|
| INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
+90riciu marius664 IonutChircu mielutu zburator alexpopa danlascau Katalyn dan tm Razvan Tudor stefan_br Sabik Lumunita Stana cristy79 apmatei Katalin4653 Vlad Ciprian Costin.B Andrey_tm gardianlinux Radu Tudor Saruman AndreiStefan AndreiCFRBucuresti vanchorusebulgaria DUAL Spartan1948 Amiralul eu AMX 97-0548-4 Teodor lifetec spiderpc cfr500 Radu.B kido orestte EuroNight Balto NicuS baiazid IonutCFR2009 AlexD Vitosa Costin.H vatmanul alliens AndiCFR boldalexandru KOSTYK TVlad Adirmvl transferoviarcalatori popovici kristi kkk Rarau Caravelle_Zg srazvi Luna Marius Iulian Dr2005 razvan - trenuri Jhonyla rizelgeorgel2004 bogdan srl cont dezactivat . Adrian78 alinutz23 get. stinky alex.alexus.tm cristi CFR cont inactiv membru inactiv halmarius buldozer2 Razvan cortexedge FeroFan97 jionutz Norbi MariusM mureseanu_976 Felix didinul Nesebar razwy pisti91 COSTACHE MIHAIL myster2008 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 31 Mar 2014, 11:38 | |
| Pai stiu ca nu exista ieftin de bun de aia am mai spus pe aici CFR trebuie sa lucreze la confort si timpii de mers la ce bani cer ei pe bilete pentru ca ei au ajuns cu preturile la limita superioara ori sa introduca niste trenuri express cu 3-4 opriri si confort si la restul trenurilor IR sa faciliteze reducerile de pana la 25-30% |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 31 Mar 2014, 11:40 | |
| Nu stiu cine spunea ca nu doreste viteza de 200 km / h, parca Karpaty, o replica foarte buna, din punctul meu de vedere tara asta nu are nevoie tocmai in acest moment de asemenea viteze. 160 pe anumite portiuni este mai mult decat bine, asta cu o singura conditie : eu unul nu am pretentia sa creasca pe toate sectiile viteza de circulatie, daca macar sa se mentina, nu sa umple sectiile cu limitari si restrictii. Iau exemplul sectia 201, care o cunosc cel mai bine. Acum 2 ani, Ramnicu Valcea -Babeni ( 20 km ) nu aveai de facut decat 2 limitari cu 100, una cu 85 si o restrictie cu 30 in Babeni, unde oricum scadea viteza pentru ca trenul trebuie sa opreasca in statie, VS = 120 km / h. Acceptabil zic eu. Cum arata acum ? Cam asa : 2 limitari cu 100, una cu 85, 3 restrictii cu 50 care in total insumeaza un kilometru si vreo 600 - 700 de metrii si inca o restrictie cu 30. Nu am pretentia la viteze astronomice, dar macar acceptabile sa fie, si macar sa nu-si bata joc de sectiile unde viteza iti permite sa scoti niste timpi buni. Piatra Olt - Caracal din nou, pentru o secundara, 100 km / h VS eu zic ca e foarte bine, eu umplut-o si pe aceasta de limitari si restricii. M 900 nici nu mai vorbesc, franeaza trenul de la 100 pana la 30 pentru o restrictie de 25 - 30 de metrii, penibil. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 31 Mar 2014, 11:40 | |
| Privatul nu trebuia lasat sa intre pe liniile principale fara un material rulant adecvat, sunt atatea sectii secundare care puteau fi inchiriate de privati si totusi au ramas parasite. Vom avea zeci de trenuri pe Bucuresti-Brasov-Craiova si niciunul intre Negru Voda-Medgidia-Tulcea Oras etc.
Trebuie facut neaparat ceva cu subventia astfel incat aceasta sa fie mult mai mare pe sectiile care nu au clienti la inchiriere, se poate gasi o formula prin care si municipalitatile, orasele si comunele prin care trece linia plus consiliile judetene pot contribui. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 31 Mar 2014, 11:42 | |
| Practic exista aceasta reducere la CFR de 25% daca iei cu anticipatie dar cum multi iau biletul atunci cand pleaca , te jupoaie de bani si atunci lumea cauta ceva mai ieftin , solutia este privatul acolo unde este sau autocarul care in unele cazuri e mai ieftin si mai rapid cum e cazul la Bucuresti-Cluj . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 31 Mar 2014, 11:44 | |
| O sa ajungem sa circulam cu trenul la jumate de ora intre Bucuresti- Brasov Craiova si Constanta si in rest o sa mergem cu autocarele |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 31 Mar 2014, 12:02 | |
| - Karpaty a scris:
- Practic exista aceasta reducere la CFR de 25% daca iei cu anticipatie dar cum multi iau biletul atunci cand pleaca , te jupoaie de bani si atunci lumea cauta ceva mai ieftin
Foarte corect spus ! Sistemul acesta nu poate prinde in Romania, in primul rand puterea de cumparare este extrem de scazuta in raportul cu pretul biletului, iar noi nu suntem tara cu o cerere deosebita de bilete din timp astfel incat sa ne permitem sa cerem atat de mult pe-un bilet in ziua plecarii trenului. Eu cred ca sistemul actual de tarifare are bube si trebuie schimbat, la noi nu exista un sistem oferta in adevaratul sens al cuvantului deoarece preturile sunt mari in ambele cazuri, indiferent daca il platesti anticipat sau daca il iei in ziua plecarii trenului. Nici asta cu cardurile de reducere nu prea tine atata vreme cat majoritatea calatorilor folosesc trenul rar sau chiar foarte rar iar discountul nu este substantial (macar 50%). Fiecare tren ar trebui sa aibe un numar limitat de bilete de tip oferta, de exemplu daca iei biletul din timp cu 2 luni il iei de cinci ori mai ieftin decat pretul normal al biletului. Apoi dupa epuizarea respectivelor bilete poate incepe o crestere a pretului oferta pana in ziua plecarii trenului. Dar, si aici e marea smecherie, daca cu cateva zile mai devreme sau chiar in ziua plecarii trenului mai exista un numar substantial de bilete nevandute, acestea se vor vinde din nou la un tarif de tip oferta last minute sau ceva asemanator. Bineinteles ca nimeni nu are de unde sa stie daca vor mai exista tarife la un astfel de tren sau nu, dar decat sa mearga gol mai bine se foloseste acest sistem de tarifare. E foarte simplu, este nevoie de un management coerent al biletelor pentru fiecare tren in parte, astfel incat trenul sa nu circule sub un anume numar de locuri, iar prin acest lucru se obtine si o fidelizare dar si un succes al transportatorului in timp. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 31 Mar 2014, 14:03 | |
| Asa este in Germania si Austria , daca iei biletul cu o luna sau doua inainte un bilet poate sa fie mai ieftin cu 5 ori mai putin , de exemplu am cautat pe DB din simpla curiozitate relatia Varsovia-Berlin-Hamburg-Munchen , si am gasit un bilet pe aceasta ruta cu 39 euro , :shock: deci la altii se poate , bine o sa vina cineva de pe forum si va spune ca domnule nu e rentabil , dar nu asta conteaza , doar asa atragi calatorii , prin pret redus , oferte , si cine stie ce face peste o luna sau doua in avans sunt minunate aceste oferte . Tot la ei exista cardul de reducere cu 50% , la noi praf in ochi , card cu 25% , reducere pe care o poti avea si la cumpararea cu anticipatie fara sa le dai lor aia 100 de lei aiurea . Pana se va trezi cineva sa faca ceva bun in transportul feroviar romanesc cred ca va fi prea tarziu si atunci 90% din populatie va avea masina personala iar cine are o masina personala nu se mai intoarce la tren neam , am destui colegi care rad de mine ca inca mai merg cu trenu , dar in cazul meu mersul cu trenul e strict de placere . Peste 10-20 de ani cand vom ajunge la 2-3 trenuri si pe liniile principale din lipsa de calatori atunci va realiza cineva ca trenul nu mai e acceptabil si poate atunci vor incerca sa faca ceva , sper totusi sa nu fie chiar asa tarziu si sa faca cineva ceva cat mai repde dar asta astept de 10-15 ani timp in care numarul calatorilor transportati cu trenul a tot scazut , trenurile directe au fost anulate , pana si acele trenuri care generau mai multi calatori au fost taiate , tarifarea se face pe fiecare tren in parte cand normal era sa ramana pe distanta nu pe tren , sunt destule rute unde au disparut trenurile directe si acum esti nevoit sa schimbi si 4 trenuri , lucru care pentru un om normal care vrea sa mearga din A in B sa schimbe 4 trenuri e total aiurea mai ales ca legaturile sunt extrem de proaste si se pierd ore prin gari , toate astea ca asa viseaza sau asta e frustrarea lui x si y din CFR sa anuleze trenurile care taie tara din Est in Vest . Un simplu exemplu , daca cineva vrea sa plece din Galati la statiune in Praid sau Sovata , pai ce face , ori merge pana la Brasov sid e acolo schimba cu altceva pana la Blaj dar in Brasov sta cu orele si eventual in Blaj pierde si ultima legatura de Praid , ori pleaca dupamasa pana la Bucuresti aici schimba cu altul pana al Blaj si de acolo dupa cateva ore de stat in gara ia localul pana la Praid , durata calatoriei este peste 10-14 ore , in cazul asta nu stiu cine va pleca cu trenul in concediu cand cu masina personala pleaca respectiva familie si in 6 ore este la destinatie . Exista si alte variante de spus unde calatoria cu trenul este imposibila sau extrem de greoaie , iar lumea de asta a ales sa nu se mai lege la cap cu trenul , pe langa legaturile imposibile mai e si pretul care este exagerat de mare pentru un transport social , doar trenul ar fi normal sa fie cel mai ieftin mijloc de transport , lucru care nu este adevarat , e scump ca dracu ! Cica sa mergi cu trenu in Romania , o gluma buna ! |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 02 Apr 2014, 21:08 | |
| Stimati calatori.
Datorita lucrarilor de consolidare a terasamentului liniei intre statiile Targu Bujor si Beresti, Sambata 05. 04. 2014 si Duminica 06. 04. 2014 vor avea loc modificari in circulatia trenurilor astfel:
-Trenul 15411 Galati-Barlad circula Galati-Targu Bujor si este anulat Targu Bujor-Barlad;
-Circula suplimentar tren 18481 Beresti-Barlad, Beresti pleaca 14.13 Barlad soseste 14.57;
Trenul 15414 Barlad-Galati este anulat Barlad-Targu Bujor si circula Targu Bujor-Galati;
-Circula suplimentar tren 18480 Barlad-Beresti, Barlad pleaca 13.24, Beresti soseste 14.06.
Va rugam sa ne scuzati pentru neplacerile create si va multumim pentru intelegere.
http://transferoviarcalatori.ro/anulari-intarzieri.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Apr 2014, 11:51 | |
| Din cauza traficului redus de calatori, cu ocazia sarbatorilor de Pasti urmatoarele trenuri vor fi anulate:
DUMINICA 20. 04. 2014 :
Sectia Bucuresti Nord - Ploiesti Sud - Slanic
- trenurile 15120, 15121, 15126, 15135 Slanic - Ploiesti Sud si retur.
- trenul 15062, 15063 Ploiesti Sud - Bucuresti Nord si retur.
Sectia Buzau - Bucuresti Nord
- trenurile 15052, 15051, 15053, 15056, 15058, 15057 Buzau - Bucuresti Nord si retur.
Sectia Buzau - Nehoiasu
-trenurile 15450, 15462 Nehoiasu - Buzau.
Sectia Galati - Bucuresti Nord
- trenurile 15072, 15073 Galati - Bucuresti Nord si retur.
Sectia Galati - Barlad
- trenurile 15402, 15413 Tg Bujor - Galati si retur.
Sectia Cluj Napoca - Oradea
- trenurile 15205, 15208 Cluj Napoca - Oradea si retur.
LUNI 21. 04. 2014 :
Sectia Titan Sud - Oltenita
-trenul 15194, 15197 Oltenita - Titan Sud si retur.
Va rugam se ne scuzati pentru neplacerile create si va multumim pentru intelegere.
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 17 Apr 2014, 18:17 | |
| Stimaţi călători, vă informăm că în data de 20.04.2014, trenurile nr. 15072, respectiv nr. 15073, vor fi anulate, si incepand cu data de 21.04.2014 ora de plecare a trenului 15072 se modifica: Galati (06:55) - Braila (07:40) - Faurei (08:41) - Urziceni (09:55) - Bucuresti Nord Gr. A (11:15) |
| | | Lumunita Stana
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 54 Reputatie : 4183 Data de inscriere : 28/11/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 23 Iun 2014, 20:35 | |
| Incepand cu 1 iulie tariful de bagaje se majoreaza la 10 lei.Cum spunea cineva mai demult aici pe forum la TFC este ieftin si bine,nicidecum mai bine mergi cu regiourile CFR fiindca stii ca stai 4 ore in el dar platesti mai putin cala privat si pe liniile neelectrificate stai intro sageata albastra sau ADH nu in trenuri cum au cei de la TFC. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Vin 22 Aug 2014, 13:29 | |
| Stimati calatori, ca urmare a solicitarilor dumneavoastra incepand cu 1 septembrie mersul de tren pe sectia Titan Sud - Oltenita se modifica, trenurile avand 2 noi opriri in statiile Caldararu h. si Soldanu h. si totodata au aparut modificari si la orele de plecare/ sosire. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Lun 01 Sept 2014, 19:45 | |
| ANUNŢ IMPORTANT Va informam ca achizitionarea legitimatiilor de calatorie se poate face la casele de bilete anticipat cu pana la douazeci zile. Bun asa ! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 06 Sept 2014, 18:55 | |
| TFC sta cam prost la material rulant... La REGIO catre Buzau la sfarsit de saptamana stai in picioare. Ma bucur ca regio catre Galati de azi (06.09.2014) avea maxim 10 locuri libere la plecare din Bucuresti si mai este loc pentru crestere. Poate vor mai atasa o rama in plus vineri si duminica deoarece calatori stau in picioare. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 06 Sept 2014, 19:22 | |
| Ce compunere avea trenul Regio Bucuresti-Galati de azi? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |