Rezumat calatorie sambata 17.12.2011 tren 8015 (2 vag 20-55 si 1 vag 39-50) cu EA1-241.
St Buc Obor linia 1 praf, ca de altfel toate, trenul balanseaza si tzopaie pe joante, iesirea din gara cu 5 km/h, restrictie cu 30 dupa prevestitor pe podul peste lac. Deja la halta Dragonul Rosu avea 3 minute intarziere.
Pantelimon iesire linia 1 cu VS, tr avea probabil poate peste 70.
Restrictie de 70 peste macaze Ramificatia Pasarea.
Branesti intrare linia 1 cu 30 iesire cu aprox 70. Dupa Islaz h oprire semnal rosu la km 34+0 (pe fir 2 vad Bl 22 nu stiu cat e pe fir 1.
Pe noul pod de la Sarulesti aveam 120 in franare spre 100.
Dupa Preasna la cativa km daca am retinut eu bine pe stanga este Balta Rosu tr iar franeaza spre 100.
La km 68+5 ZN Lehliu tr franeaza spre 30 km/h desi intram la L 3 directa Lehliu, aici toate liniile sunt functionale, se lucra la viitoarea pasarela intre peroane.
Oprim la intrare semnal Dor Marunt (era rosu), apoi intram iesim cu 30 la L 1, toate liniile sunt functionale.
Dalga retrogradata halta, din 3 mai are doar 2 linii (evident directe), idem Preasna la capitolul linii.
ZN 88+1-88+3.
Dragos Voda intram la L 1 cu 30 iesim cu probabil 70, aici totul e finalizat, intalnim la L 2 un cerealier cu EA 834 cap Buc, iar la L 3 erau utilaje cfr stationate, pe macaz cap Buc la intrare in gara pe firul 2 era stationata o masina de burat, nu lucra, de fapt totul e finalizat aici.
Ciulnita oprire neplanificata la semnalul de intrare (la bariera) coboara cativa localnici din Dragalina, mecanicul stie ce are de facut aici ptr a nu se trage semnalul de alarma. Intram si oprim regulat totus la L 2 directa, la L 1 avem localul de Calarasi 2 vag 26-16 st dom Cta cu 45-0343-9 (de fapt momentan astea sunt singurele nereabilitate si singurele electrificate din gara) la L 7 localul de Slobozia 2 vag 26-16 st dom Cta cu 89-0436-9.
Sosesc pe rand (regulate) IR 1681 (3 vag B 19-83 si 1 vag A 10-90) cu EA1-747, IR 1682 (4 vag 19-83, fara vag clasa 1!) cu EA1-122, apoi R 8016 (2 vag 20-54 si 1 vag 20-55) cu EA1-819.
Plecam si o tinem asa pe fir 2 pana la Calarasi Nord (de fapt asta e directa Ciulnita-Calarasi Sud) cu 80 km/h si nu cu 100 cum am citit pe forum (am intrebat mecanicul) trecem cu oprire prin mai nou P.O. Stefan Voda (din 4 doar 2 linii mai are).
Calarasi Nord la L 4 si 5 multe vagoane dezafectate (pe unele scrie SAAF) in special cisterne de capacitate mai mica, multe fara...tampoane.
Continuam spre Sud, trecem pe langa fostul P.O. C.S.C, aici avem hala de reparatii Constantin Grup, multe LDH ruginite isi asteapta modernizarea, dar si destule modernizate inclusiv LDE, si vad un EC vopsit albastru cu pantografe albe 031 sau 081 parca, era amurg si m-a luat pe nepregatite ce am vazut.
Revin cu alte aspecte pozitive si negative vizavi de Buc-Ciulnita.