|
| 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
+40AndreiCFRBucuresti seby1998 didinul lifetec alliens Luna vatmanul AeroX cristi CFR marius664 Adirmvl Amiralul NIKU24 dan tm Luca tgv Katalyn Adrian78 Vitosa cristy79 mielutu zburator razvan - trenuri ldh80 Teodor Razvan Tudor Nesebar Dr2005 alex.alexus.tm boldalexandru Vlad Radu mihaiuc ana imfinity TVlad tudor_toma82 loryjonel IonutCFR2009 kristi kkk COSTACHE MIHAIL MariusM myster2008 44 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 14 Dec 2015, 20:23 | |
| Cristy, unii inca traiesc in anii 60-70 unde trenul reprezenta cam totul si nu realizeaza ca acum in 2016 maine, poimaine transportul auto a castigat cu mult in defavoarea transportului feroviar iar cu malaxa nu vei avea in vecii vecilor amin calatori, adica sa faci transportul feroviar cu malaxa si auto cu dube noi, pai clar duba e confort SF si malaxa e preistorica, dar multi nu inteleg asta, se lasa condusi de pasiunea asta oara si nu mai realizeaza anul in care traiesc si variantele celalalte de transport in afara de feroviar. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 14 Dec 2015, 21:47 | |
| Intradevar, au cam disparut si de pe aceste rute navetistii-muncitori care lucrau in industria din Pitesti, Stalpeni, Baiculesti, Campulung sau Curtea de Arges, si care mergeau numai pana la ori numai de la Pitesti!
Acum majoritatea calatorilor sunt probabil elevi, studenti ori persoane care calatoresc ocazional la rude, neamuri, sau turisti, si care vin de la Bucuresti.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 14 Dec 2015, 21:52 | |
| Pai vezi, deci e clar ca lumea s-a schimbat, pretentiile au crescut si pentru a atrage calatorii trebuie sa oferi ceva demn de 2016 nu de 1940. Plus ca pe 905/906 lumea care vine la tren merge la Bucuresti deci e clar ca 3 perechi directe la Bucuresti ar fi exact ce trebuie si nimic altceva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Lun 14 Dec 2015, 22:05 | |
| Dacia are peste 13.000 angajaţi (acum, că vreo 15% din ei vor fi disponibilizaţi pe măsură ce creşte gradul de robotizare şi se mai preia din producţie în Maroc)... pentru care plăteşte autobuze. Ba chiar au avut societatea lor de transport (Transporturi Dacia) cu autobuze proprii (nişte Dac 117UD şi Rocar 111 RDTM modernizate la CI Griviţa)... au casat tot, după aia au tot închiriat hârburi din afară, până la urmă au ajuns să închirieze tot Rocar 111 RDTM pentru unele curse Dar asta e off-topic. Ideea e că angajatori mari în Argeş şi apropiere nu prea mai sunt. Arpechim s-a închis, Electroarges lucrează la cotă de avarie, Aro Câmpulung s-a închis, Arctic Găeşti (deşi nu e în Argeş, dar e aproape) produce cam totul în Rusia şi doar pune sigla pe marfă, iar Dacia are autobuzele ei. Dacă nu mai ai angajatori mari, nu mai ai nevoie de transport de mare capacitate. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 01:31 | |
| Da' trenul ii ia din fata blocului si ii lasa in Bucuresti la scara? Nu zic, sint unele statii in care e o problema sa urci sau sa cobori din cauza ca Desiro-urile sint facute pentru peroane inalte si in unele statii peroanele sint la nivelul sinei, da' unii cam exagereaza cu pretentiile. Una e sa te plangi ca ai mult de asteptat, ca ai de stat 20 de minute in soare la 40 de grade sau in ploaie ori ger, alta e ca nu ai chef sa schimbi doua trenuri.
Si ce e mai nasol e ca auzi tineri care n-au chef sa schimbe trenuri, desi conditiile sint foarte bune. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 02:03 | |
| - Adirmvl a scris:
- Da' trenul ii ia din fata blocului si ii lasa in Bucuresti la scara? Nu zic, sint unele statii in care e o problema sa urci sau sa cobori din cauza ca Desiro-urile sint facute pentru peroane inalte si in unele statii peroanele sint la nivelul sinei, da' unii cam exagereaza cu pretentiile. Una e sa te plangi ca ai mult de asteptat, ca ai de stat 20 de minute in soare la 40 de grade sau in ploaie ori ger, alta e ca nu ai chef sa schimbi doua trenuri.
Si ce e mai nasol e ca auzi tineri care n-au chef sa schimbe trenuri, desi conditiile sint foarte bune. Pentru ca pretentiile au crescut. Noi ca suntem pasionati de tren acceptam sa schimbam 7 trenuri intre A si B dar un simplu cetatean fie el si de 20 de ani care nu este pasionat de tren chiar nu sta sa piarda timpul prin gari dupa legaturi, sa sara din tren in tren, nu mai zic de batrani care le este extrem de greu sa urce si sa coboare dintr-un tren in altul, de asta lumea nu mai e prietena cu trenul, cel putin in Romania se cam vede asta. Lipsa trenurilor directe si lipsa legaturilor la intervale scurte intre trenuri sau ca intarzierile sunt de ordinul orelor iar conditiile sunt din 1940-1950 duc la scaderea numarului de calatori. Nu am auzit pe nimeni in afara de 2-3 pasionati sa zica ca vai ce superb e sa fi in 2015/2016 dar sa ai conditii din 1945, hai sa fim seriosi acum. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 02:20 | |
| Discut argumentele unora contra legaturilor fata de trenul direct. Din ce am citit pe aici si am auzit in trenuri la distanta cam mare e comoditatea. Si cum am mai zis, pot intelege teama de a pierde legatura din cauza intarzierilor, intervalul semnificativ in unele cazuri de asteptare, conditiile proaste de asteptare (si aici dau doar exemplul garii din Sibiu: modernizata, in care nu ai o sala de asteptare cu bancute, dar in care pute a tigan de nu e adevarat), dar unele pretentii sint prea mari.
Si ca sa nu o dau prea tare in off topic, pe linia asta sau pe cea de Curtea poate ca ar fi mai ok trenuri mai multe cu legaturi bune pentru Bucuresti in locul celor directe de acum.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 10:12 | |
| Trenurile directe iti aduc si de 10 ori mai multi calatori fata de rutele cu schimbare, ai aici caz concret, daca ai lasa doar Pitesti-Curtea de Arges/Campulung si retur nu ai avea mai mult de 10 calatori tren ca nu ii convine nimanui sa schimbe trenul in Pitesti/Golesti atata timp cat autocarul e direct, deci de asta s-a bagat trenul direct la Bucuresti si se vede clar ca e plin. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 10:40 | |
| Aici ar trebui luate de guvern o masura- chiar daca asta ar presupune renegocierea tratatului de aderare la UE sau chiar posibilitatea iesirii Romaniei din cadrul UE- si anume ca ministerul transporturilor si Autoritatea Rutiera Romana sa anuleze absolut toate licentele de transport interurban auto de calatori pe traseele paralele cu calea ferata. Pur si simplu sa nu mai existe autobuze/autocare interurbane, decat pe rutele unde nu exista cai ferate.
Chiar daca pare o masura de extrema stanga, dar consider ca statul ar trebui sa decida prioritizarea unui anumit tip de transport (cel feroviar) si sa sustina si sa stimuleze dezvoltarea unui sistem de transport optim.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 10:50 | |
| In primul rand statul nu are interes sa detina monopol pe transportul public, de asta s-a dat liber la cursele auto in toata tara plus ca diversi oameni cu diferite functii prin stat au si firme de transport auto deci clar nu au interes sa mearga trenul prea bine iar firmele lor sa moara din lipsa calatorilor. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 10:53 | |
| Evident, e clar ca si coruptia are un rol foarte puternic in treaba asta, dar daca presupunând- nu ar fi problema coruptiei- s-ar putea lua legal masura propusa de mine, si daca da, care ar fi reactia din partea UE ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Mar 15 Dec 2015, 12:04 | |
| Ti-ar sari in cap oamenii. In primul rand ca ai mai multe curse de autocar. Uita-te cate ai pe Valcea-Cluj, ca asta e traseul pe care il cunosc cel mai bine. Ok, trenul merge prin Blaj, dar daca l-ai duce prin Vintu tot ar face mult. Si ai avea un tren pe zi. Asa ai 10 curse auto pe zi, daca nu mai multe. Pe sens! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Vin 18 Dec 2015, 01:39 | |
| Eu vad o solutie: subventie marita la trenurile directe, sa vezi ce rapid apar dupaia. - Karpaty a scris:
- Cristy, unii inca traiesc in anii 60-70 unde trenul reprezenta cam totul si nu realizeaza ca acum in 2016 maine, poimaine transportul auto a castigat cu mult in defavoarea transportului feroviar iar cu malaxa nu vei avea in vecii vecilor amin calatori, adica sa faci transportul feroviar cu malaxa si auto cu dube noi, pai clar duba e confort SF si malaxa e preistorica, dar multi nu inteleg asta, se lasa condusi de pasiunea asta oara si nu mai realizeaza anul in care traiesc si variantele celalalte de transport in afara de feroviar.
Corect. Si o mica precizare, microbuzele chiar daca au unele confort mai mic decat malaxa nu ai doar 3 pe zi deregula, de astepti cu orele prin gari. Inteleg ca nu se pot pune trenuri la fiecare 30 de minute, dar in schimb alea existente ar trebui sa fie mai confortabile decat microbuzele si mai atractive la pret, trebuie sa iasa cu ceva in evidenta si transportul feroviar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Vin 18 Dec 2015, 01:48 | |
| ,,Subvenţia" (de fapt e compensaţie, subvenţiile sunt interzise în UE) se dă pentru secţie, iar un tren nu poate circula şi pe interoperabil şi pe neinteroperabil, ori una, ori alta. De aia au 2 numere şi sunt considerate grupe. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel Dum 03 Ian 2016, 17:15 | |
| Ieri IR 1874 s-a atasat la 1894 in Golesti, intarziere de o ora. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
| |
| | | | 105 : Golesti - Campulung - Argesel | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |