| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 10:15 | |
| chiar ieri am calatorit pe un tronson de 40 km cu viteza maxima de 205 km/h.
pot sa va spun ca exista garduri pe aproape tot tronsonul si niciun pasaj la nivel terestru. existau multe poduri care treceau deasupra trenului.
si nu, din pacate n-a avut loc calatoria mea in romania. |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 13:18 | |
| Am plecat din Constanta cu tr suplimentar 12984 care are vaagoane etajate deci cu viteza maxima 120 km/h si totusi a facut numai 2ore si 35 min,ajungand timpuriu 10 min in Bucuresti N. Ca veni vorba de vagoanele etajate mi se par foarte inconfortabile si zgomotoase si au si viteza mai mica. In Germania trenurile etajate au viteza maxima 160 km/h |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 14:33 | |
| Spre Constanta in mod sigur se va circula cu viteza de peste 160. Cand vor aparea noile livrete, se va convinge toata lumea. Viteza asta insa nu se va putea folosi pe toata lungimea sectiei din motive de geometrie a sinei. In zona Saligny viteza sigur nu va depasi 140. Mai este problema reabilitarii podurilor dunarene, care acum inca fura mult din timpi. Viteza in acea zona, mi-e greu sa cred ca va depasi 110 (pe pod si pana la iesire din statia Cernavoda Pod). Sincer nu vad tren cu 160 trecand pe acolo.
Parerea mea, ca vitezele vor fi in felul urmator :
100 Nord-Baneasa 140 Baneasa-Pantelimon 160 Pantelimon-Fetesti 110 Fetesti-Stefan Cel Mare ( pe sectiunea in linie dreapta dintre cele doua poduri, practic se poate mai mult, insa putin probabil sa se circule) 140 Stefan Cel Mare - Valu Lui Traian 160 - Valu Lui Traian - Palas 100 Palas- Constanta Calatori
|
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 16:58 | |
| de unde ai scos o cu 100 Buc Nord-Baneasa?tu stii ce curba este la P.O Carpati?acolo viteza e de 70 dar mecanicii intra cu maxim 60.Iarasi 100 la Palas-Constanta??de unde?in curbele alea stranse stanga-dreapta?hai sa mai gandim inainte sa scriem povesti |
|
| |
040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5059 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 17:59 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- de unde ai scos o cu 100 Buc Nord-Baneasa?tu stii ce curba este la P.O Carpati?acolo viteza e de 70 dar mecanicii intra cu maxim 60.Iarasi 100 la Palas-Constanta??de unde?in curbele alea stranse stanga-dreapta?hai sa mai gandim inainte sa scriem povesti
Si uite-asa, bostanescu-multicont incepe din nou o cearta pe forum... Tot cauta sa jigneasca, plus ca a incalcat flagrant si prea pe fata regulamentul forumului care interzice, chipurile, conturile multiple Ei nu zau |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 18:20 | |
| Pai e de urmarit geometria sinei in curba aia. Suporta pana la 100, iti zic sigur asta. Mai mult de atat e si linie noua. Pe Palas-Constanta ce curbe stranse sunt ? Vorbeam de sectiunea pana in dreptul reviziei de vagoane. De la revizie in gara e clar ca nu merge nimeni cu 100.
Eu am aratat niste viteze orientative pe care linia, tehnic vorbind le poate suporta. Ca se va circula sau nu la aceste viteze e partea a IV-a . In cazul asta daca ne ferim de curbe, ar trebui sa construim linie perfect dreapta de la Bucuresti la Cluj, de teama sa nu cada IC 531 la peste 120. E absurd ! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 19:02 | |
| - Dragos a scris:
- Ma macina o intrebare, ca tot se dezbate insistent problema Vmax pe M800: de ce au montat totusi de pe acum tablitele de 160 ?
Probabil pentru ca urmeaza testele la 160 in curand. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 19:19 | |
| - 060-EA078 a scris:
- Spre Constanta in mod sigur se va circula cu viteza de peste 160. Cand vor aparea noile livrete, se va convinge toata lumea. Viteza asta insa nu se va putea folosi pe toata lungimea sectiei din motive de geometrie a sinei. In zona Saligny viteza sigur nu va depasi 140. Mai este problema reabilitarii podurilor dunarene, care acum inca fura mult din timpi. Viteza in acea zona, mi-e greu sa cred ca va depasi 110 (pe pod si pana la iesire din statia Cernavoda Pod). Sincer nu vad tren cu 160 trecand pe acolo.
Pe aproximativ 66% din linia reabilitata se va putea circula cu maxim 160 cel putin in teorie deci cam pe 150 kilometrii . Pentru mai mult de 160 km/h treaba se complica , trebuie semnalizare deci noi investitii dar si nivel de trai, probabil peste 10-15 ani chiar daca linia duce partial 160-200 si acum . In ceea ce priveste podurile dunarene, suma vehiculata pentru reabilitare pod plus linie si catenara este undeva la 12 milioane Euro/km , deci viteza de circulatie va fii ridicata destul de mult . Podurile dunarene pot duce viteze maricele , problema lor esentiala de pana acum a fost lipsa de intretinere si nu o viteza de proiectare scazuta. . |
|
| |
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 19:53 | |
| O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h? _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 21:07 | |
| - cortexedge a scris:
- O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h?
Nu neaparat semnalizarea acolo doar se maresc vitezele de circulatie deci se maresc distantele de franare si trebuie marita si distanta dintre semnale ci instalatia pentru controlul vitezei..Pentru viteze mai mari de 160km/h este necesar controlul continuu al vitezei care la noi este control punctual adica indusii verifica viteza.Cred ca la ETCS se transmit date continuu intre locomotiva si linie combinat cu repetarea semnalelor in locomotiva!!! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 22:24 | |
| - adrian78hd a scris:
- cortexedge a scris:
- O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h?
Nu neaparat semnalizarea acolo doar se maresc vitezele de circulatie deci se maresc distantele de franare si trebuie marita si distanta dintre semnale ci instalatia pentru controlul vitezei..Pentru viteze mai mari de 160km/h este necesar controlul continuu al vitezei care la noi este control punctual adica indusii verifica viteza.Cred ca la ETCS se transmit date continuu intre locomotiva si linie combinat cu repetarea semnalelor in locomotiva!!! Bineinteles ca este vorba de semnalizare si nu de altceva . Semnalizarea digitala actuala TMV permite viteze de pana la 160 km/h. Pentru 200 km/h trebuiesc adaugate la semnalizarea TMV balizele ERTMS nivel 1 dar si compatibilizate o parte din locomotive cu acest sistem . @adrian78hd , prin definitie ERTMS-ETCS inseamna sistemul european de semnalizare si protectie a trenurilor deci in principiu vorbim tot de semnalizare .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 13 Aug 2011, 22:31, editata de 1 ori |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 22:26 | |
| ERTMS - European Rail Traffic Management System ETCS - European Train Control System
ETCS face parte din ERTMS, la noi abia se implementeaza ETCS nivelul 1 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 22:33 | |
| - popovici a scris:
- adrian78hd a scris:
- cortexedge a scris:
- O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h?
Nu neaparat semnalizarea acolo doar se maresc vitezele de circulatie deci se maresc distantele de franare si trebuie marita si distanta dintre semnale ci instalatia pentru controlul vitezei..Pentru viteze mai mari de 160km/h este necesar controlul continuu al vitezei care la noi este control punctual adica indusii verifica viteza.Cred ca la ETCS se transmit date continuu intre locomotiva si linie combinat cu repetarea semnalelor in locomotiva!!! Bineinteles ca este vorba de semnalizare si nu de altceva . Semnalizarea digitala actuala TMV permite viteze de pana la 160 km/h. Pentru 200 km/h trebuiesc adugate la semnalizarea TMV balizele ERTMS nivel 1 dar si compatibilizate o parte din locomotive cu acest sistem . @adrian78hd , prin definitie ERTMS-ETCS inseamna sistemul european de semnalizare si protectie a trenurilor deci in principiu vorbim tot de semnalizare . Cand vorbeam de semnalizare ma refeream strict la semnale care raman se introduce doar ERTMS care face ce am spus eu mai sus transmite continuu date de la linie la locomotiva.Iti spun eu ca pe langa semnalizare mai exista si niste instalatii speciale Indusii DSV care sunt mult mai importante |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 22:50 | |
| - Dragos a scris:
- ERTMS - European Rail Traffic Management System
ETCS - European Train Control System
ETCS face parte din ERTMS, la noi abia se implementeaza ETCS nivelul 1 Nivelul 1 se implementeaza de abia la noi si cam in toata Europa . Nivelul 2 este foarte putin implementat in Europa si cel mai des la nivel experimental de proiect pilot . Nivelul 2 se adreseza in special liniilor de mare viteza dedicate , adica de la 250 km/h in sus deci nu prea avem de ce sa plangem dupa el . Este adevarat insa faptul ca nivelul 2 este folosit in mod experimental si la linii sub 250 km/h iar Romania chiar isi doreste acest lucru pentru cateva sectii de pe Bucuresti-Ploiesti sau Simeria - Coslariu dar suntem foarte departe de a-l folosi cu adevarat . In plus , nivelul 2 este si extrem de costisitor raportat la nivelul 1 si poate incurca linia daca se foloseste in regim mixt pasageri regional/marfa . Pentru cei interesati de niveluri ERTMS , balize si alte minunatii le recomand http://www.ertms.com/ertms/ertms-signalling-levels.aspx |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 13 Aug 2011, 22:56 | |
| domnu EA-078 dumneata suferi de mania persecutiei!cu ce te am jignit?care e problema dumitale in fond?am spus ca este imposibil sa se mearga pana in Baneasa cu 100 din cauza curbei de la km 3,5-3.7.Sunt sigur ca nici macar nu cunosti topometric aceea zona,mai intreaba mecanici de locomotiva si vezi ce iti spun.Nu te mai victimiza aiurea |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|