| 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita | |
|
+66laurentzu cristi ar Adisoft1991s baiazid Norbi kristi kkk riciu Razvan Tudor AeroX IonutChircu dexter23 Costin.B mielutu zburator matei vulcan liviulav33 marius664 gabrielcr florin198620 dan tm Katalyn MRBFCRB Andrey_tm Balto Luca tgv cristy79 florin19862020 Lumunita Stana Sergiu rmn Katalin4653 gabriytel Adrian78 vatmanul Adirmvl ruszmircearobert dorru yeu1 ldh80 ttavi NIKU24 red floare razvan - trenuri Teodor Dr2005 Vitosa Czirjak Arpad DUAL ATM ANDU2100HP Axwell21 Radu Tudor Costin.H mihaiuc alliens TVlad adycfrbucuresti Mircea Hirjau Vlad rizelgeorgel2004 cristi CFR dan ciprian Nesebar marius_catalin84 loryjonel COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 myster2008 70 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Sam 28 Sept 2013 - 22:29 | |
| Cele 2 linii au lungimea necesara ca un tren sa rebruseze? Ma intreaba un prieten, nu e ideea mea. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Sam 28 Sept 2013 - 22:42 | |
| De mult nu se mai cara carbune de la Doicesti, nici caramida de tip Soceram nu se cara pe calea ferata, la Fieni mai ajunge DB-ul si Servtransul si atat. In gara la Tragoviste ieri era ceva activitate pe liniile din spate langa ele erau vreo 3 tiruri nu stiu ce incarcau in ele ca nu am avut timp sa vad.
La Pietrosita in ani de glorie foarte rar ajungeau eacs-uri care erau incarcate cu busteni in ultimi ani nu cred ca a mai ajuns vrun vagon de marfa in Pietrosita. La Pucioasa totul e zero la fel ca si la Vulcana Pandele unde unitatea a fost desfiintata iar acum e ceva gen : YPRADO.
In statie la Teis de unde se termina podul si pana in capatul spre Targoviste peroanele au lungime de aproape 3-4 vagoane. Din cate mi-aduc aminte la peron incapeau maxim 5 vagoane, restul fara. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Sam 28 Sept 2013 - 22:59 | |
| Nu ai fost atent. S-a facut vorbire de cele 2 linii ale statiei Teis si implicit de rebrusare. rebrusare pentru cimentul de la Fieni( in principal).
|
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Sam 28 Sept 2013 - 23:06 | |
| - dan tm a scris:
- Nu ai fost atent.
S-a facut vorbire de cele 2 linii ale statiei Teis si implicit de rebrusare. rebrusare pentru cimentul de la Fieni( in principal).
Nu cred ca ati inteles configuratia statiei Teis. Aici exista o singura linie, linia dubla incepe cam la 150-200m de statie spre Targoviste, dar acolo deja nu mai este peron si nu opreste trenul in zona respectiva (cel putin cele de calatori). Oricum rebrusarea poate fi luata ion calcul dupa mine doar pentru trenurile de calatori, in acest caz fiind suficient spatiu pentru un automotor intre capatul podului peste Ialomita si pasajul la nivel de la statia Teis. Dar din motive comoerciale sunt convins ca nu se va apela la aceasta solutie, se va prefera probabil plata TUI pana in gara Targoviste. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Sam 28 Sept 2013 - 23:08 | |
| Teis nu are 2 linii. Cum vi dinspre Tragoviste Nord ( 302 ) sau Aninoasa ( 904 ) liniile se unesc intr-una singura trece podul si imediat dupa pod opreste la Teis cu peron pe stanga si pe dreapta si trecerea la nivel ( bariera ). Imediat dupa bariera spre Romlux peronul mai e doar 10-15 metri dupa care linia simpla se abate in dreapta si astfel sunt 2 lini intre Teis si Romlux - Targoviste dar statia Teis are doar o singura linie. Semnalul de iesire din Teis spre Romlus e dupa ce se termina peronul, apoi incepe dubla. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Sam 28 Sept 2013 - 23:16 | |
| Firul 2 are intre sch. 3 si sch. 9 o lungime de aproximativ 330 metri utili pentru un convoi de aproximativ 30 vagoane Ucs. Un tren de marfa poate rebrusa in Teis HM numai in conditiile respectarii acestei lungimi maximale de 330 de metri. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 9:56 | |
| Teiş, teoretic, nu are nici o linie. Teiş nu e o HM. obişnuită, e mai mult un post macazuri în curentă, aşa cum e şi P. Mac. Ram. Buciumeni. La Teiş se termină linia dublă de la Titu şi se ramifică liniile spre Pietroşiţa şi Ploieşti. Nu ştiu ce scrie în Planul Tehnic de exploatare al staţiei, dar sigur nu are acelaşi regim cu o gară obişnuită. - alliens a scris:
Nu cred ca ati inteles configuratia statiei Teis. Aici exista o singura linie, linia dubla incepe cam la 150-200m de statie spre Targoviste, dar acolo deja nu mai este peron si nu opreste trenul in zona respectiva O staţie nu constă doar în porţiune de linie ce are peron. O staţie începe, practic, de la un semnal de intrare şi se termină la celălalt semnal de intare din capătul opus. Deci o staţie poate avea de la 800-900m la 4-5km poate mai mult... |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 11:19 | |
| Iată o schiţă a staţiei. Hm. Teiş începe de la X/XF şi se termină la YN/YP. Nu are semnale de manevră deci nu se pot face mişcări de manevră, deci nu se pot face rebrusări (eventual doar în cazuri excepţionale). "Liniile" staţiei sunt scurte, asta din cauză ca, macazurile către industrială, au fost montate acolo. Dacă nu era industriala, nu erau nici macazurile., şi staţia ar fi avut doar celelalte 3 macazuri. Acum vin eu cu o întrebare: ambele fire sunt deschise? sau se circulă doar pe unul? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 11:24 | |
| La macazurile de acces catre linia industriala exista si 2 pitici de manevra. Circulatia se desfasoara pe ambele fire. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 11:30 | |
| Circulatia se desfasoara pe ambele fire. Dupa iesirea din Teis sensul spre Targoviste intra pe abatuta in dreapta iar cand vi de la Targoviste spre Teis se vine pe firul 2 directa. La Teis nu se pot face rebrusari si din cauza barierei, nu poti sa ti la bariera atatea masini pentru o rebrusare. Pe vremuri bariera incepea sa sune inca de cand pleaca trenul din Targoviste, Targoviste Nord sau Aninoasa timpi cei mai mari de asteptare erau atunci cand un tren venea de la Targoviste. Dimineata intre 3331 si 9433 bariera suna undeva la 15 minute, deci nu puteai trece ca cele 2 trenuri se intalneau ( in curba dintre Teis si Romlux )
Schita postata de Vlad e o schita buna, linia acea industriala merge la UM Teis. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 11:37 | |
| Pe pagina anterioara mai este o schita, doctorul spunea ca pentru rebrusare in TEIS nu se percepe TUI. Si apoi daca nu sint semnale de manevra de ce nu se pot face rebrusari?
in toate garile se fac manevre chiar daca nu sint semnale de manevra.
problema cu bariera cred ca se poate rezolva. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 11:39 | |
| Ce treabă are bariera? Sunt zeci de staţii care au barieră chiar în zona macazurilor, şi se face manevră normal. Uneori locomotiva nici nu ajunge până la trecere când manevrează, dar bariera funcţionează.
Am găsit un filmuleţ pe youtube, (parca al tău, Ionuţ), acolo am observat ca semnalul YII din schiţa mea nu există şi e un pitic în locul lui, ceea ce e normal. Piticii de după X şi XF nu se observă în filmuleţ. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 11:42 | |
| N-are a face bariera. Rebrusarea se face garand trenul de marfa intre sch. 5 si 9. iar la calatori un automotor poate rebrusa fara probleme, distanta intre bariera si pod este suficient de mare pentru a fi garat. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 12:09 | |
| - dan tm a scris:
- Pe pagina anterioara mai este o schita, doctorul spunea ca pentru rebrusare in TEIS nu se percepe TUI.
Si apoi daca nu sint semnale de manevra de ce nu se pot face rebrusari? in toate garile se fac manevre chiar daca nu sint semnale de manevra.
După cum am zis, Teiş nu e o gară obişnuită, e mai mult un post macazuri în curentă şi are alt regim. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita Dum 29 Sept 2013 - 12:14 | |
| PM?
cu atit mai mult se pot face manevre acolo. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita | |
| |
|
| |
| 104 : Titu - Targoviste - Pietrosita | |
|