| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+83Teodor Cosmin5 dan_dinca PrisecaruFlorin AndreiCfr RwO traian mariuskl George250 brutusel AndiCFR Mihai-Aurel andreiutzu Nesebar ATM romaniaetc tuborgtnp laur 133 Nk11 razvan - trenuri DUAL srazvi email2bav redeme popovici SULZERUL 0733 nokia2010 sorinucu dave danlascau Silver Vlad TONIghtwish riciu Mihay Costin.H Jhonyla bostanescu gigel Vitosa mihaiuc cortexedge AlexD membru inactiv alexmorph3us ravers75 DPS IceShadow ldh80 Cobra Scoop halmarius Adrian78 NB 2009 RazvanCFR Mircea Hirjau jionutz cristi CFR catalinu' mardaryroby 060-EA078 echo007 cont dezactivat . Alex Avram decward biokosmy ciucix stakee kaan didinul lovekomotive tudor_toma82 Marius Iulian Ionutz TVlad 19jimmy84 IonutCFR2009 vrabieionut didi mishu88 COSTACHE MIHAIL marius_m Stratan-Tttggvv myster2008 87 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Restrictii inca de la reabilitare ? Joi 16 Dec 2010, 00:05 | |
| Salut, oare restrictiile de 70 vor ramane permanente ? Ma refer la cele dintre Fundulea si Lehliu si la celelalte pana la Constanta. Inca ceva: cat timp tonajele la marfa nu se respecta si inca se permite circulatia vagoanelor cu roti "patrate", sa nu ne mire daca vor aparea probleme la macazuri, exfolieri, tasari de terasament etc...
|
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5331 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 00:45 | |
| Cel mai probabil nu sunt permanente. |
|
| |
IceShadow
Numarul mesajelor : 55 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 00:48 | |
| Nu cred sa existe pe linia asta vreo restrictie..PAREREA MEA:d oricum...sunt baieti mult mai in tema ca mine sa comenteze..dar nu cred ca CFR isi permite sa-si bata joc de ceva ce nici macar nu e gata macar..si e drumul principal( si singurul) spre litoral.. |
|
| |
RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5331 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 01:08 | |
| Bine punctat @IceShadow Inainte de reabilitare, cu ceva ani in urma, se atingea chiar si 140 la ora dupa Lehliu spre Fetesti. Asa ca nu vad dece s-ar pune restrictii mai ales ca e linie noua. In cel mai rau caz, si cand spun rau ma refer exceptional, sa se impuna restrictii ori la Mostistea, Benga, Sulimanu sau Profira, toate aceste raulete fiind situate dupa Sarulesti, inafara de Mostistea. La Mostistea podul este reabilitat iar peste Benga se construieste unul nou. Peste Sulimanu si Profira trenul trece peste un danb, jos fiind cursul apei. Vin cu un film pentru a imi intarii afirmatiile: https://www.youtube.com/watch?v=IPbWiZZ0AiE Cu 120 la ora, pe linie veche, in zonele mai sus mentionate.
|
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 09:36 | |
| Nu inteleg de ce se considera ca daca se merge cu 140 este o performanta pe aceasta linie. Si inainte de modernizare se mergea cu 140. Daca dupa incheierea lucrarilor de reabilitare nu se va merge cu viteza la care a fost proiectata sa circule, adica 160 km/h, degeaba au mai modernizat-o. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 09:55 | |
| Are cineva un livret nr. 8 din 1975-1978? Eu am unu dar e nr. 2 si anumite trenuri pe M 300 aveau atunci 140. Asa de comparatie, ce am fost ce sintem si ce vrem sa fim. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 11:15 | |
| BAR Buletinul de avizare a restrictilor se schimba la zece zile.. Dupe mine toate reabilitarea e un mare fassss.. Ca sa se mearga cu 160 trebe semnalizare ETCS si pe locomotive si altele ..oricum as fi curios ce locomotive o sa bage cele 3 mandre 2002 2003 2004?mai mult ca sigur iarna si vara o sa bage restrictii pana la 140 |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 14:14 | |
| - adrian78hd (Joi Dec 16, 2010 11:15 am) a scris:
- BAR Buletinul de avizare a restrictilor se schimba la zece zile..
Dupe mine toate reabilitarea e un mare fassss.. Ca sa se mearga cu 160 trebe semnalizare ETCS si pe locomotive si altele ..oricum as fi curios ce locomotive o sa bage cele 3 mandre 2002 2003 2004?mai mult ca sigur iarna si vara o sa bage restrictii pana la 140 Recunosc in postările tale opiniile ceferistului blazat. Nu asculta tot ce ţi se spune! |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8390 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 14:16 | |
| daca vreiti imprimez BAR-ul la imprimanta sa vedeti daca nu credeti |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8390 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 14:28 | |
| daca am uit mai bine in BARUL de pe luna iulie decada 1-10 iulie seamana identic cu BARUL de pe decada 11-20 decembrie |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Calitatea mersului !!! Joi 16 Dec 2010, 14:37 | |
| Cine afirma ca nu e nicio diferenta intre linia reabilitata si cea veche, ori nu a circulat pe cele noi ori nu stiu. CALITATEA MERSULUI este net superioara pe calea noua, cupoanele de sina nu mai au 50 de metri ci 120, sudura cupoanelor de sina se face dupa tehnologii moderne (la 140 nu simti nimic cand treci peste sudura, doar auzi ceva daca esti atent, suspensia vehiculului amortizeaza in totalitate trecerea peste zona in cauza). Prinderea elastica Vossloh reduce foarte mult zgomotul de rulare, mersul este mult mai lin. Personal, prefer un 120 pe modernizat decat 140 pe veche. Pe M800 mergeam prin anii 90 si pe langa zgomotul infernal (cel putin intre vagoane era asurzitor la viteze mari) si balansul lateral enervant, trecerile peste macazuri si miscarea de serpuire care aparea uneori si nu disparea kilometri buni erau de-a dreptul infricosatoare. Comparatia o fac cu aceleasi vagoane, adica cu vechile vagoane care circulau pe trenuri rapide si acum sunt in compunerea trenurilor personale Obor-Fetesti de exemplu. Pentru exemplificare va propun sa urmariti, cu sunet, doua clipuri unde se trece cu tren rapid si personal de pe linie veche pe linie reabilitata: https://www.youtube.com/watch?v=JdykX2qk1yc https://www.youtube.com/watch?v=wS5PT5yR1NQ De observat diferenta in zgomot si in dinamica trenului. P.S. Nici nu vreau sa ma gandesc (sa-mi amintesc) la ce erau supuse suspensiile locomotivelor si vagoanelor pe vechea linie...la 140... P.S.2 Reabilitarea vechilor linii in anii 80-90 se facea tot cu sina de 50m si tot cu prinderea K, imbunatatirea calitatii mersului era nesemnificativa...acum nu mai exista zone nesudate decat la joantele izolante de la semnale. Pana si macazurile au acele elastice. Ceea ce e si normal...Ma saturasem de 5-6 joante la un macaz....ma saturasem de zgomotul infernal...ma saturasem de balansul lateral... Citez din beneficiile prinderii elastice:"amortizarea socurilor transmise de materialul rulant, care duce la diminuarea impactului asupra prismei de piatra sparta si a terasamentului. In acest mod se reduce viteza de degradare a caii, se maresc perioadele intre doua interventii succesive si, implicit, scad cheltuielile de exploatare" si "este obligatorie pentru liniile de mare viteza" si "are influenta redusa asupra mediului, zgomotul produs de circulatia materialului rulant fiind redus comparativ cu celelalte tipuri de prindere"
Ultima editare efectuata de catre DragosSub in Joi 16 Dec 2010, 15:10, editata de 2 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 14:50 | |
| La senzatia de confort contribuie foarte mult si vagoanele modernizate.Daca erau mai seriosi puteau termina lucrarile mai repede
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 16 Dec 2010, 15:23, editata de 1 ori |
|
| |
IceShadow
Numarul mesajelor : 55 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 16 Dec 2010, 23:42 | |
| Adevarul este ca drumul spre litoral..ma refer cu plecarea din Bucuresti Nord..dpdv al calitatii este foarte bun. Am observat ca poti sa tii pe masutza dintre scaune (din pacate compartimentele nu mai sunt pe noile garnituri) fara nicio problema un pahar de orice ..ca nu se va rastrurna. Mersul este lin..si fara trepidatii. Pentru asta..felicitari! :TDD: :AA16: :AA16: :AA16: |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 19 Dec 2010, 17:07 | |
| As dori sa stiu si eu daca se poate ce fel de garnituri s-au pus la trenurile rapid care s-au introdus recent dupa schimbarea mersului trenurilor 2010-2011 |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 29 Dec 2010, 09:24 | |
| Care mai este stadiul lucrarilor intre Fundulea si Ciulnita? Au terminat podul de la Sarulesti? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|