|
| Trenuri de 1 mai | |
|
+22marius664 neluadi 92Dragos laurentzu bobi AeroX ets2oltromânia ciprian71 cristy79 Katalyn mureseanu_976 Adrian78 dan tm Mitza_TSR AndreiSV Dr2005 adascalu decward Vitosa Razvan Tudor Nesebar Caravelle_Zg 26 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 15:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Iaşiul e limitat pentru că s-ar suprapune cu actualul 1987... practic, acum câţiva ani CFR Călători s-a gândit să mai bage un tren de la Bucureşti, care tren a foat tot timpul personal/regio sau cu tarif de regio, cu excepţia a 2 ani (2017 fiind unul dintre ei). Logic, ca să meargă ăsta a trebuit modificat altul, aşa că au limitat Iaşiul.
Dai niste raspunsuri de te doare mintea!Asta stie toata lumea! noi nu avem nevoie de explicatii ci de solutii care exista!!!Tot ii dai ca amia bagat nu stiu ce ,ca trebuie altul limtata, etc.Sa-si puna osul la treaba capii din Cfr si or sa gaseasca solutii.De ce sa nu se limiteze prin rotatie, daca tot sustii ca nu este loc??? De ce sa fie discriminati doar unii???Din cate stiu Iasi-Mangalia a circulat mai tot timpul cu 17 vagoane pline de la Iasi la Mangalia, deci calatori are!!Tu erai de acord si cand avea etajate pe timp de noapte ca de , nu circulai tu cu el! cum naiba de 1 mai poate circula unul dupa altul si apoi nu!!!Hai ca esti ,,grozav,, cu explicatiile tale! Info. pret CUMPAR 29-04-2017 IR 1987 Constanta Mangalia 06:28 07:53 01:25 - 43 obligatoriu 2 Info. pret CUMPAR 29-04-2017 IR 1964 Constanta Mangalia 07:40 09:04 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Vin 28 Apr 2017, 00:19 | |
| Anul trecut de 1 mai a circulat tren intre Iasi si Mangalia? |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Vin 28 Apr 2017, 09:17 | |
| |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Vin 28 Apr 2017, 11:36 | |
| Poate anul asta se vor destepta in ultimul moment si-l vor baga pana la Mangalia, eu zic ca gasesc loc pentru inca un tren pe sectie.Lasand la o parte scuzele si cauzele pt care CFR nu prelungeste acest tren la Mangalia(care nu intereseaza pe calatorul de rand) sa nu uitam ca Iasiul este singurul mare oras care nu beneficiaza de legatura directa catre capatul magistralei 800.Si asta clar este o greseala grava , in primul rand de marketing... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Vin 28 Apr 2017, 12:46 | |
| Am spus clar, trenurile in sezon ce ajung la Mangalia sunt: Suceava, Sibiu, Satu Mare, Timisoara, Arad, Bucuresti, Craiova, Oradea, si apoi Regio locale dupa pranz spre seara. Deci 8 trenuri sosesc din tara dimineata, cel de Suceava se intoarce in Constanta ca Regio, Sibiu se rupe si formeaza Regio la Constanta, apoi mai raman 6 care vin si se intorc. Capacitatea statiei permite primirea a mai mult de 8 trenuri, atat e nevoie de inca unul, cel de Iasi sa vina si el la Mangalia, ca si orar ar fi la 6:40 din Constanta, deci loc pentru el este suficient. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Vin 28 Apr 2017, 16:56 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Am spus clar, trenurile in sezon ce ajung la Mangalia sunt: Suceava, Sibiu, Satu Mare, Timisoara, Arad, Bucuresti, Craiova, Oradea, si apoi Regio locale dupa pranz spre seara. Deci 8 trenuri sosesc din tara dimineata, cel de Suceava se intoarce in Constanta ca Regio, Sibiu se rupe si formeaza Regio la Constanta, apoi mai raman 6 care vin si se intorc. Capacitatea statiei permite primirea a mai mult de 8 trenuri, atat e nevoie de inca unul, cel de Iasi sa vina si el la Mangalia, ca si orar ar fi la 6:40 din Constanta, deci loc pentru el este suficient.
CORECT! 2005, decat sa sustina aberatiile mai marilor din CFR, mai bine le-ar sugera ca se poate si daca tot este el mare expert, poate le vine in ajutor si le traseaza si mersul! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Vin 28 Apr 2017, 22:44 | |
| @Dr2005 Observ ca, mai nou, ai facut lobby pentru budele alea... Dar daca tot le tin aproape toata ziua in Mangalia, ce mare inginerie e sa incheie cfr calatori contract cu o firma locala de salubrizare si sa-ti goleasca/spele budele de handel ?
@dan tm @92Dragos Ce spuneti voi acolo cu solutia (provizorie) de garat peste zi garnitura/garnituri si in statia Neptun nu prea ar merge pentru ca paza vagoanelor ar trebui s-o asigure ori seful de tren, ori colegul acestuia, si loviti in timpul de odihna al acestora, pentru ca nu s-ar mai desfasura la cap de sectie dupa atata drum intr-un cadru civilizat numit dormitor. Sau poate ca ar merge doar daca s-ar schimba in Constanta cei veniti din tara cu constanteni (daca or fi suficienti la revizia asta!), urmand ca acestia sa asigure si paza vagoanelor la statia Neptun. In fine, e treaba cfr calatori cum isi organizeaza personalul. Si sa nu va ganditi ca politia TF ar asigura paza vagoanelor pentru ca nu intra in atributiile lor. E fix problema cfr calatori.
@karpaty @bobi @altii Dispozitivul de linii al statiei Mangalia este următorul: pentru primiri-expedieri trenuri, liniile nr 1, 2, 3, 4, 5. Triajul: liniile nr 6 (canal pentru revizia vagoanelor), 7, 8, 9. Problema e ca niciodata in decursul istoriei CFR nu au sosit 9 trenuri sezoniere la rand urmand ca dupa aceea sa inceapa sa le trimita inapoi de unde au venit. Intamplator am in fata ochilor o carticica anexa la mersul trenurilor de calatori din vara anului 2005 si le astern in ordinea sosirilor si plecarilor: Personal 8807 Constanta 23.00 Mangalia 00.07 Accelerat 1854/1851 Suceava 19.37 Mangalia 5.05 P 8802 Mangalia 5.16 Constanta 6.39 Rapid (Ardeal) 932/933 Cluj Napoca 17.08 Mangalia 6.18 P 8801 Constanta 5.46 Mangalia 6.59 R 880 Mangalia 7.15 Bucuresti 11.20 R 943/942 (Somes) Satu Mare 12.20 Mangalia 7.31 A 1862/1863 Iasi 22.55 Mangalia 8.26 P 8804 Mangalia 8.40 Constanta 10.10 R 936/937 (Bihor) Oradea 16.33 Mangalia 8.56 R 934/931 (Ardeal) Mangalia 9.51 Cluj Napoca 23.02 R 926/927 Arad 18.25 Mangalia 10.07 R 981 (Venus) Bucuresti 6.23 Mangalia 10.55 R 944/941 (Somes) Mangalia 11.41 Dej Calatori 02.44 (de aici se atasa la Rapid 741/744 Bucuresti-Satu Mare) R 682 (Litoral) Mangalia 12.42 Bucuresti 17.11 R 681 (Callatis) Bucuresti 8.25 Mangalia 12.58 Acc 1864/1861 Mangalia 13.41 Iasi 23.25 R 992/993 (Pontus Euxinus) Timisoara 23.16 Mangalia 13.57 R 922/923 (Decebal) Deva 01.19 Mangalia 14.45 R 684 (Callatis) Mangalia 15.31 Bucuresti 20.08 P 8803 Constanta 14.28 Mangalia 15.46 R 938/935 (Bihor) Mangalia 16.00 Oradea 8.13 P 8806 Mangalia 16.30 Constanta 17.37 R 928/925 (Mures) Mangalia 17.50 Arad 8.50 R 984 (Venus) Mangalia 17.53 Bucuresti 22.12 P 8805 Constanta 17.25 Mangalia 18.59 R 994/991 (Pontus Euxinus) Mangalia 19.13 Timisoara 8.02 R 924/921 (Decebal) Mangalia 20.08 Deva 8.56 R 885 Bucuresti 16.03 Mangalia 20.23 P 8808 Mangalia 20.48 Constanta 22.07 Acc 1854/1851 Mangalia 21.30 Suceava 7.07 R 683 (Litoral) Bucuresti 17.58 Mangalia 22.36
16 perechi trenuri/24 ore. V-am dat si dispozitivul de linii al statiei așa ca încercați dvs un exercițiu de imaginație sa vedeti cate linii au fost folosite si cum au fost folosite. Si poate o sa intelegeti de ce in decursul istoriei CFR trenurile soseau si plecau din Mangalia intr-o anumita ordine. Ar fi fost util si site-ul acela tren.transira.ro/arhiva dar parca era o problema in ultima vreme cu el si nu se puteau downloada oficioasele. Eram sa uit un amanunt important, sa țineți cont si ca rebrusmentul locomotivelor se poate face, in caz ca liniile 6, 7, 8, 9 sunt ocupate, doar pe una din primele cinci.
Acuma privind retrospectiv in urma si prinzand acele timpuri pot afirma de dragul nostalgiei, ce vremuri, cum aratau mersurile de tren, ce lungi erau, dese, ce placere era sa circuli cu geamul lasat jos si sa-ti fluture curentul perdeaua, vremuri..apuse... Si nu cred sa mai apuc vreun mers de sezoniere atat de des pe sectia Constanta-Mangalia! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Sam 29 Apr 2017, 00:13 | |
| Vitosa, din ce spui tu putem intelege ca CFR (SA si Calatori) nu mai stiu/pot/vor sa foloseasca sectia in cauza asa cum era cindva.
Probabil ca anul acesta-raportat la gratuitati-trenurile vor trebui sa fie mai lungi si poate mai dese, atunci care ar fi solutia? sa cupleze 2 -3 trenuri lungi care sa circule ca o garnitura goala spre Constanta la paza si pregatire urmind sa se intoarca in acelasi fel la Mangalia pentru expediere?
nu ar fi o solutie mai intii ca se pierd subventiile si probabil pentru alte motive care o sa ne fie prezentate.Unul din ele e lungimea utila mica a liniilor in unele statii.
In ce priveste rotatia partizilor de tren, aici probabil ca se mai practica diverse subtrefugii ca sa prinzi un asemenea traseu.
De exemplu in anii trecuti Timisoara N-Mangalia era facut de comanda Caransebes dupa un algoritm greu de retinut. cert este ca la Constanta predau trenul si mergeau regie la Mangalia la dormitor de unde veneau regie cu trenul pe care il preluau in Constanta. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Sam 29 Apr 2017, 09:00 | |
| Gararea trenurilor la Mangalia
27.04.2017: Linia 1: 8372, 8383, 8390, 1986, 8395 Linia 2: 8370, 1987, 8386, 8385, 8388, 8389, 8394, 8373 Linia 3: 8384, 8387, 8371
28.04.2017: Linia 1: 8372, 1964, 1941, 1986, 1963, 1985 Linia 2: 8370, 1987, 8386, 1995, 8389, 8375 Linia 3: 8374, 1996, 8387, 8371 Linia 4: 1942, 1924, 1923 |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Sam 29 Apr 2017, 09:35 | |
| Iasi-Mangalia trebuie sa existe toata vara , este oras de universitate si cu cultura ocupand locul 4 in privinta numarului de locuitori. Vagoane sa fie 22-96 credeti-ma ca cei care merg la litoral merit mai mult decat animalele de pe foamea. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Sam 29 Apr 2017, 11:41 | |
| Nu ai remarcat ca 1766 avea intr=o zi doar 20 49 0XX? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Sam 29 Apr 2017, 15:21 | |
| @dan tm @karpaty @bobi Trecem peste alte aspecte de culise CFR SA si CFR Calatori si zicem asa. Respectam livretul in schimb teoretic se pot face urmatoarele schimbari pe sectia Constanta-Mangalia. Regio 8800 Mangalia 4.52 Costinesti 5.26 (detaseaza diesel care ramane tampon/rezerva in caz ca se defecteaza vreunul de la urmatoarele trase) Eforie Sud 5.48 (cruce cu 1952-1) Constanta 6.22. -intervalul pe care se suspenda activitatea sectiei e 22.30-04.30, deci nu ar afecta in vreun fel. IR 1952/1952-1 Constanta 5.01-5.14 Eforie Sud 5.47 (cruce cu 8800) Mangalia 6.36. R 8802 Mangalia 6.39 Costinesti 7.07-7.32 (sta 25 minute la cruce cu trenurile 1921 respectiv 1962-1) Agigea Ecluza 8.04 (cruce cu 1944-1) Constanta 8.22. IR 1921-2/1921 Constanta 6.05-6.20 Costinesti 7.12 (cruce cu 8802) Neptun 7.37 Mangalia 7.45 IR 1962/1962-1 Constanta 6.19-6.40 Eforie Sud 7.13 -pleaca dupa ce idm primeste acceptul celui din statia Costinesti, desi minutul ala diferenta poate fi cam insuficient pentru comunicarea dintre acar-idm Costinesti respectiv idm Costinesti - idm Eforie Sud, ca nu sunt nici ei roboti... dar am zis sa nu lovesc prea mult si in celelalte trase -in general cu ani in urma intervalul de succedare dintre trenuri era mai mare, de aia am si dat exemplul cu mersul din anul 2005. Costinesti 7.38 (sta 8 minute la reavizarea lui 1921, si i-am dat drumul si lui 8802) Mangalia 8.09 R 8804 Mangalia 8.12 Costinesti 8.43 (cruce cu 1944-1) Eforie Sud 8.59 (cruce cu 1992-1) Constanta 9.32 IR 1944/1944-1 Constanta 7.26-7.46 Agigea Ecluza 8.05 (cruce cu 8802) Costinesti 8.46 (cruce cu 8804) Mangalia 9.16 R 8806 9.29 Neptun 9.45 (cruce cu 1992-1) Costinesti 10.12 (cruce cu 1924-1) Eforie Nord 10.37 (cruce cu 1981) de aici nu mai opreste pana la Constanta unde soseste la 11.00 -da, stiu, aici ar putea obiecta cei de la CFR SA ca au prea multe trenuri de calatori in intervalul 11-12 si ca daca mai si intarzie 1992-1 il zapaceste si pe 8806 si nu mai au linii disponibile si pentru celelalte trenuri ce tranziteaza gara Constanta. -nu degeaba apar 8032 Constanta 12.02 Tandarei 14.22 cu circulatie in afara perioadei 10.06-10.07 iar in perioada asta circula modificat trasa noua 8036 Constanta 11.39 Tandarei 13.59. IR 1992/1992-1 Constanta 7.55-8.14 Eforie Sud 9.00 (cruce cu 8804) Neptun 9.42 (cruce cu 8806) Mangalia 9.49 -la asta si la 1944-1 am mers pe varianta cu opriri peste tot conform livret, chiar daca ele sunt cam apropiate. -si totusi o sa fie raritate cand va respecta cu strictete trasa conform livret. IR 1924/1924-1 Constanta 9.00-9.17 Costinesti 10.09 (cruce cu 8806) Mangalia 10.39 IR 1981 Constanta 9.55-10.09 Eforie Nord 10.40 (cruce cu 8806) Mangalia 11.36 R 8808 Mangalia 11.16 Neptun 11.33 (asteapta sa treaca 1981) Eforie Sud 12.18 (sta 9 minute la cruce cu 1932-1 Celelalte trenuri raman conform livret doar ca l-as muta pe 8801 putin mai tarziu cu sosirea in Mangalia la 15.50. IR 1961-2/1961 Mangalia 20.25 Neptun 20.34 Neptun hc 20.41 Costinesti Tabara hc 20.54 Costinesti 21.05 (cruce cu 8807) Eforie Sud 21.25 Eforie Nord 21.34 Constanta 21.56-22.20. Momentan nu am timp liber ca le-as prezenta pe toate sub o alta forma, dar sper in zilele urmatoare. Bun, sa explicam babeste si turnusul garniturilor in varianta propusa de mine: -1952-1 se intoarce la Constanta tren 8804, si inapoi la Mangalia tren 8805 pentru formare 1953-2 -1921/8806/8801/1922 -1962-1/8808/8803/1961-2 Poate se vor intreba unii de ce trebuie sa ajunga astea in Constanta? Pentru ca in compunerea lor sunt si vagoane cu statia de domiciliu Constanta ce trebuie sa ajunga la salubrizare, si fac loc si altor sezoniere la statia Mangalia. Raman in Mangalia: -1944-1/1945-2 -1992-1/1991-2 -1924-1/1923-2 -1981/1993-2 (sta doar o ora) -1994-1/1982 -1932-1/1931-2 -8807/8800 si tot cu 8807 duce si garnitura pentru formare tren 8802. De schimbat mersul sezonierelor nu cred sa-l schimbe, acestea ramanand in general conform livret (poate doar sa umble putin la timpii de mers si opriri), dar cred eu ca asta ar fi singura solutie sa ajunga si ieseanul la Mangalia, dar lasanu-l si pe 1921 care este un tren destul de utilizat in relatia Bucuresti-Mangalia. Mai trebuie sa se si vrea din partea cui trebuie! ATENTIE, trasele sunt imaginare. Pentru consultarea mersului trenurilor accesati site-ul oficial www.cfrcalatori.ro |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Sam 29 Apr 2017, 21:34 | |
| - 92Dragos a scris:
- Iasi-Mangalia trebuie sa existe toata vara , este oras de universitate si cu cultura ocupand locul 4 in privinta numarului de locuitori. Vagoane sa fie 22-96 credeti-ma ca cei care merg la litoral merit mai mult decat animalele de pe foamea.
Locul 2 dupa INS, mai nou! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Sam 29 Apr 2017, 22:17 | |
| Date oficiale de la INS, valabile la 1.07.2016, pentru reşedinţele de judeţ:
Iaşi: 364381 Timişoara: 331927 Cluj: 321754 Constanţa: 316649 Craiova: 304030 Galaţi: 303205 Braşov: 290283 Ploieşti: 232302 Oradea: 222229 Brăila: 209140 Bacău: 196562 Arad: 178462 Piteşti: 175887 Sibiu: 169480 Târgu Mureş: 149718 Baia Mare: 147203 Buzău: 134830 Satu Mare: 121972 Botoşani: 121838 Râmnicu Vâlcea: 118367 Suceava: 116767 Piatra Neamţ: 114586 Drobeta-Turnu Severin: 108753 Tulcea: 100170 Târgu-Jiu: 96318 Focşani: 94012 Bistriţa: 93388 Târgovişte: 93068 Tulcea: 89146 Reşiţa: 87864 Slatina: 83858 Călăraşi: 77248 Alba Iulia: 74212 Deva: 70090 Zalău: 69497 Girurgiu: 68527 Sfântu Gheorghe: 64826 Slobozia: 52802 Alexandria: 51624 Miercurea Ciuc: 42072 Buftea: 22198*
-- Bucureşti: 2101413 -- Statistica include persoanele cu domiciliul în acte în localităţile menţionate, nu şi pe cei care locuiesc fără forme legale (şi care în Bucureşti, de exemplu, sunt foarte mulţi, ştiu oameni care au terminat facultatea de 10 ani, stau cu chirie, dar oficial locuiesc prin Galaţi, Târgovişte, Slobozia, Tg. Jiu etc).
*)Fostă reşedinţă a Judeţului Ilfov. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Dum 30 Apr 2017, 11:22 | |
| - marius664 a scris:
- Iasiul este singurul mare oras care nu beneficiaza de legatura directa catre capatul magistralei 800.Si .
Galatiul, si Braila, nici macar pana la Constanta nu au, si sunt tot orase mari. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai | |
| |
| | | | Trenuri de 1 mai | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |