|
| 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
+70Bebe Cipri Andrei Neculai Laurentiu Ciobanu Adrian78 andreiutzu CalinIonMihai cristi ar esCapeTUfres123 aris86 florrinel calatorprinromania Katalyn allred marius664 DUAL ets2oltromânia IonutChircu mihaitzateo cristy79 LanceR kristi kkk dan tm alex.alexus.tm riciu rich1974 allecs Jhonyla florin.lifticariu mielutu zburator NIKU24 Teodor mishu88 gvd Nk11 MRBFCRB Adirmvl Grigor Luca tgv gtavicecity Radu cristi_tgv 19jimmy84 Katalin4653 Rarau AeroX Vlad ldh80 TVlad Dr2005 didinul IonutCFR2009 sorin alliens Radu Tudor Vitosa dexter23 razvan - trenuri rizelgeorgel2004 ANDU2100HP ana imfinity tiberio brandiburu DPS decward Nesebar mardaryroby COSTACHE MIHAIL Semaca MariusM myster2008 74 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 06 Ian 2016, 14:53 | |
| In general toate trenurile cand pleaca de la destinatie (ma refer la garile mari) sunt curate. Eu evident iau trenul din Bucuresti. Dar cand ajung la Cluj sau la Iasi mi se face greata sa ma intru in toalete... La personale (pardon regio) situatia e si mai urata, din cauza persoanelor mai mult sau mai putin dubioase din tren. Am fost anul trecut pana Slatina cu regio si tot asa, din Bucuresti Basarab erau curate vagoanele. Dupa Titu deja era jale in compartimente... Numai zic de circul cu supracontrolul de la Sabareni, ca se dadeau aia jos dintr-un vagon in care era supracontrolul si se suiau in ala controlat...
Si apropos de asta, un amic de al meu s-a dus cu catel cu purcel, la Viena cu trenul. A nimerit si-un grup de chinezi (coreeni sau ce-or fi fost)... A zis ca au reusit aia sa infunde toaletele de la vagonul de dormit pana la Viena... |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5150 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Mier 06 Ian 2016, 17:43 | |
| In cazul asta, nu ar fi mai bine sa se revina la WC-urile dinainte de a ne "moderniza" ?...scurgere pe linie... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 00:51 | |
| - rich1974 a scris:
- Oricum, treaba e nasoala. Trebuiau sa compere niste automotoare adaptate climatului nostru.
Câtă dreptate ai... Poate te-o auzi cineva și și-o deschide ochii. Ce să faci cu Desiro, care e mai sensibil și finuț ca o femeie gravidă, pe liniile denivelate, exfoliate din România, la curse lungi de nu știu câte ore în 35-40 de grade, și cu un echipaj de întreținere obișnuit cu Malaxe, LVT, DA, etc., adică vehicule foarte rezistente, care suportă orice fel de ulei, orice fel de motorină, etc.. Normal că bietele Desiro s-au dus naibii atât de repede; folosite complet necorespunzător (la trenuri de peste 2 ore 30), întreținute ca DA-ul deși ele sunt sensibile și pretențioase rău, chinuite pe șine proaste ore-n șir. Și unii le vor la trenuri R de 5 ore deși o lecție clară s-ar fi putut trage de aici. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 09:10 | |
| @mielutu zburator Senzationala comparatia ta cu desiro si femeia gravida, e de scris in manuale!
Eu cred ca cei de la astra arad ar fi in stare sa construiasca niste automotoare simple, fiabile, potrivite pentru infrastructura noastra si fluxului de calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 09:20 | |
| - rich1974 a scris:
- @mielutu zburator
Senzationala comparatia ta cu desiro si femeia gravida, e de scris in manuale!
Eu cred ca cei de la astra arad ar fi in stare sa construiasca niste automotoare simple, fiabile, potrivite pentru infrastructura noastra si fluxului de calatori. De construit mai greu de ansamblat mai usor asteptam automotorul nou de la Pascani |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 10:00 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Câtă dreptate ai... Poate te-o auzi cineva și și-o deschide ochii. Ce să faci cu Desiro, care e mai sensibil și finuț ca o femeie gravidă, pe liniile denivelate, exfoliate din România, la curse lungi de nu știu câte ore în 35-40 de grade, și cu un echipaj de întreținere obișnuit cu Malaxe, LVT, DA, etc., adică vehicule foarte rezistente, care suportă orice fel de ulei, orice fel de motorină, etc.. Normal că bietele Desiro s-au dus naibii atât de repede; folosite complet necorespunzător (la trenuri de peste 2 ore 30), întreținute ca DA-ul deși ele sunt sensibile și pretențioase rău, chinuite pe șine proaste ore-n șir. Și unii le vor la trenuri R de 5 ore deși o lecție clară s-ar fi putut trage de aici.
Aceleaşi Desiro circulă bine mersi în Ungaria, Austria şi Germania. Cele din România sunt identice cu cele din Germania (chiar şi manualul le numeşte ,,automotarele Siemens Desiro - DB VT642"). În Ungaria am mers cu Desiro în împrejurimile Budapestei, afară erau -15 grade C (da, MINUS cincisprezece grade C), dar automotorul nu avea nicio problemă, era cald în salon, WC-ul era curat şi funcţional (de fapt,WCul a fost principalul motiv pentru care am luat trenul şi nu metroul, că budele publice în Budapesta sunt rare şi cu taxă). E o problemă de întreţinere, plus că Desiro are multe echipamente electronice pe el, mult mai uşor de stricat (uşi, WC,climatizare ş.a.m.d.) şi greu de înlocuit (asta e buba cu electronica, dacă se strică ceva mai vechi de 10 ani, greu mai găseşti piese de schimb), pe când la Malaxa ai doar computerul de bord şi atât. Nu ştiu de ce am senzaţia că Desiro-urile noastre circulă cu apă în loc de antigel... asta poate explica multe. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 10:08 | |
| Si s-ar putea ca cele de la MAV sa fie mentinute in stare calda in hale nu afara unde ingheata tot felul de furtunase si se blocheaza si supape |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 10:32 | |
| In legatura cu Desiro-urile
-Este evidenta starea precara a infrastructurii noastre feroviare, si asta nu are cum sa nu influienteze negativ starea acestor automotoare
-Este evidenta intretinerea precara a acestor automotoare
-Insa faptul ca nu ar putea functiona corespunzator din cauza climatului din Romania (daca ar fi bine intretinute), nu prea cred! Doar cam accelasi climat este si in Ungaria de exemplul.
In privinta acestei linii. Nu stiu cati calatori mai sunt, dar- si cineva care locuieste in aceea zona ne-ar putea raspunde- la un tren Bucuresti- Pitesti sau Bucuresti-Pitesti-Craiova, s-ar aduna destui calatori cat sa asigure un grad de ocupare decent pentru sa zicem 5 sau 6 vagoane ?
Daca raspunsul este afirmativ, atunci poate ar fi mai eficienta (si mai potrivita in exploadare) o compunere cu o locomotiva clasa 82 (care oricum consuma mai putin decat un LDE) si 5 sau 6 vagoane.
Daca raspunsul este negativ, atunci intradevar nu ai ce face si din lipsa de calatori este mai eficient un Desiro. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 11:14 | |
| Deocamdata nu sunt calatori prea multi din cauza ca, ani de zile, CFR calatori a avut o politica dezastruoasa cu mentinerea trenurilor ca IR. Lumea inca nu stie ca multe trenuri au tarif de regio iar lucratorii din gari, in loc sa imparta pliante prin oras cu noile oferte, stau si freaca scaunele. De asemenea, mentinerea trenului 1895 cu tarif de IR este o mare greseala. Pentru cererea de transport actuala, capacitatea automotoarelor e suficienta. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 11:53 | |
| Trebuiau lasate majoritatea ca trenuri regio. Erau suficiente 3 perechi trenuri IR/zi Bucuresti- Pitesti- (Craiova), iar restul sa fi ramas regio.
Acum nu stiu care mai este si starea infrastructurii liniei, cel putin pe tronsonul Bucuresti- Pitesti. In 1990 VS era- din cate stiu- de 100 km/h. Cat este acum ?
Cat face comparativ un microbuz sau autobuz de la Bucuresti la Pitesti, si un tren regio sau interegio ? |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:19 | |
| Pe Titu-Golești se circula lejer cu 90-100. Problema e Chitila-Titu cu 50km/h.(firul 1) Si pe Golești Pitești (8km) se circula cu ~60km/h. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:22 | |
| - ldh80 a scris:
- Trebuiau lasate majoritatea ca trenuri regio. Erau suficiente 3 perechi trenuri IR/zi Bucuresti- Pitesti- (Craiova), iar restul sa fi ramas regio.
Acum nu stiu care mai este si starea infrastructurii liniei, cel putin pe tronsonul Bucuresti- Pitesti. In 1990 VS era- din cate stiu- de 100 km/h. Cat este acum ?
Cat face comparativ un microbuz sau autobuz de la Bucuresti la Pitesti, si un tren regio sau interegio ? La cum se circula pe linia asta si la ce concurenta din partea auto exista, trenurile IR nu au nici o justificare economica. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:25 | |
| Microbuzul face cam 1h15m cu 90 km/h daca merge pe autostrada fara opriri. Cu trenul asa-zis IR pe Pitesti - Bucuresti se face cam 1h30m - 1h40m. In sensul invers vreo 2 ore. Ca se merge cu 50 km/h intre Chitila si Contesti hc. De la Contesti se merge cu 100 km/h Daca n-ar avea opriri, ar scoate si un IR pe Pitesti - Bucuresti durata de mers a unui microbuz.
Ah, stati asa: pe Golesti - Pitesti se circula si cu 85-90 km/h. Am prins zile si am masurat pe GPS. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:28 | |
| - rich1974 a scris:
- ldh80 a scris:
- Trebuiau lasate majoritatea ca trenuri regio. Erau suficiente 3 perechi trenuri IR/zi Bucuresti- Pitesti- (Craiova), iar restul sa fi ramas regio.
Acum nu stiu care mai este si starea infrastructurii liniei, cel putin pe tronsonul Bucuresti- Pitesti. In 1990 VS era- din cate stiu- de 100 km/h. Cat este acum ?
Cat face comparativ un microbuz sau autobuz de la Bucuresti la Pitesti, si un tren regio sau interegio ? La cum se circula pe linia asta si la ce concurenta din partea auto exista, trenurile IR nu au nici o justificare economica. De ce spui asta? Eu zic ca Inafara de porțiunea Chitila-Titu se circula lejer si bine cu 100. Pe autostrada autocarele merg tot cu 100 iar pe drumul vechi( DN 7) prin sate cu 50-60 plus opririle iar drumul e praf. Dacă s-ar investi pe Chitila Titu ar putea concura la sânge auto-feroviar... Ideea e ca trebuie sa fie tarifate Regio si eventual cu loc obligatoriu. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova Joi 07 Ian 2016, 12:32 | |
| - AeroX a scris:
Ah, stati asa: pe Golesti - Pitesti se circula si cu 85-90 km/h. Am prins zile si am masurat pe GPS. Desiro merge mai încet decât tren plus vagoane din cauza sistemului Induși/PZB la trecerea podului peste Argeș. Încetinește sub 40... Plus zona liniei din Pitești cu 60... Oricum 8km nu mai contează. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
| |
| | | | 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |