|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 22:14 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Si trenurile personale fac inaintari. Din P.O au plecat si cu 4 minute mai devreme. Viteza cea mai mare atinsa pe M800 de trenurile cu care am circulat a fost de 144km/h.
Pai la trenurile personale ar trebui sa se simta cel mai bine scaderile de timpi , personalul Constanta-Bucuresti Obor a ramas cu timpi foarte mari si dupa 15.07 (5 ore) sa vedem daca de la noul mers mai rezista sau se transforma in REX. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Ar fii cazul... Vin 12 Aug 2011, 01:00 | |
| - popovici a scris:
- COSTACHE MIHAIL a scris:
- Si trenurile personale fac inaintari. Din P.O au plecat si cu 4 minute mai devreme. Viteza cea mai mare atinsa pe M800 de trenurile cu care am circulat a fost de 144km/h.
Pai la trenurile personale ar trebui sa se simta cel mai bine scaderile de timpi , personalul Constanta-Bucuresti Obor a ramas cu timpi foarte mari si dupa 15.07 (5 ore) sa vedem daca de la noul mers mai rezista sau se transforma in REX. Cred ca ar fii normal sa reduca cel putin cu 30 minute intre Bucuresti Obor si Fetesti si cu 40 minute intre Bucuresti Obor si Constanta la trenurile personale, dar sa mai introduca macar o pereche. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 09:58 | |
| 3 perechi de tren personal (dimineata, pranz, seara) ar fi suficiente |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 10:29 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- 3 perechi de tren personal (dimineata, pranz, seara) ar fi suficiente
Pot sa pariez ca de la noul mers personalul de Obor va deveni istorie . Nu va mai exista practic nici un tren regio direct intre Bucuresti si Constanta ci doar regioexpres (REX). Treaba cu REX-ul va sta in felul urmator: cel care pleaca din Constanta va stationa in toate statiile pana la Fetesti dupa care circula fara oprire pana la Bucuresti . Cel care pleaca din Bucuresti circula fara oprire pana la Fetesti dupa care opreste in toate statiile pana la Constanta . Astfel , Bucuresti-Constanta se va parcurge in 3 ore sau ceva mai mult , in functie de viteza de circulatie a materialului rulant, dar nu e timpul sa ne bucuram deoarece vom fii castigati doar daca luam trenul intre Constanta si Fetesti sau intre oricare din aceste localitati (tarif de regio) iar daca dorim sa mergem din Constanta in Bucuresti cu acest tip de tren nu am facut nici o afacere , tariful va fii destul de mare, incomparabil de mare raportat la actualul tarif de personal. Sa vedem insa cum vor baga REX-urile, din 2 in doua ore sau mai rar...Probabil vor fii rame electrice pe viitor pentru a scoate timpi mai buni dar si pentru faptul ca sunt mai rentabile din punct de vedere economic . Probabil va exista si varianta plecare Bucuresti Nord oprire peste tot pana la Fetesti si fara oprire intre Fetesti si Constanta dar nu sunt sigur. Trenuri regio vor mai fii intre diverse localitati ale M800 (gen Constanta-Fetesti) dar putine si puse la ore pentru a fii deservite de navetisti. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 15:17 | |
| - IonutCFR a scris:
3 perechi de tren personal (dimineata, pranz, seara) ar fi suficiente
Mi-e greu sa le vad rostul, oare cati vor sa mearga de la Dor Marunt la Mircea Voda? Sau de la Dunarea la Baraganu? Pentru ceilalti, care vor sa ajunga dintr-un sat/comuna intr-un oras mare, este mult mai rapid sa ia un tren personal pana in cea mai apropiata statie importanta de pe traseu, si sa continue cu un tren mai rapid. De exemplu, de la Poarta Alba, se poate ajunge rapid la Bucuresti cu 8202 pana la Fetesti, urmat de 682 pana la Bucuresti, durata totala a calatoriei fiind de 3h:10 in loc de peste 4h:30 cu un personal direct. Desigur, veti spune ca este mai ieftin. Dar asta este o aberatie CFR, care ar trebui corectata (cel mai ieftin bilet ar trebui sa fie biletul care te duce din A in B in cel mai eficient mod, atat pentru OTF cat si pentru calator - si asta NU are cum sa fie via un tren care are in total 40 de opriri, si ocupa dublu de resurse (linie, personal etc.) ca un tren mai rapid). CFR va trebui sa coreleze orarele pentru conexiuni OK (nu ca acum, cand e o varza). Dar asta e OBLIGAT prin ordin de ministru (conexiunile R/REx - IR/IC) - asa ca o sa se faca. - 040EC100 a scris:
- Sper ca va dati seama ce debitati pe aici! Fratilor, pe M800 Vmax=140 km/h, nu 150, nu 152 sau mai stiu eu cat. Voi va extaziati ca ajunge trenul timpuriu intr-o statie cu "n" minute. Si asta e gresit! In timpii de mers au fost trecute si eventualele intarzieri, prin urmare, daca trenul "X" ajunge in statia "Y" cu "n" min timpuriu, scadeti din acel timp intarzierea inclusa si veti vedea adevaratul timp de mers, care nu mai e asa de timpuriu. Inteleg ca e un lucru nou, magistrala reconstruita, dar sper ca stiti si de ce nu o sa mergem pe ea cu 160 km/h sau peste in viitorul apropiat
Nu 'debitez' nimic. GPS-ul meu mi-a aratat viteze peste 150 pentru apx. 5 minute. GPS-ul mai greseste, asa ca, dupa coborare in Constanta, am intrebat pe mecanic care mi-a raspuns laconic ca DA, a mers cu peste 150. Nu a vrut sa-mi spuna mai mult - l-am intrebat cand era cu capul pe geam, mi-a raspuns rapid 'da, am avut 150', dupa care s-a intors in cabina. Acum, daca a mers cu ordin, ca parte a unor teste de viteza cu calatori, sau daca o fi acum un lucru comun pentru mai multe trenuri (dat fiind ca exista placute care spun ca viteza permisa este 160 montate in Branesti), asta nu am de unde sa stiu - dar NU debitez nimic, nu e din auzite, am fost in acel tren. Repet, am circulat cu mai mult de 140 km/h intr-un tren CFR pe reteaua CFR. Nu e auzita, nu e din prieteni sau folclor, garantez personal pentru asta.
Ultima editare efectuata de catre mihaiuc in Vin 12 Aug 2011, 15:39, editata de 2 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 15:27 | |
| Cine a circulat sau va circula in urmatoarea perioada pe M800 rog sa posteze timpii de mers detaliat pe tronsoane . Va multumesc !
Ultima editare efectuata de catre popovici in Vin 12 Aug 2011, 15:44, editata de 1 ori |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5063 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 15:36 | |
| Testele, din cunostintele mele, nu se fac cu trenuri de calatori in circulatie, nu au voie sa faca asa ceva. Cat despre 150 km/h, eu raman sceptic in privinta asta, nu te supara, dar zilele astea am stat de vorba cu niste mecanici ce fac traseul si pe care ii cunosc. La intrebarea mea daca se merge pe undeva cu peste 140, raspunsul a fost categoric: NU, nu se merge cu peste 140 km/h pe nicaieri. Intr-adevar, s-au micsorat simtitor timpii de mers pe 800, dar nu pt ca se merge cu 150 km/h sau peste, ci pentru ca, in jur de 80% din limitarile de viteza au fost eliminate, se merge foarte mult pe linie noua si pe majoritatea drumului au urcat VS la 140 km/h. Cat despre Branesti, VS=140 km/h, nu 160. Pentru 160 km/h ne trebuie linia imprejmuita cu garduri de protectie, toate trecerile la nivel eliminate si construite pasaje sub- sau supraterane de traversare a caii ferate... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 15:39 | |
| - mihaiuc a scris:
La intoarcere, acceleratul 1821: Sosire Fetesti: 21:17 (1' timpuriu), plecare Fetesti 21:25 (5' tarziu) Sosire Ciulnita: 21:43 (2' tarziu), A1821 a fost tras de o clasa 41 in vopsea clasica cu dunga albastra (care din cate stiu inseamna v. max. 120). V. maxima pe GPS a trenului a fost de 119 km/h. Mai mult ca sigur aici s-a strecurat o greseala , Fetesti - Ciulnita 37 km in 18' cu 119 km/h maxim este imposibil , viteza medie imi da 123.3 km/h . Cat despre treaba cu 150 eu unul te cred pe cuvant , esti unul dintre cei mai seriosi membrii ai acestui forum si in plus de asta foarte bine pregatit .Este foarte posibil ca unii mecanici sa-i dea mai mult de 140 pe acolo pe unde se poate maxim 160 , chiar si din curiozitaten schimb nici eu nu cred in teste[/quote] |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 15:50 | |
| - popovici a scris:
- mihaiuc a scris:
La intoarcere, acceleratul 1821: Sosire Fetesti: 21:17 (1' timpuriu), plecare Fetesti 21:25 (5' tarziu) Sosire Ciulnita: 21:43 (2' tarziu), A1821 a fost tras de o clasa 41 in vopsea clasica cu dunga albastra (care din cate stiu inseamna v. max. 120). V. maxima pe GPS a trenului a fost de 119 km/h.
Mai mult ca sigur aici s-a strecurat o greseala , Fetesti - Ciulnita 37 km in 18' cu 119 km/h maxim este imposibil , viteza medie imi da 123.3 km/h . Cat despre treaba cu 150 eu unul te cred pe cuvant , esti unul dintre cei mai seriosi membrii ai acestui forum si in plus de asta foarte bine pregatit . Cred ca am notat cunoscator plecarea din Fetesti. Nu-mi aduc aminte sa fi stat mult in Fetesti, asa ca foarte probabil am plecat la 21:20, cf. orarului. Ma scuzati, stateam in picioare in aglomeratie, asa ca s-ar putea sa fi citit ceasul aiurea, si sa fi notat aiurea. Pe Fetesti - Ciulnita mi s-a parut, subiectiv vorbind, ca am mers cel mai incet din toata calatoria. - 040EC100 a scris:
Testele, din cunostintele mele, nu se fac cu trenuri de calatori in circulatie, nu au voie sa faca asa ceva.
Nu stiu la CFR, dar la noi, ultimele 2 seturi de teste (trasarea traselor pentru prima oara si incadrarea in orare) se fac cu calatori in serviciu normal. Atunci se verifica in teren comportamentul efectiv al trenurilor (durata de accelerare efectiva, timpii de stationare in gari etc.), si se verifica daca nu s-a uitat sau gresit ceva (in general nu la timpii petrecuti in mers - astia de obicei sunt modelati ok pe calculator, desi odata am avut o surpriza ca cineva a uitat sa puna o restrictie permanenta de 40 in 'cartea' liniei, dand orarul peste cap cu 3' pe linie simpla), ci la stationari (unde poti sa ai surpriza ca timpul estimat in modelare sa nu ajunga pentru urcarea intregului flux de pasageri, mai ales in comunitati cu multe persoane in varsta, de exemplu). Dupa un upgrade la linie se fac totdeauna macar 20-30 de astfel de teste, in care 'oficial' (si pentru majoritatea trenurilor) se merge in regim 'vechi', trenurile de test avand permisiunea sa mearga in regim 'nou'. Abia apoi se umbla la mersul public si la livrete. In timpul testelor se circula in regim de ordin special. Am presupus ca si la CFR este la fel, dar, cum n-am lucrat niciodata in sistem in Romania, nu am idee daca chiar asa e. Din cate stiu, toate sectiunile finalizate au apt de la constructor de 160, asa ca pentru CFR nu ar exista nici un fel de risc de siguranta (ei sunt acoperiti). Fara apt de trafic nu se putea face rambursarea finala pentru segment de la CE. - 040EC100 a scris:
Pentru 160 km/h ne trebuie linia imprejmuita cu garduri de protectie, toate trecerile la nivel eliminate si construite pasaje sub- sau supraterane de traversare a caii ferate...
Teoria ca teoria, dar in Romania e practica care ne omoara... Ce descrii tu acolo (garduri, eliminarea trecerilor la nivel) este situatia optima descrisa de UIC 762. O brosura de care la CFR probabil s-a auzit doar la bere ('uite ce mai fac si europenii astia'), si care e probabil folosita doar la facut focul prin gari. Dar chiar UIC 762 nu este facuta pentru a descrie situatia optima, ci pentru a recomanda un mod de actiune in situatiile sub-optime, adica existenta trecerilor de nivel la viteze intre 120 km/h si 200 km/h. S-a tinut cont de UIC 762 cand s-a reabilitat M800? Absolut deloc - a se vedea cum arata trecerile din Bucuresti unde trenul 'zboara' cu 120-140, si unde, in cel putin un caz, nu exista nici bariera. CFR, cand vine vorba de intersectii la nivel, este absolut iresponsabila - pur si simplu nu ii pasa. Cat de pasaj subteran sau suprateran? Dupa CFR treaba primariei, sau a CNADNR, dupa caz. Sunt 100% sigur ca CFR nici macar nu se gandeste la trecerile de nivel ca problema. Ca paralela, uitati-va cum arata trecerile de nivel de la Bartolomeu, in Brasov... Trecere FARA bariere peste trei linii, parte a magistralei 200. Urmata imediat (la fix 1 m de zona de siguranta feroviara) de o trecere de pietoni, si dupa inca un metru, de un sens giratoriu. Se intampla sa se faca cozi de masini, blocate, PESTE CALEA FERATA, asteptand ori trecerea unui pieton, ori intrarea in sensul giratoriu! Ca sa nu mai vorbesc, tot in Brasov, de trecerea la nivel pe str. Borzesti, unde, primaria, in inteligenta ei masiva, s-a decis ca e o buna idee sa construiasca o intersectie. PESTE sina de cale ferata. Asa ca, acum, din 2 directii, existenta caii ferate e nesemnalizata activ (doar cu placi 'atentie la tren', parca ar fi cine-stie-ce linie uzinala, nu M200), iar din directia a 3-a, cu un sistem cu lumini (si zgomote) complet nestandard. Poftiti si linkurile cu Google Street View, ca sa va minunati putin de aceste treceri de nivel din BV: http://bit.ly/n984D2 respectiv http://bit.ly/otxts2 . In al doilea link vedeti chiar cum se sta in blocaj PE sinele de cale ferata. Ar trebui sa dea asemenea intrebari la testul de soferie: Sunteti in Fordul negru stationat pe linia II (al doilea link), asteptand trecerea pietonilor pe trecerea de pietoni din fata. Este ora 13:10 intr-o frumoasa zi de iulie. Acceleratul 1627 vine din directia Brasov cu viteza de 30 km/h. Ce faceti?
Ultima editare efectuata de catre mihaiuc in Vin 12 Aug 2011, 16:42, editata de 2 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 15:54 | |
| - mihaiuc a scris:
- Desigur, veti spune ca este mai ieftin. Dar asta este o aberatie CFR, care ar trebui corectata (cel mai ieftin bilet ar trebui sa fie biletul care te duce din A in B in cel mai eficient mod, atat pentru OTF cat si pentru calator - si asta NU are cum sa fie via un tren care are in total 40 de opriri, si ocupa dublu de resurse (linie, personal etc.) ca un tren mai rapid).
Asa si este... trenul personal are costurile cele mai mari, numai ca in pretul final platit de calatori, o mare parte este acoperit de subventia de la Stat, in timp ce la Intercity subventia este zero. Acesta e si motivul pentru care si in viitor se vor mentine trenurile de tip personal, pentru ca au mai multe opriri si deservesc un public mai numeros. Daca subventia s-ar acorda la trenurile IC (de ex.) ar fi ineficienta, pentru ca ar deservi un public calator mai restrans. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 15:59 | |
| - 040EC100 a scris:
- Pentru 160 km/h ne trebuie linia imprejmuita cu garduri de protectie, toate trecerile la nivel eliminate si construite pasaje sub- sau supraterane de traversare a caii ferate...
Nu cred in ceea ce afirmi tu , pai daca ar fii asa am vedea 160 pe M800 la pastele cailor. M-am plimbat cu trenul in lung si lat toata Europa iar in Franta inca mai existau treceri la nivel pentru trenuri care circulau chiar cu viteze mai mari de 200 km/h , intr-adevar pe acest motiv au fost si multe accidente dar de la trebuie pana la obligatoriu e cale lunga . Garduri de protectie la 160 iarasi nu am vazut decat in zonele apropiate de cele locuite si sunt puse mai mult pentru zgomot . La 200 km/h in Austria si Germania trecerile au fost eliminate si exista garduri de protectie cam peste tot , insa vorbim de 200 si nu de 160. 160 in Romania este mai aproape dacat cred unii dintre noi . S-au instalat deja semnele prevestitoare, urmeaza echiparea locomotivelor iar mai apoi testele si n-ai sa vezi alte lucrari in afara instalarii unor panouri fonoabsorbante in zona Palas-Saligny de exemplu . Daca 160 depindea de ce spui tu , era totul inclus in proiect. Si nu e... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Trenuri personale = REX Vin 12 Aug 2011, 16:47 | |
| Indiferent cum se vor numi sunt necesare trenurile de tip personal din mai multe motive dar in special pentru pretul cel mai accesibil (cel mai redus) si pentru opririle in sate si comune unde se afla aproape jumatate din locuitorii tarii. Intre Bucuresti - Fetesti - Constanta trenurile de navetisti trebuie puse mai des sa fie luati inapoi calatorii care au fost pierduti in favoarea autocarelor care circula la fiecare 15-39 minute. HAI CA SE POATE! Si de asemenea CFR CALATORI sa faca un efort urgent sa reduca timpul la 2 ore si 5 minute intre Bucuresti si Constanta nu pentru mine ci sa-si pastreze calatorii. Daca in Germania si alte tari ar exista microbuze intre localitati probabil ca tarifele la trenuri ar fii mai reduse. ROMANIA ESTE NEVOITA SA AIBE PRETURI MICI LA TRENURI (altfel concurenta auto castiga aproape tot). Nu este de glumit cu asa ceva sau tratarea cu indiferenta din partea angajatiilor CFR CALATORI (ministrul este obligat sa fie impartial sa nu i-a partea trenurilor in defavoarea altor tipuri de transport). Deci, conditii decente sau bune la tarife de transport mici sau reduse. |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5125 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 17:17 | |
| Domnilor este un mister ce se intampla cu vitezele astea pe M 800!ma sunat un prieten care a plecat azi la mare cu masina si mi a zis ca a incercat sa vada cu cat merge un tren(intamplator era autostrada langa calea ferata,probabil Fundulea) in jurul orei 7,20 dimineata(cred ca era rapidul de 6,50 fara opriri)si la 140km/h a renuntat de frica radarelor.......deci a mers peste 140km/h trenul.Prin luna iunie am postat aici ce mi a spus un mecanic in Constanta ca este posibil sa se circule cu 155km/h vara asta |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 17:33 | |
| Daca s-ar reglementa un pic circulatia dubelor si autocarelor sa plece in intervale mai mari si sa nu circule cu calatori in picioare si s-ar controla la sange dpdv tehnic dubele si peste 200 de km transportul auto sa fie numai cu autocar de 55 de locuri multe firme de microbuze ar pica!! In Spania 500 de km cu autocarul biletul este 35 de euro la noi cumicrobuzul undeva la 15 euro si tot asa cu pretul asta fac profit!! |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 12 Aug 2011, 22:27 | |
| Daca ar fi fost obligatorie eliminarea trecerilor la nivel pentru linii cu 160 km/h, nu mai reabilitau barierele, le eliminau si probabil construiau pasaje. De altfel, la Branesti Sat (probabil vor mai fi si alte cazuri) s-ar bate cap in cap tablita de 160 cu 0 urmata la nici 200 de metri de bariera. Intr-adevar, de la tablita pana la bariera nu se poate atinge 160, dar putin peste 140 se poate daca vine pe muchie dinspre Pasarea, chiar daca urmeaza rampa.
Ma macina o intrebare, ca tot se dezbate insistent problema Vmax pe M800: de ce au montat totusi de pe acum tablitele de 160 ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |