| 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud | |
|
+48dan_dinca Luca tgv ets2oltromânia marius664 George-Mircea Silaghi Theo A. vlad237 riciu andreiivanescu102 cristi CFR alex.alexus.tm dan tm Katalyn mielutu zburator TonyCFR NIKU24 phnegativ truscamihai alexmorph3us rizelgeorgel2004 Radu.B Katalin4653 Dr2005 traian liviulav33 KQQ Ionutz Vlad Vitosa Alex Avram cfr500 cristirimer mishu88 alliens ldh80 Radu Razvan Tudor razvan - trenuri Nesebar Adrian78 MariusM danf Mihay IonutCFR2009 SULZERUL 0733 COSTACHE MIHAIL marius_m myster2008 52 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mar 27 Iun 2023, 13:17 | |
| Cum să evite stația Ciulnița? Păi cu acel(e) trenuri mergeau și călători pentru / de la Slobozia Veche. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6895 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12296 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mar 27 Iun 2023, 13:22 | |
| La discutiile despre fostele rame electrice romanesti "TEA" se spunea ca au fost folosite si ca trenuri directe Bucuresti Nord- Calarasi Sud!
Si daca tot erau folosite pentru trenuri directe intre Bucuresti si Calarasi ma gandeam ca poate au folosit si acel racord, ca sa nu mai opreasca in statia Ciulnita si sa aibe un timp de mers cat mai mic posibil intre Bucuresti si Calarasi! |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mar 27 Iun 2023, 14:28 | |
| Cert e ca s-a ales Calarasiul cu dublare si electrificare, in conditiile in care acum un fir nu este folosit. Daca nu era combinatul, ramanea linia ca pentru Slobozia. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mar 27 Iun 2023, 22:55 | |
| Firul scos din uz va fi demontat vreodata? Nu ar avea sens sa se mai circule vreodata pe el atata timp cat sunt cateva perechi de trenuri de calatori pe zi. Nu stiu in ce an a fost electrificata linia, dar reteaua are minim 35 de ani vechime. Nu stiu cat e durata de viata a liniei de contact. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 28 Iun 2023, 08:30 | |
| Depinde de previziunile pe urmatorii 30 de ani. Calarasiul este totusi resedinta de judet.
Nu stii ce fabrica care sa trimita marfa pe Dunare poate aparea acolo in urmatorii ani. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 28 Iun 2023, 10:50 | |
| Pai asta stie CFR, să desfiinteze. Oare au vreun interes material? se plateste ceva in plus pentru rebrusare? ca sînt trenuri Călarasi Nord- Zalău Nord pîna mai merg fabricile alea si mai are Saint Gobain trenuri si toate rebruseaza în Ciulnița. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 28 Iun 2023, 13:26 | |
| - dan tm a scris:
- Pai asta stie CFR, să desfiinteze.
Oare au vreun interes material? se plateste ceva in plus pentru rebrusare? ca sînt trenuri Călarasi Nord- Zalău Nord pîna mai merg fabricile alea si mai are Saint Gobain trenuri si toate rebruseaza în Ciulnița. Nu am.mai văzut de câțiva ani buni trenuri Saint Gabain de sticla nici nu știu unde sunt vagoanele Și azi e un tren Constantin Grup Ronat Triaj-Calarasi Sud probabil cereale pe care le incarca in port in barje |
|
| |
vlad237
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 3240 Data de inscriere : 19/02/2016
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Dum 30 Iul 2023, 19:54 | |
| - cfr500 a scris:
- Firul scos din uz va fi demontat vreodata? Nu ar avea sens sa se mai circule vreodata pe el atata timp cat sunt cateva perechi de trenuri de calatori pe zi.
Nu stiu in ce an a fost electrificata linia, dar reteaua are minim 35 de ani vechime. Nu stiu cat e durata de viata a liniei de contact. Nu, nu va fi scos din uz, este in conservare In 12 august incep lucrarile pentru repunerea in functiune a acestui fir, a montarii macazului care sa permita trecerea de pe firul 2 pe firul 1.... si montarea in teren a racordului care evita statia Ciulnita. Traficul de marfa este intens, daca nu ati fost in zona asta, nu mai comentati de parca ati stii! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Joi 17 Aug 2023, 22:31 | |
| CFR SA asigură transportul cu autocare între Ciulnița și Călărași după închiderea liniei pentru modernizarea infrastructurii la Ciulnița CFR SA transmite că lucrările da modernizare a liniilor, instalațiilor, clădirii CED, inclusiv treceri la nivel, din stația Ciulnița au intrat în linie dreaptă, prima închidere a traficului feroviar, pentru lucrările de infrastructură și suprastructură, fiind cea de pe linia spre Călărași, unde până pe 15 septembrie constructorul a pus la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare pe relația Ciulnița – Călărași Sud, și retur. https://mobilitate.eu/cfr-sa-ciulnita1/?fbclid=IwAR3pkBvVVPpROjWsdfNLGhgEWC176g-PlQI8EBvwV45YPsm-E3Ew6xlxAyY
|
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 849 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mar 19 Dec 2023, 12:40 | |
| Ce se mai aude de aceasta sectie? Au reactivat firul nefolosit dintre Ciulnita si Calarasi? Dar ramificatia care ocoleste Ciulnita? Ciulnita - Calarasi mi se pare o sectie foarte interesanta, nu stiu cate sectii secundare au cale dubla electrificata. Niste observatii pe care le am: statia Stefan Voda pare sa fiu avut abatute, cladirea este specifica anilor 80, zace abandonata, statia Calarasi Sud cred ca a fost modernizata prin fonduri europene in aceiasi ani ca si alte statii cum ar fi Slobozia, Giurgiu Oras, Pitesti, etc Aceasta sectie are BLA? Din ce am citit aici pe forum cat si pe altele, scopul dublarii si electrificarii a fost Combinatul Siderurgic Calarasi din orasul cu acelasi nume.(Am auzit ca a functionat cativa ani dar calitatea cupoanelor de sina era slaba) Ma gandeam pe viitor sa pun aparatul foto la treaba si sa vad aceasta sectie. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 20 Dec 2023, 12:58 | |
| Firul nefolosit nu cred ca se va reactiva in urmatorii 20 de ani, nu are rost sa faci mentenanta la al doilea fir cat ai doar cateva trenuri pe zi. Sunt sectii mult mai aglomerate (gen Balota sau Valea Jiului) care se folosesc de un singur fir. Al doilea fir si electrificarea fusesera prevazute pentru combinatul siderurgic, daca nu era combinatul, am fi avut tot linie simpla si neelectrificata, ca spre Slobozia.
Idem si ramificatia de ocolire, ce era utila doar la marfa, caci pentru ea ar trebui sa ai trenuri directe Bucuresti-Calarasi; traficul actual nu justifica decat pendula Calarasi-Ciulnita cu un etajat, iar calatoria e continuata cu trenurile de Constanta. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 20 Dec 2023, 18:01 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Firul nefolosit nu cred ca se va reactiva in urmatorii 20 de ani, nu are rost sa faci mentenanta la al doilea fir cat ai doar cateva trenuri pe zi. Sunt sectii mult mai aglomerate (gen Balota sau Valea Jiului) care se folosesc de un singur fir.
Al doilea fir si electrificarea fusesera prevazute pentru combinatul siderurgic, daca nu era combinatul, am fi avut tot linie simpla si neelectrificata, ca spre Slobozia.
Idem si ramificatia de ocolire, ce era utila doar la marfa, caci pentru ea ar trebui sa ai trenuri directe Bucuresti-Calarasi; traficul actual nu justifica decat pendula Calarasi-Ciulnita cu un etajat, iar calatoria e continuata cu trenurile de Constanta. Si 2 perechi de trenuri directe intre Bucuresti Obor si Calarasi. Totusi, sunt destui cei care nu vor sa schimbe trenul in Ciulnita si folosesc autoturismul sau microbuzul. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 20 Dec 2023, 19:37 | |
| Eu ma intreb de ce nu se face noul pod peste Dunare aici la Calarasi? |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 849 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 20 Dec 2023, 22:01 | |
| - dan tm a scris:
- Eu ma intreb de ce nu se face noul pod peste Dunare aici la Calarasi?
Ar fi mai practic fiind linie dreapta, cu mici imbunatarii se poate ajunge la o VS de 120km/h ,in tarile dezvoltate se foloseste la maxim potentialul cailor ferate, din nefericire la noi nu se intampla asta. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud Mier 20 Dec 2023, 22:21 | |
| se discuta acum de un nou pod peste Dunare la Ruse. Adina Valean a adus in discutie ca trebuie sa aiba si cale ferata.
Acum zic ca ar fi mai bine sa fie construit la Calarasi-Silistra. Noi avem cale dubla electrificata, din Ciulnita se pot moderniza celelalte linii, se pot electrifica si astfel se pot degreva alte linii. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud | |
| |
|
| |
| 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud | |
|