|
| 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
+40AndreiCFRBucuresti seby1998 didinul lifetec alliens Luna vatmanul AeroX cristi CFR marius664 Adirmvl Amiralul NIKU24 dan tm Luca tgv Katalyn Adrian78 Vitosa cristy79 mielutu zburator razvan - trenuri ldh80 Teodor Razvan Tudor Nesebar Dr2005 alex.alexus.tm boldalexandru Vlad Radu mihaiuc ana imfinity TVlad tudor_toma82 loryjonel IonutCFR2009 kristi kkk COSTACHE MIHAIL MariusM myster2008 44 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Vin 11 Sept 2015, 19:07 | |
| S-a impus tuturor operatorilor ca minimum 20% din încasările unei secţii să vină din titluri de călătorie, compensaţia acoperind maxim 80% din costuri + 3% profit. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Vin 11 Sept 2015, 19:09 | |
| RT avea profit la perechile Bucuresti-Campulung/Curtea de Arges cu sacu, nu stiu care e motivul pentru care au renuntat la aceste trenuri. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Vin 11 Sept 2015, 19:17 | |
| @Dr2005 Dar Malaxe la Depoul Pitești sau pe la alte depouri nu se mai găsesc ? Macar așa ca trenuri de legătură la cele de/la Bucuresti. Si hai sa fim serioși, cate desiro-uri sunt la gard ? De ce pana prin luna Mai trenul de Slobozia s-a făcut cu LDE/LDH + vagoane iar apoi s-a trecut la compunere cu Desiro ? Acum n-o sa mai fie nevoie de etajate pentru grupa (Pitesti-) Bucuresti-Mangalia ca iese din circulație sezonierul Sibiu-Mangalia, se întorc si ultimele EGM-uri de pe Litoral (au fost 8 iar la un moment dat chiar 9 acolo in vara asta plus 3 LDE la un număr de 12 perechi de trenuri sezoniere si doar câteva au dus doua trenuri in decursul zilei la Mangalia si înapoi, altele aveau doar un tren dus-intors toată ziua, deci ești de acord cu mine ca s-a făcut risipa de material rulant pentru parcurgerea a 43 de km × 4 drumuri in unele cazuri ?) Iese din circulație si Tulcea (IR1681/1682), deci inca un automotor disponibil. Deci se găsesc Desiro prin ograda pentru trenuri Bucuresti-Campulung chiar si Curtea de Argeș dar in fostele trase ale Regiotrans-ului, ca alea sunt singurele care ar avea călători si succes dar numai tarifate la rang de regio. Si apropo daca tot citim prin comunicatele alea ca bla bla bla si cu sprijinul Guvernului si bla bla bla de ce nu prelungesc săgețile de Pitești pană la Curtea de Argeș ? Ma refer la 1781 care se poate combina pe retur cu 1786, 1785 - returul cu 1896, 1795 (ex 9031) cu 1782. La cursele de orele 6 si 13 ar putea compensa cu o Malaxa de Pitesti. Si, hai Dragos, sa fim serioși ca in ciuda atâtor dube de pe Pitesti-Curtea de Arges, trenurile ar avea calatori. Adică avea RT-ul si n-ar avea ei ?!
Iar ca o paranteza, salut inițiativa cfr-calatori de a reveni pe unele secții abandonate dar nu pot sa înțeleg cum de au renunțat din diverse motive la ele iar acum se reîntorc ? Ești de acord ca a fost sabotata compania din interior ? In toti acei ani cand "aruncau" in mers cate 2-3 perechi de trenuri si alea prost puse gaseau scuza ca nu sunt calatori, acum, dintr-o data, sunt, si așa si e realitatea ! Mai sa fie, prea a fost cusuta cu ata alba... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Vin 11 Sept 2015, 19:23 | |
| Si unde avea CFR ul calatori si navetisti au aruncato CFR SA pe aia ca au pierderi pe sectile alea ordine politice la mijloc probabil un mod de a reduce personalul CFR SA |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Vin 11 Sept 2015, 23:47 | |
| - cristy79 a scris:
- Numai daca le-ar tarifa Regio ar avea succes aceste trenuri. Nu va pleca nimeni de la autocare sa dea aproape dublu la tramvaiele CFR-ului. Dar mai bine sa nu opereze deloc decat sa ne trezim iar cu Desiro plimbate goale la rang si pret nesimtit de IR. Ne ajung cele de pe Targoviste...
Totusi mai exact de ce a renuntat RT sa opereze aceste 2 perechi ca aveau destui calatori iar in week-end erau pline? Cred că habar n-ai ce vorbești, cel mai ieftin maxi taxi (o catastrofă la care nici măcar geamurile nu le deschizi, apăi A/C) e 20 de lei de la Stâlpeni la București cu schimb la Pitești, am o prietenă care stă acolo și a slăbit săraca la greu când a venit în capitală în zilele toride de vară. Se sufoca în sicriul pe roți și îmi zicea că ce bine era dacă mai mergea RT-ul, sau dacă ar fi aflat de el la timp, când a început facultatea, să nu fie chinuită prin toate căzăturile de dube. Am văzut eu ce mizerii pe roți au ăștia pe la Curtea de Argeș și Câmpulung, abia se târăsc cu 40-50 km/h, am stat vreo 3 minute în coada uneia până când am forțat o depășire să scap de norul de fum negru. Ce-i e că dă 20 de lei, ce-i e că dă 24 și merge în condiții umane? Când n-are chef să se chinuie prin dube o ajunge 30 de lei drumul direct cu autocarul... Niște trenuri care să ajungă la Curtea de Argeș / Câmpulung sunt necesare, se pot găsi 2-3 șobolani pe undeva ca să prelungească IR-urile București - Pitești spre cele două destinații. În week-end ar fi pline ochi, RT-ul venea cu 4 motoare și oameni în picioare pe la uși în fiecare duminică. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 00:16 | |
| REGIOTRANS avea tarife egale sau mai scazute decat MICROBUZELE si daca CFR CALATORI va reintroduce trenuri va trebui sa o faca la tarif de regio obligatoriu si sa opreasca in putine gari. Si inainte cand existau trenurile regiotrans aproximativ jumatate calatoreau cu trenurile si restul cu transportul auto care are multe curse. Judetul Arges este in top 10 unde microbuzele si autocarele sunt la putere din cativa factori. Cum este Judetul Cluj unde trenurile sunt la putere ca exemplu. Sunt destui care NU suporta conditile si tarifele TRENURILOR chiar daca este greu de acceptat. ROMANII s-au invatat cu transportul auto de persoane si este foarte greu sa ii aduci la trenuri.
NU vom mai vedea trenuri asa de pline intre Campulung/Curtea de Arges - Bucuresti daca vor fi operate de CFR CALATORI si le cunoastem modul de operare.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 12 Sept 2015, 00:26, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 00:23 | |
| Dacă le operează cu cap, și le pun la ore convenabile, vor circula cu călători. Sunt la fel de mulți sătui de mizeria de la dube. În plus, pe 905 ar trebui desființate toate stațiile, ca pe 906, unde erau pe vremea RT-ului doar halte și P.O-uri. Ce cruci să faci, între ce trenuri? Chiar și dacă revine un operator de călători, tot va avea prea puține perechi ca să justifice crucile. Eventual să rămână Stâlpeniul, la mijlocul distanței, dar nici aia n-are rost. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 00:50 | |
| Sa fac o comparatie intre garile din judetele Prahova si Arges aflate in aceiasi regiune, judete aflate intre primele 10 din tara la numarul locuitorilor si al produsul intern brut (sunt oameni mai instariti decat in alte judete). In garile din Prahova circula de cateva ori mai multi pasageri decat in garile din Arges, poate si de 7-8 ori mai multi. Argeseni (nu doar pitesteni) profita din plin de existenta autostrazi. Turistic prahoveni merg in special spre Valea Prahovei si argeseni catre Rucar-Moeciu, Transfagarasan, Valea Oltului.
SOLUTII : Reducerea tarifelor la actualele Interregio Bucuresti - Pitesti si retur, reducere de tarife intre Pitesti si Craiova, marirea vitezelor, mai multe trenuri regio, trenuri mai rapide pe 905 si 906, si constructia liniei Valcele - Valcea. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 07:09 | |
| @mielutu zburator
Eu cred ca tu habar nu ai ce vorbesti ori nu ai citit ce am scris eu.
Eu ma refer la ruta BUCURESTI-CAMPULUNG. Ai mers vreodata cu autocarele pe aceasta ruta? Stii ce conditii au si cat costa biletul? Stii cat costa Regiotransul cand opera trenuri la tarif Regio pe ruta asta? Ai mers vreodata cu ele sa vezi cat erau de pline in week-end cand veneau si cu 3-4 automotoare legate? Nu stiu de dubele spre Stalpeni sau ce mai zici tu acolo. Eu vorbeam de altceva.
Tramvaiele CFR de pe Bucuresti-Campulung tocmai de aia au si fost scoase ca nu mai mergea nici dracu cu ele la tarife de IR. Se vede ca nu ai mers cu autocarele care pleaca din autogara Militari sa vezi ce conditii ofera. Ma amuza ca tu chiar ai impresia ca va pleca lumea de la aceste autocare sa arunce pret dublu pe Dezastrele CFR-ului. Sper ca glumesti si ca nu ai citit cu atentie ce am scris eu. Nici cei cu reduceri nu mai sunt asa de fraieri. Daca tu tii insa mortis sa rentabilizezi CFR-ul nu ai decat sa o faci si sa te plimbi la tarife de IR pe aceasta ruta...
Cand nu o sa mai ai reducerile pe care le ai acum o sa vedem daca vei mai vorbi cu atata lejeritate ce multi calatori vor avea IR-urile CFR-ului pe Campulung.
Mai citeste o data ce a scris razvan-trenuri cu mare atentie - are dreptate 100%. Mai bine sa vorbesti numai despre ce cunosti personal si nu ce ai vrea tu sa fie intr-o lume ideala unde IR-urile CFR-ului sunt luate cu asalt de mari mase de oameni.
CFR decat sa bage tramvaie Desiro la pret de IR mai bine sa stea in banca lui ca acum ca oamenii se descurca asa cum pot. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 09:06 | |
| CFR ca si Regiotrans pe sectile 905 si 906 avea foarte putini calatori nici macar nu puteau sa umple o malaxa/AMX. In ultimi ani datorita lui RT si a trenurilor sau legaturilor cu Bucuresti s-au intors oameni la tren in special cei cu reduceri. Pentru un student i era mai comod sa traga de troler pana la halta/gara si apoi sa urce in Regiotrans unde ajungea repede ( mers de IR intre Pitesti-Buc.Nord ) decat sa urce la duba sa stea inghesuit si sa plateasca aproape dublu fata de Regiotrans. A mers unul i-a placut a mai zis si la ceilalti si tot asa de au revenit la tren. De aia venea RT duminica seara in Buc.Nord cu 4 AMX pline.
CFR Calatori daca vrea poate intra pe 905 si 906 pe fostele trase ale RT cu trenuri IR ( RE nu mai exista ) cu Desiro iar la tarife sa bage tarife de Regio intre Golesti-Campulung si Pitesti-Curtea.de.Arges dar cum calculezi biletul la unul care merge Buc.Nord-Bascov sau Buc.Nord-Ciumesti ? Aici e buba.
Si daca intra CFR inapoi pe sectile astea doar cu malaxe pe Pitesti-Campulung/Curtea.de.Arges mare afacere nu va face atata timp cat lumea fuge de automotoare o sa mearga doar cei care stau langa gari, daca nu vor exista legaturi cu trenurile pentru Bucuresti la fel nu se va inghesui nici studenti.
Despre autocare nu stiu ce ati vazut voi pe trasee dar pe vremea lui MONDOTRANS Targoviste pe rutele cu traditie printre care si Targoviste-Campulung sau Campulung-Ploiesti se trimiteau cele mai bune masini, cum la fel o fac majoritatea operatorilor auto la curse/trasee cu traditie baga ce au ei mai bun iar in week-end-uri autocare mari pentru studenti.
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 09:48 | |
| Deocamdata sectia 905 e utilizata intens la marfa. Numai astazi sunt 14 marfare care ajung la Ciumesti si 5 la Argesel, deci nu se pot desfiinta haltele de miscare cat exista inca cerere la marfa. CFR Calatori ar putea asigura cu malaxele de Pitesti macar doua trenuri pe zi Campulung - Pitesti, cu legatura imediat din Golesti la trenurile regio catre Bucuresti pentru cei care inca mai au reducerile de elev, student, pensionar.
Un exemplu de mers: R 9121 Pitesti 9:05 - Golesti 9:15 - Stâlpeni 9:45 - Câmpulung 10:15 (legatura de la R 9021 Buc. Nord - Pitesti) R 9122 Câmpulung 05:40 - Stâlpeni 06:10 - Golesti 6:36 - Pitesti 06:46 (din Golesti R 9024 --> Bucuresti Nord) R 9123 Pitesti 18:30 - Golesti 18:40 - Stâlpeni 19:10 - Câmpulung 19:40 (legatura de la R 9025 Buc. Nord - Pitesti) R 9124 Câmpulung 15:40 - Stâlpeni 16:10 - Golesti 16:36 - Pitesti 16:46 (din Golesti R 9026 --> Bucuresti Nord) |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 11:02 | |
| Sincer si eu sunt de parere ca nici cu tarife de Regio nu va rupe gura targului CFR pe ruta asta. Cu autocarele si autostrada nu te pui. Sunt anumite rute unde CFR nu are decat sa stea si in cap si nu va avea succes. Trenurile RT nu aveau conditii stralucite, singurul atu era pretul si o durata decenta a calatoriei. Iar Malaxele... Dumnezeule!!! suntem totusi in 2015. Cate zeci de ani mai are de gand CFR sa traga de antichitatile astea? Chiar nu ne uitam ce se intampla in Europa (chiar si la vecinii nostri) in privinta materialului feroviar? Am facut de curand cateva propuneri privind noul mers si le-am trimis la adresa aceea propuneriMersTren@cfr.ro si sincer am stat si m-am gandit daca sa pomenesc si de reluarea circulatiei pe ruta Bucuresti-Campulung. Dar ... fix asta m-am gandit, ca nu va fi mare afacere pentru ei nici macar daca prin absurd ar baga tarifare Regio daramite daca le vine ideea geniala sa mai plimbe niste tramvaie cu 10 calatori la preturi de IR si aici. Sunt suficiente cele de pe Targoviste si chiar si Pitesti, nu mai avem nevoie de altele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 14:54 | |
| Desiro îşi scoate banii de pe la vreo 35 călători. Care sunt şi pe Târgovişte (se umple automotorul din Titu şi compensează bucata Târgovişte - Titu). Dacă nu ar fi tren, precis ar urla unii pe aici că nu e tren. Pe Câmpulung şi Curtea de Argeş erau pline trenurile care veneau la Bucureşti... dar şi acolo era discutabilă situaţia, de exemplu trenurile de la Curtea de Argeş se umpleau în Piteşti, nu veneau pline de la Argeş nici măcar duminică. Să nu mai zic că în cursul săptămânii se întâmpla să fie un singur automotor, practic se schimba trenul la Goleşti şi se mutau călătorii dintr-unul în altul şi invers.
Nu uitaţi că este o condiţie de bază ca, pe fiecare secţie, minim 20% din venituri să vină din bilete/abonamente. Iar 905 şi 906 nu prea se încadrau. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 15:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- Desiro îşi scoate banii de pe la vreo 35 călători. Care sunt şi pe Târgovişte (se umple automotorul din Titu şi compensează bucata Târgovişte - Titu). Dacă nu ar fi tren, precis ar urla unii pe aici că nu e tren.
Pe Câmpulung şi Curtea de Argeş erau pline trenurile care veneau la Bucureşti... dar şi acolo era discutabilă situaţia, de exemplu trenurile de la Curtea de Argeş se umpleau în Piteşti, nu veneau pline de la Argeş nici măcar duminică. Să nu mai zic că în cursul săptămânii se întâmpla să fie un singur automotor, practic se schimba trenul la Goleşti şi se mutau călătorii dintr-unul în altul şi invers.
Nu uitaţi că este o condiţie de bază ca, pe fiecare secţie, minim 20% din venituri să vină din bilete/abonamente. Iar 905 şi 906 nu prea se încadrau. Scoate sigur banii... IR 1781/1889 14.09.2015 Bilete vândute pe ruta Bucuresti Nord/Titu-Targoviste: 1 bilet din 12 posibile la cls 1 3 bilete din 89 posibile la vls 2a Nimic la biciclete (din 6 posibile) Pai cu 4 bilete vandute vrea CFR Calatori sa scoata profit pe aceste trenuri? Desigur in realitate situatia e cea stiuta, blatistii fara numar cotizeaza la nasi iar Sageata pare ca merge pe full profit. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Sam 12 Sept 2015, 16:30 | |
| Sunt multe abonamente pe Bucureşti - Titu. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
| |
| | | | 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |