|
| 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
+40AndreiCFRBucuresti seby1998 didinul lifetec alliens Luna vatmanul AeroX cristi CFR marius664 Adirmvl Amiralul NIKU24 dan tm Luca tgv Katalyn Adrian78 Vitosa cristy79 mielutu zburator razvan - trenuri ldh80 Teodor Razvan Tudor Nesebar Dr2005 alex.alexus.tm boldalexandru Vlad Radu mihaiuc ana imfinity TVlad tudor_toma82 loryjonel IonutCFR2009 kristi kkk COSTACHE MIHAIL MariusM myster2008 44 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 17:18 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 20:08 | |
| Explica karpaty cat potențial de călători are Câmpulung inclusiv statia asta Parc Krețulescu. Ar lua prim planul dubarilor si ar scoate bani frumoși din ruta asta in special vinerea si duminica dar numai daca trenurile ar fi facute cu Desiro si NU cu Malaxa. Întrebați localnicii si-mi ve-ți da dreptate. E musai nevoie de si mai multe trenuri atât spre Pitești sau cu legături la alte trenuri spre Pitești cat si seara spre București. Doua noi trenuri le-am tot propus adică inca un automotor la IR1785, detasat in Golești dus la Parc K iar la întoarcere atașat la IR1896. Idem si spre Curtea de Argeș atasate la aceleași trenuri dar se fac ca ploua, nu pot sau mai stiu eu ce motive. Refuz categoric sa cred ca nu se poate, ca n-au Desiro ori personal de tren. Eu propun sa adresam acest demers d-lui director general al SNTFC-Calatori, d-l Iosif Szentes, si speram sa reușim sa crească numărul de trenuri pe secția asta si nu numai. Si tot pentru anul 2016 trag speranțe sa ajungem la Putna cu trenul, tot sunt trase pana la Dornesti, nu mai e mult pana la Putna. Doamne ajuta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 20:39 | |
| Oameni exista, automat calatori la tren ar fi, asta am vorbit si cu nasul, daca ar fi inca un tren de seara din Campulung spre Bucuresti si din Bucuresti seara ar fi mai mult ca perfect, adica din ambele capete sa fie dimineata/pranz/seara, la fel si pe Curtea de Arges. In campulung nu exista casa de bilete, se da bilete in tren de nas, saracu ieri a emis bilete de la Campulung pana la Gaesti a tot taiat bilete. Chiar a zis ca a fost usor ca toti au vrut la Bucuresti, si stia tariful exact atat la intreg cat si la redus. E nevoie de emitere electronica in tren a biletelor sa se elimine carnetelul si scrisul de mana cu pixul ca ia mult timp, nu mai suntem in 1950 totusi, am ajuns in 2016 si e nevoie de aceasta schimbare.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 20:57 | |
| Sunt mai multe aspecte aici. In primul rand lipsa materialului rulant, mai ales acum iarna Desiro pica precum mustele. Apoi - nu stiu exact daca nu cumva trenurile acelea la care s-ar atasa automotorul de Campulung nu au deja in compunere 3 automotoare - nr maxim permis de instructie. Asa mi-a zis si mie cineva care se pricepe mai bine ca mine - daca nu e asa chiar va rog sa fiu contrazis. Ruta este in atentia conducerii CFR Calatori - demersuri s-au facut pentru a se introduce a treia pereche pe Campulung, dar dupa mine pana la primavara nu are cum sa se bage pentru ca pur si simplu nu au cu ce sa il faca. Pe masura ce mai ies Desiro de la Pascani de la reparatii - se va rezolva si acest punct, sper eu (asa suna ultimul lor raspuns pe acest subiect). Bineinteles ca ruta are mare potential, trenul a prins repede aici, orasul astepta trenul si le place foarte mult "Sageata" - nu cred ca e cazul sa discutam de Malaxa aici pentru ca ii va goni pe oameni direct la autocare, care sunt foarte bine implantate aici si ofera conditii foarte bune. Sa stiti ca desi erau fortati de imprejurari sa se intoarca la autocare oamenii mereu suspinau dupa tren si asteptau sageata sa se intoarca in orasul lor. De asta data la tarife accesibile, nu aberatiile de tarife IR care au condus la anularea trenurilor acum cativa ani. Si mie mi s-a parut ciudat ca nu exista casa de bilete in Campulung, la cati calatori se urca de aici. De fiecare data cand am fost automotorul pleca aproape plin inapoi si toti mergeau catre Bucuresti - deci aberatiile pe care le-am mai citit si pe forum cum ca sa le punem trenuri cu schimbare - sunt pur si simplu nasoceli din fata monitorului fara nicio legatura cu realitatea din teren. Oamenii vin tocmai pt ca au tren direct, altfel nu mai vezi picior de calator. Deci - problema se cunoaste, se cauta solutii la ea dar mai intai sa iesim cu bine din iarna si apoi mai vedem |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 21:04 | |
| Cine spune ca "ce conteaza, sa schimbe, nu trebuie tren direct" ala e un om frustrat, nu stie ce vorbeste si cu asta am incheiat.
Trenul direct intre A si B atrage si de 5 ori mai multi calatori fata de un tren cu schimbare, nu ii convine nimanui sa se trmbaleze din tren in tren cu bagaje in spate, indiferent ca e tanar sau batran(cu atat mai mult) oamenii au nevoie de trenuri directe acolo unde situatia o cere, adica exista cerere mare pentru asa ceva. Normal ca pentru 2-3 oameni nu bagi direct dar cum e cazul aici daca ar fi cu schimb in Golesti, nu ar venii nimeni la tren, efectiv nu le convine sa schimbe si nu vin, lumea prefera direct si punct. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 21:09 | |
| Exact. Eu zic sa ne multumim deocamdata cu cele doua perechi pe care le avem si care sunt puse la ore bune, iar pt elevi/studenti/pensionari sunt pomana curata 10 lei pana la Bucuresti. Cand o da firul ierbii sa speram ca va aparea si a treia pereche |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 21:40 | |
| D-le Cristi79, la trenurile propuse de mine au un singur automotor in compunere. Cel de la IR1785 se întoarce cu IR1792 iar cel de la IR1896 circula singur de la Craiova pana la Bucuresti. Ca pica ele ca muștele când temperaturile scad sub 0 grade ori cresc peste 40 nu mai e problema mea. In Germania nu se întâmpla așa dar stiu ei mai bine ce greșeală au făcut când le-au achiziționat. Pe mine ca plătitor de taxe si impozite cat si pentru pretul calatoriei ma intereseaza sa am trenuri convenabile. Prin asta nu cer CFR sa stea la cheremul meu dar daca sunt posibilități si cerințe de ce nu le pun in aplicare ? Mi-e greu sa cred ca din cate desiro circula in tara asta nu se găsesc inca unul-doua pentru introducerea inca unui tren. Si intr-adevar mai sunt automotoare defecte si care inca se mai pot repara. Ca mai sunt si mici excepții cu dauna totala e alta problema. Acum înțelegi cum sta situatia ? Ca daca nu vedeam live in teren nu mai vorbeam. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 22:25 | |
| - cristy79 a scris:
- Apoi - nu stiu exact daca nu cumva trenurile acelea la care s-ar atasa automotorul de Campulung nu au deja in compunere 3 automotoare - nr maxim permis de instructie
De fapt, e chiar numărul de automotoare admis de producător, Desiro au fost gândite să funcţioneze maxim 3 în tracţiune multiplă, iar cartea tehnică spune clar că nu mai poţi ataşa un al 4lea, chiar şi în stare rece, decât în cazuri de urgenţă şi cu toate automotoarele fără călători. - cristy79 a scris:
- Ruta este in atentia conducerii CFR Calatori - demersuri s-au facut pentru a se introduce a treia pereche pe Campulung, dar dupa mine pana la primavara nu are cum sa se bage pentru ca pur si simplu nu au cu ce sa il faca. Pe masura ce mai ies Desiro de la Pascani de la reparatii - se va rezolva si acest punct, sper eu (asa suna ultimul lor raspuns pe acest subiect).
Deocamdată nu există pachet minim social nici pe 2015, a avut grijă dl. Teodorovici să nu îl aprobe. Acum s-au schimbat miniştrii şi om trăi şi om vedea. După rezolvarea problemelor de ordin legal, urmează cele de ordin tehnic - în ipoteza că foloseşti Desiro, cu ce le aduci acolo, dacă trenurile au deja 3 automotoare? Doar să îl aduci cumva dimineaţa şi să îl întorci seara, presupunând că se pupă ca turnus cu ceva, însă rişti să omori orice posibilitate de suplimentare pe Târgovişte, pentru că depăşeşti alea 3 automotoare. De aia, cea mai bună soluţie pentru situaţiile în care nu poţi asigura un Desiro e să mai pui câteva trenuri crescând prestaţia Depoului Piteşti, care sigur poate găsi o pendulă de două AM900, care să asigure legătură la toate IR-urile de Bucureşti. Mi s-ar părea mai util să existe automotor direct pentru/de la Târgovişte la fiecare IR Bucureşti - Piteşti şi retur. Bineinteles ca ruta are mare potential, trenul a prins repede aici, orasul astepta trenul si le place foarte mult "Sageata" - nu cred ca e cazul sa discutam de Malaxa aici pentru ca ii va goni pe oameni direct la autocare, care sunt foarte bine implantate aici si ofera conditii foarte bune. Sa stiti ca desi erau fortati de imprejurari sa se intoarca la autocare oamenii mereu suspinau dupa tren si asteptau sageata sa se intoarca in orasul lor. De asta data la tarife accesibile, nu aberatiile de tarife IR care au condus la anularea trenurilor acum cativa ani. Si mie mi s-a parut ciudat ca nu exista casa de bilete in Campulung, la cati calatori se urca de aici. De fiecare data cand am fost automotorul pleca aproape plin inapoi si toti mergeau catre Bucuresti - deci aberatiile pe care le-am mai citit si pe forum cum ca sa le punem trenuri cu schimbare - sunt pur si simplu nasoceli din fata monitorului fara nicio legatura cu realitatea din teren. Oamenii vin tocmai pt ca au tren direct, altfel nu mai vezi picior de calator. Deci - problema se cunoaste, se cauta solutii la ea dar mai intai sa iesim cu bine din iarna si apoi mai vedem [/quote] _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 22:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- cristy79 a scris:
Mi s-ar părea mai util să existe automotor direct pentru/de la Târgovişte la fiecare IR Bucureşti - Piteşti şi retur.
Poate acum, cu noile tarife mai normale sa se puna aceasta problema....ca pana acum nu era cazul, nu se umplea 1 Desiro cu calatori platitori (posibil ca pe teren, in tren sa fi existat calatori, dar care dadeau bani la nas, calatorind fruadulos) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 04 Ian 2016, 06:00 | |
| @Dr2005 Din start ți-ai pierdut călătorii daca le pui malaxa. Ieșiți fraților din birouri si nu mai stati cu ochii in monitor ori hartii ca sunteti rupti de realitate asa, mergeți la fata locului, mergeți cu trenurile actuale, întrebați lumea, faceți sondaje de opinie sa vedeți ce prefera intre un desiro si o malaxa si-apoi mai vorbim. S-a dus vremea malaxei, a fost buna la viață ei, și-a trait traiul și-a mâncat mălaiul cum se spune. A venit timpul sa mai achiziționați inca 120 de automotoare desiro iar mai încolo inca 120 sa înlocuiți treptat si definitiv tot parcul de malaxe si lvt-uri, ca depouri de călători sunt destule sa le primească. Vindeți tot ce nu mai este util prin depouri si revizii de vagoane ca si-asa ocupa locul degeaba. Si-apoi nu va mai fi nevoie sa aduci automotorul de la cuca macaii ori sa te plângi ca n-ai posibilități să-l aduci pe nu stiu ce secție. Si sa se mai umble si pe la turnusurile mecanicilor care sunt (cam) motano la fiecare mers de tren, cu luat odihna cate 10-11 ore la cap de secție, inclusiv locomotiva desi n-a funcționat decât 3 ore, si-apoi iar ne plângem ca n-avem domne posibilități tehnice si umane sa mai introducem si alte trenuri. Trebuie intrat tare de tot si spart buboiul de la depouri si revizii, ca si aici stau vagoanele cu orele după un drum scurt. Cat despre dusul vreunui desiro la Pitești si lăsat acolo 24 de ore sa penduleze pe ruta 905 sau 906 se poate face ca nu toate trenurile liniei 901 pleacă din București cu cate 3 automotoare. Cu excepția trenurilor 1781, 1783, 1893 si 1897, restul au cate 1 si 2 automotoare in compunere. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 04 Ian 2016, 08:40 | |
| Nu va mai certati ca nu va fi nicio malaxa la Campulung Le-am sugerat si eu un turnus de genul celui spus aici (altul nici nu cred ca e posibil, ar implica mult prea multe schimbari in mult prea multe locuri) si... sa asteptam. Cred ca pe Targoviste sunt destule trenuri, deja au ajuns sa fie aproape la fel de dese ca dubele. Si cu noua politica tarifara - in timp cred ca le va si lua locul dubelor pe aceasta ruta... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 04 Ian 2016, 08:44 | |
| - Vitosa a scris:
- Din start ți-ai pierdut călătorii daca le pui malaxa. Ieșiți fraților din birouri si nu mai stati cu ochii in monitor ori hartii ca sunteti rupti de realitate asa, mergeți la fata locului, mergeți cu trenurile actuale, întrebați lumea, faceți sondaje de opinie sa vedeți ce prefera intre un desiro si o malaxa si-apoi mai vorbim.
Nu, călătorii i-ai pierdut pentru că le-ai pus... nimic. Am mers destul de mult în 2015 şi cu AM700 şi cu AM900 şi nu mi s-au părut nici pe departe atât de groaznice cum încearcă 2 - 3 oameni de pe forumul ăsta să ne facă să credem. Şi am mers şi în ianuarie, când era frig afară... înăuntru era clad şi bine, chiar dacă uşile de acces necesitau ceva forţă pentru a fi închise corespunzător (AM900). 700 chiar era mai stabil decât Desiro pe Medgidia - Tulcea. - Vitosa a scris:
- Cat despre dusul vreunui desiro la Pitești si lăsat acolo 24 de ore sa penduleze pe ruta 905 sau 906 se poate face ca nu toate trenurile liniei 901 pleacă din București cu cate 3 automotoare. Cu excepția trenurilor 1781, 1783, 1893 si 1897, restul au cate 1 si 2 automotoare in compunere.
Aşa se făcea pe Giurgiu - Grădiştea. Când s-a făcut socoteala, tot profitul pe care îl scotea Desiro-ul mergând pe acolo se pierdea pe transportul automotorului la şi de la Bucureşti, prin urmare s-a considerat nerentabil şi s-a anulat. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 04 Ian 2016, 11:18 | |
| Ai o obsesie cu vechiturile alea, nu vrei nici mort sa renunti la ele. Daca tie iti plac asta nu inseamna ca restul populatiei e obligata sa ii placa sa traiasca ca acum 80 de ani. Lumea se mai modernizeaza dar unii se pare ca raman uitati in timp indiferent de ce se intampla in jurul lor, malaxa trebuie eliminata din circulatia zilnica cat mai curand posibil. E cel mai horror punct al cfr. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 04 Ian 2016, 11:35 | |
| Dacă nu îţi convine, poţi merge cu maşina personală. Şi prin afară sunt vechituri destule (măcar Malaxele noastre, dpdv tehnic, sunt la nivelul anului 2008 - 2009), de la aeroportul din Bruxelles iei o ramă electrică veche de 30 de ani şi nemodernizată de atunci, cu banchete în format 3 + 2, pentru care plăteşti nesimţitul preţ de 11 euro pentru 12 km. Sau poţi să mergi cu autobuzul, 4,5 euro + încă 2,5 euro o călătorie prin oraş (sau 7,5 euro abonament o zi, care acoperă şi autobuzul de aeroport) dacă vrei să ajungi în centru (trenul te duce direct)... autobuzul e Citaro C2, an fabricaţie 2015, cu scaune din piele (comandă specială STIB). Alegerea e a ta, dacă timpul nu costă bani, mergi cu autobuzul, însă vei merge înghesuit, cu bagajul în braţe şi poţi să faci şi o oră jumate pe drum dacă prinzi blocaj pe autostradă. Iar cu 25 - 30 euro poţi lua un taxi. Deci ai alternative pentru toate gusturile, mofturile şi buzunarele. Eu am mers cu trenul de fiecare dată, pentru că timpul meu costă.
Aşa şi la noi, dacă nu-ţi convine cu Malaxa 900, te duci la dubă. Dar după aia să nu te plângi că mergi în picioare, cu fundul în geam, că te costă mult şi că nu primeşti bilet fiscalizat să îl poţi deconta ori că maşina nu pleacă decât când se umple şi nu ia decât călători care merg până la capăt. După aia, să nu te plângi că pe Iuliu Maniu faci juma' de oră de la centură până la prima staţie de metrou (analog pentru Şos. Chitilei dacă vii de pe DN7). Ţi s-au pus la dispoziţie suficiente alternative, e 100% alegerea ta cu ce mergi. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Lun 04 Ian 2016, 11:36, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 04 Ian 2016, 11:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Am mers destul de mult în 2015 şi cu AM700 şi cu AM900 şi nu mi s-au părut nici pe departe atât de groaznice cum încearcă 2 - 3 oameni de pe forumul ăsta să ne facă să credem. Şi am mers şi în ianuarie, când era frig afară... înăuntru era clad şi bine, chiar dacă uşile de acces necesitau ceva forţă pentru a fi închise corespunzător (AM900). 700 chiar era mai stabil decât Desiro pe Medgidia - Tulcea.
Dr2005 te pacalesti singur si tu esti cel care incearca pe noi ceilalti sa credem in teoria ta. Ia mergi frate de mai multe ori cu malaxa 900 pe mai multe rute si fa-ti curaj si intreaba calatori la fata locului ce parere au despre malaxa 900 ca apoi o sa-ti revizuiesti total parerea. O sa-ti zica cativa ca sunt bune decat nimic dar ca sunt niste cazaturi si din lipsa de altceva sunt nevoiti sa meaga cu ele. S-a discutat cred ca 100 de pagini despre cat de econoame sunt aceste automotoare antice dar trebuie sa gandesti si la calatori nu doar la economia pe care o face compania. La trenurile cu malaxa 900 unde sunt calatori de o singura malaxa asta e dar la trenurile cu 2-3 malaxe acolo ar putea circula un Desiro. Bine ca nici varianta cu trenuri anulate decat cu malaxa 900 nu e buna dar accepta frate odata pentru totdeauna ca aceste automotoare nu fac cinste si imagine buna companiei poti sa le pui si din ora in ora pe o anumita ruta mai des decat transportul auto degeaba cand vezi in ce chinuri te transporta. Daca nu mergeam cu malaxa 900 nu vorbeam dar am mers de cateva ori si e mai dureros decat o bataie sau o muscatura de caine. De malaxa 700 nu comentez am mers o singura data e cu mult peste 900. @Vitosa Mersul trenurilor pe anumite secti gen 904 sectorul Targoviste-Pietrosita, 905, 906 si altele e facut la limita datorita putinelor automotoare Desiro care sunt apte de circulatie. Cu siguranta daca ar fi fost nu toate cele 120 dar macar 100 din ele bune de drum altfel ar fi stat mersul pe 905 si 906. Cu un singur automotor Desiro s-ar fi putut asigura legatura pe Campulung Muscel si la alte 2 trenuri de Bucuresti cu schimbare in Golesti e drept nu neaparat grupa directa tinand cont ca acum sunt tarifate R anumite IR pe distanta Golesti-Buc.Nord. @Karpaty e nevoie de tablete nu pentru toate rutele ci pentru astea fara case de bilet, exemplul dat de tine, dar pana sa vina tabletele macar sa aiba tarifele standard la ei eventual niste bilete facut tip daca deja se cunosc majoritatea calatorilor pe ce ruta merg la trenurile astea Campulung-Buc.Nord s-ar face economie de timp si fara dureri de cap. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
| |
| | | | 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |