|
| 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
+40AndreiCFRBucuresti seby1998 didinul lifetec alliens Luna vatmanul AeroX cristi CFR marius664 Adirmvl Amiralul NIKU24 dan tm Luca tgv Katalyn Adrian78 Vitosa cristy79 mielutu zburator razvan - trenuri ldh80 Teodor Razvan Tudor Nesebar Dr2005 alex.alexus.tm boldalexandru Vlad Radu mihaiuc ana imfinity TVlad tudor_toma82 loryjonel IonutCFR2009 kristi kkk COSTACHE MIHAIL MariusM myster2008 44 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 16:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt multe abonamente pe Bucureşti - Titu.
La IR ? Sa fim seriosi, adica nu se cumpara bilete la regio care-s mai ieftine, oamenii negociaza sa dea cate 2-3 lei la nasi dar se fac abonamente la interregio. Poate confunzi cu Bucuresti-Ploiesti, unde e cu totul diferita situatia. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 17:26 | |
| Blatismul e oricum in floare pe ruta aia. Zona Titu e raiul lor. Din pretul aberant de la IR probabil ca CFR are impresia ca un fraier platitor trebuie sa suporte si calatoria a 3-4 asemenea nesimtiti care dau cate 2-3 lei la nash... Aceste trenuri cred ca sunt mentinute in circulatie cu tarifare IR (pe 80 de km!!!) ca nu cumva sa supere vreo firma de maxi-taxi, dube, autocare etc de pe aceste rute. Alta explicatie chiar nu am, am incercat sa intreb mai multa lume si efectiv nimeni nu are o explicatie logica din ce cauza sunt plimbate acele tramvaie la rang si pret de IR... Ma indoiesc ca e o asa avalansa de abonamente... poate ca sunt folosite de ceferisti cu diverse permise, gratuitati etc - ca doar se stie ca la CFR se traseaza trenuri in primul rand pentru uz intern si abia apoi pentru prostii care le platesc biletele. Cat despre cele 4 bilete vandute... pe bune, chiar exista persoane care dau bani sa mearga cu asa ceva? ... asta asa ca o gluma amara. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 17:59 | |
| Blatismul e in floare pentru ca nu s-a luat pana acum nicio masura radicala pe aceste rute. Sa anuleze CFR Calatori 1 saptamana toate trenurile pe ruta Buc Nord-Titu si retur, numai 1 saptamana, timp in care blatistii sa fie nevoiti sa dea bani pe bilete la dubari, pretul unui abonament lunar la CFR iar apoi 3 saptamani repuse in circulatie trenurile de calatori sa vada diferenta... Astea-s masuri radicale nu asa zisul control civil... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 20:00 | |
| Mai bine sa anuleze niste trenuri pe rutele 1-2 saptamani unde sunt blatisti decat sa faca CEFERISTI greva ca nu li se maresc salariile. Oricum astept ca painea calda trenurile TFC intre Ploiesti - Targoviste - Pietrosita si posibil catre Bucuresti in urmatoarea perioada. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4112 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 20:08 | |
| Este greu de spus cum este mai bine. Dacă este tramvaiul IR este prea scump. Dacă însă este tarifat ca R se strica si calitatea oamenilor care circula cu ele. Eu sunt de părere ca jumătate din ele sa fie R si sa oprească Ghergani-Titu-Gaesti-Leordeni/Calinesti-Golești si apoi mai departe Pitești sau Kretzulescu cu oprire in stalpeni. Cealaltă jumătate sa rămână pe IR cum sunt acum. Soluții sunt totuși dacă se vrea. Supracontroale sa fie la Basarab nu la Nord..... Ca acolo e problema dar cum sa își taie Porția de bani.... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 20:27 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Deocamdata sectia 905 e utilizata intens la marfa. Numai astazi sunt 14 marfare care ajung la Ciumesti si 5 la Argesel, deci nu se pot desfiinta haltele de miscare cat exista inca cerere la marfa. CFR Calatori ar putea asigura cu malaxele de Pitesti macar doua trenuri pe zi Campulung - Pitesti, cu legatura imediat din Golesti la trenurile regio catre Bucuresti pentru cei care inca mai au reducerile de elev, student, pensionar.
Un exemplu de mers: R 9121 Pitesti 9:05 - Golesti 9:15 - Stâlpeni 9:45 - Câmpulung 10:15 (legatura de la R 9021 Buc. Nord - Pitesti) R 9122 Câmpulung 05:40 - Stâlpeni 06:10 - Golesti 6:36 - Pitesti 06:46 (din Golesti R 9024 --> Bucuresti Nord) R 9123 Pitesti 18:30 - Golesti 18:40 - Stâlpeni 19:10 - Câmpulung 19:40 (legatura de la R 9025 Buc. Nord - Pitesti) R 9124 Câmpulung 15:40 - Stâlpeni 16:10 - Golesti 16:36 - Pitesti 16:46 (din Golesti R 9026 --> Bucuresti Nord) Cateva corectari: 1. Daca maine CFR Calatori ar cere trasele astea (repet, maine, ce va fi de la noul mers vom vedea mai incolo), CFR SA nu poate trasa trenurile in variantele estimate de tine. Ma refer la trenurile Regio 9121, 9122 si 9123 pentru ca pe distanta Pitesti-Golesti nu este decat o singura linie iar din sens opus se suprapun cu mersul trenurilor 9021, 9024 si 9025. Avand in vedere ca n-ar putea fi decat automotoare Malaxa 900 in relatia Pitesti-Campulung ar rezulta ceva de genu' : R 9121 Pitesti 8.55 Golesti 8.59-9.05 ... Campulung ~ 10.05 (legatura la 9021) R 9122 Campulung ~ 5.40 Golesti 6.40-6.48 Pitesti 6.57 (legatura la 9024) R 9123 Pitesti 18.05 Golesti 18.14-18.30 ... Campulung ~ 19.30 (legatura la 9025) R 9124 Campulung ~ 15.45 Golesti 16.45-16.50 Pitesti 16.59 (legatura la 9026) 2. De ce nu si legaturi pentru trenurile 9023 respectiv 9028 ? R 912x Pitesti 10.24 Golesti 10.33-10.40 ... Campulung ~ 11.40 (legatura in Golesti pentru R 9023 Buc Nord - Pitesti) R 912x Campulung ~ 19.00 Golesti 20.00-20.12 Pitesti 20.21 (legatura in Golesti pentru tren 9028) *crucea cu cel de seara spre Campulung sa fie ori la Schitu Golesti ori la Lazaresti Hm (daca nu i-au desfiintat abatutele) Iar eu nu ma multumesc doar cu atat. Mai trebuie si unul de dimineata din Pitesti spre Campulung. R 912x Pitesti 5.31 Golesti 5.40-5.45 Campulung ~ 6.45 sau Pitesti 5.50 Golesti 5.59-6.04 Campulung ~ 7.05 (o continuare de la Curtea de Arges, vezi punctul 3, daca compunerea trenului e cu Malaxa si nu cu Desiro) R 912x Campulung ~ 7.35 Golesti 8.35-8.40 Pitesti 8.50 *n-am calculat crucile cu celelalte trenuri dar banuiesc ca inca se mai poate la Stefanesti Arges Hm, Ciumesti, Stalpeni Hm, Lazaresti Hm sau Schitu Golesti. Dar totusi am temerea ca lumea fuge la dube (la autogara Militari sau peste drum la statia de metrou Pacii) decat sa foloseasca regiourile alea 9021/3/4/5/6/8. Un mers sprinten la tarif de regio ar fi mult mai atractiv decat un doua ore jumate pana la Golesti apoi inca o ora pana la Campulung. Mai degraba atragea CFR Calatori calatorii daca introducea niste trenuri regio sprintene la orele pe care le-a avut regiotransul (duminica cel putin avea 4 automotoare full) dar daca de la 1 august s-a luat alta decizie... 3. Pentru relatia Pitesti - Curtea de Arges sa zicem ca depoul Pitesti si-a epuizat tot parcul activ trimitandu-l pe teren, CFR Calatori ar putea prelungi sagetile de Bucuresti dar numai sub forma de tarif (poate si rang) de regio si ar rezulta un posibil mers pentru linia 906 ceva de genu' : (din desiro sosit cu IR 1781 la 9.28) R xxxx Pitesti 9.35 Curtea de Arges 10.20 (din desiro sosit cu IR 1781 la 9.28) R xxxx Curtea de Arges 12.05 Pitesti 12.50 (la 13.00 va pleca spre Bucuresti ca tren IR 1786) R xxxx Pitesti 16.45 Curtea de Arges 17.30 (din desiro sosit cu IR 1785 16.25) R xxxx Curtea de Arges 18.00 Pitesti 18.45 (la 19.00 va pleca spre Bucuresti atasata la IR 1896) R xxxx Pitesti 20.40 Curtea de Arges 21.25(din desiro sosit cu IR 1795 LA 20.30) R xxxx Curtea de Arges 5.00 Pitesti 5.45 (la 6.00 va pleca spre Bucuresti ca tren IR 1782) Si oare chiar sa nu poata asigura depoul Pitesti automotor pentru niste posibile trenuri din Pitesti la 6.20 si 13.50 respectiv din Curtea de Arges la 7.10 si 15.00 ?? Se poate observa ca am luat in calcul ca ele sa fie tren de legatura atat la cele spre Bucuresti cat si la cele spre Slatina/Piatra Olt. @Dr2005 Doar sectiile 905 si 906 crezi ca nu se incadreaza in conditia aia de baza ca minim 20% din venituri sa vina din bilete/abonamente ? Eu cred ca mai sunt dar altele sunt interesele... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 22:38 | |
| Nu mai pot edita mesajul anterior si corectez cu aceasta ocazie o mica greșeală făcută de mine. La R 9121 din Pitești plecare la 8.50 si nu 8.55 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 23:15 | |
| O prelungire de tren, cu tarife de R, de la Golești la Câmpulung respectiv Pitești - Curtea de Argeș nu face o gaură în buget. Mai mare gaură fac EA-urile care aleargă un 20-54/55 pe la Suceava, se știe bine situația de acolo. În plus în weekend aveau călători, AMX-ul de Argeș cu care am plecat într-o sâmbătă din București la ora 8 a avut clienți pentru Argeș, inclusiv niște indivizi urcați pe la Bascov, alții la Merișani, etc. Dacă s-ar introduce un tren, evident că ar trebui să fie la pachet cu o ofertă atractivă pentru legătura la București și un orar deștept. CFR ar putea să trimită oricând încă 2 șobolani la Pitești, sau să trimită Sibiul eventual, ca să poată prelungi câteva trenuri spre Argeș / Câmpulung. Cu tarifare avantajoasă și mers sprinten pe Golești - București (că există deja regiouri pentru navetiști) și evident cu o reclamă la trenurile astea care să arate ce au în plus peste dube: AC, spațiu, viteză, orice, s-ar rezolva. Sau măcar să încerce, să facă controale la sânge nașilor, iar dacă nu și nu și nu asta e, după 6 luni le taie (cum au făcut cu Galați - Constanța) și pace. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 13 Sept 2015, 02:53 | |
| Ar avea calatori vineri si duminica garla, atat din Curtea de Arges cat si din Campulung, am fost in aceste zile cu RT cand era direct la Bucuresti si am vazut cum se circula. Eu am zis sa bage 3 perechi, din Bucuresti 1781, 1785, 1795 iar din Curtea de Arges si Campulung sa vina 1782, 1788, 1792, evident IR cu tarife de Regio asa cum a circulat 1687/1688 sa se aplice si in acest caz. Dar daca nu se vrea, nu se vrea si pace. Plange lumea la Turnu Magurele ca acolo e nevoie de tren urgent si pe ei ii doare in 14. Asta e CFR, normal era ca imediat dupa ce a disparut RT sa preia statul sectiile prin CFR, sa vina imediat in sprijinul populatiei ca de la populatie ia statul bani, taxe si impozite, fiecare cetatean plateste si contribuie la stat iar pe stat il doare in 14 de populatie ca are sau nu mijloc de transport, sa se descurce fiecare cu ce poate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 13 Sept 2015, 02:59 | |
| CFR Călători nu e întreprindere de caritate. E la fel ca orice operator feroviar, lucrează după aceleaşi reguli. Statul NU poate, lagal, să subvenţioneze pierderile CFR Călători. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 13 Sept 2015, 03:05 | |
| Lasa vrajeala ca astea sunt raspunsuri de 2 bani pentru populatie sa creada ce zic aia de sus dar la mine nu tine cu aceasta vrajeala ieftina. Statul tine in spate CFR. Ori nu sti asta, ori nu vrei sa sti, ori nu vrei sa recunosti, ori te faci ca ploua si te-ai dat cu ursu iar aici in fata oamenilor de rand vinzi gogosi pe care nu stiu cine le mai crede. Operatorul feroviar de stat este sustinut de stat pentru a oferi populatiei un mijloc de transport ieftin, punct. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 13 Sept 2015, 04:50 | |
| Mă crezi sau nu, din 2012 şi până în prezent NU s-au mai dat bani la CFR Călători, pentru că este favorizarea operatorului naţional pe o piaţă liberalizată, lucru strict interzis la nivel european. De aia s-au şi retras de pe unele secţii, de aia au început apoi să îmbunătăţească mersul, să vină cu trenuri IR la preţ de R, de s-au trezit după un an cu câteva milioane de călători în plus şi cu multe trenuri pline până la refuz.
S-au dat compensaţiile pentru pachetul minim social (PMS), care se dau nediscriminatoriu la fiecare operator. De fapt, au fost nişte bani în plus... ratele pentru automotoarele Desiro, deoarece acelea au fost luate printr-un credit garantat de stat, iar CFR Călători evident nu a putut să îl achite, aşa că banca s-a îndreptat împotriva garantului. Însă acest contract e semnat înainte de aderarea la UE, iar după achitarea integrală (cred că la anul), chiar nu va mai merge niciun leu de la stat către CFR Călători, cu excepţia compensaţiei pentru PMS.
Ca să-ţi faci o idee, pentru a subvenţiona transportul RO-LA, a fost nevoie de vreo 2 ani de hârţogărie pe la Consiliul Concurenţei şi DG Competition pentru ca aceştia să aprobe, pentru că este ajutor de stat, iar condiţia pusă a fost să se dea subvenţia tuturor operatorilor de RO-LA, deci dacă mâine vine GFR cu platforme şi zice că face trenuri RO-LA, statul român trebuie să îi plătească 60% din costuri, chiar dacă toată munca de lămurire la UE a fost pentru ca CFR Marfă să îşi poată folosi vagoane RO-LA.
Statul ţine în spate CFR S.A. ... dar şi ei i s-a impus o reducere a pierderilor, pe care ei au făcut-o şi prin închiderea/închirierea secţiilor nerentabile pentru ei. Ce e nerentabil pentru CFR S.A. nu e neapărat nerentabil şi pentru CFR Călători. La ora actuală, din motive politice, încă există secţii nerentabile pentru gestionarul de infrastructură care sunt incluse în categoria secţiilor interoperabile, deşi e clar că CFR S.A. nu le va aduce în veci la nivelul solicitat de UE prin Specificaţiile Tehnice de Interoperabilitate. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 13 Sept 2015, 12:13 | |
| Tot ce ai zis tu până acum (Dr2005) indică evidentul fapt că UE ne pune mai multe bețe-n roate decât ne oferă avantaje. Mi se pare aberant să hotărăști de la Bruxelles cum e mai bine într-o țară care e la 2000 km. distanță, cu o cultură mai mult decât opusă. În mod normal statul ar trebui să ofere opțiunea unui mijloc de transport feroviar acolo unde există deja infrastructura, inclusiv prin acordarea de ajutoare financiare. Doar de-asta plătim atâtea taxe. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 13 Sept 2015, 13:00 | |
| Eu nu zic ca nu sunt si constrangeri externe, dar cred ca sunt si folosite ca pretext sa nu se faca nimic. E vorba de incompetenta, prostie si lene de a gandi (sa nu zic si de alte interese). Toata lumea se vaita ca a fost eliminat rangul RE in vara - dar atatia ani cat a fost in vigoare cine i-a impiedicat pe minunatii specialisti sa bage tot mai multe asemenea trenuri? Cand era clar si pentu un copil de gradinita ca numai aceste trenuri mai atrag calatorii catre transportul feroviar. Cand nu esti in stare sa oferi viteza si nici conditiile nu sunt stralucite... macar prin pretul accesibil sa mai ciupesti niscaiva calatori, nu? Era mult prea greu pentru specialisti... si acuma au bulibasit toate rangurile si tarifele de nu le mai stie nimeni de cap.
Ce era asa de greu sa se mentina rangul RE pentru public si ele sa primeasca subventie de exemplu de IR, mai mica... ca doar subventia nu e treaba calatorilor si nu intereseaza pe nimeni ce subventie primeste trenul X sau Y. Tot UE le-a impus sa le taie subventia, ca de fapt asta s-a vrut? Mai e o tara in UE (nu zic in lume) unde Mersul Trenurilor e facut la Ministerul Finantelor sau la Curtea de Conturi sau dracu mai stie unde ?
Revenind la subiect, cred ca 1-2 perechi de IR tarifate Regio pe Bucuresti-Campulung/Curtea de Arges in timp ar putea avea ceva calatori. Mai mult de doua tramvaie legate nu cred insa nici in week-end sa fie necesare. Si asta in caz optimist...Depinde evident si de orele la care sunt puse. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 13 Sept 2015, 16:24 | |
| În UE se practică licitarea competitivă a traselor şi subvenţionarea trenurilor R doar de către autorităţile locale/regionale, statul gestionând doar trenurile IC şi cele de mare viteză. Soluţia asta merge la un stat federal, dar nu la unul cu 41 de judeţe cum e România (sper că v-aţi prins că regionalizarea României e forţată de Bruxelles), unde mare parte din trenurile R trec prin 2 - 3 judeţe. Noi nu avem un premier ca Viktor Orban, care să-i arate degetul mijlociu lui Merkel. Chestia e că, sub aspectul liberalizării pieţei feroviare, din 2020 va trebui să facem şi noi licitare competitivă şi tot ce nu e reţea TEN-T nu va mai putea fi finanţată în niciun fel de stat (deci nici măcar pachet Minim Social), acestea trebuind preluate de gestionari/operatori privaţi şi/sau de autorităţile locale. Numai că legislaţia noastră nu dă voie autorităţilor locale să administreze căi ferate şi nici să subvenţioneze transportul din altă localitate/alt judeţ, după caz. Cel mai bun exemplu e cel cu RATB-ul, unde autobuzul de Buftea nu opreşte în Mogoşoaia, că Mogoşoaia avea autobuzul ei (la care ulterior a renunţat), iar Butea plătea doar ca să aibă locuitorii ei autobuz. La fel, autobuzul de Afumaţi nu opreşte în Voluntari şi cel de 1 Decembrie nu opreşte în Jilava (între timp i-au făcut 2 staţii şi acolo, din vreo 7 posibile).
Şi mai avem şi Direcţia de Securitate a Statului, pardon, DNA, care face exces de zel în unele cazuri... dacă au suspiciunea că unul a luat şpagă, saltă vreo 50 de oameni, ca să dea bine la raportul de activitate... şi nimeni nu vrea să aibă de-a face cu DNA, mai ales că procurorii îi tratează pe toţi din start ca şi cum ar fi vinovaţi, urlă, dau cu pumnul în masă, tot ţipă ,,recunoaşte acum, că o să-ţi fie mai bine", mai rămâne să şi bată cu pulanul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
| |
| | | | 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |