Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Empty
MesajSubiect: Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593   Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Icon_minitimeMier 28 Dec 2011, 18:54

Rezumat calatorie sambata 17.12.2011 tren 8015 (2 vag 20-55 si 1 vag 39-50) cu EA1-241.
St Buc Obor linia 1 praf, ca de altfel toate, trenul balanseaza si tzopaie pe joante, iesirea din gara cu 5 km/h, restrictie cu 30 dupa prevestitor pe podul peste lac. Deja la halta Dragonul Rosu avea 3 minute intarziere.
Pantelimon iesire linia 1 cu VS, tr avea probabil poate peste 70.
Restrictie de 70 peste macaze Ramificatia Pasarea.
Branesti intrare linia 1 cu 30 iesire cu aprox 70. Dupa Islaz h oprire semnal rosu la km 34+0 (pe fir 2 vad Bl 22 nu stiu cat e pe fir 1.
Pe noul pod de la Sarulesti aveam 120 in franare spre 100.
Dupa Preasna la cativa km daca am retinut eu bine pe stanga este Balta Rosu tr iar franeaza spre 100.
La km 68+5 ZN Lehliu tr franeaza spre 30 km/h desi intram la L 3 directa Lehliu, aici toate liniile sunt functionale, se lucra la viitoarea pasarela intre peroane.
Oprim la intrare semnal Dor Marunt (era rosu), apoi intram iesim cu 30 la L 1, toate liniile sunt functionale.
Dalga retrogradata halta, din 3 mai are doar 2 linii (evident directe), idem Preasna la capitolul linii.
ZN 88+1-88+3.
Dragos Voda intram la L 1 cu 30 iesim cu probabil 70, aici totul e finalizat, intalnim la L 2 un cerealier cu EA 834 cap Buc, iar la L 3 erau utilaje cfr stationate, pe macaz cap Buc la intrare in gara pe firul 2 era stationata o masina de burat, nu lucra, de fapt totul e finalizat aici.
Ciulnita oprire neplanificata la semnalul de intrare (la bariera) coboara cativa localnici din Dragalina, mecanicul stie ce are de facut aici ptr a nu se trage semnalul de alarma. Intram si oprim regulat totus la L 2 directa, la L 1 avem localul de Calarasi 2 vag 26-16 st dom Cta cu 45-0343-9 (de fapt momentan astea sunt singurele nereabilitate si singurele electrificate din gara) la L 7 localul de Slobozia 2 vag 26-16 st dom Cta cu 89-0436-9.
Sosesc pe rand (regulate) IR 1681 (3 vag B 19-83 si 1 vag A 10-90) cu EA1-747, IR 1682 (4 vag 19-83, fara vag clasa 1!) cu EA1-122, apoi R 8016 (2 vag 20-54 si 1 vag 20-55) cu EA1-819.
Plecam si o tinem asa pe fir 2 pana la Calarasi Nord (de fapt asta e directa Ciulnita-Calarasi Sud) cu 80 km/h si nu cu 100 cum am citit pe forum (am intrebat mecanicul) trecem cu oprire prin mai nou P.O. Stefan Voda (din 4 doar 2 linii mai are).
Calarasi Nord la L 4 si 5 multe vagoane dezafectate (pe unele scrie SAAF) in special cisterne de capacitate mai mica, multe fara...tampoane.
Continuam spre Sud, trecem pe langa fostul P.O. C.S.C, aici avem hala de reparatii Constantin Grup, multe LDH ruginite isi asteapta modernizarea, dar si destule modernizate inclusiv LDE, si vad un EC vopsit albastru cu pantografe albe 031 sau 081 parca, era amurg si m-a luat pe nepregatite ce am vazut.
Revin cu alte aspecte pozitive si negative vizavi de Buc-Ciulnita.
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
Alex Avram


Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 30
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 8374
Data de inscriere : 20/06/2009

Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Empty
MesajSubiect: Re: Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593   Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 19:22

Dar au fost destepti care au mers fara bilet?de a stiut saracul mecanic sa nu i se mai traga semnalul la Ciulnita la BARIERA!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Empty
MesajSubiect: Re: Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593   Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 22:04

Alex Avram a scris:
Dar au fost destepti care au mers fara bilet?de a stiut saracul mecanic sa nu i se mai traga semnalul la Ciulnita la BARIERA!
E o regula nescrisa de a opri acolo, fara bilet? nu exagerez daca afirm aici ca jumate din calatorii de atunci au circulat cotizand la nas sume modice si chiar prosteala ca circula doar N statii in realitate fiind mai multe, cel putin asa am vazut eu cu ochii mei stand tot drumul pe culoar la vagonul din mijloc din totalul de trei, stiu ca au trecut doua luni de atunci dar sper zilele astea sa-mi fac timp sa expun aici tot ce am notat atunci pe hartie, concluzii negative si pozitive trase de mine.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Empty
MesajSubiect: Re: Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593   Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Icon_minitimeSam 11 Feb 2012, 15:32

Cred ca ar trebui sa le expui la CFR.
Daca trenul are opriri neplanificate, dar care sint folosite, de ce nu infiinteaza CFR acolo un punct de oprire oficial si sa desfiinteze altul care e departe de locul de deservire?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Empty
MesajSubiect: Re: Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593   Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593 Icon_minitime

Sus In jos
 
Bucuresti-Ciulnita-Calarasi cu regio 8015/8593
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» 802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud
» O scurta excursie intre Bucuresti Nord si Bucuresti Est cu Regio 13105
» Regio Bucuresti Nord - Mangalia de 1 Mai 2015
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: IMPRESII DE CALATORIE-
Mergi direct la: