| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4918 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 12:57 pm | |
| Lucrarile la M800 nu sunt incheiate. Mai e destul de lucru.... |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 4:22 pm | |
| si cate km mai lipseste din firul 2?
sper ca totusi sa se mearga macar sub 2 ore intre bucuresti constanta cand totul e gata. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 4:40 pm | |
| Singurul tren care face sub 3 ore este R 985 care face 2h50m intre Bucuresti si Constanta. Sub 2 ore..mai avem de asteptat..
Lucrarile sunt destul de avansate de exemplu intre Perisorul si Fetesti mai trebuie montata catenara pe firul II ,podul de la Sarulesti este aproape finalizat si poate fi dat in folosinta peste 2 saptamani zic eu.. In mare parte se circula pe fir modernizat. _________________________________________________________________________________________________________ :TDD::AA17::AA17::AA17: |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 5:19 pm | |
| Oameni buni , mai aveti putintica rabdare cu linia Bucuresti - Constanta pentru ca mult a fost , putin a mai ramas...Timpii vor mai scadea si dupa 15.07.2011 dar si dupa 2013 sau dupa 2020 , si chiar daca unele portiuni vor fii finalizate nu trebuie sa va asteptati sa se circula inca de la inceput la maximum de potential al liniei , in normalitate se va intra doar de la noul mers din decembrie cand timpii vor fii multumitori avand in vedere ca se va circula doar cu 140 iar pe podurile dunarene se va circula cu 30 km/h in loc de 120 km/h. Deci , aveti rabdare pana la urmatorul mers si nu mai faceti comparatii aiurea intre timpii care se realizeaza in prezent sau de la 15.07 cu mersuri de acum 15 ani atata timp cat se va mai circula cu restrictii , cu viteze sub potentialul liniei, pe un singur fir sau pe doua fire orice comparatie cu un mers din trecut nu isi are inca rostul . Iar pe cei care tot fac sau au facut astfel de comparatii ii rog sa nu confunde lucrurile , adica lucrarea de reabilitare propriu-zisa cu timpii celor de la CFR , sunt doua treburi diferite si nu trebuiesc confundate . CFR Infrastructura este un lucru iar CFR Calatori alt lucru , primii se ocupa de linii iar ceilalti sunt doar o companie de transport asa cu cum sunt si altele in Romania . De exemplu , ca sa intelegeti domniile dumneavoastra mai bine , daca linia Bucuresti-Constanta va permite un timp de 1h55' din decembrie 2011 conform CFR infrastructura asta nu inseamna ca CFR Calatori , Regiotrans sau cine mai vreti dumneavoastra va merge exact in acesti timpi . Sunt multe treburi aici , care tin si de ratiuni economice , vitezele mari de exploatare sunt rentabile in Romania doar in conditiile unor trenuri de lung parcurs si nu pe Bucuresti-Constanta unde 10 luni din an trebuie sa faci mers cadentat cu 2 vagoane . Pe viitor , daca mai creste pensia si salarul mai vedem...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun Iul 04, 2011 6:32 pm, editata de 1 ori |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 5:49 pm | |
| constructia de calea ferata & cea de autostrada au devenit un mare spectacol de circ in romania. nimic din cea ce se promite nu este respectat. parca a fost promis la inceput ca trenul va face 90 de minute si ca lucrarile se termina in 2009.
nu-mi place sa zic treaba asta dar unele lucruri erau mai bune pe vremea lui ceausescu. cand ceausescu batea cu pumnul in masa si spunea ca o portiune de cale ferata trebuie terminata in 3 ani atunci chiar ca portiunea aia se termina in 3 ani. nu joaca sau circ ca in ziua de azi. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 7:22 pm | |
| - brutusel a scris:
- constructia de calea ferata & cea de autostrada au devenit un mare spectacol de circ in romania.
nimic din cea ce se promite nu este respectat. parca a fost promis la inceput ca trenul va face 90 de minute si ca lucrarile se termina in 2009.
Iti promit eu 1h 40' din 2019 cu podurile dunarene reabilitate la 120 si cu 200km/h pe Lehliu-Ciulnita-Fetesti . Numai ca o sa te cam coste biletul . |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 7:47 pm | |
| Ca veni vorba de podurile Dunarene. Se lucreaza la ele? ca eu nu am vazut absolut nimic |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 7:53 pm | |
| - popovici a scris:
- brutusel a scris:
- constructia de calea ferata & cea de autostrada au devenit un mare spectacol de circ in romania.
nimic din cea ce se promite nu este respectat. parca a fost promis la inceput ca trenul va face 90 de minute si ca lucrarile se termina in 2009.
Iti promit eu 1h 40' din 2019 cu podurile dunarene reabilitate la 120 si cu 200km/h pe Lehliu-Ciulnita-Fetesti . Numai ca o sa te cam coste biletul . n-are nimic ca o sa coste biletul ca si asa voi fii nevoit sa ajung rapid la constanta. poate ca pana in 2019 se va si face un tren direct gara de nord-aeroportul otopeni. 200 km/h pe lehliu-fetesti dar de ce nu 200 km/h sau chiar mai mult pe tot tronsonul bucuresti-constanta? am citit ca in franta, spania si germania se face efort ca trenurile sa mearga cu peste 300 km/h. daca tot se va reabilita podurile dunarene de ce nu se face aliniament de 200 km/h si pe poduri? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 8:05 pm | |
| 1h40min Bucuresti - Constanta pe INDUSI? Poate daca se implementeaza ETCSul si se reface linia pentru 200 km/h, atunci da. Altfel nici sa nu visam mai putin de 2h10...2h15min, si asta in cazul unui tren care sa circule fara oprire si cu podurile dunarene reabilitate sa se poata circula din nou cu 80 km/h pe ele. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 8:36 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- 1h40min Bucuresti - Constanta pe INDUSI? Poate daca se implementeaza ETCSul si se reface linia pentru 200 km/h, atunci da. Altfel nici sa nu visam mai putin de 2h10...2h15min, si asta in cazul unui tren care sa circule fara oprire si cu podurile dunarene reabilitate sa se poata circula din nou cu 80 km/h pe ele.
Daca erai putin mai atent ai fii observat ca vorbeam de anul 2019 (in timpul asta se termina tot coridorul 4 si se schimba semnalizarea pe M 800 pentru 200 acolo unde se poate, deci din punct de vedere feroviar inseamna foarte mult timp) ) iar linia nu trebuie refacuta la 200 deoarece ea este deja apta de 200 pe tronsonul Lehliu-Fetesti , multe curbe au fost rectificate pentru 200, dar poate tu nu stiai treaba asta. ERTMS nivel 1 este deja instalat pe toata linia iar probele cu ETCS vor incepe in curand . In ceea ce priveste timpii aia preconizati de tine de 2h10'-2h15' erau scosi inca din 96'-97 'cu 140km/h de trenuri fara oprire si in conditiile unor timpi mai slabi comparativ cu tronsoanele deja reabilitate la ora la care vorbim. Ca sa aflii cam cu cat vor scadea timpii de la noul mers din decembrie , intra pe http://tren.transira.ro/Arhiva/Actualizari.htmsi , alege cei mai buni timpi din 1995-1996 , respectiv 1996-1997 dar pe tronsoane, deci trenuri cu opriri si nu per total la trenuri directe si compara timpii cu cei afisati tot pe tronsoane (exemplu Constanta-Medgidia) chiar pe INFOFER (baga 15.07) , deci tot trenuri cu opriri. Poti chiar compara accelerate de-atunci cu rapide de astazi ca-i cam acelasi lucru si ai sa vezi ca n-ai cum sa scoti mai mult de 2 ore la timp fara oprire chiar cu 140 . Iar daca vorbim de timpii care se pierd acum la podurile dunarene (ia de baza tot tronsonul Fetesti-Cernavoda Pod ca-i mai usor asa sa compari) ei se vor recupera cu brio la podul Sarulesti unde se vor scoate timpi mai buni decat acum 15 ani. Nu stiu cine ti-a zis tie ca nu se va putea scoate sub 2h10' daca deja se lucreaza la mers si s-au facut cartile pentru trenuri fara oprire care vor scoate fix 2 ore si trenuri cu 5-6 opriri care vor scoate 2h30'sau chiar sub daca au mai putine opriri ? Cat despre podurile dunarene se vor reabilita la 120 km/h si nu la 80 , deci hai sa nu vorbim doar ca sa ne aflam in treaba ca lumea chiar o sa creada ca nu s-a facut nici un progres de acum 15 ani .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun Iul 04, 2011 9:04 pm, editata de 1 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 8:54 pm | |
| - Toader a scris:
- Singurul tren care face sub 3 ore este R 985 care face 2h50m intre Bucuresti si Constanta.
Vezi ca sunt 2 rapide: il ai pe R 983 care pleaca la 06:50 si pe R 985 care o taie din Bucuresti Nord la 09:13 ambele fara nici o oprire pana in Constanta . PS. Eu am pus data de 21 Iulie atunci cand plec eu la CT. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 9:30 pm | |
| - brutusel a scris:
- [i.
200 km/h pe lehliu-fetesti dar de ce nu 200 km/h sau chiar mai mult pe tot tronsonul bucuresti-constanta? am citit ca in franta, spania si germania se face efort ca trenurile sa mearga cu peste 300 km/h.
daca tot se va reabilita podurile dunarene de ce nu se face aliniament de 200 km/h si pe poduri?
De ce nu mai mult de 200km/h sau chiar 300km/h? Pentru ca vorbim deja de HSL iar costurile pot fii si de 3 ori mai mari decat cele ale unei linii clasice de 160 . Deoarece Romania face un efort in prezent ca trenurile sa mearga cu 160 km/h pe coridoarele europene iar cu exceptia acestor coridoare macar sa mearga, acelasi efort pe care il faceau Franta , Marea Britanie , Germania si altele acum 30-40 de ani pentru ca aceasta este distanta care ne separa in prezent de aceste tari . Eu chiar nu inteleg de ce iti pui atatea intrebari, tu chiar nu realizezi ca traiesti in cea mai saraca tara din U.E. ? Tot ce doreste o tara saraca asa cum este in prezent Romania este macar sa aibe un transport feroviar functionabil si cat de cat la nivel mediu comparativ cu ce se petrece in lume . Pentru 300 trebuie sa mai astepti sa creasca veniturile ca sa aiba si oamenii bani de bilete . TGV-ul nu este, cel putin in Europa , confundat cu un tren destinat inaltei societati ci , dimpotriva , cam toata lumea trebuie sa aiba bani de TGV , altfel nu este rentabila investitia in asa ceva . La noi lucrurile ar sta exact pe dos . De ce nu 200km/h pe podurile dunarene ? Foarte simplu, deoarece podurile nu au fost prevazute constructiv pentru a se circula cu 200 km/h pe ele , deci trebuie alte poduri dar si infrastructura noua . Alte poduri noi de 200 le pui degeaba ( trafic redus & romanii sunt inca saraci ) si costa si o gramada de bani , cam cat un tronson de autostrada . Pai podul mixt de la Calafat costa cam 250 mil E si e prevazut cu linie simpla de 160 dar acolo e bagata UE care finanteaza coridorul sudic 4 b , la Cernavoda se va baga poate peste 30 de ani , avand in vedere ca exista deja pod , traficul e lejer iar recomandarea este de a reabilita podurile existente daca se poate si nu de a le darama pentru a construi altele . |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 10:01 pm | |
| La Cernavoda poate cand face actualul pod construit pe timpul lui nea nicu 100 de ani si ii expira perioada de viata (2085) si sunt nevoiti sa construiasca altul, si atunci sa vedem pe unde l-or construi, care-o mai trai atunci.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Lun Iul 04, 2011 10:08 pm, editata de 1 ori |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 10:03 pm | |
| @ popovici, podurile dunarene n-au fost proiectate pentru 120 km/h ci pentru 80 km/h. Asa ca nu are cum sa se circule vreodata pe acele poduri cu 120 km/h. Doar daca sunt reconstruite de la zero. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun Iul 04, 2011 10:12 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- @ popovici, podurile dunarene n-au fost proiectate pentru 120 km/h ci pentru 80 km/h. Asa ca nu are cum sa se circule vreodata pe acele poduri cu 120 km/h. Doar daca sunt reconstruite de la zero.
Gresit, au fost proiectate ptr 100 km/h si cu atat s-a circulat de cand a fost dat in folosinta pana aproape de anul 2000 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|