Intr-o zi, pe la jumatateaa plimbare lui noiembrie, neavand ce face m-am hotarat sa fac o mica plimbare de la Targoviste la Pietrosita pe drumul de fier. Plecat in zorii zilei de acasa am ajuns in gara Targoviste la 6 dimineata unde am mai asteptat o ora sa se faca ziua dupa care, dupa cateva ezitari stiind ce ma asteapta, am plecat spre Pietrosita.
Iata si cateva poze de pe traseu:
Spatele garii Targiviste:
Trenul 9433 care tocmai sosise de la Bucuresti. Parcat la linia 4
Gara Targoviste cu vedere spre Bucuresti:
Iesirea din gara. Vedere spre Pietrosita:
O alta linie paralela cu celelalte care duce la un depozit:
Borna. Km 32+500. Pana la Km 67 e mult
La intrarea in gara Romlux:
Romlux:
Podul peste DN 72:
Intre Romlux si Teis. Gheata pe linie semn ca nu a trecut nimic azi pe aici:
In stanga linia care duce la Unitatea Militara:
Teis:
Podul peste Ialomita, dupa care se desprinde si 302 spre Ploiesti:
In stanga 904 spre Pietrosita, in dreapta 302 spre Ploiesti:
In apropiere de Aninoasa. In dreapta se vede o linie veche, ruginita. Probabil un vechi racord cu 302 desfiintat
Aninoasa. Sunt 2 linii. Aceasta e linia 2. cam ruginita semn ca trenurile nu mai fac cruce aici
Aninoasa:
Iseirea din Aninoasa spre Pietrosita:
Si prima poza si cu mine:
Sateni:
Intrarea in Doicesti:
Doicesti Gara:
Iesire din Doicesti, Vedere spre Targoviste
Semne de avertizare. Aici a avut loc un accident in primavara acestui an. Un Desiro a lovit un logan:
Intrarea liniilor in Termocentrala:
Doicesti Halta:
Alta linie intrand in Termocentrala. Aceasta venind din Vulcana Paldele:
Semnalul de intrare in Vulcana Pandele:
Vulcana Pandele:
Scarlenta. In poza a doua se vad si unele imbunatatiri aduse cladirii:
Intre Scarlenta si Trainica. La intrare in orasul Pucioasa:
Podul peste Bizdidel:
Trainica:
Cladirea garii Trainica. Sau ce a mai ramas din ea:
Bariere. La intrarea in Pucioasa:
Spatele Garii Pucioasa. Recent Renovata:
Pucioasa:
Pod peste Ialomita:
Barierele de pe DN 71. La intrarea in Motaieni:
Motaieni:
Probabil casa de bilete Motaieni. Era odata:
Intre Motaieni si Fieni:
Traversa:
O poza cu mine. Acum mai obosit:
Semnalul de intrare in Fieni. Inainte de podul de peste Paraul Runcu:
Marfar la adapost:
Doua locomotive lenevind la umbra pasarelei:
Fieni:
Vagoane parcate. Cele de ciment nu au mai fost miscate de ani buni:
Linii in Fieni:
Si ca tot eram prin zona am facut poze si la linia de mocanita:
Era ora 13. Am luat o mica pauza de jumatate de ora dupa care am placat iar la drum
Un vagon uitat:
La iesirea din Fieni. In stanga linia de mocanita:
Linia nu mai e lucioasa. Semn ca pe aici nu a mai trecut ceva de cand s-a inchis.
Si inca o poza cu mine. si gata
Linia de mocanita:
Intre Fieni si Tepes Voda. In stanga linia de mocanita:
Intrarea in Tepes Voda
Tepes Voda
Linia de mocanita la 400-500 m de Tepes Voda spre Pietrosita:
Podul peste Paraul Dealu Frumos. In stanga podul mocanitei. km 63+8
Sina:
Intrarea in Pietrosita. La pietrosita sunt 4 linii:
Pietrosita. Usa e deschisa:
Un vagon:
Linia mocanitei trece prin spatele garii:
Capatul linie 904:
Era 15:30 si mai avea ceva timp de umblat. Tinand cont ca am plecat la 7 din Tirgoviste si am ajuns la Pietrosita la 15:30. 8 ore si 30 de minute de mers pe jos pe calea ferata 35 de km , io zic ca nu e chiar asa de rau..
Soarele fiind inca sus am mai mers cativa km pe linia e mocanita
Pod peste Ialomita:
Km 9:
Si o ultima poza dupa care m-am retras ca venea noapte :
Cel mai rau mi-a parut ca nu am dat de nici un tren toata ziua.
Dar in drum spre casa m-am oprit putin in gara Scarlenta. si am avut noroc. Un tren a trecut de la Fieni spre targoviste.
Am realizat si 2 harti.. Pe prima cu linie rosie am reprezentat linia 904. Cu verde doua linii inguste. La Doicesti linia pe care sa transporta carbunele de la Sotanga la Termocentrala. Azi mai sunt vizibile unele portiuni. A doua linie ingusta pleaca de la Fieni pe valea Runcului. Nu stiu exact cand a fost construita si pentru ce (presupun ca se transporta lemne si piatra). Linia de mocanita a Cimentului e reprezentata cu albastru si a fost construita in 1920. Iar cu portocaliu continuarea linie 904 in drumul ei inca neterminat spre Sinaia. Aceste data au fost culese din Hartile militare sovietice scara 1:100.000 realizate inainte de al doilea razboi mondial. Pe a doua harta sunt aceleasi linii dar reprezentate cu alte culori.