Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

In jos 
+70
Bebe
Cipri Andrei Neculai
Laurentiu Ciobanu
Adrian78
andreiutzu
CalinIonMihai
cristi ar
esCapeTUfres123
aris86
florrinel
calatorprinromania
Katalyn
allred
marius664
DUAL
ets2oltromânia
IonutChircu
mihaitzateo
cristy79
LanceR
kristi kkk
dan tm
alex.alexus.tm
riciu
rich1974
allecs
Jhonyla
florin.lifticariu
mielutu zburator
NIKU24
Teodor
mishu88
gvd
Nk11
MRBFCRB
Adirmvl
Grigor
Luca tgv
gtavicecity
Radu
cristi_tgv
19jimmy84
Katalin4653
Rarau
AeroX
Vlad
ldh80
TVlad
Dr2005
didinul
IonutCFR2009
sorin
alliens
Radu Tudor
Vitosa
dexter23
razvan - trenuri
rizelgeorgel2004
ANDU2100HP
ana imfinity
tiberio
brandiburu
DPS
decward
Nesebar
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
Semaca
MariusM
myster2008
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 43  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeMar 18 Ian 2022, 22:05

E deschis dar nu e gata. Inca are macaze vechi si sina veche ramasa o parte langa Ciocanesti.
N-au inlocuit toate aparatele de cale astfel ca sunt restrictii de 50 in jurul lor, asa ca greu se mai atinge 100 km/h (e deja apt Chitila-Sabareni pe firul 1 fara macazul de la ramificatia spre Buciumeni / Buftea). In rest 70 si 50 pana la Ciocanesti.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeLun 24 Ian 2022, 19:08

https://clubferoviar.ro/modernizarea-caii-ferate-bucuresti-pitesti/?fbclid=IwAR0P2FW3ZMbk7BTmADpdLR4M9Da5QaBbz-vQG3ahTE1kUrJBPbjgHLJ1ics

Să fim serioși, modernizare? Un cuvânt saint fiction. S-a început cu Gara Pitești, dar și aceasta a rămas tot la stadiul de circulație ca acum 100 de ani, cu bariere manuale, semaforizare mecanică și macaze acționate manual. Și au fost cheltuiți ceva bani, destui.
Mai putem vorbi de restul? Nu cred.
Sus In jos
cristi_tgv

cristi_tgv


Numarul mesajelor : 211
Varsta : 43
Localizare : Banie
Reputatie : 4277
Data de inscriere : 07/10/2013

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeMar 25 Ian 2022, 19:21

au terminat reabilitarea aia? gaesti chitila?
au deschis ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeMar 25 Ian 2022, 20:41

Ce să termine ? De la Crăciun n-a mai mișcat nimic.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeMier 16 Feb 2022, 14:38

De cand am mai trecut ultima data acum cateva zile lucrurile sunt cam neschimbate de la Craciun.
Doar s-a mai completat cu asezarea noilor cupoane de sina de la fosta oprire Tartasesti pana la Ciocanesti.
De la jumatatea padurii de la Sabareni pana in statia Ciocanesti este tot sina veche in exploatare.
Aparatele de cale tot cele vechi, nu s-a mai montat ceva, prin urmare nici viteza nu mai poate creste.
Insa, interesant a fost sa observ, acum de curand, ca si la Racari (curba de la Baldana spre Ghergani) s-au asezat cupoane de sina pe firul 1 (adica tot acela VS 50).

Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeMier 16 Feb 2022, 15:06

Stai boss sa se aseze softul vorba aia..Dr2005 ce nu mai este aprobay de nu au inceput lucrarile sau ii prea frig afara?Ziceau ca anu asta e buget record pentru reparatia infrastructurii sau se asteapta sa treaca jumatatea anului sa ramana banii necheltuiti sa ii mute in alta parte?
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6765
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeMier 16 Feb 2022, 16:04

Macar de era vreo iarna grea in sudul tarii, dar asa ...
Clar se mai asteapta dupa inca ceva.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 17 Feb 2022, 09:33

Planul de lucrări îl faci în avans. Evident, în perioadele în care în teorie nu se poate lucra, angajaţii se înghesuie să îşi ia concediu, că e dreptul lor legal.
Şi mai e şi treaba cu bugetul, nu poţi începe contracte noi până nu ai bugetul aprobat, deci dacă nu mai ai traverse pe stoc (de exemplu), aştepţi noul buget (probabil săptămâna viitoare va fi aprobat) şi lansezi după aia procedura. Sunt multe etape birocratice în procedurile de achiziţii publice.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8415
Data de inscriere : 16/01/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 17 Feb 2022, 11:20

Uite de aia ar trebui privatizat - pe bune - cit mai mult. Ca sa nu mai astepti dupa proceduri, bugete si alte jeguri birocratice.
Cind spun privatizare ma refer la situatia aia cind ai un patron cu nume si prenume, nu cu actionari fonduri de investitii si alte nazbitii care mascheaza incompetenta sub proceduri, intocmai ca la stat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 17 Feb 2022, 11:34

Nu Tvlad nu trebuie privatizat trebuie eficientizat cum în alte țări totul se rezolva în câteva zile și la noi trebuie scăzută birocrația.Toate aceste termene pentru niste avize sunt din cauza incompetenței ori din neștiința aplicări legiilor sau oameni mcompeneti puși politic
Apropo de anul trecut până anul asta s-au angajat 5000 de persoane in aparatul de stat se simte asta pe undeva s-au îmbunătățit ceva servicii?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 17 Feb 2022, 21:11

Infrastructura de transport în niciun caz nu trebuie privatizată! Au încercat englezii şi au sfârşit prin a o naţionaliza după vreo 10-15 ani.
Iar prin ţările unde mare parte din infrastructură e privată, traficul de călători tinde la zero (vezi SUA, Canada, Australia), pentru că fiecare face ce vrea cu infrastructura proprie şi, de principiu, o foloseşte pentru transportul propriu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8415
Data de inscriere : 16/01/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeVin 18 Feb 2022, 14:32

Nu din cauza proprietatii private nu e trafic de calatori in tarile respective ci pentru ca au la dispozitie mijloace de transport mai avantajoase.
In Sua privatii aia au reusit sa schimbe ecartamentul pe vreo 15.000km intr-o saptamina si asta cu mijloacele tehnice ale secolului al XIX-lea. E adevarat ca pe vremea aceea calea ferata era o sursa extraordinara de profit, era minunea tehnica a epocii, toti investeau in cai ferate noi; investitiile au fost facute cu capital privat in toata lumea occidentala bogata. La noi nu se inghesuia nimeni si de asta a fost nevoie de implicarea statului.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18751
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24329
Data de inscriere : 05/10/2010

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeVin 18 Feb 2022, 15:48

S-a văzut privatul ce mult se onoare să investească în infrastructură și probabil daca ar primit-o de la stat patronul își cumpără o vila investește în imobiliare elicopter decât în gări și material rulant..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeVin 18 Feb 2022, 17:21

TVlad a scris:
Nu din cauza proprietatii private nu e trafic de calatori in tarile respective ci pentru ca au la dispozitie mijloace de transport mai avantajoase.
Au la dispoziţie mijloace mai avantajoase = de la 16 ani (chiar 14 în unele state) li se pune volanul în braţe. Totul pleacă de la o reglementare introdusă la începutul secolului 20, numită R-1 zoning, care zice că în mare parte dintr-un oraş nu ai voie să costruieşti decât case simple ("single family homes") obligatoriu cu minim 2 locuri de parcare fiecare, fără nimic altceva (da, fără magazin, şcoală, peco etc.), care e musai să aibă străzi late de minim 20m. Evident asta te obligă practic să mergi cu maşina personală, pentru că densitatea populaţiei e mică, deci distanţele sunt mari. Evident că neavând transport în comun să mergi la gară, nici nu ai de ce să o faci, câtă vreme oricum depinzi de maşină. Istoric vorbind, toată treaba asta a început după ce Curtea Constituţională a SUA a interzis dezvoltatorilor să construiască proprietăţi "white only". Prin urmare, a apărut acest R-1, unde chiar dacă, ipotetic, persoanele de culoare puteau cumpăra case, practic nu îşi permiteau toate costurile - întreţinerea casei (căldură, curent, apă) şi nici automobilul care era un lux pe vremea aia.
Dar am deviat mult de la subiect. Ideea e că ţările respective nu au niciun soi de interoperabilitate între diferitele linii private, fiecare linie are alt gabarit, alt tonaj, altă semnalizare, iar proprietarul oricum nu are nicio obligaţie să lase pe oricine pe linia sa. Deci nici să vină mâine Biden să dea ordin să se cumpere 10.000 de automotoare şi să circule peste tot, o să fie imposibil.
D'aia e mai bine să ne comparăm cu Europa civilizată, nu cu America sau Australia, care din start au avut alt mod de gândire, care a exclus definitiv trenul ca mijloc de transport de călători pe distanţe medii sau lungi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitimeVin 18 Feb 2022, 17:58

Deci sunt o natiune mare consumatoare de carburanti, de unde si necesitatea permanenta de a acapara teritorii cu bogate resurse petroliere.
Sus In jos
Continut sponsorizat





101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
Sus 
Pagina 32 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» IR.1994/1993 Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: