|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2011, 22:24 | |
| Ati auzit de trenul ecologic ? Desi merge cu 300 km/h nu are nevoie de infrastructura speciala. Deci chiar daca infrastructura CFR nu permite viteza demna de TGV ar putea ca in viitor sa vedem si in Romania vagoane adaptate infrastructurii din Romania. http://www.ecomagazin.ro/trenul-verde-canadian-cucereste-suedia/ |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2011, 22:37 | |
| Si motivele pentru care se circula cu 30 km/h pe podurile dunarene:
Linia CF Bucureşti – Constanţa, km 159+149 (Podul de la Borcea) Pentru determinarea stării tehnice a podului de cale ferată s-au întocmit expertize tehnice, atât pentru podul vechi cât şi pentru cel nou, au fost identificate pentru fiecare structură defectele şi cauzele aferente acestora, precum şi lucrările necesar a fi făcute pentru aducerea în parametrii normali de exploatare. În prezent pe pod se circulă cu restricţie de viteză de 30km/h deoarece viaductele de acces au fisuri neconsolidate, întreaga structură are nituri slăbite la îmbinări, aparatele de compensare a căii au uzuri avansate, prinderea este defectuasă.
Linia CF Bucureşti – Constanţa, km 165+817 (Podul de la Cernavoda) Pentru determinarea stării tehnice a podului de cale ferată s-au întocmit expertize tehnice, atât pentru podul vechi cât şi pentru cel nou, au fost identificate pentru fiecare structură defectele şi cauzele aferente acestora, precum şi lucrările necesar a fi făcute pentru aducerea în parametrii normali de exploatare. În prezent pe pod se circulă cu restricţie de viteză de 30km/h deoarece viaductele de acces au fisuri neconsolidate, întreaga structură are nituri slăbite la îmbinări, aparatele de compensare a căii au uzuri avansate, prinderea este defectuasă.
.........
Prin reabilitarea celor două poduri de cale ferată peste Dunăre (Podul de la Cernavoda CF - linia Bucureşti – Constanţa km 165+817; Podul de la Borcea CF - linia Bucureşti – Constanţa km 152+149) se va obţine viteza maximă de proiectare de 160 km/h pentru traficul de călători şi de 120 km/h pentru traficul de marfă, deci va contribui la realizarea obiectivelor POS-T.
Extras din HG 86/2011 |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2011, 22:42 | |
| unu spune ca viteza pe podurile dunarene va fii 80, altul spune ca viteza va fii 100 & celalt spune ca viteza va fii 120. interesant.
la fel pot spune despre toate ziarele pe care le-am citit despre calea ferata bucuresti constanta. niciun ziar n-a scris acelas lucru de calea ferata bucuresti constanta.
pana la urma urmei am ajuns la concluzia ca nimeni nu stie suta la suta cand magistrala 800 va fii gata si in cat timp va parcurge trenul.
deci sa asteptam pana cand totul este finalizat suta la suta. atunci vom avea raspunsul.
in ori ce caz nu s-a tinut de cuvant cfr-ul.
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2011, 22:46 | |
| Si solutia tehnica de reabilitare Pod CF Cernavoda, pt a se circula in conditiile de siguranta:
Reabilitare pod nou - Reparaţii/completări /profilări terasamente şi prisme de piatră ale căilor la capetele podului - Lucrări de rigidizare, reparaţii fisuri, înlocuire nituri şi SIRP-ri defecte, înlocuire eclise – platbande fisurate - Reparaţii cuzineţi şi banchete cuzineţi, reparaţii zidărie din moloane a elevaţiilor pilelor mal şi albie - Refacere protecţia anticorosivă a elementelor structurale ale tablierelor, curăţire, ungere, reparare aparate de reazem - Refacerea căii pe pod, schimbarea tipului de prindere Instalatii electrice Refacere instalaţie electrică de iluminat din interiorul tablierelor viaductelor, refacere instalaţii electrice de forţă pentru alimentarea utilajelor electrice, refacere instalaţiei electrice pentru ventilarea casetelor viaductelor, refacere instalaţie de legare la pământ, refacere racord de joasă tensiune între postul de transformare şi tabloul general al podului. Supraveghere video Sistem de supraveghere/înregistrare video terestră şi fluvială Semnalizare fluvială Semnalizare luminoasă şi cu indicatoare a podurilor Monitorizare albie
(HG 86/2011) |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2011, 22:55 | |
| - laur 133 a scris:
- Ati auzit de trenul ecologic ? Desi merge cu 300 km/h nu are nevoie de infrastructura speciala. Deci chiar daca infrastructura CFR nu permite viteza demna de TGV ar putea ca in viitor sa vedem si in Romania vagoane adaptate infrastructurii din Romania.
http://www.ecomagazin.ro/trenul-verde-canadian-cucereste-suedia/ da, gröna tĺget, sau trenul verde a batut record in suedia. a reusit sa mearga cu 303 km/h. din pacate in suedia sistemul de semnalizare nu permite ca trenurile sa mearga peste 200 km/h. teoretic se poate merge mai repede dar trebuie sistemul de semnalizare schimbat. pe curand va schimba si suedia la sistemul nou de semnalizare. uite clipul aici. https://www.youtube.com/watch?v=-Op4UocUjv8 |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2011, 22:59 | |
| - AlexD a scris:
- Toader a scris:
- Singurul tren care face sub 3 ore este R 985 care face 2h50m intre Bucuresti si Constanta.
Vezi ca sunt 2 rapide: il ai pe R 983 care pleaca la 06:50 si pe R 985 care o taie din Bucuresti Nord la 09:13 ambele fara nici o oprire pana in Constanta .
PS. Eu am pus data de 21 Iulie atunci cand plec eu la CT.
Imi cer scuze,nu l-am vazut si pe 983 Singura oprire e la Fetesti . P.S: 985 pleaca la 8:55 nu la 9:13. ____________________________________________________________________________________ :TDD::AA17::AA17::AA17: |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 04 Iul 2011, 23:32 | |
| |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 02:45 | |
| - laur 133 a scris:
- Ati auzit de trenul ecologic ? Desi merge cu 300 km/h nu are nevoie de infrastructura speciala. Deci chiar daca infrastructura CFR nu permite viteza demna de TGV ar putea ca in viitor sa vedem si in Romania vagoane adaptate infrastructurii din Romania.
http://www.ecomagazin.ro/trenul-verde-canadian-cucereste-suedia/ Nu este vorba de un tren ecologic care nu are nevoie de infrastructura speciala, ci de un demonstrator tehnic pentru o generatie noua de motoare si boghiuri. A circulat in regim exclusiv de test de viteza (ca sa verifice performantele motoarelor si a boghiurilor), o singura data, pe cea mai buna linie suedeza, cu circulatia oprita complet. Si cu o drezina care a verificat starea liniei dupa test... Linia NU suporta 300 in trafic regulat, chiar si cu Regine (care sunt cele mai usoare trenuri existente pe retea). Terasamentul de-abia suporta 200, si asa cu probleme mari. Semnalizarea (ATC) suporta 200 (205 de fapt), dar se poate extinde, teoretic, la peste 300. Se va trece la ERTMS, dar numai pe segmentele care vor fi reconstruite (cu geometrie refacuta pe portiuni semnificative), si acolo, probabil in combinatie cu ATC. Articolul este extrem de neprofesionist. Trenul nici macar canadian nu este, este un automotor, designed by KTH in Stockholm, construit de Bombardier in Suedia si Germania... |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 10:50 | |
| - maryus74 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- @ popovici, podurile dunarene n-au fost proiectate pentru 120 km/h ci pentru 80 km/h. Asa ca nu are cum sa se circule vreodata pe acele poduri cu 120 km/h. Doar daca sunt reconstruite de la zero.
Gresit, au fost proiectate ptr 100 km/h si cu atat s-a circulat de cand a fost dat in folosinta pana aproape de anul 2000 @Maryus74 , podurile dunarene au fost proiectate pentru a suporta viteze de pana la 120 km/h , faptul ca nu s-a circulat cu 120 este o alta poveste care tine de linie si nu de caracteristica fizica sau rezistenta podului . Tu faci confunzie intre poduri si linie (inclusiv partea de tablier) , sunt doua lucruri diferite. Faptul ca s-a ales la nivelul acelor ani o solutie tehnica pentru a se circula doar cu 100 (ratiuni economice) asta inseamna ca acela a fost maximum solutiei tehnice alese dar nu si maximum dat de proiectarea podului . Dupa reabilitarea podurilor se va circula cu 120 si asta inseamna in primul rand o reabilitare majora la linie , pe langa cea la pilonul podului si alte chestii. In concluzie, podul a fost proiectat pentru 120 , infrastructura cf permitea 100 iar acum schimbandu-se infrastructura cf pentru 120 se va circula cu 120 .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mar 05 Iul 2011, 11:11, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 10:59 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- @ popovici, podurile dunarene n-au fost proiectate pentru 120 km/h ci pentru 80 km/h. Asa ca nu are cum sa se circule vreodata pe acele poduri cu 120 km/h. Doar daca sunt reconstruite de la zero.
@IonutCFR2009, Vezi ca confunzi in mod clar podul de la Cernavoda si cel de la Bratul Borcea construite in 1987 cu podul Saligny . Eu chiar nu inteleg de ce ma contrazici aiurea in continuare si persisti sa tragi concluzii din niste subiecte pe care nu le cunosti sau nu le stapanesti indeajuns . Suntem pe un forum serios si cer si pretind maturitate de la interlocutori , nu ne jucam aici de a CFR-ul ! Iar daca podurile astea (si nu linia) ar fii suportat doar viteze de 80 km/h cum in mod vadit eronat sustii tu , nu crezi mai degraba ca s-ar fii construit altele decat sa se bage aiurea milioane de euro pentru a se circula tot cu 80, avand in vedere ca vorbim de un important coridor european si nu de vreun pod nesemnificativ ? Eu cred ca tu faci exact aceeasi greseala cu Maryus74 , adica confunzi linia cu podul dar in plus gresesti si mai grav cu privire la viteza maxima constructiva pe care o reduci mult prea mult , mai degraba la nivelul sec XIX.
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mar 05 Iul 2011, 11:48, editata de 1 ori |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 11:38 | |
| - brutusel a scris:
- popovici a scris:
- brutusel a scris:
- constructia de calea ferata & cea de autostrada au devenit un mare spectacol de circ in romania.
nimic din cea ce se promite nu este respectat. parca a fost promis la inceput ca trenul va face 90 de minute si ca lucrarile se termina in 2009.
Iti promit eu 1h 40' din 2019 cu podurile dunarene reabilitate la 120 si cu 200km/h pe Lehliu-Ciulnita-Fetesti . Numai ca o sa te cam coste biletul . n-are nimic ca o sa coste biletul ca si asa voi fii nevoit sa ajung rapid la constanta. poate ca pana in 2019 se va si face un tren direct gara de nord-aeroportul otopeni.
200 km/h pe lehliu-fetesti dar de ce nu 200 km/h sau chiar mai mult pe tot tronsonul bucuresti-constanta? am citit ca in franta, spania si germania se face efort ca trenurile sa mearga cu peste 300 km/h.
daca tot se va reabilita podurile dunarene de ce nu se face aliniament de 200 km/h si pe poduri?
Daca vii cu 200 pe pod si intri in Cernavoda in curba aia, s-ar putea sa ajungi in oras. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 11:52 | |
| - Dragos a scris:
Daca vii cu 200 pe pod si intri in Cernavoda in curba aia, s-ar putea sa ajungi in oras. Si daca intri cu 160 km/h cum au calculat expertii tehnici in HG 86/2011 ca se va circula dupa reabilitarea podurilor, nu-i acelasi lucru ? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 11:59 | |
| Vestile bune sunt ca: -restirctiile de 70 de peste raurile Profira si Sulimanu s-au scos; -restrictia de 100 de la Branesti s-a scos (s-a corectat geometria liniei); -pe pod Mostistea se merge cu 120 (sageata albastra); -podul Sarulesti e in stadii avansate (firul 1 montat, BLA-ul are "foc" si catenara in stadii finale de montare); -varianta de traseu de la km 50 e functionala pe ambele fire la 140 -se circula numai pe fir modernizat, mai putin in Fetesti, Ciulnita, Dilga si zona Sarulesti. Vestile mai putin bune: -portiuni din tronsoane reabilitate sunt deja uzate si produc fenomenul de serpuire la peste 100 km/h, in plus au aparut bavuri in unele zone de rampa (probabil s-a patinat); -Fetesti e neatinsa, Ciulnita cam 40% gata, Lehliu cam 70% gata, podurile dunarene sunt neatinse; -ETCS1 nu e montat decat pe Bucuresti-Fundulea si Fetesti-Constanta. Probabil vor mai trece 1-2 ani de la finalizarea lucrarilor pe Fundulea-Fetesti pana se va monta si ETCS1. Revin luni cu link-ul pentru filmarea backview completa Medgidia-Pantelimon din care se vede clar ritmul lucrarilor pe M800
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mier 06 Iul 2011, 10:50, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 12:14 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dragos a scris:
Daca vii cu 200 pe pod si intri in Cernavoda in curba aia, s-ar putea sa ajungi in oras. Si daca intri cu 160 km/h cum au calculat expertii tehnici in HG 86/2011 ca se va circula dupa reabilitarea podurilor, nu-i acelasi lucru ? Vezi ca ai spus o noua prostie si trebuie sa te corectez , altfel chiar o sa creada lumea ca se va circula cu 160 km/h pe podurile dunarene dupa reabilitare . La finalul expertizei aleia de care pornesti tu se vorbeste (desi era foarte clar pentru cunoscatori si nu se specifica ad-literam) despre viteza cu care vor circula trenurile pe intreg coridorul IV si nu pe sectiunea in cauza . Este exact aceeasi poezie servita pentru reabilitarea tronsonului Predeal-Campina , pe toate afisele si in toate documentele sta scris scopul , adica ,,ridicarea vitezelor de circulatie la 160 km/h pentru trenurile de calatori si la 120 km/h pentru cele de marfa '' uitand sa specifice ca este valabil pentru coridorul 4 dar nu si pentru tronsonul in cauza . De fapt si de drept este o mare minciuna deoarece pe tronsonul Predeal-Campina nu numai ca nu se va circula cu 160 km/h dar se va circula chiar cu mai putin de 120 , in majoritate viteza maxima nedepasind 80 , dar ca orice minciuna servita de minister, da bine la public . Tu chiar nu vrei sa pricepi ca viteza trenurilor pe podurile dunarene nu va fii nici de 80 nici de 160, ci de 120 ? Chestiunile astea feroviare trebuiesc gandite, daca niste idioti din minister vor sa impresioneze aruncand aiurea cu cifre asta nu inseamna ca trebuie sa le arunci si tu mai departe si, ce e mai rau, chiar sa le sustii pe forum .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mar 05 Iul 2011, 12:25, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 05 Iul 2011, 12:19 | |
| - Dragos a scris:
- -ETCS1 nu e montat decat pe Bucuresti-Fundulea si Fetesti-Constanta. Probabil vor mai trece 1-2 ani de la finalizarea lucrarilor pe Fundulea-Fetesti pana se va monta si ETCS1.
@Dragos, cred ca ai vrut sa zici ERTMS 1 , ETCS nu are niveluri si are treaba numai cu locomotivele, de linie se ocupa ERTMS . In rest , noutatile sunt bune si probabil vor duce la impunerea si respectarea noului mers din 15.07. Despre podul de la Sarulesti ce zici, este gata pana pe 15.07 , se va circula pe el incepand cu aceasta data ? Astept cu nerabdare link-ul ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |