Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita

In jos 
+112
Katalyn
marius664
Luca tgv
Jurnal Feroviar
cfr500
spiderpc
florin.lifticariu
dan tm
AndiCFR
mielutu zburator
LanceR
bubu
adascalu
redeme
Spartan1948
alex.alexus.tm
mariushal
buldozer2
riciu
Radu
phnegativ
FelixTheBear030
Amiralul
Caravelle_Zg
tudor_vl
seby1998
19jimmy84
KOSTYK
baiazid
Radu.B
nokia2010
dan_dinca
Adirmvl
Czirjak Arpad
sogard_2003
liviulav33
popovici
Kriszti219
Teodor
George
Balto
costi_dumitru
Razvan
M.I.C.I.
DAS 2011
WAYNEN
The Legend
mardaryroby
Radu Tudor
razvan - trenuri
Rarau
srazvi
nenuandrei
AMX 97-0548-4
kristi kkk
Dr2005
060DA1076
tuborgtnp
Mircea Tudor
boldalexandru
iuli.hard
DUAL
Nk11
misha
kristu
Luna
eu
040EC100
traian
didinul
Norbi
Vlad
Polpot
AndreiCFRBucuresti
adycfrbucuresti
mihaiuc
Mircea Condilescu
Marius
ATM
Mihay
ldh80
Razvan Tudor
decward
alexandruh
DPS
Vitosa
cristi ar
AlexD
bostanescu gigel
63-1143-5
Nesebar
alexmorph3us
cortexedge
ionutz85
halmarius
Adrian78
Boracik
RazvanCFR
Silver
mishu88
cont dezactivat .
Alex Avram
IonutCFR2009
cristi CFR
user dezactivat...
jionutz
raoul
TVlad
tudor_toma82
SULZERUL 0733
MariusM
COSTACHE MIHAIL
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeSam 02 Dec 2017, 19:24

Cu ocazia asta aflăm şi motivul anulării trenurilor Ploieşti - I.L. Caragiale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeSam 02 Dec 2017, 19:54

marius664 a scris:
Lasand gluma la o parte, se vede managementul unei firme private.Cand au preluat sectia mai circulau 2 perechi de trenuri in niste conditii deplorabile care se tarau cu 30 km/h mai bine de 2 ore...O lectie pe care CFR Calatori o poate aplica pe liniile unde au calatori dar au mers prost si incet.Si sunt sigur ca daca nu se distrugeau cladirile de pe aceasta sectie mai vedeam 1-2 perechi, dar este greu cu doar doua statii in care se mai pot face incrucisari...

Normal e ca secundarele sa fie administrate de privat nu de CFR Calatori, CFR sa ramana cu liniile principale, astea infundate trecute de urgenta la privat.

_________________
595423801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Bdeem_8496_a801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Bdeem_8496_a801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeSam 02 Dec 2017, 20:40

Dr2005 a scris:
Cu ocazia asta aflăm şi motivul anulării trenurilor Ploieşti - I.L. Caragiale.
Nentule, buna dimineata! Nu stiu cate vor circula de la noul mers dar in oficios pe sectia 302 apar 8 perechi de trenuri si toate pana la Targoviste si inapoi.
Plecari din Ploiesti Sud la 4.17, 5.50, 8.11, 11.00 (N -
nu circula in perioada inchiderilor de linie), 13.54 (nu circula duminica), 16.23 (nu circula duminica), 18.30, 20.26
Plecari din Targoviste 4.05, 5.41, 7.58, 10.55 (N), 13.50 (nu 7), 16.20 (nu 7), 18.20, 20.25
Durata de mers difera de la tren la tren si se cifreaza intre 1h33min si 1h49min.
Si nu cred ca vor taia din ele in conditiile in care au mai achizitionat inca cateva automotoare.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeSam 02 Dec 2017, 20:47

In plus anularile alea sunt mai mult in zilele de sarbatoare plus ca au legatura cu rectificarea de buget. Ca fapt divers ieri pe Ploiesti-Targoviste si dubele au avut program special pe care au avut grija sa-l anunte cu cateva zile inainte. Practic ieri pe ruta asta GRup Atyc Srl Targoviste a avut doar o singura duba Mercedes de 19+1 care facea o cursa la 3 ore nu stiu la cat a inceput dar ultima din Ploiesti la TGV a fost la 18:00 iar alea Pucioasa-TGV-Ploiesti-Buzau ieri nu au circulat niciuna. O fi fost ziua nationala dar parca s-a exagerat prea de tot cu acest program special de 1 decembrie cu doar o singura duba.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeDum 03 Dec 2017, 02:44

Katalyn a scris:
O fi fost ziua nationala dar parca s-a exagerat prea de tot cu acest program special de 1 decembrie cu doar o singura duba.
Peste tot au fost astfel de anulari, poporul a avut liber de la servici si scoala.Iar daca erau calatori mai multi probabil se suplimenta acea duba, ca la Atyc nu-i ca la CFR sa n-aibe de unde...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12461
Data de inscriere : 09/07/2009

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeDum 03 Dec 2017, 09:09

Anularile continua sa aiba efect si dupa 3 decembrie...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6586
Reputatie : 12461
Data de inscriere : 09/07/2009

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeVin 06 Apr 2018, 23:24

Ce a fost si ce a ajuns Halta Titan Sud

http://euscreen.eu/item.html?id=EUS_A8ADD3F7B10B12A98D8CEECC8316C286
Sus In jos
dan_dinca

dan_dinca


Numarul mesajelor : 160
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5119
Data de inscriere : 02/05/2011

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2018, 11:03

Pare sa se circule bine pe Bucuresti (Titan Sud) - Oltenita cu TFC. Vad mereu treburi in statia de la Republica. Inseamna ca lumea plateste biletele operatorului feroviar privat. Deci se poate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeMier 04 Iul 2018, 18:24


TRANSFEROVIAR CALATORI
1 oră ˇ
STIMAȚI CĂLĂTORI,
Vă informăm că Primarul Sectorului 3, dl. Robert Negoită, solicită Ministerului Transporturilor și Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, sprijinul pentru desființarea căii ferate dintre Halta Titan Sud (Metroul Republica) și Halta Cățelu, pentru a face loc unui “ambițios proiect de dezvoltare urbană”.
Acest lucru ar presupune ca trenurile ce ajung și pleacă astăzi din halta Titan, să fie oprite cu circa 4 km mai devreme, spre Oltenița, în marginea Bucureștiului, mai precis în stația București Sud Grupa Călători, cunoscută publicului călător drept Halta Cățelu.
Domnul primar Robert Negoiță nu precizează și cum va asigura preluarea fluxului mare de călători, sosiți cu trenul în intersecția din imediata apropiere a haltei Cățelu, trenurile de navetă ce sosesc în București dimineața la orele 5.00, 6.00, 7.20 si 9.20 având între 300 și 700 de călători fiecare.
Secția feroviară leagă Bucureștiul, în zona de SUD – EST, de orașul Oltenița și traverseza 24 localități din judetul Călărași și Ilfov.
Această secție a înregistrat o perioada de declin dramatic, ce a atins în anul 2011 pragul de jos, când mai circulau între București și Oltenița, doar două perechi de trenuri/zi ale CFR Călători. Începând cu anul 2012 secția a fost preluată, prin închiriere pentru întreținere, de către societatea Transferoviar Grup SA și operarea trenurilor a fost preluată de societatea Transferoviar Călători. În 5 ani de la preluare, a fost refacută infrastructura feroviară pe întreaga lungime a celor 60 de km, cât măsoară secția. Drept urmare, durata de parcurs a trenului între București și Oltenița s-a redus cu o oră și a crescut numărul de trenuri care circulă între cele două orașe. Din anul 2012 și până în prezent, tot mai mulți locuitori din localitățile situate în proximitatea căii ferate, au ales din nou trenul, pentru a se deplasa către locurile de muncă, școli, domicilii, etc.
Din anul 2012, când sectia a fost preluata de la CFR SA, evoluția numărului de călători transportați anual, pe întreaga secție, a fost următoarea:
2012 (9 luni) – 545.206 călători (o medie lunară de 60.578 călători)
2013 – 991.680 călători (o medie lunară de 82.640 călători)
2014 – 1.157.785 călători i (o medie lunară de 96.482 călători)
2015 – 1.267.367 călători i (o medie lunară de 105.613 călători)
2016 – 1.385.671 călători (o medie lunară de 115.472 călători)
2017 – 1.465.786 călători (o medie lunară de 122.148 călători)
2018 (primele 6 luni) – 763.543 călători (o medie lunară de 127.257 călători)
Prin urmare, s-a ajuns în anul 2018, la o medie lunara de 127.257 călători transportați, plecând, în anul 2012, de la o medie lunară de 60.578 călători.
În anul 2017, din cei 1.465.786 de călători transportați pe întreaga secție, 1.175.385 de călători au avut ca punct de destinație sau de plecare, halta Titan Sud, aceasta fiind punctul terminus al secției feroviare, în București.
În decursul celor 6 ani de la preluarea secției, ne-a fost solicitată înființarea a 3 noi puncte de oprire (Căldăraru, Podul Pitarului și Soldanu), față de cele care existau deja. Aceste solicitări au venit de la primarii localităților în care trenul nu avea opriri în anii anteriori.
Halta Titan Sud este un nod multimodal de transport. Este situată deasupra stației de metrou Republica și în imediata apropiere a acesteia se afla și capătul unor linii de transport în comun RATB (2 de tramvai si 4 de autobuz). Este o zonă în care activează mai multe hypermarket-uri. În aceeași zonă se află o fostă platforma industrială, definită în “Strategia de dezvoltare durabilă a Sectorului 3 pentru perioada 2014 - 2020” ca fiind zonă “brownfield cu potențial de conversie și dezvoltare” .
Amplasamentul actual al haltei reprezintă un punct terminus feroviar dintr-o capitală a Uniunii Europene, cu caracteristicile unui nod multimodal de transport. Trenurile, care au o capacitate mare de transport al călătorilor, necesită conexiuni la transport supra și subteran, cu capacitati similare de preluare a călătorilor, la momentele de flux ridicat.
Propunerea administrației Sectorului 3 este aceea de a opri trenurile la marginea Bucureștiului, în halta Cățelu, fără a oferi o alternativă de infrastructură de transport urban rapid. În apropierea haltei Cățelu este posibilă conexiunea cu un singur mijloc de transport urban - autobuzul.
În aceste condiții ne întrebăm cum va contribui această solicitare de desființare a căii ferate la fluidizarea traficului auto din zona (aspect invocat de domnul primarul Robert Negoiță în solicitarea înaintată către Ministerul Transporturilor)? Câte autobuze sunt necesare și disponibile pentru a prelua de la halta Cățelu, cei aproximativ 700 de călători ce sosesc în București atât la ora 6.00 cât și la ora 7.20? Trenurile ce sosesc la aceste ore în halta Titan, au cate 6 vagoane, și o utilizare de 120% în sezonul școlar.
Un aspect, de asemenea ignorat de administratia Sectorului 3, îl reprezinta efectul produs de fenomenele meteo extreme manifestate în timpul iernii. În ultimii doi ani acestea au determinat închiderea accesului rutier pe DN10 și DJ301 către și dinspre Oltenița. Pe parcursul manifestării acestora accesul pe calea ferată a asigurat transportul către locuri de muncă și scoli, dovedind încă o dată ca o astfel de cale ferată este o investiție strategică în siguranța locală, regională și chiar națională.
Solicitarea transmisă de administrația Sectorului 3 ignora faptul că în oricare din capitalele europene, căile ferate nu sunt oprite la marginea acestora. Acestea pătrund în orașe tocmai pentru a asigura o mobilitate ridicata a celor ce folosesc trenul ca mijloc de transport. Punctele feroviare terminus sunt adevărate centre multimodale de transport. În București, doar punctele terminus Gara de Nord, Gara Basarab și halta Titan Sud au acces rapid la metrou. Dând curs solicitării Primăriei Sectorului 3, Ministerul Transporturilor nu ar face altceva decât sa reducă numărul acestor puncte terminus în care se manifestă (încă timid) o activitate de transport călători intermodal.
Acceptând conceptul înaintat de domnul primar Robert Negoiță, calea ferată de la Ploiești ar trebui oprită la Chitila, cea de la Craiova ar trebui oprită la Chiajna, cea de la Constanța la Pantelimon și cea de la Urziceni, la Balotești.

Pentru a sublinia informațiile din acest text, punem la dispoziție un film și fotografii sugestive.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeMier 04 Iul 2018, 23:04

O porcărie, ceva ce numai în capitala pesedizată s-ar fi putut întâmpla. Să împiedici câteva mii de oameni din a ajunge la serviciu, școală sau facultate pe zi doar că... așa, e ceva de domeniul SF.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeMier 04 Iul 2018, 23:04

Hai ca asta e culmea Smile) Nu o sa se inchida nimic, altfel e clar ca bye bye sectia asta, incalca si contractul de inchiriere.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 05 Iul 2018, 02:41

mielutu zburator a scris:
O porcărie, ceva ce numai în capitala pesedizată s-ar fi putut întâmpla. Să împiedici câteva mii de oameni din a ajunge la serviciu, școală sau facultate pe zi doar că... așa, e ceva de domeniul SF.
Nu ziceai tu mai demult să luăm modelul de la sârbi? Uite că-l luăm... Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeMar 10 Iul 2018, 22:11

Nu-l luăm, ei n-au închis o haltă (care cred că generează cel puțin la fel de mult trafic ca o gară mare gen Galați sau Suceava) ci ditamai gara, asta e, dacă au vrut să-și dea cu tesla-n....
Eu când zic să preluăm un model mă refer de obicei la aspectele pozitive. Iar la sârbi există destule aspecte pozitive la care ne-am putea uita, unul fiind înlăturarea biletelor nominale la R.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeVin 13 Iul 2018, 23:05

De necrezut, dar sint orase mai inapoiate decit  sectorul primarului Negoita.

https://www.youtube.com/watch?v=RWT58TBAdEw
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitimeSam 14 Iul 2018, 00:30

Pai de ce inapoiati?? Daca era in Romania calea aia ferata era desfiintata de mult, asa neamtul a transformat-o partial si-n atractie turistica.Daca ar trece trenul pe la Universitate si Romana ni s-ar parea ceva anormal si-am cere desfiintarea lui.Mai nou cativa locatari din Resita au cerut CFR Calatori-deocamdata doar pe facebook- sa numai fluiere locomotivele noaptea ca-i deranjeaza Smile ...
Sus In jos
Continut sponsorizat





801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita   801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita - Pagina 63 Icon_minitime

Sus In jos
 
801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita
Sus 
Pagina 63 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» A calatori legal sau a calatori fraudulos -- opinii pro si contra
» Mersul trenurilor la T.F.C.
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Bucuresti Nord - Bucuresti Obor (29 aprilie 2014)
» BUCURESTI OBOR-BUCURESTI NORD

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: