|
| 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita | |
|
+112Katalyn marius664 Luca tgv Jurnal Feroviar cfr500 spiderpc florin.lifticariu dan tm AndiCFR mielutu zburator LanceR bubu adascalu redeme Spartan1948 alex.alexus.tm mariushal buldozer2 riciu Radu phnegativ FelixTheBear030 Amiralul Caravelle_Zg tudor_vl seby1998 19jimmy84 KOSTYK baiazid Radu.B nokia2010 dan_dinca Adirmvl Czirjak Arpad sogard_2003 liviulav33 popovici Kriszti219 Teodor George Balto costi_dumitru Razvan M.I.C.I. DAS 2011 WAYNEN The Legend mardaryroby Radu Tudor razvan - trenuri Rarau srazvi nenuandrei AMX 97-0548-4 kristi kkk Dr2005 060DA1076 tuborgtnp Mircea Tudor boldalexandru iuli.hard DUAL Nk11 misha kristu Luna eu 040EC100 traian didinul Norbi Vlad Polpot AndreiCFRBucuresti adycfrbucuresti mihaiuc Mircea Condilescu Marius ATM Mihay ldh80 Razvan Tudor decward alexandruh DPS Vitosa cristi ar AlexD bostanescu gigel 63-1143-5 Nesebar alexmorph3us cortexedge ionutz85 halmarius Adrian78 Boracik RazvanCFR Silver mishu88 cont dezactivat . Alex Avram IonutCFR2009 cristi CFR user dezactivat... jionutz raoul TVlad tudor_toma82 SULZERUL 0733 MariusM COSTACHE MIHAIL 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Sam 02 Dec 2017, 19:24 | |
| Cu ocazia asta aflăm şi motivul anulării trenurilor Ploieşti - I.L. Caragiale. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Sam 02 Dec 2017, 19:54 | |
| - marius664 a scris:
- Lasand gluma la o parte, se vede managementul unei firme private.Cand au preluat sectia mai circulau 2 perechi de trenuri in niste conditii deplorabile care se tarau cu 30 km/h mai bine de 2 ore...O lectie pe care CFR Calatori o poate aplica pe liniile unde au calatori dar au mers prost si incet.Si sunt sigur ca daca nu se distrugeau cladirile de pe aceasta sectie mai vedeam 1-2 perechi, dar este greu cu doar doua statii in care se mai pot face incrucisari...
Normal e ca secundarele sa fie administrate de privat nu de CFR Calatori, CFR sa ramana cu liniile principale, astea infundate trecute de urgenta la privat. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Sam 02 Dec 2017, 20:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cu ocazia asta aflăm şi motivul anulării trenurilor Ploieşti - I.L. Caragiale.
Nentule, buna dimineata! Nu stiu cate vor circula de la noul mers dar in oficios pe sectia 302 apar 8 perechi de trenuri si toate pana la Targoviste si inapoi. Plecari din Ploiesti Sud la 4.17, 5.50, 8.11, 11.00 (N - nu circula in perioada inchiderilor de linie), 13.54 (nu circula duminica), 16.23 (nu circula duminica), 18.30, 20.26 Plecari din Targoviste 4.05, 5.41, 7.58, 10.55 (N), 13.50 (nu 7), 16.20 (nu 7), 18.20, 20.25 Durata de mers difera de la tren la tren si se cifreaza intre 1h33min si 1h49min. Si nu cred ca vor taia din ele in conditiile in care au mai achizitionat inca cateva automotoare. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Sam 02 Dec 2017, 20:47 | |
| In plus anularile alea sunt mai mult in zilele de sarbatoare plus ca au legatura cu rectificarea de buget. Ca fapt divers ieri pe Ploiesti-Targoviste si dubele au avut program special pe care au avut grija sa-l anunte cu cateva zile inainte. Practic ieri pe ruta asta GRup Atyc Srl Targoviste a avut doar o singura duba Mercedes de 19+1 care facea o cursa la 3 ore nu stiu la cat a inceput dar ultima din Ploiesti la TGV a fost la 18:00 iar alea Pucioasa-TGV-Ploiesti-Buzau ieri nu au circulat niciuna. O fi fost ziua nationala dar parca s-a exagerat prea de tot cu acest program special de 1 decembrie cu doar o singura duba. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 03 Dec 2017, 02:44 | |
| - Katalyn a scris:
- O fi fost ziua nationala dar parca s-a exagerat prea de tot cu acest program special de 1 decembrie cu doar o singura duba.
Peste tot au fost astfel de anulari, poporul a avut liber de la servici si scoala.Iar daca erau calatori mai multi probabil se suplimenta acea duba, ca la Atyc nu-i ca la CFR sa n-aibe de unde... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Dum 03 Dec 2017, 09:09 | |
| Anularile continua sa aiba efect si dupa 3 decembrie... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 06 Apr 2018, 23:24 | |
| Ce a fost si ce a ajuns Halta Titan Sud
http://euscreen.eu/item.html?id=EUS_A8ADD3F7B10B12A98D8CEECC8316C286 |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5119 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Joi 26 Apr 2018, 11:03 | |
| Pare sa se circule bine pe Bucuresti (Titan Sud) - Oltenita cu TFC. Vad mereu treburi in statia de la Republica. Inseamna ca lumea plateste biletele operatorului feroviar privat. Deci se poate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mier 04 Iul 2018, 18:24 | |
| TRANSFEROVIAR CALATORI 1 oră ˇ STIMAȚI CĂLĂTORI, Vă informăm că Primarul Sectorului 3, dl. Robert Negoită, solicită Ministerului Transporturilor și Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, sprijinul pentru desființarea căii ferate dintre Halta Titan Sud (Metroul Republica) și Halta Cățelu, pentru a face loc unui “ambițios proiect de dezvoltare urbană”. Acest lucru ar presupune ca trenurile ce ajung și pleacă astăzi din halta Titan, să fie oprite cu circa 4 km mai devreme, spre Oltenița, în marginea Bucureștiului, mai precis în stația București Sud Grupa Călători, cunoscută publicului călător drept Halta Cățelu. Domnul primar Robert Negoiță nu precizează și cum va asigura preluarea fluxului mare de călători, sosiți cu trenul în intersecția din imediata apropiere a haltei Cățelu, trenurile de navetă ce sosesc în București dimineața la orele 5.00, 6.00, 7.20 si 9.20 având între 300 și 700 de călători fiecare. Secția feroviară leagă Bucureștiul, în zona de SUD – EST, de orașul Oltenița și traverseza 24 localități din judetul Călărași și Ilfov. Această secție a înregistrat o perioada de declin dramatic, ce a atins în anul 2011 pragul de jos, când mai circulau între București și Oltenița, doar două perechi de trenuri/zi ale CFR Călători. Începând cu anul 2012 secția a fost preluată, prin închiriere pentru întreținere, de către societatea Transferoviar Grup SA și operarea trenurilor a fost preluată de societatea Transferoviar Călători. În 5 ani de la preluare, a fost refacută infrastructura feroviară pe întreaga lungime a celor 60 de km, cât măsoară secția. Drept urmare, durata de parcurs a trenului între București și Oltenița s-a redus cu o oră și a crescut numărul de trenuri care circulă între cele două orașe. Din anul 2012 și până în prezent, tot mai mulți locuitori din localitățile situate în proximitatea căii ferate, au ales din nou trenul, pentru a se deplasa către locurile de muncă, școli, domicilii, etc. Din anul 2012, când sectia a fost preluata de la CFR SA, evoluția numărului de călători transportați anual, pe întreaga secție, a fost următoarea: 2012 (9 luni) – 545.206 călători (o medie lunară de 60.578 călători) 2013 – 991.680 călători (o medie lunară de 82.640 călători) 2014 – 1.157.785 călători i (o medie lunară de 96.482 călători) 2015 – 1.267.367 călători i (o medie lunară de 105.613 călători) 2016 – 1.385.671 călători (o medie lunară de 115.472 călători) 2017 – 1.465.786 călători (o medie lunară de 122.148 călători) 2018 (primele 6 luni) – 763.543 călători (o medie lunară de 127.257 călători) Prin urmare, s-a ajuns în anul 2018, la o medie lunara de 127.257 călători transportați, plecând, în anul 2012, de la o medie lunară de 60.578 călători. În anul 2017, din cei 1.465.786 de călători transportați pe întreaga secție, 1.175.385 de călători au avut ca punct de destinație sau de plecare, halta Titan Sud, aceasta fiind punctul terminus al secției feroviare, în București. În decursul celor 6 ani de la preluarea secției, ne-a fost solicitată înființarea a 3 noi puncte de oprire (Căldăraru, Podul Pitarului și Soldanu), față de cele care existau deja. Aceste solicitări au venit de la primarii localităților în care trenul nu avea opriri în anii anteriori. Halta Titan Sud este un nod multimodal de transport. Este situată deasupra stației de metrou Republica și în imediata apropiere a acesteia se afla și capătul unor linii de transport în comun RATB (2 de tramvai si 4 de autobuz). Este o zonă în care activează mai multe hypermarket-uri. În aceeași zonă se află o fostă platforma industrială, definită în “Strategia de dezvoltare durabilă a Sectorului 3 pentru perioada 2014 - 2020” ca fiind zonă “brownfield cu potențial de conversie și dezvoltare” . Amplasamentul actual al haltei reprezintă un punct terminus feroviar dintr-o capitală a Uniunii Europene, cu caracteristicile unui nod multimodal de transport. Trenurile, care au o capacitate mare de transport al călătorilor, necesită conexiuni la transport supra și subteran, cu capacitati similare de preluare a călătorilor, la momentele de flux ridicat. Propunerea administrației Sectorului 3 este aceea de a opri trenurile la marginea Bucureștiului, în halta Cățelu, fără a oferi o alternativă de infrastructură de transport urban rapid. În apropierea haltei Cățelu este posibilă conexiunea cu un singur mijloc de transport urban - autobuzul. În aceste condiții ne întrebăm cum va contribui această solicitare de desființare a căii ferate la fluidizarea traficului auto din zona (aspect invocat de domnul primarul Robert Negoiță în solicitarea înaintată către Ministerul Transporturilor)? Câte autobuze sunt necesare și disponibile pentru a prelua de la halta Cățelu, cei aproximativ 700 de călători ce sosesc în București atât la ora 6.00 cât și la ora 7.20? Trenurile ce sosesc la aceste ore în halta Titan, au cate 6 vagoane, și o utilizare de 120% în sezonul școlar. Un aspect, de asemenea ignorat de administratia Sectorului 3, îl reprezinta efectul produs de fenomenele meteo extreme manifestate în timpul iernii. În ultimii doi ani acestea au determinat închiderea accesului rutier pe DN10 și DJ301 către și dinspre Oltenița. Pe parcursul manifestării acestora accesul pe calea ferată a asigurat transportul către locuri de muncă și scoli, dovedind încă o dată ca o astfel de cale ferată este o investiție strategică în siguranța locală, regională și chiar națională. Solicitarea transmisă de administrația Sectorului 3 ignora faptul că în oricare din capitalele europene, căile ferate nu sunt oprite la marginea acestora. Acestea pătrund în orașe tocmai pentru a asigura o mobilitate ridicata a celor ce folosesc trenul ca mijloc de transport. Punctele feroviare terminus sunt adevărate centre multimodale de transport. În București, doar punctele terminus Gara de Nord, Gara Basarab și halta Titan Sud au acces rapid la metrou. Dând curs solicitării Primăriei Sectorului 3, Ministerul Transporturilor nu ar face altceva decât sa reducă numărul acestor puncte terminus în care se manifestă (încă timid) o activitate de transport călători intermodal. Acceptând conceptul înaintat de domnul primar Robert Negoiță, calea ferată de la Ploiești ar trebui oprită la Chitila, cea de la Craiova ar trebui oprită la Chiajna, cea de la Constanța la Pantelimon și cea de la Urziceni, la Balotești.
Pentru a sublinia informațiile din acest text, punem la dispoziție un film și fotografii sugestive.
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mier 04 Iul 2018, 23:04 | |
| O porcărie, ceva ce numai în capitala pesedizată s-ar fi putut întâmpla. Să împiedici câteva mii de oameni din a ajunge la serviciu, școală sau facultate pe zi doar că... așa, e ceva de domeniul SF. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mier 04 Iul 2018, 23:04 | |
| Hai ca asta e culmea ) Nu o sa se inchida nimic, altfel e clar ca bye bye sectia asta, incalca si contractul de inchiriere. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Joi 05 Iul 2018, 02:41 | |
| - mielutu zburator a scris:
- O porcărie, ceva ce numai în capitala pesedizată s-ar fi putut întâmpla. Să împiedici câteva mii de oameni din a ajunge la serviciu, școală sau facultate pe zi doar că... așa, e ceva de domeniul SF.
Nu ziceai tu mai demult să luăm modelul de la sârbi? Uite că-l luăm... _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Mar 10 Iul 2018, 22:11 | |
| Nu-l luăm, ei n-au închis o haltă (care cred că generează cel puțin la fel de mult trafic ca o gară mare gen Galați sau Suceava) ci ditamai gara, asta e, dacă au vrut să-și dea cu tesla-n.... Eu când zic să preluăm un model mă refer de obicei la aspectele pozitive. Iar la sârbi există destule aspecte pozitive la care ne-am putea uita, unul fiind înlăturarea biletelor nominale la R. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Vin 13 Iul 2018, 23:05 | |
| De necrezut, dar sint orase mai inapoiate decit sectorul primarului Negoita.
https://www.youtube.com/watch?v=RWT58TBAdEw |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita Sam 14 Iul 2018, 00:30 | |
| Pai de ce inapoiati?? Daca era in Romania calea aia ferata era desfiintata de mult, asa neamtul a transformat-o partial si-n atractie turistica.Daca ar trece trenul pe la Universitate si Romana ni s-ar parea ceva anormal si-am cere desfiintarea lui.Mai nou cativa locatari din Resita au cerut CFR Calatori-deocamdata doar pe facebook- sa numai fluiere locomotivele noaptea ca-i deranjeaza ... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita | |
| |
| | | | 801 : Bucuresti Obor - Titan Sud Hm. - Oltenita | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |