|
| 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii | |
|
+34cristi CFR Luca tgv MariusM Katalyn gabrielcr liviulav33 dan tm TVlad kristi kkk Dr2005 phnegativ buldozer2 nenuandrei Semafor DUAL Vlad Mihai-Aurel srazvi ldh80 sogard_2003 Nesebar Stere Serban Teodor Radu Tudor eu sorinucu Axwell21 mardaryroby bogdan srl IonutCFR2009 COSTACHE MIHAIL membru inactiv cata ferriviarius 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 15 Feb 2016, 14:59 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 15 Feb 2016, 15:08 | |
| Faine, poze, vad ca statia Filipestii de Padure e destul de mare, pacat ca nu mai e trafic, ar merge acolo un fel de parc industrial.
Linia spre Gura Palangii de cind nu mai e folosita?
Banuiesc ca marfarul a dus cisterna si in alta zi se intoarce dupa ea cind o fi goala.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 15 Feb 2016, 15:14 | |
| Nu stiu, cred ca tot azi o ia, nu mai era alta acolo si imi aduc aminte ca au fost zile cand pleca cu sigurantele si aragazul si se intorceau la fel. Daca se intoarce cu 7 vagoane e clar ca descarca aragazul acolo si apoi pleaca inapoi. O sa verific mai tarziu.
A plecat la 10:51 din I.L.Caragiale si din spusele mecanicului 1h30min face pana la Filipesti de Padure cu viteza maxim 10 km/h. A sosit la 12:17 adica fix 1h30.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 15 Feb 2016, 19:34 | |
| Foarte interesant ca mai este nevoie de gaz transportat cu trenul.Asta tine in viata linia, tot e bine. Ma intreb cum or fi preturile daca pentru CFR Marfa e rentabil sa duca un vagon iar pentru beneficiar e rentabil sa plateasca pentru un vagon.Pentru ce e folosit gazul ala?
Dar cum zic, e bine ca nu moare linia. Oare daca linia a r fi mai buna ar permite tonaje si viteze mai bune, ar fi cerere pentru transport marfa mai mare?
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 15 Feb 2016, 22:39 | |
| Asta e singurul transport ce mai ajunge pe aici. Inainte era de maxim 2 ori pe luna si il duceau cu Ldh-ul de la PL.Est/PL.Triaj fara sigurante, de vreun an si ceva vad ca i baga vagoane de siguranta si acum ajunge de 3-4 ori pe luna. Pleaca incarcat cu GPL de rafinaria Lukoil Ploiesti pentru un privat din Filipesti. Cand lucram la paza avem toate detalile firmei oricum am vazut ca acolo este un mare gater le-or trebui gazul pentru ceva utilaje, nu stiu zic si eu, ca daca era sa fie statie de incarcat GPL sigur se facea cu cisterna.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 15 Feb 2016, 22:41 | |
| Asta e singurul transport ce mai ajunge pe aici. Inainte era de maxim 2 ori pe luna si il duceau cu Ldh-ul de la PL.Est/PL.Triaj fara sigurante, de vreun an si ceva vad ca i baga vagoane de siguranta si acum ajunge de 3-4 ori pe luna. Pleaca incarcat cu GPL de rafinaria Lukoil Ploiesti pentru un privat din Filipesti. Cand lucram la paza avem toate detalile firmei oricum am vazut ca acolo este un mare gater le-or trebui gazul pentru ceva utilaje, nu stiu zic si eu, ca daca era sa fie statie de incarcat GPL sigur se facea cu cisterna.
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 15 Feb 2016, 23:24 | |
| Faine poze, felicitari pentru captura.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mar 16 Feb 2016, 00:37 | |
| Trebuie să fie nasol pentru mecanic să-l tot târâie cu 10 km/h, trebuie atenție mare că la așa viteză mică foarte ușor poate sări la 11 km/h și s-a ars, dar la 5 km/h adormi cu trenul pe traseu. Cât de greu o fi să-i facă o cârpeală și să-i dea drumul cu 20 sau 25 km/h? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mar 16 Feb 2016, 03:38 | |
| Carpeala aia s-ar putea sa coste si nu cred ca se baga nimeni pentru 3 transporturi pe luna. E adevarat ca pentru mecanic e teroare sa mearga 10 km cu viteza de maxim 10 km/h. Linia aia nu mai are viitor minele de carbune sunt inchise, doar aragazul asta ce mai ajunge, bine ca inca mai exista sina. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 27 Iul 2016, 23:19 | |
| in 1990 care era situatia tronsonului Filipestii de Padure- Gura Palangii ?
-Se considera linie industriala (unde circulatia trenurilor se realiza in regim de manevra), iar Gura Palangii era considerata antestatie industriala ?
-Sau Gura Palangii era statie, cu semnalizare mecanica si instalatie SBW, iar intre Filipestii de Padure si Gura Palangii se circula la "cale libera" ?
Inclin se cred spre ultima varianta, deoarece (din pozele postate pe forum), la iesire din fosta statie Filipestii de Padure spre Gura Palangii, a existat un semafor (semnal mecanic) de iesire!
Cand (in ce an) a ajuns ultimul tren de marfa la Gura Palangii ?
De asemenea, din linia dintre Filipestii de Padure si Gura Palangii, se mai ramifica o cale ferata (care in "Mersul trenurilor 1966/1967") apare ca si linia Provita- Magureni! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 23 Ian 2017, 14:46 | |
| Ditesti hc.
Trecere la nivel cu DJ 101I
Vedere spre Filipestii de Padure hcv.
Vedere spre Ditesti hc.
Capatul X al fostei statii Moreni, postul de bariera si vechiul terasament...
In imagine, la stanga spre statia Moreni, la dreapta spre IL Caragiale |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Lun 23 Ian 2017, 15:51 | |
| Locul probabil va fi valorificat, daca nu a fost deja. |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4114 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Vin 06 Iul 2018, 12:59 | |
| Am trecut azi cu 15106 pe acolo. Linia e blocata cu sabot de deraiere si disc rosu, complet ruginita, nu prezinta urme de trafic in ultimul an. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Vin 06 Iul 2018, 13:02 | |
| Asa este de cativa ani prevazuta cu sabot de deraiere pe firul stang. Circulatia se desfasoara in regim „cale de manevra” cu restrictie 10 km/h. Ajungea in ultima vreme un vagon cu GPL la Filipestii de Padure, dar nici ala nu mai merge... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii Mier 18 Mar 2020, 16:30 | |
| Doua articole din presa despre cum a fost furata calea ferata dintre Ram. Ditesti si Moreni:
-Un articol din "Jurnalul de Dambovita", din 9 septembrie 2011:
"La Moreni, funcționează legea junglei
Kilometri întregi de cale ferată s-au... evaporat
Situaţia dramatică nu durează de azi de ieri, ci încă din 2007 s-a descoperit că aceasta a fost pur şi simplu furată . Cum a fost posibil aşa ceva – se întreabă şi întreabă liderul sindical al SC Automecanica Moreni, societate a cărei activitate de export a fost grav afectată de acest jaf . Răspunsul pare simplu: hoţii dau iama în tot ceea ce este nepăzit, iar pe firmele de colectare a fierului nu le „deranjează” nici o autoritate şi nici o lege
Kilometri întregi de cale ferată din municipiul Moreni, deosebit de importanţi pentru exportul produselor realizate de Uzina Automecanica, s-au evaporat peste noapte fără ca nimeni să ştie ceva! Constantin Bucuroiu, liderul de sindicat de la Automecanica ne-a declarat că lipsa acestui important mijloc de transport a afectat societatea încă din anul 2007 când un contract încheiat cu statul Bangladesh era să fie compromis tocmai din acest motiv.
Transportoarele cu această destinaţie au fost aduse cu maşini speciale la Târgovişte de unde au fost încărcate în trenuri şi ulterior îmbarcate pe vapor. Liderul de sindicat de la Moreni nu înţelege cum s-au putut vinde la fier vechi atâtea tone de cale ferată fără ca nimeni să fie curios să afle de unde provine aceasta.
„Lipsa căii ferate este o problemă pe care noi am suportat-o din greu din 2007. Uzina Automecanica Moreni a produs pentru Bangladesh nişte produse tip transportor. (Am primit după patru ani adresă de felicitare pentru calitatea produselor noastre.) Nu am putut să le transportăm la vapor. Ele trebuia transportate pe calea ferată până în port. Nenorocirea a fost că, pe o rază de kilometri întregi, calea ferată nu mai există la Moreni, ea a fost furată peste noapte. Pentru mine este un semn de întrebare cum într-o ţară cum este România cineva poate să fure o cale ferată, s-o ducă la fier vechi şi nimeni să nu întrebe: «Mă, dar de unde ai tu cale ferată, că poate maică-ta nu a avut moştenire aşa ceva?» Acestea sunt aspecte care ne-au decimat şi am ajuns într-o situaţie gravă, că nimeni nu a făcut nimic. Ba dimpotrivă, au lăsat totul la voia întâmplării, pe principiul «fură tu puţin, ca să pot fura eu foarte mult». Cam asta a fost legea în România. În cele din urmă a trebuit să ducem transportoarele pe roţi până la Târgovişte, să le urcăm în tren, pentru că la noi nu se mai poate face aşa ceva”, a explicat liderul de sindicat.
-Si un articol din "Gazeta Dambovitei", din 27 martie 2019:
https://www.gazetadambovitei.ro/actual/moreni-dupa-30-de-ani-de-distrugere-sistematica-calea-ferata-a-disparut/ (nu ma lasa sa copiez articolul, de asta am pus link-ul) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii | |
| |
| | | | 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |