Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mar 18 Ian 2022, 22:05
E deschis dar nu e gata. Inca are macaze vechi si sina veche ramasa o parte langa Ciocanesti. N-au inlocuit toate aparatele de cale astfel ca sunt restrictii de 50 in jurul lor, asa ca greu se mai atinge 100 km/h (e deja apt Chitila-Sabareni pe firul 1 fara macazul de la ramificatia spre Buciumeni / Buftea). In rest 70 si 50 pana la Ciocanesti.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 24 Ian 2022, 19:08
Să fim serioși, modernizare? Un cuvânt saint fiction. S-a început cu Gara Pitești, dar și aceasta a rămas tot la stadiul de circulație ca acum 100 de ani, cu bariere manuale, semaforizare mecanică și macaze acționate manual. Și au fost cheltuiți ceva bani, destui. Mai putem vorbi de restul? Nu cred.
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4277 Data de inscriere : 07/10/2013
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mar 25 Ian 2022, 19:21
au terminat reabilitarea aia? gaesti chitila? au deschis ?
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mar 25 Ian 2022, 20:41
Ce să termine ? De la Crăciun n-a mai mișcat nimic.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 16 Feb 2022, 14:38
De cand am mai trecut ultima data acum cateva zile lucrurile sunt cam neschimbate de la Craciun. Doar s-a mai completat cu asezarea noilor cupoane de sina de la fosta oprire Tartasesti pana la Ciocanesti. De la jumatatea padurii de la Sabareni pana in statia Ciocanesti este tot sina veche in exploatare. Aparatele de cale tot cele vechi, nu s-a mai montat ceva, prin urmare nici viteza nu mai poate creste. Insa, interesant a fost sa observ, acum de curand, ca si la Racari (curba de la Baldana spre Ghergani) s-au asezat cupoane de sina pe firul 1 (adica tot acela VS 50).
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 16 Feb 2022, 15:06
Stai boss sa se aseze softul vorba aia..Dr2005 ce nu mai este aprobay de nu au inceput lucrarile sau ii prea frig afara?Ziceau ca anu asta e buget record pentru reparatia infrastructurii sau se asteapta sa treaca jumatatea anului sa ramana banii necheltuiti sa ii mute in alta parte?
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 16 Feb 2022, 16:04
Macar de era vreo iarna grea in sudul tarii, dar asa ... Clar se mai asteapta dupa inca ceva.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 17 Feb 2022, 09:33
Planul de lucrări îl faci în avans. Evident, în perioadele în care în teorie nu se poate lucra, angajaţii se înghesuie să îşi ia concediu, că e dreptul lor legal. Şi mai e şi treaba cu bugetul, nu poţi începe contracte noi până nu ai bugetul aprobat, deci dacă nu mai ai traverse pe stoc (de exemplu), aştepţi noul buget (probabil săptămâna viitoare va fi aprobat) şi lansezi după aia procedura. Sunt multe etape birocratice în procedurile de achiziţii publice.
_________________ :TTT:
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 17 Feb 2022, 11:20
Uite de aia ar trebui privatizat - pe bune - cit mai mult. Ca sa nu mai astepti dupa proceduri, bugete si alte jeguri birocratice. Cind spun privatizare ma refer la situatia aia cind ai un patron cu nume si prenume, nu cu actionari fonduri de investitii si alte nazbitii care mascheaza incompetenta sub proceduri, intocmai ca la stat.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 17 Feb 2022, 11:34
Nu Tvlad nu trebuie privatizat trebuie eficientizat cum în alte țări totul se rezolva în câteva zile și la noi trebuie scăzută birocrația.Toate aceste termene pentru niste avize sunt din cauza incompetenței ori din neștiința aplicări legiilor sau oameni mcompeneti puși politic Apropo de anul trecut până anul asta s-au angajat 5000 de persoane in aparatul de stat se simte asta pe undeva s-au îmbunătățit ceva servicii?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 17 Feb 2022, 21:11
Infrastructura de transport în niciun caz nu trebuie privatizată! Au încercat englezii şi au sfârşit prin a o naţionaliza după vreo 10-15 ani. Iar prin ţările unde mare parte din infrastructură e privată, traficul de călători tinde la zero (vezi SUA, Canada, Australia), pentru că fiecare face ce vrea cu infrastructura proprie şi, de principiu, o foloseşte pentru transportul propriu.
_________________ :TTT:
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 18 Feb 2022, 14:32
Nu din cauza proprietatii private nu e trafic de calatori in tarile respective ci pentru ca au la dispozitie mijloace de transport mai avantajoase. In Sua privatii aia au reusit sa schimbe ecartamentul pe vreo 15.000km intr-o saptamina si asta cu mijloacele tehnice ale secolului al XIX-lea. E adevarat ca pe vremea aceea calea ferata era o sursa extraordinara de profit, era minunea tehnica a epocii, toti investeau in cai ferate noi; investitiile au fost facute cu capital privat in toata lumea occidentala bogata. La noi nu se inghesuia nimeni si de asta a fost nevoie de implicarea statului.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 18 Feb 2022, 15:48
S-a văzut privatul ce mult se onoare să investească în infrastructură și probabil daca ar primit-o de la stat patronul își cumpără o vila investește în imobiliare elicopter decât în gări și material rulant..
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 18 Feb 2022, 17:21
TVlad a scris:
Nu din cauza proprietatii private nu e trafic de calatori in tarile respective ci pentru ca au la dispozitie mijloace de transport mai avantajoase.
Au la dispoziţie mijloace mai avantajoase = de la 16 ani (chiar 14 în unele state) li se pune volanul în braţe. Totul pleacă de la o reglementare introdusă la începutul secolului 20, numită R-1 zoning, care zice că în mare parte dintr-un oraş nu ai voie să costruieşti decât case simple ("single family homes") obligatoriu cu minim 2 locuri de parcare fiecare, fără nimic altceva (da, fără magazin, şcoală, peco etc.), care e musai să aibă străzi late de minim 20m. Evident asta te obligă practic să mergi cu maşina personală, pentru că densitatea populaţiei e mică, deci distanţele sunt mari. Evident că neavând transport în comun să mergi la gară, nici nu ai de ce să o faci, câtă vreme oricum depinzi de maşină. Istoric vorbind, toată treaba asta a început după ce Curtea Constituţională a SUA a interzis dezvoltatorilor să construiască proprietăţi "white only". Prin urmare, a apărut acest R-1, unde chiar dacă, ipotetic, persoanele de culoare puteau cumpăra case, practic nu îşi permiteau toate costurile - întreţinerea casei (căldură, curent, apă) şi nici automobilul care era un lux pe vremea aia. Dar am deviat mult de la subiect. Ideea e că ţările respective nu au niciun soi de interoperabilitate între diferitele linii private, fiecare linie are alt gabarit, alt tonaj, altă semnalizare, iar proprietarul oricum nu are nicio obligaţie să lase pe oricine pe linia sa. Deci nici să vină mâine Biden să dea ordin să se cumpere 10.000 de automotoare şi să circule peste tot, o să fie imposibil. D'aia e mai bine să ne comparăm cu Europa civilizată, nu cu America sau Australia, care din start au avut alt mod de gândire, care a exclus definitiv trenul ca mijloc de transport de călători pe distanţe medii sau lungi.
_________________ :TTT:
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 18 Feb 2022, 17:58
Deci sunt o natiune mare consumatoare de carburanti, de unde si necesitatea permanenta de a acapara teritorii cu bogate resurse petroliere.