Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 09 Aug 2021, 18:40
Şinele sunt noi, nu refolosite, din stocurile aflate prin depozite. Refacţia este pe 12 km.
AeroX a scris:
Ah, dupa aia ar aduce si trenuri pe hidrogen.
Să aducă şi cu cărbune dacă vor, numa' să le cumpere cu mentenanţă inclusă şi cu disponibilitate minimă de 97% (ca să nu zic 99%), să nu mai umble Ilie de la Sculărie (sau de la SCRL) prin ele.
_________________ :TTT:
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 09 Aug 2021, 19:44
100% nu sunt șine noi acum. Dacă nu cumva urmează a fi puse altele, dar nu prea pare probabil. Șina care este acum pe teren este tot ce a fost înainte, linia fiind anterior sudată pe porțiuni considerabil de lungi, n-aveau când să aducă cupoane noi de șină și să le mai și sudeze așa repede.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Vin 08 Oct 2021, 08:22
A fost adusă și șină nouă la Săbăreni. Încă mai durează până va fi montată.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum 10 Oct 2021, 17:00
Cateva intrebari legate de statia Pitesti:
-Mai ajung trenuri de marfa in statia Pitesti ? Singurele unitati economice deservita prin linie industriala racordata la statia CFR Pitesti sunt "SC Metabet SA" si "TMUCB", iar pe linia spre Curtea de Arges nu stiu daca mai trec trenuri de marfa!
-Are cineva o schita cu dispozitivul de linii din statia Pitesti ? Numerotarea liniilor se face incepand de la sud spre nord (dinspre Bdul. Republicii spre strada Tudor Vladimirescu) sau invers ?
-Exista un proiect sau plan pentru echiparea cu instalatie CED sau CE a statiei Pitesti ? Era bun de facut acest lucru cand s-a construit actuala cladire a statiei (presupun ca in actuala cladire a fost prevazut spatiu pentru montarea, in viitor, a echipamentelor aferente unei instalatii CED sau CE)!
-Ce a mai ramas din depoul de locomotive Pitesti si din revizia de vagoane calatori Pitesti ?
Inainte de constructia actualei cladiri de calatori cate linii aveea statia Pitesti ?
In viitor ar fi util de dublat sectoarele de linii Golesti- Pitesti si Pitesti- Bradu de Sus, astfel incat din statia Pitesti sa iasa 6 fire de cale ferata, astfel (de la nord la sud): -Un fir (linie industriala) pentru "Metabet" si "TMUCB"; -Doua fire spre Ram. Pod Arges- Golesti (lucru care ar presupune si constructia unui al doilea pod feroviar peste raul Arges); -Doua fire spre Bradu de Sus (lucru care ar presupune si constructia unui al treilea pasaj feroviar peste Bdul. Petrochimistilor) -Un fir spre depou.
Astfel la pasajul de nivel cu Strada Lanariei ar exista 4 fire de cale ferata (doua care sa mearga spre Ram. Pod Arges- Golesti si doua care sa mearga spre Bradu de Sus), fata de doua fire de cale ferata, cate exista in prezent.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Dum 10 Oct 2021, 17:29
Scria prin tabelele alea din brosura PNRR ca poate se face si centralizare electronica in viitorul apropiat. Nu stiu sigur daca am citit doar eronat sau se va intampla ceva pana la urma. Ajung trenuri cu rulouri de tabla la Bascov la o cadenta aproape saptamanala. Alteori se mai transfera niste vagoane tip platforma auto intre Bascov si Golesti sau Ciumesti. Cam asta am observat in ultimul an. Mai departe de Bascov nu e marfa. Ultima oara a fost un tren IRTT anul trecut prin februarie-martie imediat inainte de pandemie ca sa ia toate traversele din Valcele. Metabet rar mai produce ceva, n-am mai vazut trenuri de marfa de acolo de mult timp. Circula vorba ca se dezafacteaza o parte din zona sau se relocheaza pe viitor pentru a se construi un nou mall care va include si un pasaj rutier pentru a fluidiza traficul din zona si sa nu se mai astepte foarte mult la TN-ul de la str Lanariei / Prundu (la care exista deja proiect de modernizare si executia incepe mai tarziu lunile astea). De dublarea Pitesti - Bradu / Golesti nu stiu nimic momentan...insa tare prost se intra in statie pe un singur macaz din ambele directii (Bradu de Sus sau Golesti). Cand sunt intarzieri se vede cat de prost a fost conceputa modernizarea liniilor din statie. Inca de cand au modernizat cladirea statiei si au schimbat liniile era de asteptat sa se fi facut si centralizare si sa se scape de semafoarele alea mecanice. In schimb, au lasat o singura intrare pe un macaz la cap X (dinspre depou, Bradu, Golesti)...si niste acari care se injura toata ziua intre ei. Nu de putine ori au si incurcat parcursurile si s-a ajuns la investigatii AGIFER.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mar 12 Oct 2021, 14:57
O schita cum ar putea arata configuratia liniilor din statia Pitesti, in cazul dublarii liniilor Golesti- Ram. Pod Arges- Pitesti si Pitesti- HM Bradu de Sus
In acest fel:
-Linia infundata pe care se gareaza utilaje de cale ar fi directa spre depou; -Liniile 1 si 2 ar fi directe spre HM Bradu de Sus -Liniile 3 si 4 ar fi directe spre Ram. Pod Arges- Golesti, iar linia 3 directa si spre Curtea de Arges -Linia 5 s-ar continua ca linie industriala spre Metabet si TMUCB
*Numerotarea liniilor am considerat-o de la sud spre nord (dinspre Bdul. Republicii spre strada Tudor Vladimirescu). Deoarece in cladirea statiei se poate intra atat dinspre Bdul. Republicii cat si dinspre strada Tudor Vladimirescu nu stiu pe care parte este considerata ca se afla cladirea statiei si implicit de unde incepe numerotarea liniilor.
In acest fel ar putea fi primite si expediate concomitent 4 trenuri in statia Pitesti, atat dinspre Golesti cat si dinspre HM Bradu de Sus.
Pentru a usura accesul spre HM Bradu de Sus se poate infiinta un traseu al transportului urban in comun din Pitesti, traseu care, de la intersectia Bdul. Petrochimistilor/DN 65 B sa mearga pe DN 65 B si apoi pe strada Cetului, pentru a ajunge in spatele cladirii de calatori a HM Bradu de Sus.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mar 12 Oct 2021, 15:22
Pe wikimapia apare trasata o cale ferata (industriala ?) care se desprinde din firul HM Bradu de Sus- Pitesti (imediat dupa ce calea ferata trece pe sub DN 65 B , in sensul spre Pitesti), traverseaza strada Valea Geamana si se termina la sud de parcul "Prundu"! Ce deservea sau deserveste aceasta cale ferata ?
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 20 Oct 2021, 08:02
ldh80 a scris:
Pe wikimapia apare trasata o cale ferata (industriala ?) care se desprinde din firul HM Bradu de Sus- Pitesti (imediat dupa ce calea ferata trece pe sub DN 65 B , in sensul spre Pitesti), traverseaza strada Valea Geamana si se termina la sud de parcul "Prundu"! Ce deservea sau deserveste aceasta cale ferata ?
Nu cred că tot ce apare pe Wikimapia e foarte precis. Unele lucruri au existat cândva demult sau chiar deloc. Acum nu mai e linie tocmai până în parc. Însă având în vedere că până acolo se găsește un fost viaduct (acum fiind pe el o conductă de gaz / apă ceva) este posibil să reprezinte fostul traseu al căii ferate între Bradu și Pitești înainte de construcția depoului în formă actuală. Dar nu sunt foarte cert de afirmație. Viaductul se poate vedea pe Street View.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 20 Oct 2021, 09:44
Adica linia vedea pe str petrochimistilor si intra in gara pe lînga depu str Republicii, înainte de sistematizare?
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 20 Oct 2021, 16:37
Cam asa. http://gigapan.com/gigapans/ece76d05d6585d3f8cd152d86a55d637 Linia era inainte mai la stanga de Bd. Petrochimistilor (sau ce o fi fost atunci) si exact langa depou intra in gara. Mai tarziu a fost schimbat acest lucru cu podul de la Prundu spre Bananai si a mai aparut si ramificatia pentru marfa. N-am trait asta pe viu, sunt nascut in '90, deci e doar ceea ce am intuit. De asta ziceam ca nu-s foarte sigur de ce a fost, dar clar au mai fost alte configuratii pana la cea de astazi (nici asta ideala).
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 03 Noi 2021, 18:12
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Lun 15 Noi 2021, 11:45
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 22 Dec 2021, 12:42
De ieri
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 23 Dec 2021, 12:56
Pana acum Chitila - Contesti (Titu) pe firul 1 era infama pata neagra de pe sectie. Bine ca s-a inceput cu chiu cu vai o reabilitare partiala...poate cat mai curand prin PNRR va urma ceva mai ca lumea. Si este cazul, nici firul 2 n-o mai duce mult, deja are portiuni semnificative restrictionate la 70 (Gaesti - Gaesti sud, Fusea - Contesti), plus destule restrictii pe macazuri in statii, restrictii la TN tot mai multe. Hm-urile dintre Gaesti si Titu sunt ca dupa razboi. Golestiul e o statie aproape cimitir dpdv infrastructura. Restrictii si la intrare si la iesire. Dureaza mult parcurgerea statiei.
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4079 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mar 18 Ian 2022, 20:27
Astazi am vazut pe firul I un tren, intre Sabareni si Chitila. Acesta era format din doua automotoare Desiro. Ultima data cand am fost eu, pe 26 decembrie, acel fir era inchis. Ma refer la acel fir de 50 km/h