|
| 207 : Simeria - Hunedoara | |
|
+69raulberian CA 205 CristyanC cristy79 dan tm aris86 laurentzu Sabik MariusM ciprian71 Katalyn bubu Luca tgv spiderpc marius664 TheFarcasPaul Bobby_TM Simply18 liviulav33 Grigor yeu1 IonutChircu Teodor Andrey_tm cfr500 Adirmvl c o r v i n TVlad pleto007 Sergiu rmn sytrus Rarau IonutCFR2009 orestte Ionutz Gaby005 Polpot eu Luna Nesebar razvan - trenuri AMX 97-0548-4 gabrriel40 alliens Dr2005 metalurgistul Adrian78 bogdan srl Vitosa alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 ldh80 Caravelle_Zg vilhelm DUAL David Marius Tomi13leu dancer saint srazvi mariuskl cristi CFR cont dezactivat . COSTACHE MIHAIL sorinucu jionutz Norbi Vlad myster2008 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mar 20 Noi 2012, 11:32 | |
| - Karpaty a scris:
- Treaba este urmatoarea , ca avea sau nu clienti asta mai putin conteaza , am mai spus si o mai spun , tot ce este secundar trebuie sa ajunga la privat , ne place sau nu asta este adevarul , pe o secundara mult mai bine merge privatul fata de CFR care este de stat si se stie cum merg companiile de stat si nu doar la noi este asa ci si in alte tari civilizate , secundarele sunt privatizate si punct .
Motoarele Regiotrans sunt bune , ce rost are sa aduca alte motoare mai scumpe cand astea sunt minunate si momentan apte de drum , unde mai punem ca nu cred ca in prezent este timpul pentru o investitie asa mare , un automotor chiar si la mana 2 nu este asa ieftin , cum ei sunt firma privata stiu mai bine ce au de facut si cum sa administreze bani . In Austria aproape toate liniile secundare sunt la OBB iar in restul tarilor civilizate operatorii privati au automotare noi Stadler Flirt ,Bombardier ,Siemens Intr-o tara normala automotoarele de la Regiotrans nu ar fi primit aprobare sa circule la fel ca si Malaxele si DH2 dar la noi autorizarile la AFER se fac cu sacosa!! Ar avea bani si de automotoare din profitul ala de 2.5 milioane de euro dar banii aia se intorc basca la partid ca spaga pentru campanie sau pentru a umple buzunarele progeniturilor lui Base si Blaga cei care conduc din umbra Regiotransu si TFC |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mar 20 Noi 2012, 11:48 | |
| Lasa Austria (compari CFR cu OBB ........ vise nu altceva , cand o ajunge CFR la nivelul lui OBB de acum poate OBB atunci va avea deja functia de teleportare , poate peste 30-40 de ani , nu cred ca suporta comparatie) , uite Elvetia , doar principalele sunt la SBB restul sunt firme private si nu sunt 2-3 firme private , in Elvetia sunt multe firme private pentru calatori . Noi nu ne putem compara cu tarile civilizate , suntem o tara de treapta 3 , nu putem sa avem atatea pretentii de la un privat care a intrat pe piata nici de 10 ani . Automotoarele DH2 ? pai daca nici astea nu sunt bune atunci care sa fie bune , pana si Malaxa care sunt cele mai vechi inca circula pe liniile noastre si nu putem compara Malaxa cu motoarele Regiotrans sau VT ori DH2 care sunt mult peste Malaxa . Si CFR are material invechit care inca circula si vor circula inca 5 ani pe putin , aici ma refer la Malaxa si la 21-47 , pe astea de ce nu le vedem ? eu unu prefer motorul Regiotrans fata de 21-47 sau Malaxa si asta o spun si cei care calatoresc pe sectiile secundare unde aveau cu CFR malaxa sau 21-47 iar acum cu privatul au un motor mult mai confortabil . Cum a spus si Dr2005 , un privat nu poate sa cumpere motoare noi sau sa investeasca intr-o linie pentru simplul fapt ca dupa 4 ani nu este sigur ca mai are linie in gestiune , reparatiile la linie care se fac sunt cele care trebuia sa le faca CFR cu mult timp in urma doar ca CFR nu a fost in stare sa aibe grija de aceste linii , practic ei nu au grija de principale dar de secundare nici nu mai are rost sa vorbim . Acum ca un privat vine si face treaba buna tot nu este bine , de remarcat ca un mare plus pentru privatul Via Terra care a luat o linie inchisa si cu eforturi imense o va redeschide , vreau sa vad si CFR cand face asa ceva , CFR stie sa abandoneze , la asta se pricep cel mai bine .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mar 20 Noi 2012, 12:22, editata de 2 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mar 20 Noi 2012, 11:56 | |
| În Elveţia liniile secundare au fost construite de la bun început de firme private... având siguranţa că doar ele vor opera acolo, îşi permit să facă achiziţii. Un automotor nou costă cu mult peste cele 2,5 milioane de euro, presupusul profit de la Regiotrans. Nu mai vorbesc că, în afară, un asemenea vehicul se amortizează mult mai repede la 2 euro biletul pentru 5 km, nu la 3 RON ca la noi... iar subvenţia lor e mult mai consistentă decât cea dată la noi.
Automotoare X4500 şi rame RIO şi RIB circulă bine mersi în Franţa, deci nu văd de ce AFER ar fi trebuit să le refuze. De altfel, cu excepţia instalaţiilor de siguranţă, nu ar trebui să existe alt motiv ca vreo autoritate din România să poată să refuze un vehicul deja omologat în UE, după modelul aplicat în domeniul auto.
Revenind la închirierea secţiilor, ar trebui puţin modificată legislaţia. La momentul de faţă, gestionarul privat primeşte linia în stare perfectă... dar doar pe hârtie, pentru că pe linii sunt restricţii de 5 km/h din cauza furturilor sau alunecărilor de teren, clădirile nu au geamuri (pe care privatul trebuie să le monteze el până îi expiră contractul) ş.a.. CFR S.A. ar trebui să stabilească un tarif de referinţă pentru lucrări, iiar privatul, dacă readuce linia în parametrii normali din banii lui, să primească de la CFR S.A. contravaloarea (evident, în limita tarifelor de referinţă, că altfel ar cere 1000000 RON pentru un şurub), eventual prin scăderea ei din valoarea chiriei. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mar 20 Noi 2012, 12:23 | |
| Karpaty CFR SA a bagat vreo 3 mil de lei pentru podul de la Slanic si se stia ca linia va ajunge la privati..Pe M207 a fost o restrictie de 30km/h intre Barcea Mare si podul ce traverseaza DN7 in decembrie 2011 si se stia la fel ca linia va fi privatizata si tot s-a scos restrictia Dr2005 in aceasi parametri au circulat si CFR Calatori deci nu au fost privilegiati Mai circula X4700 modernizate si in cativa ani vor fi scoase iar ramele RIO RIb mai circula in zona Paris si vor fi inlocuite de rame Z50000 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mar 20 Noi 2012, 12:35 | |
| - adrian78 a scris:
- Karpaty CFR SA a bagat vreo 3 mil de lei pentru podul de la Slanic si se stia ca linia va ajunge la privati..Pe M207 a fost o restrictie de 30km/h intre Barcea Mare si podul ce traverseaza DN7 in decembrie 2011 si se stia la fel ca linia va fi privatizata si tot s-a scos restrictia
Dr2005 in aceasi parametri au circulat si CFR Calatori deci nu au fost privilegiati Mai circula X4700 modernizate si in cativa ani vor fi scoase iar ramele RIO RIb mai circula in zona Paris si vor fi inlocuite de rame Z50000 A refacut podul dupa x ani de abandon timp in care lumea a suferit din lipsa trenului , asta e normal ? nu nu este normal , trebuia sa refaca podul imediat in maxim 2 luni si sa redeschida circulatia timp in care faceau transbordare , asa era normal daca tot avem pretentii de tara civilizata dar cum la noi nu e vorba de asa ceva ................. sa se descurce fiecare cum poate , intereseaza pe cineva ? nu , tot pe ideea asta au mers si cand au plecat de pe sectii care trec sau ajung in orase destul de mari si importante , gen Husi sau Radauti , nu trebuia sa abandoneze legaturile pana nu vine un privat dar cum am mai spus , noi vorbim degeaba ca oricum nu rezolvam nimic , multe se fac aiurea fara sa ia in calcul impactul asupra populatiei . Eu zic sa ne bucuram ca inca avem trenuri pe secundare datorita privatilor ca altfel erau inchise . Bun deci in Franta inca sunt in circulatie , ca urmeaza sa fie schimbate , da , e adevarat dar inca sunt si daca la ei sunt nu vad de ce la noi care suntem sub ei nu ar fi bune . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mar 20 Noi 2012, 17:56 | |
| Hai ma ca si podul de la Sibiu l-au facut dupa x ani .. si e M200.Cat despre secundare la privati ca ce???E ca si cum ai zice toate drumurile adiacente din judet le dam nu stiu cui ... Poate sa fie si papa de la Roma ca nu e aia problema , problema e sa mi mentina privatu sau chefereu o legatura DECENTA ca de acolo sa ma pot duce mai departe.. Inca un aspect , daca Regiotrans nu are automotoare pt toate sectiile ,atunci sa nu ia sectia ,daca nu garanteaza pe ea tren .. Eu cand n-am muncitori nu mai iau o lucrare,ma limitez la ce am .. Dar daca as primii si eu subventie de la stat pentru lucrare as fi ca lupu intre oi .. M-as baga la 500 odata ,cu toate ca eu abea duc 2.. =>Regiotrans |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mar 20 Noi 2012, 19:00 | |
| Secţiile s-au dat la pachet. Nu cred că RC-CF Trans râvnea Hunedoara, ca să nu mai zic de Ionel şi Liebling, ci linia de Lupeni, care duce suficientă marfă cât să le ţină pe celelalte din pachet. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mier 21 Noi 2012, 08:14 | |
| Pai asta pe langa subventia care o iau... O sa postez astazi dupa ce ma intorc de la Deva,1 marfar de pe M207,ma rog la noi sunt cam 3 pe zi .La Lupeni nu am date concrete despre ce circula ... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mier 21 Noi 2012, 09:15 | |
| - DUAL a scris:
- Pai asta pe langa subventia care o iau... O sa postez astazi dupa ce ma intorc de la Deva,1 marfar de pe M207,ma rog la noi sunt cam 3 pe zi .La Lupeni nu am date concrete despre ce circula ...
3 pe zi cam exagerat poate de acuma vor circula mai multe pentru ca vor duce Bloomuri in Polonia 90000t cu platforme CFR Marfa pana la Curtici Pe Lupeni sunt cel putin 6 navete pe zi de carbune |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mier 21 Noi 2012, 14:47 | |
| Ieri am fost la Barcea exceptand 15:00 ~18:00 si stiu ce-a trecut pe sine .. azi la pranz am asteptat cam 10 minute la bariera pana a trecut barca de la Regiotrans ... In gara era o marfa ,initial am crezut ca dupa ala asteptam ,dar dupa minute bune de asteptat a aparut barca Regiotrans .. Cum sunt cablurile furate,habar n-am cine lasa acum bariera , pentru ca , cantonul de la bariera e dezasfectat si nu mai e nimeni acum in el .. Uneori seara am vazut ca se lasa bariera pt 5,10,20 de secunde ,nu trece nimic si se ridica ... and i was like Uite marfa tacuta la linia 3 , asteapta cosciugu regiotrans ... habar n-am de la ce OTF era.Sunt cam 600 de metrii de la bariera pana unde era oprit marfarul... Oricum ciudat ,ca in Barcea le invart unul dupa altul .. In loc sa bage marfa la linia 2 si cosmelia Regiotrans la 3 , le baga invers,astfel ca Regiocosciugu intra pe bretea sa intre la linia 2 , iar marfa vine de firul 1,intra pe bretea la linia 3,si iasa tot printr-o bretea inapoi in firul 1 care in mod normal prin statie se prelungeste in combinat.. Firul 2 dezafectat acum(dezafectata trecerea cu DN ul) continua pe linia 3 si mai departe pe firul spre Hunedoara. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mier 21 Noi 2012, 15:02 | |
| Aseara la 17:05 a plecat un tren CFR Marfa din Pestis cu EA 850 inspre Curtici.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mier 21 Noi 2012, 15:18 | |
| - MariusD a scris:
- Aseara la 17:05 a plecat un tren CFR Marfa din Pestis cu EA 850 inspre Curtici.
Si dimineata ce OTF au mai fost.Unul a fost catarul GFR care a dus niste cazane,si celalalt,daca stiti? |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mier 21 Noi 2012, 15:54 | |
| Nu stiu OTF. Stiu ca un tren local parca a fost cu LDH 522 azi la Pestis Cred ca si in seara asta va pleca tren din Pestis-Curtici. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Mier 21 Noi 2012, 22:47 | |
| Multumim frumos .. Oricum pe langa astia mai sunt trenurile cu zgura ,care nu stiu cum circula...E urat de la noi,ca locomotivele trebuie sa rebruseze in Simeria ca sa mearga la Curtici .. Daca aveam 2 iesiri era mult mai bine. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara Joi 22 Noi 2012, 00:16 | |
| Ieri, 21 noiembrie trenurile Regiotrans de pe sectia asta erau formate din rama RIO cu aer conditionat !!! :shock: Asa daaaa, mai sa tot fie. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 207 : Simeria - Hunedoara | |
| |
| | | | 207 : Simeria - Hunedoara | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |