|
| 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele | |
|
+61George CFR cristy79 Luca tgv Dionis florin.lifticariu Adisoft1991s Katalyn mielutu zburator TVlad allred impuls Razvan Tudor marius664 dan tm cfr500 alliens cardinal IonutCFR2009 spiderpc baiazid orestte Caravelle_Zg ldh80 Norbi nenuandrei Adirmvl bostanescu gigel boldalexandru Luna redeme AMX 97-0548-4 Vitosa razvan - trenuri tcatalin COSTACHE MIHAIL mtk Adrian78 DUAL riciu Teodor cristi ar Radu Tudor Rarau srazvi Vlad cristi CFR vanchorusebulgaria didinul M.I.C.I. Dr2005 iDorin Nesebar Mircea Condilescu mardaryroby ATM jionutz Radu kristi kkk MariusM AceKine myster2008 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6410 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Mier 03 Iun 2015, 19:49 | |
| Ieri, cand ma duceam la Alexandria, era o problema cu semnalele acustice-luminoase de la intersectia cu DN52, care erau rosii aprinse, dar langa trecerea la nivel cu calea ferata era un agent de circulatie care facea semn autoturismelor sa treaca. Presupun ca semnalele erau defecte. Ieri dupa-amiaza si azi de dimineata nu functionau deloc, dar in dupa-amiaza asta totul era in regula, functionau normal.
A aparut si o pesudo-stire pe tema asta:
http://www.turnucustiri.ro/stiri-locale/9014-ne-scriu-cititorii-semaforul-de-la-calea-ferata-tr-magurele-rosiorii-de-vede-nu-functioneaza |
| | | Radu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 562 Varsta : 37 Localizare : Turnu Măgurele/Alexandria/București Reputatie : 6410 Data de inscriere : 06/12/2008
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Joi 04 Iun 2015, 19:07 | |
| Momentan nu o sa circule nimic. E de vazut dupa 12-13 daca rezolva ceva cu cei de la CFR.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Joi 04 Iun 2015, 20:07 | |
| Pentru 908 as face un mers combinat si pentru linia 907 eventual si pentru 906, adica Curtea de Arges-Pitesti-Costesti-Rosiori-Turnu Magurele si retur. Doua automotoare care pleaca simultan de la capetele de linie si fac cruce undeva pe traseu, din Turnu Magurele undeva pe la 6:20 iar din Curtea de Arges pe la 7:00, cel din Turnu Magurele ar ajunge in Curtea de Arges pe la 10:20, deci cam 4 ore dureaza calatoria, cel din Curtea de Arges ar ajunge in Turnu Magurele pe la 11:00. Returul sa zic ca din Curtea de Arges sa fie la 17:00 iar din Turnu Magurele tot cam pe la 17:00. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Joi 04 Iun 2015, 20:54 | |
| Nu e chiar buna ideea ta, pentru ca nu e suficient sa circule trenuri pe linie ci este necesar ca ele sa fie la ore potrivite pentru naveta sa zicem.
Degeaba pleaca din Turnu Magurele la ora buna spre Rosiori cind si din Mirosi ar fi nevoie la aceeasi ora de tren tot spre Rosiori, pina ar ajunge cel de la Curteea de Arges...
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Vin 05 Iun 2015, 08:48 | |
| O sursa, credibila as zice, spune ca va incepe operarea CFR C pe Costesti-Turnu Magurele incepand cu 6 iunie iar pe Alexandria-Zimnicea incepand cu 17 iunie! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Vin 05 Iun 2015, 09:26 | |
| - kristi kkk a scris:
- O sursa, credibila as zice, spune ca va incepe operarea CFR C pe Costesti-Turnu Magurele incepand cu 6 iunie iar pe Alexandria-Zimnicea incepand cu 17 iunie!
Zvonuri au tot fost mereu la diferite sectii unde s-a sistat operarea trenurilor de calatori, si la Pietrosita s-a tot auzit, ca din data x se reia circulatia, apoi ca din data y si tot asa dar nici pana azi nu s-a reluat nimic. In alta ordine de idei in prezent nu apare nimic in sistem ca de maine va circula ceva la Turnu Magurele. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Sam 06 Iun 2015, 11:17 | |
| Din cate stiu CFR Calatori nu s-a intors pe nicio sectie de pe care s-a retras, asa ca nu trebuie sa ne facem nicio speranta ca aceste linii fac exceptie.CFR Calatori nu stie cum sa scape de aceste gauri negre care se numesc linii secundare, daramite sa mai preia altele...Singurele exceptii ar fi pe de o parte factorul politic(care in Teleorman acum este un pic neutru) ia pe de alta parte sa fie o sectie care genereaza calatori si evident profit( aici ar fi o alta discutie despre orarul trenurilor, material rulant...etc).Si sa nu uitam ca acelasi CFR Calatori s-a retras de pe Alexandria-Zimnicea cu mult inainte ca linia sa fie inchiriata... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Sam 06 Iun 2015, 13:49 | |
| Hai sa nu-i plângem, ca sunt unele garnituri care aproape fac ziua în revizie în loc sa fie trimise la Alexandria. Dacă ar fi prelungite unele rute, as înțelege. Asa e orarul, ca atunci vine trenu de la București / Craiova și nu aveau ce baga. Dar în momentul în care-l baga după 3 ore de stat in Roșiori și nu are nici o treaba cu publicul călător, ci are treaba cu orarul nașului, atunci le spargi capul. Să nu uităm câți au plecat din cauza asta. Ca aveau trenu la o ora bună pentru nași, nu pentru publicul călător. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Sam 06 Iun 2015, 15:38 | |
| Pe Pietrosita au fost zvonuri lansate pe facebook de un angajat al garii Targoviste care si-a facut cont cu numele Gara Targoviste si a tot spus ca incepand cu data x vor circula Desiro, apoi cu data y malaxa, ca in final, ultimul zvon sa fie ca incepand cu 1 mai, cu pachet minim undeva la 2 trenuri pe zi, tot cu malaxa.
Acum daca gandim pozitiv, decat malaxa 77 mai bine lipsa, chiar daca pe mine m-ar fi ajutat enorm, inclusiv pentru transportul bicicletei. Tot aceleasi zvonuri au fost lansate si la adresa sectiei 302.
Cand am trecut prin Pitesti, a 3-a zi de Paste, 14 aprilie, in depoul Pitesti erau vreo 7 malaxe clasa 77, doua din ele sunt de la Ploiesti, care au facut serviciu pe 701 pana la 21 ianuarie cand a intrat Regiotrans. Tot in acel depou mai erau si vreo 6-7 LDH-uri clasa 82, deci material rulant exista, dar sta in conservare prin diferite depouri.
Revenind la Pietrosita, in cursul saptamanii sunt destule autocare, microbuze si taxiuri cu tarif de duba care circula dar in week-end, e cam nasol, sambata trecuta mama a stat in statie la Pietrosita pentru Targoviste 45 minute, pana la urma a coborat la Fieni.
Ca sa nu mai zic ca daca ar baga trenuri pe Pietrosita cu Desiro si nu le baga la ore bune si de la Bucuresti totul e in zadar. Cat despre malaxa 77, sa fim seriosi, e mai lung un autocar decat acest automotor, iar in ziua de azi, pe rutele pe unde mai circula doar trenuri Regio marea majoritate a calatorilor sunt cei care stau departe de sosea si transportul auto, sau cei care stau pe langa gari/halte.
Si grupurile de biciclisti sunt suparati ca acum vor trebui sa urce bicicletele sus pe masina, sau sa pedaleze in plus, sau sa renunte la anumite trasee/zone din lispa transportului bicicletelor, dar cei mai suparati sunt cei care depindeau de tren pe rutele pe unde circula CFR sau privatul RT. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Sam 06 Iun 2015, 16:38 | |
| Motivul pentru care s-a retras CFR Călători ţine de eficienţa economică: un DA cu 2 vagoane nu e rentabil!
Degeaba sunt Malaxele alea în depou, dacă nu are cine să le conducă. Când a venit Regiotrans, s-a disponibilizat personalul, care a fost apoi preluat de Regiotrans. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Sam 06 Iun 2015, 17:48 | |
| Ar fi trebuit reluarea circulatiei pe una sau doua sectii cu acel material rulant care sta in conservare la Pitesti, ma refer la malaxele 77, cu ocazia asta mai scot din investitie cu un mers bun sa zicem, cadentat, la concurenta cu auto, desi numele de concurenta nu e cel mai potrivit in cazul malaxelor. Asa ce fac in depou ? Stau degeaba, desi au fost bagati bani frumosi in modernizarea sau reparatia acestor automotoare. Parca la Suceava e un singur tren pe zi cu malaxa, desi acel depou are 5 automotoare.
Daca nu merge treaba cu un mers bun si cadentat, apoi da, sa se retraga, dar nici macar nu se incearca asta, dar nici nu le taie, asa ruginesc in depouri, nefolosite.
Nu imi plac aceste automotoare cum multora nu le plac, dar pe 302 le-as fi preferat, chiar si pe 904, 905 si 906 decat nimic. Chiar daca e rusinos sa vezi la gara Ploiesti Vest un atomotor malaxa 77 din 19xx cand vorba aia, pe acolo trec trenuri si cu 15 vagoane, poate chiar 16 ca tot vine sezonul, comparativ cu acel microbuz pe sine, sau poate chiar 17, ca parca ai prins la 1631 Mangalia-Oradea cand ai fost in Apuseni cu bicicleta in acea zi de vineri/sambata sau concert la Cluj Napoca, nu mai stiu ce a fost atunci, Dr_2005. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Sam 06 Iun 2015, 23:42 | |
| Iata o abordare interesanta a problematicii liniilor si Malaxelor.
Sigur ca daca tot le-au pastrat si au bagat bani in ele ar trebui sa circule dar pentru a avea si clienti trebuie ca liniile sa fie reparate sa permita 50-70 km/h eliminind restrictiile, ca sa vina lumea la malaxe. Si mersul trebuie sa fie bine fie la cadenta fie pentru navetisti care in unele locuri dau grosul calatorilor iar in unele locuri ar trebui mutate punctele de oprire mai aproape de localitati.
dar politicae alta, sa fie liniile inchise. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Sam 06 Iun 2015, 23:45 | |
| - Degeaba sunt Malaxele alea în depou, dacă nu are cine să le conducă. a scris:
Asta tine tot de managementul intern, Doctore...oricum am da-o, daca un privat poate, atunci ar trebui sa poata si CFR. Atunci cand o sa se puna problema de supravietuire (=dai clientului ce iti cere, altfel dispari de pe piata) poate ca o sa se schimbe optica, atat a managementului cat si a angajatului de rand...deocamdata, inca va luptati cu obisnuintele ancestrale (comuniste). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Dum 07 Iun 2015, 01:34 | |
| Nici privatul nu s-a apucat să vină cu material rulant nou. A luat ce a prins, ar fi luat şi Malaxa 900 dacă le vindea CFR. S-a concentrat pe ce a putut să facă mai uşor, adică a modificat mersul de tren. Pe distanţe de 20 - 30 km nu prea contează dacă se circulă cu 50 km/h sau cu 80, că oricum sunt halte din km în km. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele Dum 07 Iun 2015, 02:57 | |
| Nu m-ai inteles; eu nu ma refeream la materialul rulant (desi, poate, si aici ar fi discutie...modernizarea unei Malaxe vs. cumpararea a mai multe VT624 la pret de dumping). Mesajul de mai sus se referea la (in)flexibilitatea CFR in a face modificarile de personal necesare unei bune functionari. Cum ai spus si tu altadata, unele din sectii, desi in teorie profitabile, au fost abandonate pentru ca era greu sa duci materialul rulant si oamenii acolo, alte sectii sufera pentru ca nu exista mecanici autorizati pe automotoare si uite asa plimbam DA+2 vagoane///EC+1 vagon...asta indica o incapacitate de a se mula dupa cerintele actuale de transport. Nu clientul se duce acolo unde are CFR "cuiburi", ci CFR trebuie sa isi modifice organigrama in functie de necesitatile pietei. Si, cum am spus, exemplul pozitiv (din punctul asta de vedere) se gaseste nu mai departe de privati. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele | |
| |
| | | | 108 : Rosiori Nord - Turnu Magurele | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |