Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+83
Teodor
Cosmin5
dan_dinca
PrisecaruFlorin
AndreiCfr
RwO
traian
mariuskl
George250
brutusel
AndiCFR
Mihai-Aurel
andreiutzu
Nesebar
ATM
romaniaetc
tuborgtnp
laur 133
Nk11
razvan - trenuri
DUAL
srazvi
email2bav
redeme
popovici
SULZERUL 0733
nokia2010
sorinucu
dave
danlascau
Silver
Vlad
TONIghtwish
riciu
Mihay
Costin.H
Jhonyla
bostanescu gigel
Vitosa
mihaiuc
cortexedge
AlexD
membru inactiv
alexmorph3us
ravers75
DPS
IceShadow
ldh80
Cobra
Scoop
halmarius
Adrian78
NB 2009
RazvanCFR
Mircea Hirjau
jionutz
cristi CFR
catalinu'
mardaryroby
060-EA078
echo007
cont dezactivat .
Alex Avram
decward
biokosmy
ciucix
stakee
kaan
didinul
lovekomotive
tudor_toma82
Marius Iulian
Ionutz
TVlad
19jimmy84
IonutCFR2009
vrabieionut
didi
mishu88
COSTACHE MIHAIL
marius_m
Stratan-Tttggvv
myster2008
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Restrictii inca de la reabilitare ?   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 00:05

Salut, oare restrictiile de 70 vor ramane permanente ? Ma refer la cele dintre Fundulea si Lehliu si la celelalte pana la Constanta. Inca ceva: cat timp tonajele la marfa nu se respecta si inca se permite circulatia vagoanelor cu roti "patrate", sa nu ne mire daca vor aparea probleme la macazuri, exfolieri, tasari de terasament etc...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5331
Data de inscriere : 30/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 00:45

Cel mai probabil nu sunt permanente.
Sus In jos
IceShadow




Numarul mesajelor : 55
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 00:48

Nu cred sa existe pe linia asta vreo restrictie..PAREREA MEA:d
oricum...sunt baieti mult mai in tema ca mine sa comenteze..dar nu cred ca CFR isi permite sa-si bata joc de ceva ce nici macar nu e gata macar..si e drumul principal( si singurul) spre litoral..
Sus In jos
RazvanCFR




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5331
Data de inscriere : 30/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 01:08

Bine punctat @IceShadow
Inainte de reabilitare, cu ceva ani in urma, se atingea chiar si 140 la ora dupa Lehliu spre Fetesti. Asa ca nu vad dece s-ar pune restrictii mai ales ca e linie noua.
In cel mai rau caz, si cand spun rau ma refer exceptional, sa se impuna restrictii ori la Mostistea, Benga, Sulimanu sau Profira, toate aceste raulete fiind situate dupa Sarulesti, inafara de Mostistea. La Mostistea podul este reabilitat iar peste Benga se construieste unul nou. Peste Sulimanu si Profira trenul trece peste un danb, jos fiind cursul apei.
Vin cu un film pentru a imi intarii afirmatiile:
https://www.youtube.com/watch?v=IPbWiZZ0AiE
Cu 120 la ora, pe linie veche, in zonele mai sus mentionate.
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5524
Data de inscriere : 15/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 09:36

Nu inteleg de ce se considera ca daca se merge cu 140 este o performanta pe aceasta linie. Si inainte de modernizare se mergea cu 140. Daca dupa incheierea lucrarilor de reabilitare nu se va merge cu viteza la care a fost proiectata sa circule, adica 160 km/h, degeaba au mai modernizat-o.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 09:55

Are cineva un livret nr. 8 din 1975-1978?
Eu am unu dar e nr. 2 si anumite trenuri pe M 300 aveau atunci 140.
Asa de comparatie, ce am fost ce sintem si ce vrem sa fim.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 11:15

BAR Buletinul de avizare a restrictilor se schimba la zece zile..
Dupe mine toate reabilitarea e un mare fassss..
Ca sa se mearga cu 160 trebe semnalizare ETCS si pe locomotive si altele ..oricum as fi curios ce locomotive o sa bage cele 3 mandre 2002 2003 2004?mai mult ca sigur iarna si vara o sa bage restrictii pana la 140
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6471
Data de inscriere : 31/08/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 14:14

adrian78hd (Joi Dec 16, 2010 11:15 am) a scris:
BAR Buletinul de avizare a restrictilor se schimba la zece zile..
Dupe mine toate reabilitarea e un mare fassss..
Ca sa se mearga cu 160 trebe semnalizare ETCS si pe locomotive si altele ..oricum as fi curios ce locomotive o sa bage cele 3 mandre 2002 2003 2004?mai mult ca sigur iarna si vara o sa bage restrictii pana la 140

Recunosc in postările tale opiniile ceferistului blazat. Nu asculta tot ce ţi se spune!
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8390
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 14:16

daca vreiti imprimez BAR-ul la imprimanta sa vedeti daca nu credeti
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8390
Data de inscriere : 03/09/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 14:28

daca am uit mai bine in BARUL de pe luna iulie decada 1-10 iulie seamana identic cu BARUL de pe decada 11-20 decembrie
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Calitatea mersului !!!   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 14:37

Cine afirma ca nu e nicio diferenta intre linia reabilitata si cea veche, ori nu a circulat pe cele noi ori nu stiu. CALITATEA MERSULUI este net superioara pe calea noua, cupoanele de sina nu mai au 50 de metri ci 120, sudura cupoanelor de sina se face dupa tehnologii moderne (la 140 nu simti nimic cand treci peste sudura, doar auzi ceva daca esti atent, suspensia vehiculului amortizeaza in totalitate trecerea peste zona in cauza). Prinderea elastica Vossloh reduce foarte mult zgomotul de rulare, mersul este mult mai lin. Personal, prefer un 120 pe modernizat decat 140 pe veche. Pe M800 mergeam prin anii 90 si pe langa zgomotul infernal (cel putin intre vagoane era asurzitor la viteze mari) si balansul lateral enervant, trecerile peste macazuri si miscarea de serpuire care aparea uneori si nu disparea kilometri buni erau de-a dreptul infricosatoare. Comparatia o fac cu aceleasi vagoane, adica cu vechile vagoane care circulau pe trenuri rapide si acum sunt in compunerea trenurilor personale Obor-Fetesti de exemplu.

Pentru exemplificare va propun sa urmariti, cu sunet, doua clipuri unde se trece cu tren rapid si personal de pe linie veche pe linie reabilitata:
https://www.youtube.com/watch?v=JdykX2qk1yc
https://www.youtube.com/watch?v=wS5PT5yR1NQ

De observat diferenta in zgomot si in dinamica trenului.

P.S. Nici nu vreau sa ma gandesc (sa-mi amintesc) la ce erau supuse suspensiile locomotivelor si vagoanelor pe vechea linie...la 140...
P.S.2 Reabilitarea vechilor linii in anii 80-90 se facea tot cu sina de 50m si tot cu prinderea K, imbunatatirea calitatii mersului era nesemnificativa...acum nu mai exista zone nesudate decat la joantele izolante de la semnale. Pana si macazurile au acele elastice. Ceea ce e si normal...Ma saturasem de 5-6 joante la un macaz....ma saturasem de zgomotul infernal...ma saturasem de balansul lateral...Smile

Citez din beneficiile prinderii elastice:"amortizarea socurilor transmise de materialul rulant, care duce la diminuarea impactului asupra prismei de piatra sparta si a terasamentului. In acest mod se reduce viteza de degradare a caii, se maresc perioadele intre doua interventii succesive si, implicit, scad cheltuielile de exploatare" si "este obligatorie pentru liniile de mare viteza" si "are influenta redusa asupra mediului, zgomotul produs de circulatia materialului rulant fiind redus comparativ cu celelalte tipuri de prindere"


Ultima editare efectuata de catre DragosSub in Joi 16 Dec 2010, 15:10, editata de 2 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 14:50

La senzatia de confort contribuie foarte mult si vagoanele modernizate.Daca erau mai seriosi puteau termina lucrarile mai repede


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 16 Dec 2010, 15:23, editata de 1 ori
Sus In jos
IceShadow




Numarul mesajelor : 55
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 16 Dec 2010, 23:42

Adevarul este ca drumul spre litoral..ma refer cu plecarea din Bucuresti Nord..dpdv al calitatii este foarte bun.
Am observat ca poti sa tii pe masutza dintre scaune (din pacate compartimentele nu mai sunt pe noile garnituri) fara nicio problema un pahar de orice ..ca nu se va rastrurna.
Mersul este lin..si fara trepidatii.
Pentru asta..felicitari!
:TDD: :AA16: :AA16: :AA16:
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5718
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeDum 19 Dec 2010, 17:07

As dori sa stiu si eu daca se poate ce fel de garnituri s-au pus la trenurile rapid care s-au introdus recent dupa schimbarea mersului trenurilor 2010-2011
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5524
Data de inscriere : 15/12/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMier 29 Dec 2010, 09:24

Care mai este stadiul lucrarilor intre Fundulea si Ciulnita? Au terminat podul de la Sarulesti?
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 8 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: