornit o discutie ,,ca ala are 49 gol si asta e considerat EC ca are 4 osii"
Au mai venit 2 cu o mapa sub brat si au tot ghibitat pe acolo cum ca se depaseste tonajul maxim, faceau ei niste calcule raportate la incarcare, in fine trenul a plecat nu stiu ce au mai facut ei.

Apoi cind a circulat 480-481, tot dupa atasarea grupei, am asistat la discutii cum ca,,sint 10 pe disc si 1 pe saboti" si iarasi discutau ei ceva pe acolo.

Deci asta cu frinarea banuiesc ca nu e stapinita bine, s-au vazut rapoarte AFER cum ca nu s-a calculat bine procentul de frinare, dar e destul de neclar acuma care dintre ei nu stapineau calculele
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 29
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6250
Data de inscriere : 03/08/2010

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeMar 10 Ian 2017, 22:51

Bombardierul este considerat 040EA
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 01 Mar 2018, 18:37

dan tm a scris:
De acolo a pornit o discutie ,,ca ala are 49 gol si asta e considerat EC ca are 4 osii"
Au mai venit 2 cu o mapa sub brat si au tot ghibitat pe acolo cum ca se depaseste tonajul maxim, faceau ei niste calcule raportate la incarcare, in fine trenul a plecat nu stiu ce au mai facut ei.

Apoi cind a circulat 480-481, tot dupa atasarea grupei, am asistat la discutii cum ca,,sint 10 pe disc si 1 pe saboti" si iarasi discutau ei ceva pe acolo.

Deci asta cu frinarea banuiesc ca nu e stapinita bine, s-au vazut rapoarte AFER cum ca nu s-a calculat bine procentul de frinare, dar e destul de neclar acuma care dintre ei nu stapineau calculele
Deşi off-topic, instrucţiile noastre au nişte anexe cu vrute şi nevrute, dar doare pentru materialul rulant pe care îl avea CFR Călători în 2005. Ce e după 2005 e asimilat cu ce e în anexe, dar Dumnezeu ştie după ce criterii...

---
On-topic: ieri noapte, trenul 15591 a crăpat pe la Craiova. Abia la 9:51 a plecat mai departe tr. 18851, care a sosit la Arad la 17:19. Dacă era tren de CFR Călători, imediat săreau toţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6715
Data de inscriere : 23/01/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 01 Mar 2018, 19:17

Dr2005 a scris:

On-topic: ieri noapte, trenul 15591 a crăpat pe la Craiova. Abia la 9:51 a plecat mai departe tr. 18851, care a sosit la Arad la 17:19. Dacă era tren de CFR Călători, imediat săreau toţi.
Asta incercam acum sa gasesc pe net vreo stire despre incident.La 1765 alalteri s-a spus imediat cum au stat calatorii in frig 2 ore, daca un tren de stat facea 19 ore pe Bucuresti-Arad se incepeau cateva jurnale cu subiectul asta.Culmea este ca nici pe site lor nu au mai zis nimic , cum au procedat cu incidentul de saptamna trecuta cand si-au cerul si scuze.Doar un anunt sec ca 15531si 15532 sunt anulate azi Sad


Ultima editare efectuata de catre marius664 in Joi 01 Mar 2018, 20:58, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 01 Mar 2018, 19:32

Deci al doilea incident intro saptamana crapase EC124 data trecuta
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6715
Data de inscriere : 23/01/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 01 Mar 2018, 20:57

Si a durat 7 ore pana au gasit o locomotiva? Ca doar nu s-a intors locomotiva de la 15590 sa preia trenul? Iar daca au luat pe cea care asigura tractiunea la 15531/15532 -cum probabil s-a intamplat-de ce a durat atat pana a venit de la Bucuresti?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23446
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 01 Mar 2018, 20:59

marius664 a scris:
Si a durat 7 ore pana au gasit o locomotiva? Ca doar nu s-a intors locomotiva de la 15590 sa preia trenul? Iar daca au luat pe cea care asigura tractiunea la 15531/15532 -cum probabil s-a intamplat-de ce a durat atat pana a venit de la Bucuresti?

Pai nu au un EC rezerva ?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6715
Data de inscriere : 23/01/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 01 Mar 2018, 21:09

Pai au dar sta in Basarab.Chestia e ca s-a intamplat exact cand venea Arad-Bucuresti din sens opus.Poate ca pasagerii putea fi transferati in Craiova catre alte trenuri, iar locomotiva lui 15590 trimisa la 15991.Calatorii ajungeau in Bucuresti cu Softronic cu 4 ore intarziere, nu cu 7 ca cei care au mers spre Arad.Ori poate nu au stiut natura defectiunii, sau nu erau calatori si s-a luat decizia continuarii mersului la trenul cu cei mai multi pasageri..Oricum sunt curios ce s-a intamplat in realitate.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 01 Mar 2018, 23:47

Au doar 3 electrice ce le rotesc la 3 trenuri. Dupa un drum Arad-Bucuresti sta in Basarab ori pana seara pentru trenul spre Arad ori pana a doua zi dimineata cand merge la Brasov. Cand vede Brasovul seara pleaca la Arad. Depinde de dispozitiile conducerii.
Din pacate un EC e cam problematic.
Se aude ca vor sa repatrieze cateva EA icolizate (lotul Rolling Stock) si ca vagoanele Arenei nu mai ajung la cehi.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8671
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 02 Mar 2018, 07:40

@marius664 am aflat filmul incidentului. A crapat EA-ul la Cotofeni, au adus trenul in Craiova cu DA1023, la Bucuresti s-a anulat cursa de Brasov si au indrumat EC069 la Craiova pentru a duce garnitura la Arad.
Fiind in criza de masini in dimineata asta pe o linie de tragere a Grivitei au facut manevra de rebrusare a locomotivei pentru a merge cursa spre Brasov. Nu inteleg de ce nu o readuc pe EA084 ! Apoi nu-l inteleg nici pe d-l Blidar ce i-a trebuit lui sa se incurce cu masinile astea vechi !?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 44
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6715
Data de inscriere : 23/01/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 02 Mar 2018, 17:41

Multam de explicatii tizule.Deci tot EC124 a picat Sad .Oricum puteau lua una din deciziile zise de mine cu anularea si transferul pasagerilo pentru a mai remedia din intarziere.Oricum le mai trebuie minim o locomotiva, acum cu 2 nu pot face fata pe termen lung...
Sus In jos
Alextasy




Numarul mesajelor : 121
Varsta : 36
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 3796
Data de inscriere : 20/04/2014

Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitimeSam 03 Mar 2018, 13:19

Adrian78 a scris:
...crapase EC124 data trecuta
Vitosa a scris:
...si au indrumat EC069 la Craiova pentru a duce garnitura la Arad...

@marius664 se pare ca, de data asta, EA316 a crapat, nu EC124.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Lucruri negative ( - ) - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucruri negative ( - )
Sus 
Pagina 2 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-
Mergi direct la: