|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Aug 2011, 19:57 | |
| - popovici a scris:
- Costin.H a scris:
- sambata am mers cu 985 si a ajuns in Constanta cu 15 min mai devreme
Foarte interesant ! Da-ne te rog detalii, pe tronsoane . prea multe detalii nu prea am, ca m-am uitat la film tot drumul si nu am fost atent la traseu, mai ales ca peisajul pana la fetesti mi se pare foarte anost. Peste podul de la sarulesti mi s-a parut ca a trecut cu mai mult cu 30km/h. fetesti -constanta nu prea am ce zice, fiindca nu s-au schimbat multe, in afara de faptul ca urmeaza si constanta sa treaca pe centralizare electronica. La intoarcere am fost la primul vagon, si ai o senzatie naspa cand trece peste linia veche de la dalga parca, mai ales ca e un pic de curba, trosneste tot vagonul din incheieturi |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Aug 2011, 20:36 | |
| Mda, am auzit mai multe confirmari in legatura cu trenurile cu opriri care sosesc mult mai devreme in statia Ciulnita si chiar ma intrebam ce se intampla cu cele doua perechi care circula fara oprire si ce fac ele cu cele cca 20 de minute pe care le au la dispozitie . oare merg mai incet pe anumite portiuni , sau ajung mai devreme la destinatie ? Asta , tinand cont ca viteza maxima de circulatie este de 140 in ambele cazuri iar diferenta dintre un tren cu opriri si unul fara oprire consta doar in timpii de stationare plus cei pierduti cu franarea sau cu plecarea din statii deci nu mai mult de 15 minute , timp care reiese de altfel din mersul trenurilor . |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5122 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Aug 2011, 20:51 | |
| de multe ori rapidul 982 ia fata acceleratului 1631 care trebuie sa ajunga cu 11 minute inaintea lui,sau rapidul 984 ajunge destul de des cu 5-10minute timpuriu in Gara de Nord |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 01:14 | |
| - Costin.H a scris:
- popovici a scris:
- Costin.H a scris:
- sambata am mers cu 985 si a ajuns in Constanta cu 15 min mai devreme
Foarte interesant ! Da-ne te rog detalii, pe tronsoane . prea multe detalii nu prea am, ca m-am uitat la film tot drumul si nu am fost atent la traseu, mai ales ca peisajul pana la fetesti mi se pare foarte anost. Peste podul de la sarulesti mi s-a parut ca a trecut cu mai mult cu 30km/h.
fetesti -constanta nu prea am ce zice, fiindca nu s-au schimbat multe, in afara de faptul ca urmeaza si constanta sa treaca pe centralizare electronica.
La intoarcere am fost la primul vagon, si ai o senzatie naspa cand trece peste linia veche de la dalga parca, mai ales ca e un pic de curba, trosneste tot vagonul din incheieturi Scuzati, am vrut sa spun 2011, nu 2010! Detaliere: Plecare din Bucuresti N: 14:01 (1' tarziu), sosire Lehliu 14:35 (5' timpuriu) Plecare din Lehliu: 14:39 (1' timpuriu), sosire Ciulnita 15:03 (18' timpuriu) Plecare Ciulnita: 15:23 (la timp), sosire Fetesti 15:43 (1' timpuriu) Plecare Fetesti: 15:45 (la timp), sosire Cernavoda 16:05 (1' tarziu) Plecare Cernavoda: 16:12 (7' tarziu), sosire Medgidia 16:25 (4' tarziu) Plecare Medgidia: 16:25 (3' tarziu), sosire Constanta 16:45 (1' timpuriu). Au existat sectiuni foarte lungi cu 135-140, si o sectiune, apx. 5-6 minute in care viteza a crescut pana peste 150 km/h. Locomotiva a fost un 'delfin'. La intoarcere, acceleratul 1821: Sosire Constanta: 19:55 (la timp), plecare Constanta 20:25 (10' tarziu) - a fost busculada si scandal in gara. Sosire Medgidia: 20:45 (6' tarziu), plecare Medgidia 20:45 (4' tarziu) Sosire Cernavoda Pod: 20:57 (1' tarziu), plecare Cernavoda 20:57 (la timp) Sosire Fetesti: 21:17 (1' timpuriu), plecare Fetesti 21:25 (5' tarziu) Sosire Ciulnita: 21:43 (2' tarziu), plecare Ciulnita 21:43 (la timp) Sosire Lehliu: 22:22 (2' tarziu), plecare Lehliu 22:22 (2' tarziu) Oprire neprogramata in zona Bucuresti Basarab h (22:59 - 23:09), unde am vazut ca s-a schimbat echipa trenului. Sper ca motivul opririi nu a fost (doar) acesta, asta s-ar traduce ca nesimtire din partea CFR Calatori. Semnalul din fata trenului a fost 'liber' pe toata durata stationarii. Sosire Bucuresti N. 23:12 (10' tarziu). Trenul a plecat la ora stabilita din Bucuresti N. (23:45). A1821 a fost tras de o clasa 41 in vopsea clasica cu dunga albastra (care din cate stiu inseamna v. max. 120). V. maxima pe GPS a trenului a fost de 119 km/h. Oricum, la viteza asta, 20-54-urile din dotarea trenului (lipsa de bun-simt din partea CFR sa doteze un tren sezonier Arad - Constanta cu asa ceva, mai ales ca existau si 4 20-83 in garnitura) faceau un zgomot infernal si vibrau destul de deranjant. Pe podul de la Sarulesti, ambele trenuri aveau apx. 70 km/h. Peste Dunare si Borcea, 25-30 km/h. Peste Canalul Dunare - Marea Neagra la Cernavoda, 45 km/h, cu o frana destul de brusca la intrarea in Cernavoda. Peste ramificatia Poarta Alba, nu m-am uitat la GPS nici la dus nici la intors, dar cu siguranta >100 km/h. Singurele alte restrictii simtite au fost garile Ciulnita si Fetesti, la Fetesti iesirea fiind restrictionta la 95 (am vazut tablita cu restrictia). Oricum se simte serios linia veche comparativ cu cea noua. Mai ales ca in ambele trenuri am mers 'fara loc'. Chiar daca odata am platit si tichet de loc. |
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5060 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 03:33 | |
| Sper ca va dati seama ce debitati pe aici! Fratilor, pe M800 Vmax=140 km/h, nu 150, nu 152 sau mai stiu eu cat. Voi va extaziati ca ajunge trenul timpuriu intr-o statie cu "n" minute. Si asta e gresit! In timpii de mers au fost trecute si eventualele intarzieri, prin urmare, daca trenul "X" ajunge in statia "Y" cu "n" min timpuriu, scadeti din acel timp intarzierea inclusa si veti vedea adevaratul timp de mers, care nu mai e asa de timpuriu. Inteleg ca e un lucru nou, magistrala reconstruita, dar sper ca stiti si de ce nu o sa mergem pe ea cu 160 km/h sau peste in viitorul apropiat |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 07:08 | |
| Viteza maxima pe M 800 este 140km/h Trenurile ajung timpurii deoarece numai sunt zecile de restrictii cu 70 unde dupa livret trebuia sa circule cu 140km/h si sau mai ridicat anumite portiuni de la 120 la 140km/h
|
| | | 040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5060 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 07:31 | |
| Asta asa este, multe restrictii au fost eliminate iar viteza a crescut la 140 km/h, dar in nici un caz 150 sau peste. Stiu, toti suntem bucurosi ca, dupa atata timp de chin, mergem mai rapid catre litoral, dar asta nu inseamna ca trebuie sa exageram prea mult. In fond, daca stam bine sa ne gandim, si in anii '90 cam tot astia erau timpii de mers, daca nu chiar mai buni. Totusi, modernizarea asta era chiar necesara pana la urma pt ca nu mai rezista linia veche. Sa vedem insa cat va rezista asta in conditiile in care majoritatea OTF de marfa nu respecta normele de trafic si strica linia cu trenurile lor supratonate si cu multe vagoane cu "roti patrate" |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 11:42 | |
| - MariusD a scris:
- Viteza maxima pe M 800 este 140km/h
Trenurile ajung timpurii deoarece numai sunt zecile de restrictii cu 70 unde dupa livret trebuia sa circule cu 140km/h si sau mai ridicat anumite portiuni de la 120 la 140km/h
Foarte corect ! Asta nu cumva inseamna ca livretul pe M800 nu a fost batut in cuie in decembrie 2010 si ca acesta , cel putin in cazul M300 si M800 , adica pe acolo unde sunt lucrari la infrastructura feroviara , a fost modificat de curand ? Pentru ca sunt pe aici pe forum pareri conform carora livretul odata scos nu se modifica ???!!!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 12:00 | |
| - popovici a scris:
- MariusD a scris:
- Viteza maxima pe M 800 este 140km/h
Trenurile ajung timpurii deoarece numai sunt zecile de restrictii cu 70 unde dupa livret trebuia sa circule cu 140km/h si sau mai ridicat anumite portiuni de la 120 la 140km/h
Foarte corect ! Asta nu cumva inseamna ca livretul pe M800 nu a fost batut in cuie in decembrie 2010 si ca acesta , cel putin in cazul M300 si M800 , adica pe acolo unde sunt lucrari la infrastructura feroviara , a fost modificat de curand ? Pentru ca sunt pe aici pe forum pareri conform carora livretul odata scos nu se modifica ???!!!! Livretul si limitarile de viteza raman se scot doar restrictile sau se adauga altele de aici si intarzierile sau sosirile timpurii..Mai sunt cazuri speciale cand se anuleaza trenuri sau li se modifica mersul!! |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 12:12 | |
| [quote="040EC100"] In fond, daca stam bine sa ne gandim, si in anii '90 cam tot astia erau timpii de mers, daca nu chiar mai buni.
Pai nu prea erau...Discutia noastra de pe ultima pagina tocmai acest aspect vrea sa scoata in evidenta , sosirea timpurie a trenurilor in statiile de parcurs ne dau de gandit in sens pozitiv... In primul rand , la orice comparatie anii 90' - anul 2011 , trebuie sa ai in vedere faptul ca podurile dunarene nu au fost incluse in programul de reabilitare .Si totusi , desi se circula partial cu restrictie de 30 km/h si se pierd minute bune , diferentele de timpi pe tronsonul Fetesti-Cernavoda Pod sunt inexistente deoarece cei mai buni timpi inregistrati in anii 90' , in conditiile circulatiei in conditii normale pe podurile dunarene la acea vreme , sunt practic egalati in prezent . Alti timpi , comparativi pe tronsoane finalizate sau aproape finalizate: Bucuresti Nord - Lehliu 46 minute in anii 90' . 40 minute in 2011 (35 minute in practica !) Ciulnita-Fetesti 20 minute in anii 90' , 21 de minute in prezent , 18 minute preconizati din 2012 Cernavoda Pod - Medgidia 17 minute in anii 90' , 14 minute in prezent Medgidia-Constanta 23 minute in anii 90 , 24 minute in prezent , 20 minute in practica Si atentie , niciodata cei mai buni timpi pe tronsoane din anii 90 precizati mai sus nu au fost prezenti toti macar odata la un singur tren , sunt cei mai buni timpi culesi de mine din mersurile anilor 1994-1997 . Timpii scosi pe moment in practica vor deveni timpi normali incepand cu decembrie 2011 . Din acel moment , coroborat si cu finalizarea tronsonului Lehliu-Ciulnita , un tren avand 4 opriri si circuland cu o viteza maxima de 140 km/h va scoate un timp de 2h15' , mult peste cel mai tare timp din anii 90' care nu era sub 2h 40' . Mai are rost sa vorbim de timpi comparativi luand in consideratie si o eventuala rerabilitare a podurilor dunarene sau o ridicare a vitezei de circulatie la 160km/h ? Bineinteles ca trenuri interregio sau regioexpres cu multe opriri la 160 km/h nu o sa pupam prea curand , desi in vest acestea au devenit obisnuinta iar motivele sunt multiple , de la lipsa de material rulant (in principiu s-ar preta niste rame electrice pentru a face acest serviciu ) pana la motive economice , dar o comparatie cu tren fara oprire in anii 90' tot va exista in viitorul apropiat.
Ultima editare efectuata de catre popovici in Joi 11 Aug 2011, 12:33, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 12:26 | |
| - adrian78hd a scris:
- popovici a scris:
- MariusD a scris:
- Viteza maxima pe M 800 este 140km/h
Trenurile ajung timpurii deoarece numai sunt zecile de restrictii cu 70 unde dupa livret trebuia sa circule cu 140km/h si sau mai ridicat anumite portiuni de la 120 la 140km/h
Foarte corect ! Asta nu cumva inseamna ca livretul pe M800 nu a fost batut in cuie in decembrie 2010 si ca acesta , cel putin in cazul M300 si M800 , adica pe acolo unde sunt lucrari la infrastructura feroviara , a fost modificat de curand ? Pentru ca sunt pe aici pe forum pareri conform carora livretul odata scos nu se modifica ???!!!! Livretul si limitarile de viteza raman se scot doar restrictile sau se adauga altele de aici si intarzierile sau sosirile timpurii..Mai sunt cazuri speciale cand se anuleaza trenuri sau li se modifica mersul!! MariusD , cand spun se modifica nu ma refer la faptul ca se anuleaza livretul si se scoate altul , acest lucru este imposibil . Dar orice acte emise de autoritatea feroviara duc implicit la modificarea livretului , ce stipula el in decembrie 2010 ad literam este mai putin sau mai mult valabil in prezent. Este vorba de nuanta aici . |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5122 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 12:33 | |
| Rapidul 985 ->Bucuresti nord-Fetesti 1 ora si 27minute,Fetesti-Constanta 58minute |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 12:40 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- Rapidul 985 ->Bucuresti nord-Fetesti 1 ora si 27minute,Fetesti-Constanta 58minute
Avand in vedere ca nu opreste nici intre Fetesti si Constanta probabil ca a mers pe alocuri cu viteza scazuta pentru a nu ajunge prea devreme. Rectific , de fapt a ajuns cu cinci minute mai devreme desi nu s-a omorat pe Fetesti-Constanta . Timpii foarte buni din ultima perioada si lipsa intarzierilor cer un nou mers pe Bucuresti-Constanta , mult mai devreme de decembrie 2011. Voi ce parere aveti ? Poate chiar din septembrie dupa scoaterea sezonierelor care incurca putin treaba ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 19:17 | |
| Sau poate a avut in fata o perioada un tren de marfa care nu i-a permis sa accelereze prea tare. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2011, 22:09 | |
| Si trenurile personale fac inaintari. Din P.O au plecat si cu 4 minute mai devreme. Viteza cea mai mare atinsa pe M800 de trenurile cu care am circulat a fost de 144km/h. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |