|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 13:53 | |
| - dan_dinca a scris:
- Dragos a scris:
- dan_dinca a scris:
- Intre Constanta si Mangalia nu cred ca se va reabilita linia aceea prapadita niciodata. Mai degraba prevad o desfiintare a sectiei pe ruta aceea (linie simpla, semnalizare mecanica, vai steaua ei). Viteze de 20 km/ ora, mai bine lipsa!
Never say never ! Daca litoralul romanesc va cunoaste un avant semnificativ, sigur vor fi facute investitii in infrastructura feroviara si pe portiunea Constanta-Mangalia, eventual cu trecere spre bulgari. Dar, iarasi este vorba de un DACA... Problema cea mai grea nu ar fi distanta, ci terenul foarte mlastinos si nisipos in zona Eforie - Techirghiol, care face dificila realizarea unui terasament dublu, eventual si electrificat, care sa mai fie si stabil. Exista sii variante ocolitoare de constructie a unei cai ferate intre CT si MANG, care sa ocoleasca Lacul Techirghiol, dar ar lipsi turistii de privelistea marii si a lacului, plus imposibilitatea punctelor de oprire in unele statiuni importante... Linie simpla electrificata e suficient, daca e facuta la fel ca pe coridorul 4 zonele reabilitate...si cu 70 daca se merge tot e bine...BLA e suficient, nici macar TMV nu e necesar. Investitie minima, rezultate vizibile. Se elimina timpul de schimbare a locomotivei in Constanta, etc Problema e ca daca UE n-ar fi obligat si finantat Romania sa reabiliteze liniile aflate pe coridoarele europene, ai nostri ar fi lasat M800 in paragina, asa cum e toata reteaua CFR. Ceea ce se va intampla si cu Constanta - Mangalia. UE vrea sa ajunga cu marfa cat mai repede la port Constanta, nu la Mangalia...UE face bani ducand marfa cat mai repede la port Constanta si mai departe pe apa, nu face bani din statiunile de pe litoralul romanesc...
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Joi 21 Iul 2011, 14:02, editata de 1 ori |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 14:01 | |
| Corect. Oricum in prezent Constanta - Agigea e electrificata, mai ramane diferenta de la Agigea la Mangalia ) |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 14:06 | |
| - dan_dinca a scris:
- Corect. Oricum in prezent Constanta - Agigea e electrificata, mai ramane diferenta de la Agigea la Mangalia )
Pana la Agigea e dubla si electrificata iar electrificarea duce mai departe la stanga in port Sa nu ne amagim ca s-a inceput candva electrificarea spre Mangalia si s-au oprit la Agigea...nu...portul Constanta e subiectul principal in filmul "M800" regizat de UE. Cand voi vedea multe locomotive DB si OBB intrand si iesind in/din port Constanta inseamna ca filmul a fost cu happy end si UE isi face treaba pe banii pe care ni i-au dat pentru reabilitare si interoperabilitate. Asta e si unul din scopuri: coridoarele pan-europene sa fie parcurse cap-coada fara schimbarea locomotivelor la granita. Nu m-ar mira sa se reabiliteze prioritar Constanta-Agigea-Port...daca n-ar fi venit criza, lucrurile stateau cu totul altfel, in opinia mea (reabilitarea M800 era facuta in graficul initial, poate chiar pana la port) |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| | | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 17:46 | |
| - Teodor a scris:
- Din cate am inteles, s`a introdus recent un tern direct Bucuresti Nord - Constanta, direct insemnand fara nicio oprire. Am cautat in mersul trenurilor cu plecari din Bucuresti Nord [ Online ] dar nu am gasit cine stie ce si nu prea mai am incredere, mi`am mai luat odata o teapa. Asa ca, am decis ca inainte de a ma duce la ghiseul de informatii sa va intreb si pe dumneaovastra, poate stiti. Multumesc.
Da, asa este. E vorba de Rapidul 983 BUC NORD - MANGALIA (plecare 06.50 din Bucuresti, gara de nord; sosire 9.20, gara Constanta) si Rapidul 985 BUC NORD - MANGALIA (plecare 09.13 din Bucuresti, gara de nord; sosire ora 11.43 in gara Constanta). Ambele fac 2 ore si jumatate, au pe anumite portiuni de sectie restrictii de viteza din cauza lucrarilor de reabilitare dar si a temperaturilor inalte specifice verii, de regula pot intarzia intre 10 si 20 de minute (pana la Constanta, 225 km) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 22:01 | |
| Salut Dragos Eu ma refeream la cap X spre ramif borcea cu 100, dincoace spre baraganu (cap Y) da sunt de acord cu tine se poate cu 140, oricum dinspre baraganu se va intra in fetesti cu 160 in regim de franare spre 100 cu inductor activ la semnalul de intrare in fetesti. Alt aspect : stau si ma intreb de ce Palas-Constanta doar cu 60 dupa reabilitare cand pe timpul lui nea nicu si dupa am mers (tatal meu conducand) cu 75, sau de ce sa limitat doar la 70 toata distanta Ramif Pajura-Buc Nord asta tot dupa reabilitare, sunt multe semne de intrebare in ziua de azi. |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5116 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 22:06 | |
| Dar ce parere aveti de noul pod feroviar al magistralei 800, de la Sarulesti City, facut de ASTALDI? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 23:11 | |
| - maryus74 a scris:
- Salut Dragos
Eu ma refeream la cap X spre ramif borcea cu 100, dincoace spre baraganu (cap Y) da sunt de acord cu tine se poate cu 140, oricum dinspre baraganu se va intra in fetesti cu 160 in regim de franare spre 100 cu inductor activ la semnalul de intrare in fetesti. Alt aspect : stau si ma intreb de ce Palas-Constanta doar cu 60 dupa reabilitare cand pe timpul lui nea nicu si dupa am mers (tatal meu conducand) cu 75, sau de ce sa limitat doar la 70 toata distanta Ramif Pajura-Buc Nord asta tot dupa reabilitare, sunt multe semne de intrebare in ziua de azi. Cap X nu e spre Bucuresti si cap Y spre Constanta ? Nici eu nu imi explic de ce de la km1 (dupa macazuri Gara de Nord) pana la km4 (Carpati) se merge doar cu 70 (posibil din ratiuni economice...demarezi la 100 (nu apuci 140) si apoi franezi aproape imediat la 70 la curba respectiva)...iar reabilitarea Palas-Constanta e facuta "la vrajeala" dupa parerea mea...inca s-au pastrat TDJ-uri pe firele 1 si 2 Palas cap Y la pasarela pe sub Bd Aurel Vlaicu-actuala centura a Constantei (nemaiintalnit pe coridorul 4 !!! probabil alta solutie nu s-a gasit, desi spre Constanta era loc pentru o ramificatie) cu travesre de lemn care probabil se vor a fi conservate prin limitarea vitezei la 60...iar in curbele de la intrarea in Constanta cap X e aceeasi situatie ca la Carpati...deci maxim 70. Mai jos, Palas cap Y. Inteleg ca din Palas iese marfa care trebuie sa treaca "peste" firele 1 si 2 si sa duca spre centura feroviara care evita gara Constanta si alta solutie decat TDJ-uri nu s-a gasit. Oricum Palas cap Y e foarte aproape de intrarea in Constanta deci prea mare pierdere de timp nu e.
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Joi 21 Iul 2011, 23:29, editata de 3 ori |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 21 Iul 2011, 23:25 | |
| sina in curbele alea la intrarea in Constanta deja au un sant de uzura mare.Nu inteleg de ce nu sa pus o instalatie de uns sina exterioara curbei,sa fie mereu o pelicula de ulei impiedicand astfel uzura.Pana la halta Carpati sunt 3,5km,nu are sens sa demarezi de la km 1 pana la 3,5 pana la 100.Oricum mecanicii nu intra in curba aia la Carpati cu 70km/h doar maxim 60km/h |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5442 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 22 Iul 2011, 00:06 | |
| - dan_dinca a scris:
- Dar ce parere aveti de noul pod feroviar al magistralei 800, de la Sarulesti City, facut de ASTALDI?
Am trecut aseara in viteza cu 984 pe podul de la Sarulesti si pot spune ca pentru inceput e foarte bun. Vechiul traseu al caii ferate a inceput sa fie dezafectat si acum se lucreaza la firul II. La fel si la Mostistea, nu mai e restrictie de viteza. Sper doar sa se mentina viteza si sa nu apara din nou restrictii. |
| | | v43v73m41
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 4875 Data de inscriere : 22/07/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 22 Iul 2011, 08:44 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 22 Iul 2011, 10:01 | |
| - dan_dinca a scris:
- Teodor a scris:
- Din cate am inteles, s`a introdus recent un tern direct Bucuresti Nord - Constanta, direct insemnand fara nicio oprire. Am cautat in mersul trenurilor cu plecari din Bucuresti Nord [ Online ] dar nu am gasit cine stie ce si nu prea mai am incredere, mi`am mai luat odata o teapa. Asa ca, am decis ca inainte de a ma duce la ghiseul de informatii sa va intreb si pe dumneaovastra, poate stiti. Multumesc.
Da, asa este. E vorba de Rapidul 983 BUC NORD - MANGALIA (plecare 06.50 din Bucuresti, gara de nord; sosire 9.20, gara Constanta) si Rapidul 985 BUC NORD - MANGALIA (plecare 09.13 din Bucuresti, gara de nord; sosire ora 11.43 in gara Constanta). Ambele fac 2 ore si jumatate, au pe anumite portiuni de sectie restrictii de viteza din cauza lucrarilor de reabilitare dar si a temperaturilor inalte specifice verii, de regula pot intarzia intre 10 si 20 de minute (pana la Constanta, 225 km) Banuiesc ca aceste trenuri fac cursa si retur [ Constanta - Bucuresti Nord ], imi poti spune ora la care pleaca din Constanta ? Multumesc. |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5381 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 22 Iul 2011, 10:07 | |
| - Teodor a scris:
- dan_dinca a scris:
- Teodor a scris:
- Din cate am inteles, s`a introdus recent un tern direct Bucuresti Nord - Constanta, direct insemnand fara nicio oprire. Am cautat in mersul trenurilor cu plecari din Bucuresti Nord [ Online ] dar nu am gasit cine stie ce si nu prea mai am incredere, mi`am mai luat odata o teapa. Asa ca, am decis ca inainte de a ma duce la ghiseul de informatii sa va intreb si pe dumneaovastra, poate stiti. Multumesc.
Da, asa este. E vorba de Rapidul 983 BUC NORD - MANGALIA (plecare 06.50 din Bucuresti, gara de nord; sosire 9.20, gara Constanta) si Rapidul 985 BUC NORD - MANGALIA (plecare 09.13 din Bucuresti, gara de nord; sosire ora 11.43 in gara Constanta). Ambele fac 2 ore si jumatate, au pe anumite portiuni de sectie restrictii de viteza din cauza lucrarilor de reabilitare dar si a temperaturilor inalte specifice verii, de regula pot intarzia intre 10 si 20 de minute (pana la Constanta, 225 km) Banuiesc ca aceste trenuri fac cursa si retur [ Constanta - Bucuresti Nord ], imi poti spune ora la care pleaca din Constanta ? Multumesc. Din Constanta pleaca la 16:30 R982 (ajunge la 19:00 in Bucuresti) si la ora 19:30 R984 (ajunge la 22:00 in Bucuresti). |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 22 Iul 2011, 11:54 | |
| - Leo a scris:
- Teodor a scris:
- dan_dinca a scris:
- Teodor a scris:
- Din cate am inteles, s`a introdus recent un tern direct Bucuresti Nord - Constanta, direct insemnand fara nicio oprire. Am cautat in mersul trenurilor cu plecari din Bucuresti Nord [ Online ] dar nu am gasit cine stie ce si nu prea mai am incredere, mi`am mai luat odata o teapa. Asa ca, am decis ca inainte de a ma duce la ghiseul de informatii sa va intreb si pe dumneaovastra, poate stiti. Multumesc.
Da, asa este. E vorba de Rapidul 983 BUC NORD - MANGALIA (plecare 06.50 din Bucuresti, gara de nord; sosire 9.20, gara Constanta) si Rapidul 985 BUC NORD - MANGALIA (plecare 09.13 din Bucuresti, gara de nord; sosire ora 11.43 in gara Constanta). Ambele fac 2 ore si jumatate, au pe anumite portiuni de sectie restrictii de viteza din cauza lucrarilor de reabilitare dar si a temperaturilor inalte specifice verii, de regula pot intarzia intre 10 si 20 de minute (pana la Constanta, 225 km) Banuiesc ca aceste trenuri fac cursa si retur [ Constanta - Bucuresti Nord ], imi poti spune ora la care pleaca din Constanta ? Multumesc. Din Constanta pleaca la 16:30 R982 (ajunge la 19:00 in Bucuresti) si la ora 19:30 R984 (ajunge la 22:00 in Bucuresti). Multumesc frumos amandurora pentru ajutorul acordat. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 22 Iul 2011, 19:51 | |
| @Dragos : din cate stiu eu si mai mult decat atat, vazut cu ochii mei : X-urile pe semnalele de intrare sunt in sensul spre Constanta, si Y-urile spre Bucuresti BUCURESTI-CONSTANTA-MANGALIA X MANGALIA-CONSTANTA-BUCURESTI Y |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |