|
| 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin | |
|
+86cosmin78 laurentzu ciprian71 Sabik Cris_Cr Luca tgv gabrielcr impuls Katalyn dan tm adascalu klauss78 bubu alliens Shinkasen Andrey_tm Grigor allred rizelgeorgel2004 Razvan Tudor user dezactivat... Lumunita Stana vatmanul alex.alexus.tm Costi liviulav33 cristirimer catalinescu Adirmvl cristi_tgv maris.constantin dan_dinca Bobby_TM cardinal baiazid adytm Teodor spiderpc Czirjak Arpad AlexandruC lokomo69 mirceamilitaru Semafor acar riciu Kriszti219 Caravelle_Zg ldh80 Rarau popovici mardaryroby pety laur 133 membru inactiv kristi kkk Dr2005 AlexD cfr500 TVlad razvan - trenuri vanchorusebulgaria ATM Nesebar Adrian78 Vlad The Legend tuborgtnp sorinucu DUAL mihaiuc andreiutzu Cosmin5 cont dezactivat . Vitosa MariusM de zwerver George2210 stegaru srazvi 43.309 loryjonel cristi CFR IonutCFR2009 bogdan srl COSTACHE MIHAIL myster2008 90 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Vin 08 Mar 2013, 17:40 | |
| Pentru lucrări sigur nu se închide, nu încep lucrările acum. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitato Vizitator
| | | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Sofia-Budapesta Mar 12 Mar 2013, 12:43 | |
| Aveti idee , odata cu punerea in functiune a podului Vidin-calafat, se vor pune in circulatie niste trenuri care sa faca legatura intre Sofia si Budapesta sau Tessalonik?
Am observat ca aprox 10 km de cale ferata sunt in curs de electrificare , ce se aude deci despre trenurile ce ar putea lega Sofia- Craiova- Timisoara- Budapesta?
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: calafat Mar 12 Mar 2013, 12:48 | |
| Deocamdata nu se aude nimic. Nu se stie inca ce trenuri vor circula. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 13:15 | |
| - adytm a scris:
- Aveti idee , odata cu punerea in functiune a podului Vidin-calafat, se vor pune in circulatie niste trenuri care sa faca legatura intre Sofia si Budapesta sau Tessalonik?
Grecia nu are trenuri internationale si nici nu are de gand sa bage in viitorul apropiat trenurile inetrnationale care erau , deci pentru Thessaloniki nu va fi tren , eventual un Sofia-Budapesta sa fie . Caile ferate grecesti nu mai pot sa sustina trenurile internationale , de asta au hotarat sa anuleze toate legaturile pe care le aveau pe calea ferata adica Thessaloniki-Bucuresti/Sofia/Istanbul/Beograd , toate au fost anulate de 2 ani . Se stie situatia economica a Greciei . Cum singura tara din UE de langa Grecia este Bulgaria eu zic ca macar un tren pe ruta Thessaloniki-Sofia trebuia sa ramana . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 13:38 | |
| Zici tu dar nu zic ei, aveau trenuri Tesalonic-Sofia formate din 2 -3 vagoane in Grecia.
dar marfa circula pe calea ferata spre/dinspre Grecia? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 14:52 | |
| - dan tm a scris:
- Zici tu dar nu zic ei, aveau trenuri Tesalonic-Sofia formate din 2 -3 vagoane in Grecia.
dar marfa circula pe calea ferata spre/dinspre Grecia? Da erau 2 perechi Thessaloniki-Sofia cu 2 vagoane plus trenul Thessaloniki-Sofia-Bucuresti . Pai si la ei ca la noi , anulam tot si calatorul se descurca cum poate , intereseaza pe cineva , nu ! Da , marfa circula . p.s.-sa nu uitam ca trenul Thessaloniki-Bucuresti a avut si un vagon cuseta pe relatia Atena-Bucuresti , ce bun era si mai mereu era plin , tin minte ca am vrut sa merg cu el si in ziua respectiva nu mai erau locuri la acel vagon ci doar la vagonul de Thessaloniki , cum in CFR sunt capete luminate au scos si au anulat tot , maine poimaine ramanem doar cu 1-2 trenuri la Budapesta si atat pe motiv ca ce ne trebuie noua trenuri , sunt nerentabile in capul lor . |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 15:54 | |
| In Grecia se calatoreste mai mult cu vaporul decat cu trenul. Numai portul din Salonic este mai aglomerat decat gara din oras. Nu mai spun de portul din Pireu (langa Atena) sau transport aerian. Cine nu crede se poate uita pe statistici sau sa mearga sa vada la fata locului. Cred ca acum daca au venituri mai mici se vor intoarce mai mult la tren. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 17:34 | |
| - Karpaty a scris:
- p.s.-sa nu uitam ca trenul Thessaloniki-Bucuresti a avut si un vagon cuseta pe relatia Atena-Bucuresti , ce bun era si mai mereu era plin , tin minte ca am vrut sa merg cu el si in ziua respectiva nu mai erau locuri la acel vagon ci doar la vagonul de Thessaloniki , cum in CFR sunt capete luminate au scos si au anulat tot , maine poimaine ramanem doar cu 1-2 trenuri la Budapesta si atat pe motiv ca ce ne trebuie noua trenuri , sunt nerentabile in capul lor .
Trenul a fost scos de greci, degeaba vroia CFR un vagon, că grecii nu ar fi trimis locomotiva lor la Kulata ca să ia un singur vagon. Şi cu Budapesta e discutabil, acolo sunt multe trenuri la care vagoanele sunt furnizate de către MAV, pentru că altfel... în afară de Ister şi de IC 72/73 nu prea mai rămânea nimic, niciunul din celelalte trenuri nu îşi generează nici măcar costul combustibilului consumat. Preţurile biletelor sunt mari (de la Episcopia Bihor până după graniţă e aproape 20 RON biletul), mersul e prost... În concluzie, grecii şi-au dat seama că un singur vagon - chiar şi plin - nu prea aduce profit. Oare când o să realizeze şi CFR Călători asta? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 18:54 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- In Grecia se calatoreste mai mult cu vaporul decat cu trenul. Numai portul din Salonic este mai aglomerat decat gara din oras. Nu mai spun de portul din Pireu (langa Atena) sau transport aerian. Cine nu crede se poate uita pe statistici sau sa mearga sa vada la fata locului. Cred ca acum daca au venituri mai mici se vor intoarce mai mult la tren.
Cu vaporul mergi cand ai treaba pe insule si cum Grecia e plina de insule e normal sa aibe un asemenea trafic maritim , aici e vorba de traficul de pe continet , cel feroviar ca doar nu mergi cu vaporul din Larisa in Atena . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 18:55 | |
| - Dr2005 a scris:
Trenul a fost scos de greci, degeaba vroia CFR un vagon, că grecii nu ar fi trimis locomotiva lor la Kulata ca să ia un singur vagon. În concluzie, grecii şi-au dat seama că un singur vagon - chiar şi plin - nu prea aduce profit. Oare când o să realizeze şi CFR Călători asta? Hai sa nu vorbim doar asa de dragul de a vorbi , fara suparare , trenul Bucuresti-Sofia-Thessaloniki avea si o cuseta pentru Atena , deci acea cuseta nu circula singura de capul ei pentru care se plimba o locomotiva , in mersul trenurilor 2007-2008 a fost in felul urmator : trenul Romania , Bucuresti-Thessaloniki cuseta+dormitor+restaurant(nu a circulat) , Bucuresti-Atena cuseta , si grupa de Istanbul , cuseta de Atena mergea cu acest tren pana in Thessaloniki si acolo era scoasa din acest tren si pusa la trenul lor IR care pleca spre Atena , am fost cu aceasta cuseta , se poate vedea si din pozele pe care le am puse in reportajul Balkan FlexiPass , poze din acest vagon in Atena . Cuseta de Atena a fost anulata de CFR ca au facut insotitorii gura ca nu au timp sa se odihneasca , saracutii de ei de asta sunt toti grasi unflati cu pompa , se pleca din Bucuresti azi la pranz si maine la 14 cuseta era in Atena iar la 16 pleca din Atena inapoi spre Bucuresti si ajungea a doua zi , facea 24 de ore pe drum si asta nu le convenea lor ca merg 24 de ore , pauza 2 ore dupa care alte 24 pe drum , la asta au facut ei gura , stiu asta de la insotitorul din acea cuseta cu care am mers si eu , dar apa care trebuia sa o dea gratis el o vindea cu 1 leu atunci iar la intoarcere a stiut sa imi ceara 16 euro supliment de cuseta si fara chitanta , doar nu era prost sa taie chitanta sa dea banii la CFR , asa au intrat in buzunarul lui , asa ca de asta a fost anulata acea cuseta Bucuresti-Atena , si la intoarcere era la fel , pleca din Atena cu un IR la 16 , la 23 era in Thessaloniki , cuseta se muta la trenul Romania si la 00:00 pleca spre Bucuresti toata garnitura , deci nu plimba locomotiva pentru o cuseta , si ma repet , cuseta era plina , au fost calatori din Bucuresti care au coborat si pe traseu intre Thessaloniki si Atena , cunosc o familie care venea din Brasov in fiecare an la Bucuresti si pleca in Atena cu trenul Romania pana in Thessaloniki , iar cand au avut aceasta cuseta directa au mers cu ea . Raman la ideea mea , situatia din CFR este facuta de ei ca si conducere , ei au vrut sa se ajunga in situatia asta , sa nu vina lumea la tren , au taiat din legaturile directe , si au scumpit biletele , asta este de ajuns ca sa alungi calatorul , doar sa nu vrei sa vezi ca asta e adevarul nu vezi dar asa este . CFR daca punea legaturi bune si un tarif bun atunci ar avea un mai mare succes , refuz sa cred ca nu este asa , cum in alte tari se practica asa ceva nu vad de ce la noi nu se poate , mai bine spunem ca NU SE VREA !!! Am putea sa avem legaturi foarte bune cu Europa nu prin trenuri directe ci prin grupe directe , Bucuresti-Berlin ar putea sa mearga din Bucuresti cu Traianus pana la Budapesta si de acolo un vagon clasa 2 , o cuseta si un dormitor sa se adauge la trenul Metropol care pleaca din Budapesta la Berlin , astfel se realizeaza legatura directa cu Bratislava ; Praha si Berlin , tot asa si tot cu Traianus putem duce o grupa pentru Munchen care din Budapesta sa pelce cu trenul Kalman Imre , am avut aceasta legatura . Putem pune un tren direct pe relatia Timisoara-Szolnok-Miskolc-Kosice-Krakow-Warszawa , daca se pune dimineata la 6 pana seara ajunge la destinatie , repet , conteaza sa se vrea dar cum CFR nu pune nimic in sprijinul calatorului ramane ingropata in moarte clinica ca asa se vrea sa fie , nu se zbate nimeni din CFR sa ne ofere legaturi bune , atat pe intern cat si pe international . De ce la altii se poate , de ce exista grupa si de 1 vagon pe o relatie care merge cu un tren pana intr-un punct si de acolo se pune la alt tren cu care ajunge la destinatie ? deci se poate , exemplu Moscova-Split este 1 vagon care vine cu Tisza Express pana in Budapesta , acolo vagonul este pus la trenul Budapesta-Split si asa ajunge la destinatie , sa mai dau si alte exemple ? Moscova-Amsterdam aceeasi treaba 1 vagon , vine cu un tren pana intr-un punct si de acolo pleaca cu alt tren pana la Amsterdam , dar exista legatura directa , Moscova-Bassel aceeasi poveste , asta ce inseamna , ca acea companie ofera legaturi bune publicului calator , si prin asta isi atrage calatorii , asa se respecta in fata calatorilor . Ce ne lipseste si noua sa avem astfel de grupe ? o conducere buna , asta ne lipseste , o conducere care sa se zbata sa ne ofere ceva bun , asta e problema in CFR iar faza ca nu e rentabil ca nu se poate la mine nu tine , astea sunt scuze de 2 bani , cum am mai spus , la noi nu se vrea si cu asta basta . Cum acum avem si noi oferta aia cu 29 euro Bucuresti-Budapesta asa putem sa avem o oferta Bucuresti-Praha cu 39 de euro si Bucuresti-Berlin 49 de euro , tarife promotionale si sunt sigur ca ar fi calatori , refuz sa cred ca nu ar fi . Sa nu imi spuna mie cineva ca trenul Budapesta-Berlin la care biletul este 29 de euro tarif promotional , acopera costurile , sa fim seriosi totusi , deci daca la ei se poate ar putea sa fie si la noi , un director compatibil ne lipseste . La fel si pe intern , domnule e ca la piata , daca ai marfa buna si un pret bun o vinzi imediat , daca ai marfa proasta si tarif mare ramai cu ea , asa e si la trenuri , nu oferi legaturi bune si mai ai si preturi mari nu iti vine nimeni la tren , pune legaturi bune , cat mai bune si tarife acceptabile sa vedem atunci ce succes ar avea trenurile , asta nu vrea sa faca CFR , se vrea aceasta decadere , este foarte clar si vizibil . Transportul de persoane nu se rezuma doar la navetisti , sunt destui calatori care merg pe distante mari care au nevoie de legaturi bune , nu le oferi , nu iti vine nimeni la tren ca nu ii convine nimanui sa schimbe 7 trenuri pe parcurs . Cu asta am incheiat off topicul , imi cer scuze pentru el dar asta este adevarul si ma doare sufletul cand vad ca CFR isi bate joc de noi de cei ce am vrea sa platim un bilet pentru un anume confort si o legatura buna dar CFR nu ne ofera nimic . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 19:02 | |
| IC 72/73 si 78/79 am auzit ca ar fi platite integral de MAV. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 19:12 | |
| Karpaty, dacă tu crezi că trenul se pune în circulaţie doar ca să se poată merge de oriunde până oriunde, te înşeli amarnic, asta e gândire comunistă, care NU corespunde nevoilor călătorilor de azi! Dacă tu crezi că ,,o familie care mergea în fiecare an cu trenul la Atena" şi un singur vagon poate ţine ,,în viaţă" un tren, te invit să îţi înfiinţezi propriul tău operator de transport. Vei da faliment după prima zi P.S.: Eu mergeam de două ori pe an la ţară cu trenu. Îmi convenea: TE + 1 vagon (sau chiar 2 TE-uri), 20 de călători în tot trenul, din care 19 cu naşul. Chiar dacă ar fi plătit bilet toţi cei 20, iar trenul ar fi fost un 900, tot nu renta. Când am venit de la Praga, o singură persoană dintre cele care au coborât la Budapesta a urcat în Isterul de alături. Una singură... ar trebui să înţelegi că nu mai sunt foarte mulţi călători pe distanţe atât de lungi, mai ales de când cursele low-cost s-au dezvoltat. Nu mai suntem în anii '30, să avem tren Paris - Istanbul. Cine nu se împacă cu realitatea e liber să se mute în Rusia (că dacă ăia aveau low-cost nu mai aveau trenuir care merg o săptămână) sau să-şi facă o dioramă, unde să ruleze ce trenuri vrea. Veniţi-vă în fire, oameni buni! Trenurile astea le plătiţi cu toţii din impozite!! _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 19:38 | |
| Si totusi asistam la investitii majore in reabilitarea unor statii de cale ferata, se construiesc cladiri noi-noute, cu facilitati la standarde UE. Pentru ce se construiesc asemenea statii noi daca politica este de eliminare a transportului feroviar de calatori in favoarea transportului auto si cu avioane low-cost? Daca interesul ar fi pentru dezvoltarea traficului de marfuri, ar exista un proiect de extindere a capacitatii de triere in statii si de construirea unor triaje noi, ceea ce nu se intampla. Pana nu se vor face investiti majore pentru sporirea vitezei de circulatie a trenurilor, in Romania situatia: Locomotiva+1 vagon se va generaliza la nivelul intregii tari, dar vom avea, ce-i drept, ce admira: statiile ultramoderne la standarde UE. Referitor la trenul pentru Atena, cred ca situatia economica din Grecia este motivul eliminarii din peisaj a vagonului direct pentru Thesaloniki. Dar si lipsa de interes a Bulgariei, ce-i drept justificata... De ce sa ne invite cu trenul in Grecia cand litoralul bulgaresc e numai bun si pentru noi. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin Mar 12 Mar 2013, 21:27 | |
| @ Cristi CFR ,nasii de pe Dacia au spus ca se da tren pe tren .. Nu iasa in avantaj nici MAV nici CFR .. MAV iasa in avantaj pe teritoriul lor ca stiu sa isi gestioneze trenul,sa aiba o grupa venita de undeva sa ajunga altundeva,sau sa puna acele vagoane mai low cost,ca sa l rentabilizeze... Pe cand in Ro nu are nimeni interese decat daca le iasa ceva,fie asta si daca ar insemna sa falimenteze anumite rute din CFR .. Sustin si eu ideea ca fara investitii majore in magistrale si secundare nu o sa ajungem nicaieri curand cu transportul feroviar .. Atat la marfa ,dar mai ales la calatori. Atat timp cat lasam sa circule toate jafurile pe linie,si ultimele junghiuri de vagoane care bat,si vibreaza ,scufundam banii degeaba. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin | |
| |
| | | | 112 : Craiova - Golenti - (Calafat) - Vidin | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |