|
| Trenuri de 1 mai | |
|
+22marius664 neluadi 92Dragos laurentzu bobi AeroX ets2oltromânia ciprian71 cristy79 Katalyn mureseanu_976 Adrian78 dan tm Mitza_TSR AndreiSV Dr2005 adascalu decward Vitosa Razvan Tudor Nesebar Caravelle_Zg 26 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Mier 26 Apr 2017, 12:04 | |
| - Vitosa a scris:
- Kapпaтй a scris:
- In perioada 27.04-30.04/28.04-01.05 circula trenurile 1964/1963 Iasi-Mangalia-Iasi, acum se poate, vara nu se poate.
Ca sa circule Iasi-Mangalia si in perioada sezonului estival ar trebui ca CFR Calatori sa-l limiteze pe 1921 la Mangalia, si stii bine cum e capacitatea de garare a statiei Mangalia, asa ca discutia asta chiar nu-si are rostul s-o extindem pentru ca pun pariu ca mersul trenurilor va fi identic si in urmatorii cel putin 2-3 ani daca nu si mai bine. Daca se vrea, ar putea sa circule pana la Mangalia. Dar e mai comod sa dea copy-paste la mersul trenurilor.Pe vremuri erau trenuri cu carul, de la Sighet, Comanesti, plus actualele si incapeau toate.Dintr-o data statia Mangalia nu mai are capacitate de garare.O gluma mai proasta nici ca se putea!Incompetenta! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Mier 26 Apr 2017, 13:00 | |
| Erau toate, pentru că Mangalia avea şi revizie de vagoane pe vremea aia. Acum nu mai are (în extrasezon trenurile se fac cu AM 700), deci nu mai are nici personal pentru salubrizarea vagoanelor (mă rog, dacă acum 30 de ani se numea salubrizare ce se făcea...), nu mai zic de vidanjarea budelor vacuumatice. În plus, existau suficiente locomotive diesel (care nu aveau de asigurat climatizare şi alte ,,modernităţi"), exista suficient personal CFR în staţii (la posturi de macazuri, bariere etc.)
Liniile fostei revizii de vagoane nu ştiu dacă se mai folosesc. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Mier 26 Apr 2017, 13:03 | |
| Iar vorbesti sa nu adormi. Acei oameni din Mangalia sunt acolo pe tot timpul anului nu doar sezonier. Vai de voi cu birourile voastre ca habar nu aveti ce e pe teren. Stati in birourile alea mari "experti" si dati din gura dar nu cunoasteti realitatea cel putin tu care te tot dai mare expert.
Doar cateva se fac cu mortaciunea 700 in rest se fac cu locomotiva plus 1 sau 2 vagoane. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Mier 26 Apr 2017, 14:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Erau toate, pentru că Mangalia avea şi revizie de vagoane pe vremea aia. Acum nu mai are (în extrasezon trenurile se fac cu AM 700), deci nu mai are nici personal pentru salubrizarea vagoanelor (mă rog, dacă acum 30 de ani se numea salubrizare ce se făcea...), nu mai zic de vidanjarea budelor vacuumatice. În plus, existau suficiente locomotive diesel (care nu aveau de asigurat climatizare şi alte ,,modernităţi"), exista suficient personal CFR în staţii (la posturi de macazuri, bariere etc.)
Liniile fostei revizii de vagoane nu ştiu dacă se mai folosesc. Nu le mai lua apararea , incompetenta, lenea si nepasarea este crasa in CFR!Se poate gasi loc si acestui tren si inca la ore excelente, DOAR SA SE VREA!!!! Si daca tot sustii ca ,, nu mai este loc,,, atunci in fiecare an sa fie limitat un alt tren, pentru a nu fi discriminare!!!!!!!!!!!!! |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Mier 26 Apr 2017, 15:07 | |
| - bobi a scris:
- Dr2005 a scris:
- Erau toate, pentru că Mangalia avea şi revizie de vagoane pe vremea aia. Acum nu mai are (în extrasezon trenurile se fac cu AM 700), deci nu mai are nici personal pentru salubrizarea vagoanelor (mă rog, dacă acum 30 de ani se numea salubrizare ce se făcea...), nu mai zic de vidanjarea budelor vacuumatice. În plus, existau suficiente locomotive diesel (care nu aveau de asigurat climatizare şi alte ,,modernităţi"), exista suficient personal CFR în staţii (la posturi de macazuri, bariere etc.)
Liniile fostei revizii de vagoane nu ştiu dacă se mai folosesc.
Nu le mai lua apararea , incompetenta, lenea si nepasarea este crasa in CFR!Se poate gasi loc si acestui tren si inca la ore excelente, DOAR SA SE VREA!!!! Si daca tot sustii ca ,, nu mai este loc,,, atunci in fiecare an sa fie limitat un alt tren, pentru a nu fi discriminare!!!!!!!!!!!!! Corect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Mier 26 Apr 2017, 21:50 | |
| Vorbiţi toţi 3 doar ca să nu vă ia somnul... e plin internetul de astfel de părelologi, care au impresia că le ştiu pe toate, deşi li se explică cu argumente că nu au dreptate. Grav e că, uneori, astfel de oameni ajung în poziţii importante şi fac prăpăd acolo.
Poate dl. Karpaty, în cunoaşterea lui nemărginită, se milogeşte de noi să ne spună câţi angajaţi avea revizia Mangalia în anul 2000 (să nu zic 1990) şi câţi au mai rămas acum. Şi câte linii active erau atunci şi câte sunt acum. Şi cât personal de mişcare era atunci şi cât e acum. Bonus, câte instalaţii de vidanjat bude vacuumatice ale ,,revizia" Mangalia acum? Şi câte garnituri clasice şi câte AM 700 circulă în extrasezon.
Capacitatea secţiei Constanţa - Mangalia a rămas relativ constantă, de exemplu în 2000 erau 16 perechi în sezon şi 7 în extrasezon. Acum sunt 7 perechi în extrasezon. În minivacanţa de 1 Mai vor fi 10 perechi, în vârf de sezon probabil vor mai apărea câteva în plus. Şi se făcea 1h25min, deci cam ca acum (deşi acum se fac şi 1h15min). Deci despre ce vorbim?
Însă în 2000 unele trenuri mergeau prin creierii nopţii, de ajungeau la 5 dimineaţa în Mangalia. Nu zic că era rău, dar poate nu toată lumea vrea să prindă aerosolii, eventual cu valiza pe plajă până la 14 - 15 când te primeşte hotelul. Hai să zicem că acum mai poţi să laşi bagajul la recepţie, dar până acum vreo 15 - 20 de ani nu aveai norocul ăsta. Dar oamenii mergeau cu trenul, că n-aveau de ales. Ei bine, vremurile s-au schimbat, iar gândirea neadaptată prezentului de la CFR Călători de până prin 2012 - 2013 a dus societatea cu un picior în groapă. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Mier 26 Apr 2017, 22:50 | |
| Pai asa e organizarea de cai la CFR C.
in urma cu ceva ani vorbeam cu un prieten in gara si mi-a spus ca revizia Timisoara avea detasat om la Mangalia pentru revizie.
alta data cind trenurile au fost limitate la Aradul Nou, revizia Timisoara a detasat un vagon la Aradul Nou pe post de vestiar pentru ciocanarii din Timisoara.Ce mare scofala sa mearga un tren de la Timioara la Aradul nou si inapoi fara ciocanari? Pai ce la Hunedoara au revizie?
Acuma nu mai e asa, dar ce mare chestie o fi pentru revizia Constanta sa aiba oameni la Mangalia? ca sa nu mai zic ca de fapt garniturile vin la Constanta goale pentru varii motive. Am intrebat la alta discutie, ce mare chestie e asta cu vidanjarea buzilor? mie i se pare ca trebuie doar o pompa de ape uzate insa cu un sorb de diametru mic, cred ca pentru un contract cu statul orice firma care are weceuri de plastic prin orase se doteaza si cu o pompa de tipul ala.
Neavind trafic de marfa, nu cred ca e asa de greu sa strecoare trenurile pe acolo, mai ales ca ele dimineata cam vin si dupa masa pleaca. Liniile garii Mangalia se pot repara pentru stationarea trenurilor ziua, trenurile se pot descompune ca sa incapa mai multe pe linii si tot asa, solutii sint, de urgenta mai e si statia Neptun.
era o vorba la campionatul de fotbal in 1990,,Daca vrei cu adevarat poti" |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 09:15 | |
| În disperarea ta nebuna de a fi miezul și sa faci lumea sa creadă ca tu știi totul vorbești și comentezi la infinit deși tu (dr2005) habar nu ai mersul trenurilor în primul rand. Spre deosebire de tine eu am fost în teren și am vorbit la fata locului cu angajații iar la Mangalia un rtv-ist a zis clar câte de acolo și acolo lucrează tot timpul anului indiferent de câte trenuri sunt. Așa ca lasa teoriile tale de mare "expert" din birou ca nu se pupa cu realitatea, vorbești efectiv din ce crede mintea ta și atat. Dacă capacitatea stației a rămas constanta dar în 2000 erau 16 și acum sunt 10 nu e logic ca e loc și pentru Iași doar ca nu se vrea, cam ăsta reiese dacă o luam logic doar ca la tine nu exista logica. Vine Arad, Timișoara, Satu Mare, Oradea, Craiova, București, Suceava , Sibiu cam astea 8 sunt iar dacă Sibiu se întoarce la Constanța cum de altfel și Suceava se întoarce la Constanța e loc și pentru Iași la Mangalia
Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Joi 27 Apr 2017, 09:22, editata de 1 ori |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 09:17 | |
| - dan tm a scris:
- Pai asa e organizarea de cai la CFR C.
in urma cu ceva ani vorbeam cu un prieten in gara si mi-a spus ca revizia Timisoara avea detasat om la Mangalia pentru revizie.
alta data cind trenurile au fost limitate la Aradul Nou, revizia Timisoara a detasat un vagon la Aradul Nou pe post de vestiar pentru ciocanarii din Timisoara.Ce mare scofala sa mearga un tren de la Timioara la Aradul nou si inapoi fara ciocanari? Pai ce la Hunedoara au revizie?
Acuma nu mai e asa, dar ce mare chestie o fi pentru revizia Constanta sa aiba oameni la Mangalia? ca sa nu mai zic ca de fapt garniturile vin la Constanta goale pentru varii motive. Am intrebat la alta discutie, ce mare chestie e asta cu vidanjarea buzilor? mie i se pare ca trebuie doar o pompa de ape uzate insa cu un sorb de diametru mic, cred ca pentru un contract cu statul orice firma care are weceuri de plastic prin orase se doteaza si cu o pompa de tipul ala.
Neavind trafic de marfa, nu cred ca e asa de greu sa strecoare trenurile pe acolo, mai ales ca ele dimineata cam vin si dupa masa pleaca. Liniile garii Mangalia se pot repara pentru stationarea trenurilor ziua, trenurile se pot descompune ca sa incapa mai multe pe linii si tot asa, solutii sint, de urgenta mai e si statia Neptun.
era o vorba la campionatul de fotbal in 1990,,Daca vrei cu adevarat poti" Corect, dar din pacate unii,, specilaistii,, gen 2005, o tin una si buna! |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 09:48 | |
| Si mai e varianta cum s-a propus, retragerea garniturii in Neptun in caz ca nu exista loc la Mangalia... NU se vrea atata tot. Eu si multi alti vrem tren de Iasi cu cuseta,dormitor si vagoane potrivite rangului IRN din partea mea poate sa-l faca tren de zi important este legatura fara schimbare. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 09:53 | |
| - 92Dragos a scris:
- Si mai e varianta cum s-a propus, retragerea garniturii in Neptun in caz ca nu exista loc la Mangalia... NU se vrea atata tot. Eu si multi alti vrem tren de Iasi cu cuseta,dormitor si vagoane potrivite rangului IRN din partea mea poate sa-l faca tren de zi important este legatura fara schimbare.
Asa este, solutii sunt foarte multe, vointa nu este!E mai usor sa spui nu se poate, decat sa-ti bati capul cateva ore! |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 09:57 | |
| - bobi a scris:
- 92Dragos a scris:
- Si mai e varianta cum s-a propus, retragerea garniturii in Neptun in caz ca nu exista loc la Mangalia... NU se vrea atata tot. Eu si multi alti vrem tren de Iasi cu cuseta,dormitor si vagoane potrivite rangului IRN din partea mea poate sa-l faca tren de zi important este legatura fara schimbare.
Asa este, solutii sunt foarte multe, vointa nu este!E mai usor sa spui nu se poate, decat sa-ti bati capul cateva ore! Am si eu o curiozitate, de ce s-a ales trenul de Iasi de pilda sa fie limitat la Constanta in sezon? Avea un grad de ocupare mai scazut decat celalalte ? Cam cate vagoane avea pana la Mangalia in comparatie cu celalalte trenuri ? Sau s-a mers pe premisa ca da-i incolo de moldoveni si au ales intre cel de Iasi si Suceava. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 11:27 | |
| Daca tot o dati in moldoveni aflati ca si Suceava, Bacau, Focsani si chiar Buzau apartin tot de Moldova orase de pe traseul trenului Suceava-Mangalia. Asta cu Iasi-ul limitat la Constanta e direct discriminare eu nu cred ca moldoveni din Iasi, Vaslui si Barlad au bani de Mamaia si cat trenul de la Constanta la Mangalia ar circula gol, asta e parerea idioata a celor care au ales sa sacrifice acest tren. Din birou toate is roz dar pe teren nu e deloc asa. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 12:24 | |
| Da, nu este corect să alegi Suceava și Bacăul, iar Iași-ul să fie limitat la Constanța.
Asta mai ales că liniile convergente 606 și M600 sunt încă bine folosite de călătorii din zona Iași, în comparație cu alte părți unde s-a cam dus în jos transportul feroviar. Dacă se caută prin statistici sunt sigur că stația Iași e pe podium la vânzări de bilete și abonamente. Mai mult, sunt destul de mulți călători zilnic și dincolo de linia 606, la Suceava și Câmpulung Moldovenesc.
Așa că, din atâtea sezoniere care traversează țara, tocmai la Iași s-au gândit să-l mențină oprit să facă Mangalia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai Joi 27 Apr 2017, 15:28 | |
| Iaşiul e limitat pentru că s-ar suprapune cu actualul 1987... practic, acum câţiva ani CFR Călători s-a gândit să mai bage un tren de la Bucureşti, care tren a foat tot timpul personal/regio sau cu tarif de regio, cu excepţia a 2 ani (2017 fiind unul dintre ei). Logic, ca să meargă ăsta a trebuit modificat altul, aşa că au limitat Iaşiul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri de 1 mai | |
| |
| | | | Trenuri de 1 mai | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |