Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 105 : Golesti - Campulung - Argesel

In jos 
+40
AndreiCFRBucuresti
seby1998
didinul
lifetec
alliens
Luna
vatmanul
AeroX
cristi CFR
marius664
Adirmvl
Amiralul
NIKU24
dan tm
Luca tgv
Katalyn
Adrian78
Vitosa
cristy79
mielutu zburator
razvan - trenuri
ldh80
Teodor
Razvan Tudor
Nesebar
Dr2005
alex.alexus.tm
boldalexandru
Vlad
Radu
mihaiuc
ana imfinity
TVlad
tudor_toma82
loryjonel
IonutCFR2009
kristi kkk
COSTACHE MIHAIL
MariusM
myster2008
44 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 11:43

Dr2005 a scris:
Dacă nu îţi convine, poţi merge cu maşina personală. Şi prin afară sunt vechituri destule (măcar Malaxele noastre, dpdv tehnic, sunt la nivelul anului 2008 - 2009), de la aeroportul din Bruxelles iei o ramă electrică veche de 30 de ani şi nemodernizată de atunci, cu banchete în format 3 + 2, pentru care plăteşti nesimţitul preţ de 11 euro pentru 12 km. Sau poţi să mergi cu autobuzul, 4,5 euro + încă 2,5 euro o călătorie prin oraş (sau 7,5 euro abonament o zi, care acoperă şi autobuzul de aeroport) dacă vrei să ajungi în centru (trenul te duce direct)... autobuzul e Citaro C2, an fabricaţie 2015, cu scaune din piele (comandă specială STIB). Alegerea e a ta, dacă timpul nu costă bani, mergi cu autobuzul, însă vei merge înghesuit, cu bagajul în braţe şi poţi să faci şi o oră jumate pe drum dacă prinzi blocaj pe autostradă. Iar cu 25 - 30 euro poţi lua un taxi. Deci ai alternative pentru toate gusturile, mofturile şi buzunarele. Eu am mers cu trenul de fiecare dată, pentru că timpul meu costă.

Aşa şi la noi, dacă nu-ţi convine cu Malaxa 900, te duci la dubă. Dar după aia să nu te plângi că mergi în picioare, cu fundul în geam, că te costă mult şi că nu primeşti bilet fiscalizat să îl poţi deconta ori că maşina nu pleacă decât când se umple şi nu ia decât călători care merg până la capăt. După aia, să nu te plângi că pe Iuliu Maniu faci juma' de oră de la centură până la prima staţie de metrou (analog pentru Şos. Chitilei dacă vii de pe DN7). Ţi s-au pus la dispoziţie suficiente alternative, e 100% alegerea ta cu ce mergi.

Nu mai incerca sa convingi tu lumea ca in 2016 sa traiasca ca in 1940 pe vremea razboiului. Lumea din ziua de azi are nevoie de conditii, lumea a evoluat, nu a ramas blocata in timp ca altii.
Daca nu oferi conditii nu ai nici calatori, nu poti sa ai calatori cu orice jeg, zdreanta de pe timpuri. Sunt depasite, moral, fizic, au numai minusuri aceste 900.
Efectiv nu mai au ce sa caute in circulatia zilnica, gata, trebuie inlocuite.
Trenul trebuie sa satisfaca nevoia populatiei, a oameniklor, a comunitatiilor pe unde trece acel tren si trebuie sa ofere conditii decente de calatorie nu sa satisfaca nebuniile a 2-3 oameni uitati in timp, iubitori de vechituri. Pentru acesti oameni exista muzee, acolo se pastreaza vechiturile, in circulatia zilnica se introduce ce e mai nou si mai bun ca doara sa atragi calatorii.

In ce tara din UE exista in circulatie material rulant din 1940? Doar in Romania mai sunt malaxe si atat ca restul tarilor se modernizeaza noi am ramas pe loc cu malaxa.

Iar se fac 100 de pagini din cauza malaxei nebune ca o pupa x si y unde nu trebuie! Mad

_________________
595423105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4736
Data de inscriere : 01/11/2012

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 11:54

Am mers si eu pe cateva sectii cu celebrele Malaxe, nu mi s-au parut chiar cazaturi si nu am vazut calatori nemultumiti.
Ce mi se pare tare printre forumisti este faptul ca multi dintre ei vor automotoare si trenuri de ultima generatie dar niciunul nu e de acord sa plateasca mai mult pentru ele Smile
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 12:03

Fiecare cu parerea lui eu pe PL.Sud-Urziceni am avzut oameni care injurau de toti sfinti aceste automotoare, alti mai certati cu legea isi varsau nervi direct pe nasi, pe Urziceni-Ploiesti nu am putut sa vorbesc la telefon din cauza trepidatilor si a zgomotului iar ca sa dau un sms persoanelor care ma sunau si nu puteam sa vorbesc cu ele mi-a trebuit 10 minute ca facea malaxorul ca toti dracii, pe Slatina-Craiova la fel a trebuit sa dau respins.

Vad ca sunt multi pe aici care tin cu prostia se vede efectul nepotismelor si aici in schimb daca le ceri probe ( poze ) a pai stai ca eu nu am aparat foto, nu am telefon mobil cu camera foto etc...

Tineti-le in brate caci ne meritam soarta cu aceste malaxoare. Am pus o nenorocita de intrebare de 3 ori la topicul respectiv, Dr2005 s-a facut ca nu o vede de fiecare data dar eu sunt ferm convins ca cei din MT si CFR nu au pus piciorul in vreun tren de la CFR in afara de cateva evenimente sau doar pe rutele de baza Buc-Brasov si Buc-CT. Sefi de la CFR si MT nu stiu ce circula pe calea ferata din Romania daca ar merge cu malaxa unul cu mintea deschisa a doua zi ar face memoriu sa gaseasca de urgenta solutie de inlocuire si casare a acestor automotoare care nu au ce cauta pe calea ferata in anul 2016, dar vad ca se tine cu dinti de ele vor sa prinda centenarul sa ne laudam cu ceva de care ar trebui sa ne fie rusine in vreme ce alti se lauda cu tehnologie de ultima generatie : viteza, trenuri noi, lini modernizate, internet etc...noi o sa ne laudam cu ce e mai rau.

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 12:06

Katalyn a scris:

Vad ca sunt multi pe aici care tin cu prostia se vede efectul nepotismelor si aici in schimb daca le ceri probe ( poze ) a pai stai ca eu nu am aparat foto, nu am telefon mobil cu camera foto etc...

Romanul are o vorba foarte adevarata, "unde nu este, nici Dumnezeu nu cere" Wink

_________________
595423105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 12:43

lifetec a scris:
Ce mi se pare tare printre forumisti este faptul ca multi dintre ei vor automotoare si trenuri de  ultima generatie dar niciunul nu e de acord sa plateasca mai mult pentru ele Smile

Cred ca poti sa elimini ``mai mult`` din propozitie si sa lasi doar ``sa plateasca``. Adica ideea principala este : ``De unde bani?`` Hai, cine ne raspunde ?
Ce investitii sa faca o companie care este oricum pe minus sau profitul este infim ? De unde sustinere financiara pentru aceasta achizitie ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 12:55

Parerile despre malaxe sint impartite.

In multe locuri daca nu ar fi ar fi sectia inchisa dar exista si reversul medaliei adica fiind malaxe nu vine lumea la tren.

totusi trebuie sa admitem faptul ca sint trenuri care nu justifica mai mult de o malaxa.
Acuma CFR s-a pricopsit cu ele, din varii motive s-a pricopsit si cu LVT deci e obligata sa faca ceva cu ele desi si-au cam trait traiul.

Am mai spus-o de multe ori: se pare ca sudul nu e obisnuit deloc cu malaxele astea si cel mai bine ar trebui retrase in zonele lor de bastina, motoarele au fost introduse de MAV si apoi asimilate de MAlaxa.

daca CFR Infrastructura ar face liniile pentru 70 km/h sint convins ca oamenii din Graniceri, Giera si alte linii locale de pe aici nu ar comenta daca ar fi malaxele aduse din sud, la fel si Dornisoara, Rodna Veche.

dar asa nici tren nici linie buna.

Vorba e ce se pune in loc in sud?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 12:58

alex.alexus.tm a scris:
lifetec a scris:
Ce mi se pare tare printre forumisti este faptul ca multi dintre ei vor automotoare si trenuri de  ultima generatie dar niciunul nu e de acord sa plateasca mai mult pentru ele Smile

Cred ca poti sa elimini ``mai mult`` din propozitie si sa lasi doar ``sa plateasca``. Adica ideea principala este : ``De unde bani?`` Hai, cine ne raspunde ?
Ce investitii sa faca o companie care este oricum pe minus sau profitul este infim ? De unde sustinere financiara pentru aceasta achizitie ?

Credit, cumperi material rulant decent(nu neaparat nou dar sa fie decent nu cazatura gen lvt sau malaxor) si din profit platesti creditul. Simplu!
Solutii ar fi, conteaza sa se vrea a progresa nu ramane pe loc!

_________________
595423105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7106
Data de inscriere : 28/03/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 13:34

Ei abia au bani sa faca revizia la vagoane, nu stiu de unde ar plati creditul.

Mie personal imi plac foarte mult BZMot-urile modernizate de la ZSSK si CD (cele albastre). Au capacitate redusa si ar fii ideale pentru CFR, dar nici slovacii, nici cehii nu le vand si nici de produs nu se mai produc.

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_810.php
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 13:56

Fac un credit da, toate malaxele 900 atat cele active cat si cele explodate/epave/ruginite din dopuri le taie frumusel bucatele si le vinde la fier vechi, de aici se fac rost de niste banuti, se plateste o parte din credit cu fierul vechi din malaxa, apoi, mergi in reviziile de vagoane si cauti ca sunt destule epave, carcase de vagoane care nu vor mai fi modernizate in vecii vecilor, la fel le tai si le vinzi la fier vechi, ai mai facut rost de niste banuti si achiti creditul iar diferenta ce mai ramane de platit o achiti treptat in cursul a x ani.

_________________
595423105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Lun 04 Ian 2016, 14:03, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 14:00

Da pentru imbunatatirea financiara CFR ar putea opta pentru automotoare second BZmoturi pentru Duewaguri DB sau automotoare 1047 de la Obb
Am inteles ca la Arad se va casa rama 58 nemodernizats sper sa inceapa sa valorifice materialul rulant neutilizat si partea a doua sa eficientizeze turnusul garniturilor sa nu mai stea aiureavin depouri si remize cu manevre inutile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 14:31

Durata de amortizare pentru automotoare este de 18 ani. Dacă au considerat RK-ul cu modernizare ca reconstrucţie, atunci e automotor nou şi se supune legislaţiei actuale.

,,2. Investiţiile efectuate la mijloacele fixe sub forma cheltuielilor ulterioare trebuie să aibă ca efect îmbunătăţirea parametrilor tehnici iniţiali ai acestora şi să conducă la obţinerea de beneficii economice viitoare.
[...]
Amortizarea acestor investiţii se face fie pe durata normală de utilizare rămasă, fie prin majorarea duratei normale de utilizare cu până la 10% sau în cazul instituţiilor publice până la 20%. Dacă cheltuielile ulterioare se fac după expirarea duratei normale, se va stabili o nouă durată normală de către o comisie tehnică sau expert tehnic independent. "

Cum AM900 erau deja amortizate la momentul modernizării, s-a stabilit o nouă durată normală de funcţionare, probabil e precizată în caietul de sarcini (adică s-a cerut clar să se realizeze un produs care să mai poată funcţiona x ani). Dacă îl găsim pe undeva, putem afla exact câţi ani mai au de circulat, la care se poate adăuga o cotă de 20% dacă mai aduc vreo îmbunătăţire între timp.

Legislaţia aplicabilă este Catalogul privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, aprobat prin HG. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 46/13.01.2005, modificat de HG. nr. 1496/2008 privind modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea 1, nr. 852/18.12.2008.



_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 14:32

Asta ar insemna sa mai ramina partizi de manevra de prin gari fara prestatii
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 14:56

Acum o săptămână am făcut o excursie de o zi în Curtea de Argeș, evident cu mașina-nu aveam cum să merg direct cu trenul de la Roșiori până la Costești și să mă întorc și seara la Alexandria, pentru ca băiatul meu să vadă zona și monumentele istorice din zonă, inclusiv ruina cetății medievale de la Ciofrângeni, după unii istorici adevăratul fort al lui Vlad Dracu'! I-am introdus în itinerar și gara din Curtea de Argeș. Acolo șeful stației m-a abordat când m-a auzit că dădeam informații corecte despre clădire din pdv arhitectural și al istoriei familiei regale legată de această gară. Când a auzit că sunt teleormănean și rudă cu fostul său șef direct din regionala Craiova și-a dat drumul la gură și mi-a zis multe neajunsuri legate de CFR Călători. Unul din subiecte a fost despre Malaxe. A zis omul că au fost regretate de călători când a fost pauza intre ieșirea CFR C și intrarea Regiotrans, precum și lipsa alternativei după plecarea Regiotrans. A fost destul de obiectiv, a zis că nu crede că vor reveni localnicii la tren nici dacă vor fi garnituri TGV. La Malaxe nu mai vor, mai ales că au văzut cum e cu Desiro. Mi-a mai zis că el nu a văzut nici măcar duminica la plecarea spre București mai mult de jumătate plin un automotor. Alternativa rutieră e mai convenabilă ca timp, pretul e sensibil egal, oamenii sunt lăsați în centrul satului, curse dese și sigure în contrast cu cele feroviare care azi sunt iar mâine nu! Evident Malaxa a fost chiar și pentru un CFr-ist de vârf varianta pe care nu ar mai dori să o vadă pe acolo!
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6468
Data de inscriere : 31/08/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 16:11

Am discutat noi despre malaxe şi vom mai discuta probabil. Eu nu cred că era necesară dezmembrarea , ci modernizarea lor la alte standarde. Soluţii fiabile s-au propus dar beneficiarul nu le-a agreat.

http://www.forumtrenuri.com/t189p390-automotoare-clasa-77-malaxa (ultima postare de pe pagină)

După părerea mea, modernizarea trebuia să urmeze proiectul mai avansat, cu transformarea lor în cuplu permanent format din vagon motor + remorcă cu post de conducere (asta presupunând transformarea a jumătate din automotoare în remorci). În felul acesta se puteau compensa din costurile mai mari pentru modernizare şi rezultau garnituri mai atrăgătoare pentru călători şi apte să transporte aprox 80 persoane/tren, cu îmbunătăţirea calităţii transportului.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitimeLun 04 Ian 2016, 22:22

1874 azi a fost anulat, Desiro defect.

_________________
595423105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: 105 : Golesti - Campulung - Argesel   105 : Golesti - Campulung - Argesel - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
105 : Golesti - Campulung - Argesel
Sus 
Pagina 18 din 23Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Golesti. ( 901 )
» Gari din tara
» Depouri si remize
» Câmpulung (905)
» Câmpulung Est (502)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: