|
| 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii | |
|
+34cristi CFR Luca tgv MariusM Katalyn gabrielcr liviulav33 dan tm TVlad kristi kkk Dr2005 phnegativ buldozer2 nenuandrei Semafor DUAL Vlad Mihai-Aurel srazvi ldh80 sogard_2003 Nesebar Stere Serban Teodor Radu Tudor eu sorinucu Axwell21 mardaryroby bogdan srl IonutCFR2009 COSTACHE MIHAIL membru inactiv cata ferriviarius 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 12:35 | |
| Conform raportului, e sigilată de procuratură până la terminarea investigaţiei. Cum victimele accidentului au intentat deja procese, la care se adaugă şi dosarul penal de ucidere din culpă, probabil locomotiva aia va mai sta ani buni acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 12:37 | |
| Si nu se baga ,,colectorii" la ea?
Citesc raportul: unde este statia CFR Tirgoviste Sud? tind sa cred ca oficial ea nu exista. Atunci de ce este mentionata in documente oficiale? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 13:24 | |
| Chiar daca sabotul de deraiere ar fi fost in pozitia rasturnat pe sina, convoiul tot ar fi surprins vreun autoturism, deoarece sabotul e montat la o distanta foarte mica fata de trecerea la nivel. Este adevarat ca nu s-ar mai fi produs pagube materiale in st IL Caragiale, dar ce efecte ar fi avut deraierea convoiului chiar in dreptul barierei...
„Targoviste Sud” = Targoviste (probabil la un moment dat a existat tendinta redenumirii st Targoviste in Targoviste Sud, si a ramas consemnat pe undeva, fara sa produca efecte) |
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5105 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 13:37 | |
| - dan tm a scris:
- Si nu se baga ,,colectorii" la ea?
Dupa cum vezi, vis a vis de masina a aparut un post de paza , facut din placi de lemn prefabricate. Daca maresti poza, pe langa "canton" poti sa vezi si maidanezii ce se aciueaza de obicei pe langa posturile astea izolate... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 13:49 | |
| 1. nu mi se pare normal ca intr-un document oficial sa se foloseasca o denumire care nu este oficiala. Pe chichite avocatesti se poate trage de timp, pina cind un judecator stabileste ca fondul problemei nu e afecta de acest lucru. Nu e permis ca angajat al unei institutii sa folosesti decit denumirile oficiale indicind insa si denumirile populare daca se consodera necesar.
2. cine pazeste locomotiva?
3. cine plateste pagubele rezultate prin nefolosirea locomotivei urmare a indisponibilizarii sale? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 17:05 | |
| Am 27 ani, cand eram mic tin minte ca scria Targoviste Sud pe gara, dar nu mai tin minte daca era la fel si pe bilete. Nici in MT vechi nu stiu sa fi fost trecuta Targoviste Sud, oricum lumea in Targoviste in trecut ai spuneau gara mare.
In statia I.L.Caragiale mai erau si 4 fals-uri goale, 2 pe o linie si 2 pe alta linie, iar tot in gara mai este in spate un mic depozit de gpl, produsul fiind adus de la Lukoil Ploiesti o data pe luna iar cand am trecut pe acolo erau 2 vagoane gpl acolo in rest liniste si pace.
|
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5798 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 18:05 | |
| - dan tm a scris:
- Adica locomotiva este in IL Caragiale de atunci?
Da. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 16 Ian 2013, 19:11 | |
| Gara Rosiori Est este trecuta in mersul trenurilor Rosiori, la fel si pe bilete. Pancarta este cu Rosiori Est. La fel o fi si cu Tirgoviste. Denumirea de Rosiori Est a fost data dupa darea in folosinta a liniei Bucureti-Craiova, in 1949, pe care este situata si Rosiori Nord, si pt. a nu se crea confuzie s-a luat decizia de a fi denumita asa, nu stiu de ce nu si CFR nu a denumit-o in inscrisurile oficiale. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mar 09 Apr 2013, 23:16 | |
| Statii si halte + distante masurate cu Google Earth:
Km 00+000 IL Caragiale km 03+170 Olari Post Ajutor Miscare h. km 04+930 Olari h. km 06+970 R.1 Post Macaz h. km 07+350 P.R. Ditesti h. km 07+610 R.2 Post Macaz h. km 08+410 Ditesti h. km 10+570 Filipestii de Padure hcv. km 11+670 R.3 Post Macaz h. km 16+110 Gura Palangii hcv. km 16+584 Opritor ------------------------------------------ km 06+970 R.1 Post Macaz h. km 07+670 R.4 Post Macaz h. km 09+120 Ghirdoveni h. km 15+800 Moreni h. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mar 14 Mai 2013, 11:24 | |
| upload a picture picture hosting image sharing image upload no limit photo sharing how to take a screenshot on a pc image hosting over 10mb |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mar 14 Mai 2013, 11:47 | |
| Asta e linia de pe care a scăpat un tren anul trecut? _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mar 14 Mai 2013, 11:49 | |
| Exact, si vezi si liniile celelalte din gara la topicul cu 302.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 14 Mai 2013, 11:52, editata de 1 ori |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mar 14 Mai 2013, 11:51 | |
| În prima poză e trecerea la nivel unde s-a întamplat accidentul, iar în a 4-a e sabotul de deraiere care la acel moment era ridicat în loc să fie culcat pe linie. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 22 Mai 2013, 20:46 | |
| - ferriviarius a scris:
- Zonă interesantă, merită o temă separată.
- romrail a scris:
- In volumul 5 din "Mica Monografie a CFR", scrisa de Radu Bellu am gasit cateva informatii despre caile ferate inguste din zona orasului Ploiesti. Deoarece materialul este destul de mare am sa incerc sa-ti spun pe scurt ce stiu despre aceasta C.F.
Calea Ferata Baicoi-Moreni (21 km) a fost construita in anul 1917 de catre armata germana, pentru exploatarea resurselor zonei, resurse ce erau transbordate in statia Baicoi (astazi Floresti Prahova) de pa linia Bucuresti-Brasov. Dupa terminarea razboiului, linia a fost exploatata pentru scurt timp de catre Directia Cailor Ferate Particulare din Ministerul Comunicatiilor. La 10 iulie 1923, linia a fost transferata in exploatarea Directiei Caii Ferate Plioesti-Valeni. Intre anii 1917-1948 pe CF Baicoi-Moreni au functionat 6 statii: Baicoi, Catina, Filipestii de Padure, Ditesti, Ghirdoveni si Moreni. Cladiri de exploatare au functionat numai in statiile Moreni si Catina (in spatii cedate de Soc. Astra Romana), iar in statiile Filipesti, Ditesti si Ghirdoveni in vagoane amenajate. Parcul de material rulant era compus din 28 de vagoane de marfa (10 acoperite si 18 descoperite). Ulterior s-au mai adaugat inca 8 vagoane. Pentru transportul calatorilor s-au folosit trei vagoane salon (Clasele I, II si III). Din pacate nu am alte date despre materialul rulant de pe aceasta linie si nici despre soarta lui dupa 1948. Linia a fost initial construita cu sine tip 17 si 24, iar dupa ce a trecut in exploatarea Directiei Caii Ferate Ploiesti-Valeni, s-au construit cladiri de exploatare in statiile Baicoi, Filipesti, Ditesti si Ghirdoveni. In statia Baicoi au fost construite si locuinte de serviciu. Linia a fost refacuta cu sine de tip 24 si 32. Pentru remorcarea trenurilor s-au construit Depoul Baicoi si Remiza Moreni. Pe aceasta linie au circulat 6 locomotive tender de fabricatie germana (cate 2 din categoriile II, III si IV). In anul 1948 linia a fost normalizata, tronsonul Provita-Baicoi fiind desfiintat. 3.10.2003 http://www.railwayfan.ro/index.php?ml=102&t=59 Am ajuns astazi la fostul pod peste Prahova aflat pe vechea linie Baicoi (Floresti) - Filipesti. Iata citeva poze, pentru inceput de pe malul drept. Un drum agricol a intrerupt rambleul pe undeva la mijloc: Vedere spre Baicoi: Si inapoi spre Filipesti: Aici se termina rambleul si se pot vedea vechile pile ale podului catre Baicoi. Eu presupun ca pe vremea constructiei liniei rambleul continua putin mai departe in albia actuala a Prahovei: Vedere inapoi, spre Filipesti: Si pilele, mai de aproape. Se vede cum inaltimea le creste pentru a putea ajunge pe malul celalalt la cota terenului, mai ridicata: Mergem mai departe spre Baicoi si in albia riului gasim aceasta fundatie: Se mai pastreaza inca o parte din lemnul pentru cofrare: Mai departe: O chestie de beton care nu stiu ce a fost, daca are legatura cu podul. Sint o gramada la fel pe malul celalalt, asta nu am idee cum a ajuns aici: Ajungem pe malul celalalt (sting), la o fosta groapa de gunoi: Ma asez exact pe locul liniei: Mai de aproape: Si o poza in directia opusa, spre Baicoi: Si aici sint acele fundatii bizare intre pile: Si multimea de "chestii" de beton: M-am uitat dupa urmele unei gari Catina dar cladirea pe care o suspectam eu nu cred ca are vreo legatura cu asta, e una la fel si pe malul vecin, mult mai departe de linie si cred ca apartin amindoua de Apele Romane sau ceva similar. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Sam 01 Feb 2014, 18:33 | |
| 01.02.2014 Vedere spre Filipesti. Vedere spre 302 si Statia I.L.Caragiale windows 7 screenshot |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii | |
| |
| | | | 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |