| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 12:44 | |
| - lovekomotive a scris:
- Cu zoom sau fara zoom clar nu asa trebuie sa arate o linie noua...nici unde stau eu nu arata asa sina. Dar era de asteptat ca pe alocuri sa fie probleme ca oricum perfectiunea nu exista si chiar daca ar exista nu si-ar face simtita prezenta la noi. Poate le vine in gand si reconstruiesc portiunea respectiva si ar trebui s-o faca prostii aia de constructori ca doar vina lor le apartine, ei au facut studiile terenului si trebuiau sa stie la ce sa se astepte.
Linia e in garantie, ei vor trebui sa execute reparatiile. S-a tasat terenul sub greutate, se mai intampla, mai ales daca terenul are probleme. Restrictia e 80-100 presupun (cam de-asa arata din ce se vede acolo). Se poate repara destul de usor. Cat despre dobitocul cu articolul - da, se faceau 2h:45, dar numai cu un automotor care circula NUMAI cu O.S.. Ma intreb daca chiar a circulat vreodata in mod curent. In rest, rapidul cel mai rapid (Carol I), facea distanta in 3h:10 minute. Asta pe mersul din '39. Nu era perioada de razboi, Romania era inca Mare cand s-a facut mersul si pus in circulatie. Cea mai rapida linie de care stiu era intre Wittenberge si Spandau (114 km) in Germania, si se facea, regulat, pe orar, in 1935, in 56 minute, la viteza medie de 125 km/h. De-abia dupa 1995 s-a atins viteza asta pe acelasi segment. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 12:58 | |
| Mie mi se pare un fenomen de flambaj local datorat dilatarii excesive a sinei in conditii de temperatura ridicata,si faptului ca merge ca peste dune sina ceea ce solicita la incovoiere mai mult sina. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 17:24 | |
| - DUAL a scris:
- Mie mi se pare un fenomen de flambaj local datorat dilatarii excesive a sinei in conditii de temperatura ridicata,si faptului ca merge ca peste dune sina ceea ce solicita la incovoiere mai mult sina.
Pozele au fost facute la o temperatura la 24-28 de grade. Despre ce dune zici ca e vorba ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 17:47 | |
| - Dragos a scris:
- DUAL a scris:
- Mie mi se pare un fenomen de flambaj local datorat dilatarii excesive a sinei in conditii de temperatura ridicata,si faptului ca merge ca peste dune sina ceea ce solicita la incovoiere mai mult sina.
Pozele au fost facute la o temperatura la 24-28 de grade. Despre ce dune zici ca e vorba ? Cred ca la nivelul sinelor temperatura era peste 45-50 de grade |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 18:16 | |
| - adrian78hd a scris:
- Dragos a scris:
- DUAL a scris:
- Mie mi se pare un fenomen de flambaj local datorat dilatarii excesive a sinei in conditii de temperatura ridicata,si faptului ca merge ca peste dune sina ceea ce solicita la incovoiere mai mult sina.
Pozele au fost facute la o temperatura la 24-28 de grade. Despre ce dune zici ca e vorba ? Cred ca la nivelul sinelor temperatura era peste 45-50 de grade Bine nu se deformeaza metalul din temperatura aia .. se deformeaza pt ca sina se dilata si sunt zone unde nu este permisa dilatarea longitudinala.. asa ca se face dilatarea locala care rezulta in acele S'uri locale in sine.Mai ales aceste sine cu "prindere elastica" cum este si numita sunt sudate cap in cap si ele favorizeaza acel fenomen de dilatare locala,si acest lucru e datorat si prinderii cu cleme in loc de eclise + buloane.Per total acele flambari laterale duc la evitarea acumularii de tensiune intr-un singur loc ,acolo in general unde se deformeaza grav sina,gen http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01249/railway-lines_1249034i.jpg&imgrefurl=http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/worldnews/4360255/Heatwave-in-Melbourne-plays-havoc-with-the-Australian-Open.html&usg=__GqYoX9q_uTkKOKsTM9ApUfjWUW8=&h=400&w=620&sz=85&hl=ro&start=0&zoom=1&tbnid=b9XiZKwdbbhNFM:&tbnh=161&tbnw=224&ei=Kx3dTdT8NoXs-gab-OmfDw&prev=/search%3Fq%3Drail%2Bbuckle%26um%3D1%26hl%3Dro%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D846%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=339&sqi=2&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=102&ty=100 |
|
| |
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 19:45 | |
| Toate trenurile personale de pe traseul Buc. Obor-Fetesti-Constanta si retur au fost anulate astazi si posibil si maine, deoarece s-ar fi intamplat ceva grav in Obor. Stie cineva mai mult, deoarece n-am apucat sa aflu mai mult pt ca imi pleca trenul? |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 21:14 | |
| Nu s-au anulat toate.Mai exact doar cele de maine dimineata datorita unor lucrari de modernizare in garile Lehliu si Dor Marunt.Este vorba doar de P8032 si un acelerat de la Tulcea in timp ce restul vo astepta in garile din apropiere pana la repunerea in circulatie. |
|
| |
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5625 Data de inscriere : 03/02/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 21:25 | |
| Inseamna ca ataca si ultimul tronson de cale ferata, Lehliu - Dor Marunt fir 2. |
|
| |
SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 22:11 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Nu s-au anulat toate.Mai exact doar cele de maine dimineata datorita unor lucrari de modernizare in garile Lehliu si Dor Marunt.Este vorba doar de P8032 si un acelerat de la Tulcea in timp ce restul vo astepta in garile din apropiere pana la repunerea in circulatie.
Doamna din Pantelimon a apucat sa-mi spuna ca toate personalele au fost anulate. A crezut ca-l astept pe 8031, care mergea la Fetesti. Daca n-a fost anulat de ce au fost sfatuiti calatorii sa plece pt ca trenul nu mai vine? |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 22:21 | |
| - lovekomotive a scris:
- Cu zoom sau fara zoom clar nu asa trebuie sa arate o linie noua...nici unde stau eu nu arata asa sina. Dar era de asteptat ca pe alocuri sa fie probleme ca oricum perfectiunea nu exista si chiar daca ar exista nu si-ar face simtita prezenta la noi. Poate le vine in gand si reconstruiesc portiunea respectiva si ar trebui s-o faca prostii aia de constructori ca doar vina lor le apartine, ei au facut studiile terenului si trebuiau sa stie la ce sa se astepte.
Plus de asta, se vede din poze ca in "aval" si "amonte" de zona pozata, linia e ok...deci acolo e o problema...se taseaza terasamentul...voi reveni cu poze cat de curand |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| |
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 25 Mai 2011, 23:42 | |
| Daca observi traversele nu sunt fugite .. sunt flambate din inima sinele.In tarile civilizate vin cu masinutza si taie bucati de cate 4,5 metrii si resudeaza .. la noi inca se lucreaza ca'n anii 80 .Vin cei care sunt responsabili si hop trag o restrictie de 80 si au "rezolvat" problema .. si uite asa pt 4 metrii se strica 100,200 pentru franare,etc. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 26 Mai 2011, 00:00 | |
| Tocmai, că in tarile civilizate, sina de 120 de metri lungime e conditie esentiala pentru "marile viteze", cupoanele sudate de 4-5 metri produc vibratii si socuri mai mari si nu mai sunt folosite. In cazul de fata, daca ar fi flambate, ar trebui inlocuite cupoanele aferente, cele de 120 de metri din care e facuta linia acum. Oricum, fara corectia terasamentului, noua sina ar avea aceeasi serpuire in zona respectiva. Parerea mea e ca e fugita toata structura, nu numai linia. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 26 Mai 2011, 10:42 | |
| Dragos, am trecut recent prin zona aceea si trenul avea 140 la ora! La cum arata pozele, teoretic ar trebui restrictie de 70. Sa nu cautam nod in papura acestor lucrari care se prezinta foarte bine, deocamdata! |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 26 Mai 2011, 11:41 | |
| Da, firul 2 cu 140, firul 1 cu 100. Inca nu am procesat filmele dar o voi face cat de curand. Nu caut nod in papura ci incerc sa atrag atentia ca nu toate lucrarile se executa cum trebuie. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|