|
| INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
+90riciu marius664 IonutChircu mielutu zburator alexpopa danlascau Katalyn dan tm Razvan Tudor stefan_br Sabik Lumunita Stana cristy79 apmatei Katalin4653 Vlad Ciprian Costin.B Andrey_tm gardianlinux Radu Tudor Saruman AndreiStefan AndreiCFRBucuresti vanchorusebulgaria DUAL Spartan1948 Amiralul eu AMX 97-0548-4 Teodor lifetec spiderpc cfr500 Radu.B kido orestte EuroNight Balto NicuS baiazid IonutCFR2009 AlexD Vitosa Costin.H vatmanul alliens AndiCFR boldalexandru KOSTYK TVlad Adirmvl transferoviarcalatori popovici kristi kkk Rarau Caravelle_Zg srazvi Luna Marius Iulian Dr2005 razvan - trenuri Jhonyla rizelgeorgel2004 bogdan srl cont dezactivat . Adrian78 alinutz23 get. stinky alex.alexus.tm cristi CFR cont inactiv membru inactiv halmarius buldozer2 Razvan cortexedge FeroFan97 jionutz Norbi MariusM mureseanu_976 Felix didinul Nesebar razwy pisti91 COSTACHE MIHAIL myster2008 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Vin 15 Noi 2013, 19:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- Să trecem în revistă ,,realizările" TFC pe anul ăsta:
- scumpirea biletelor pe Bucureşti - Buzău prin introducerea rezervării obligatorii (dacă te urci de la Mizil degeaba plăteşti locul, că naşul n-are acces la xSell, de la Ploieşti rişti să te ridice unul cu bilet electronic) - obligarea, practic, a călătorilor să îşi cumpere bilet la tarif de tren prin încetineala cu care se emit biletele electronic (15.09.2013: 3 minute pentru un singur bilet la Ploieşti Sud) - blocarea - practic - a secţiilor Ploieşti - Măneciu, Ploieşti - Târgovişte şi Târgovişte - Pietroşiţa prin rezervarea unui număr imens de trase, care nu pot fi anulate şi trebuie luate în calcul la trasarea altor trenuri pe secţiile respective - mai urmează încă o scumpire, cu aducerea biletelor la tariful CFR şi taxarea compartimentelor de clasa I ca... clasa I, un bilet Bucureşti - Buzău costând 30 RON dacă vrei la compartiment, faţă de 19 RON la bouvagon, pardon, la comun
Trenul R 15135 n-o să-l plângă mulţi, vine Regiotransul de la noul mers :)Care e fără rezervare obligatorie, fără clasa I şi unde dacă e aglomeraţie la casă, ţi se vinde bilet la preţ normal în tren. Nu sunt de acord cu cele de mai sus. Am calatorit frecvent cu TFC pe Bucuresti-Buzau si pot sa iti spun ca oamenii tot TFC aleg chiar si cu rezervarea locului (ca nu au innebunit sa plateasca preturile asa-ziselor IR de la CFR) - apropo de la noul mers ce parere ai de IR de Galati prin Buzau care va face 5 ore si ceva si are tot pret nesimtit de IR? Emiterea biletului dureaza cateva secunde max 1 minut (iti spun din experienta proprie). Trenurile sunt mereu pline si asta e cel mai important. Am mers si pe Nehoiasu si la fel trenul era plin, Mi se pare normal sa se alinieze la preturile practicate deja de CFR si de Regiotrans, de ce este o problema ca au facut-o si ei (ultimii)? Nu am observat sa se inghesuie cineva sa opereze pe Maneciu sau Poiesti-Targoviste si sa nu poata sa o faca din cauza TFC. Tu stii ceva ce noi nu stim? Apropo de Targoviste cum ti se pare mersul facut de CFR pe aceasta ruta si puzderia de IR plimbate goale la preturi aberante? E usor sa arunci cu noroi in cineva care de bine de rau in situatia in care ne gasim mai ofera conditii civilizate la preturi normale nu scoase din filmele SF cum este obiceiul la CFR Calatori. Cat despre Regiotrans am zis de la inceput ca trenul lor de dimineata spre Brasov va fura o multime de calatori de la CFR (atat de la R 3001 cat si de la asa-zisele lor IR) ceea ce este excelent. Eu m-am ingrijit deja sa dau de veste tuturor care ii cunosc de introducerea acestui tren si cu cat vor pleca de la CFR si vor alege altceva cu atat va fi mai bine, IR de dimineata spre Brasov putand ajunge cam la gradul de utilizare al sagetilor spre Targoviste, ceea ce nu ar fi rau deloc - ci doar o palma pentru nesimtitii de la CFR care isi inchipuie ca s-a intalnit hotul cu prostul si ii jumulesc pe fraieri cu 50 de lei pt 166 de km. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 16 Noi 2013, 12:48 | |
| Vă informăm că la rectificarea bugetară efectuata in luna octombrie 2013, Ministerul Finanțelor Publice a redus subvenția acordată transportului feroviar public de călători, din cauza lipsei de bani în bugetul de stat. Totodată, vă informăm că S.C. Transferoviar Călători S.R.L. nu a mai încasat de la Ministerul Finantelor, începând cu luna iulie 2012, sumele aferente pentru facilitățile acordate diverselor categorii beneficiare de gratuități la transportul feroviar de călători (elevi/studenți, veterani de război, invalizi și văduve de război, pensionari, urmașii eroilor-martiri și luptătorilor pentru victoria Revoluției din decembrie 1989). În consecinţă, pentru a putea să ne desfășurăm în continuare activitatea de operare a trenurilor, suntem nevoiți să aliniem tarifele la nivelul maxim al tarifelor de deservire generală din transportul public de călători, aprobate prin Ordinul Ministerului Transporturilor nr. 1050/20.08.2013, practicate în prezent și de ceilalți transportatori feroviari de călători din România. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 16 Noi 2013, 12:59 | |
| Adica ce inseamna alinierea tarifelor ce ei nu au scumpit in septembrie bilete? Si la CFR Calatori sa vor reduce indicii km/tren de la noul mers deci numa bine cu clasa noastra politica |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 16 Noi 2013, 22:48 | |
| - Karpaty a scris:
- S.C. Transferoviar Călători S.R.L. nu a mai încasat de la Ministerul Finantelor, începând cu luna iulie 2012, sumele aferente pentru facilitățile acordate diverselor categorii beneficiare de gratuități la transportul feroviar de călători (elevi/studenți, veterani de război, invalizi și văduve de război, pensionari, urmașii eroilor-martiri și luptătorilor pentru victoria Revoluției din decembrie 1989).
Absolut fals... nu Ministerul Finanţelor decontează acele călătorii. Ci Ministerul Educaţiei, cel al Transporturilor şi cel al Muncii (după caz). La MT deconturile se fac cu câteva luni întârziere, dar se fac. Şi am impresia că şi ceilalţi fac la fel. E frumos să arunci vina pe alţii... Adevărul e că TFC cam vrea să scoată bani din orice. Am venit azi de la Buzău, am fost vreo 60 de oameni pe 120 de locuri. La ce era nevoie de rezervare? Nu mai zic că cei care cumpără biletul din tren primesc rezervare la modul ,,vagonul 1A" şi locul care s-o nimeri. Dacă s-ar umple trenul din Ploieşti, cei urcaţi din Mizil ar fi ridicaţi de pe scaune şi ar rămâne şi cu banii luaţi. Bonus, am avut 30 de minute întârziere. Tot dând vina pe alţii, au anulat o pereche Bucureşti - Ploieşti. În mod sigur ei ştiu că atunci când nu îţi plăteşti TUI, ţi se restricţionează accesul pe o întreagă secţie, (sau chiar pe toată reţeaua), nu doar la 2 trenuri de pe secţia aia. - Citat :
- Nu am observat sa se inghesuie cineva sa opereze pe Maneciu sau Poiesti-Targoviste si sa nu poata sa o faca din cauza TFC.
Pe Ploieşti - Târgovişte sunt şi câte 3 - 4 marfare pe zi. Care vor fi trasate în funcţie de trasele-fantomă ale TFC... prin urmare se va sta la greu prin Hm-uri, că nu poţi să anulezi trasa cui nu o foloseşte. În cele de mai sus cred că ţi-am demonstrat că nu curge numai lapte şi miere la TFC... oamenii vor profit cât mai mare, prin orice mijloc. Nu mai zic că întotdeauna pentru orice anulare de tren sau scumpire de preţ e de vină ,,altcineva". Ba CFR, ba Ministerul Finanţelor. E şi asta o strategie. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 16 Noi 2013, 23:46 | |
| - Citat :
- Pe Ploieşti - Târgovişte sunt şi câte 3 - 4 marfare pe zi. Care vor fi trasate în funcţie de trasele-fantomă ale TFC... prin urmare se va sta la greu prin Hm-uri, că nu poţi să anulezi trasa cui nu o foloseşte.
Trenurile de marfa vor primi suprimare in statiile respective unde au incrucisari cu trenuri anulate. - Citat :
- Tot dând vina pe alţii, au anulat o pereche Bucureşti - Ploieşti. În mod sigur ei ştiu că atunci când nu îţi plăteşti TUI, ţi se restricţionează accesul pe o întreagă secţie, (sau chiar pe toată reţeaua), nu doar la 2 trenuri de pe secţia aia.
E discutabil, si la regiotrans au fost anulate trenuri astazi. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Dum 17 Noi 2013, 12:14, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 17 Noi 2013, 08:59 | |
| Pai trenurile astea care au fost anulate nu au fost doar ptr o singura zi ?? mai ales ca e sambata cand nu e traficul prea mare.
Pe 302 doar DB trece pe acolo pe toata linia in fiecare zi sau odata la 2 zile apoi odata pe saptamana un marfar CFR Marfa cu fier, VTR-ul cu fals-uri dar si astia tot asa odata pe saptamana, mai e 1 Gpl de la Lukoil la I.L.Caragiale cu 3 vag pe post de siguranta cam 1-2 ori pe luna si cine stie cand odata pe luna sa treaca vrun GFR cu eacs-uri sau cazane in rest sectorul PL.Vest-Crangul.lui.Bot e circulat cu habis-uri de la RCR si containere in rest liniste si pace nu e trafic chiar asa de mare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 19 Noi 2013, 10:48 | |
| Stimati calatori avem placerea sa va informam ca in curand se va deschide casa de bilete TFC in Bucuresti Nord, la intrarea de la coloane, in apropiere de Bagaje de mana si Politia TF. Data exacta va fi anuntata in timp util. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 20 Noi 2013, 17:54 | |
| Stimați călători, va informam ca începând cu data de 1 decembrie 2013, se schimba mersul de tren pe secția Galați - Târgu Bujor - Bârlad. Mersul de tren valabil din 1 decembrie va fi postat maine pe site-ul nostru. Totodata va mai informam ca începând cu datele de 1 si 2 decembrie se introduce cu circulație zilnica, o pereche de trenuri pe relația Galați - Brăila - Făurei - Urziceni - București Nord și retur. Trenul va pleca din Stația Galați la ora 7:50 și va sosi în Stația București Nord la ora 12:00 (prima zi de circulație a acestui tren este data de 2 decembrie) Trenul de întoarcere va pleca din Stația București Nord la ora 14:45 și va sosi în Stația Galați la ora 19:00 (prima zi de circulație a acestui tren este data de 1 decembrie). Trenurile circula în rang REGIO. Călătorii care vor circula pe o distanta mai mare de 70 km, vor achita pe lângă tariful de baza și un tarif de rezervare de 1,5 lei. Graficul detaliat de mers va putea fi consultat maine pe site-ul companiei noastre. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 20 Noi 2013, 18:14 | |
| Insista astia cu rezervarea locului...
E bine ca baga perechea aia de Galati, dar cred ca ar fi fost mai nimerit sa plece la 6-6:30 din Galati si din Bucuresti la vreo 17. Dar poate nu a tinut doar de ei programul. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 20 Noi 2013, 18:23 | |
| De la noul mers o sa plece un pic mai tarziu din Bucuresti, adica la 15:30 si va circula aproximativ pe trasa actualului IR 10573... Daca e valabila informatia punerii in circulatie chiar de la 1 dec 2013, a trenului regio Bucuresti (14:45) - Galati(19:00), asta presupune schimbarea orarului de circulatie si a trenului R 7040 Urziceni(14:30) - Bucuresti Nord(16:16), deoarece cam intra peste graficul acestuia si implicit al R 7039... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 21 Noi 2013, 01:10 | |
| M-am uitat in urma pe site si am observat inca odata ca pana pe 21 ianuarie 2013 a circulat, respectiv 1 luna. Sa vedem acum care va fi situatia lor. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 21 Noi 2013, 09:57 | |
| In zilele de duminica poate si vinerea 100% va circula cu 2 automotoare VT. Sa vedem daca vom avea ocazia sa vedem 3 VT la un tren TFC, pe Buzau e maxim 2 VT-uri sau 3 DH2.
Calatori care circula pe o distanta de peste 70 km vor lua bilete cu rezervare cei pana la 70 fara loc asta doar pe Buc-Galati-Buc pe Buzau ramane aceasi oferta cu 1,5 lei/locul.
|
| | | transferoviarcalatori Operator Feroviar Privat
Numarul mesajelor : 71 Reputatie : 4779 Data de inscriere : 20/01/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 21 Noi 2013, 19:47 | |
| Stimati pasionati ai transportului feroviar de calatori. Tinem sa facem ceva precizari la comentariile aduse de catre dumneavoastra vis-a-vis de activitatea Transferoviar Calatori. 1. Masura introducerii tarifului de rezervare a fost o masura asumata de catre conducerea societatii. Introducerea sitemului de emitere electronica a biletelor a generat o serie de cheltuieli care nu aveau acoperire in pretul biletelor. Era o masura necesara pe care am implementat-o cu succes. La ora actuala timpul de emitere a unui bilet este scurt. Angajatele din casele de bilete au castigat in rapiditate. Avem un sistem de emitere flexibil care nu a generat cozi de asteptare mari. A se vedea trenurile ce circula Duminica pe relatia Buzau - Bucuresti. 2. Banii pentru facilitatile de calatorie (pensionari/veterani/elevi/studenti/revolutionari) sunt platiti de catre MT. Dar acesta nu a mai primit bani pentru facilitati din vara anului 2012. Aceeasi situatie se intampla la absolut toti operatorii. TFC are de primit cca 4 milioane de lei. Neplata acestor sume a generat mari probleme financiare tuturor operatorilor de transport feroviar. Acestia au datorii mari la CFR SA, fapt ce genereaza un blocaj financiar urias. CFR SA a restrictionat accesul temporar, urmand sa planuiasca o restrictionare mai masiva, ceea ce nu este de dorit. CFR Calatori are de primit mai mult de 10 milioane Euro din aceste facilitati. 3. In acelasi timp, subventia unitara, la aceasta data nu acopera diferenta dintre venituri si cheltuieli la nici un operator de transport feroviar. Toti au o situatie financiara precara. In luna octombrie Min. Finantelor acceptase o majorare a subventiei unitare, dar la rectificarea bugetara din noiembrie, banii au fost retrasi. 4 In atare conditii am fost nevoiti sa gasim solutii financiare pentru a ne continua activitatea. TFC era singurul operator care nu majora tarifele de calatorie odata cu ceilalti operatori. Avand in vedere ca suportul statului scade dramatic, in timp ce costurile cresc, este logic ca fiecare operator sa gaseasca solutii pentru a supravietui. Din informatiile pe care le detinem, datorita situatiei zugravite mai sus, un operator din vestul tarii intentioneaza sa se retraga de pe doua sectii neinteroperabile, exact asa cum am procedat noi acum un an cu sectia Caransebes - Boutari. Puteti sa imi spuneti ce se intampla acum cu aceasta sectie?!!! 5. In ceea ce priveste operarea unor sectii noi, am cerut trase la CFR SA. Dar fara aprobarea MT, nu se poate face absolut nimic. Trasele se pot anula, si poate circula orice alt operator de trasport feroviar. 6. Rezervarea in tren de catre seful de tren este operata in sistemul de rezervare de catre un dispecer, asa ca nu este adevarata afirmatia ca un calator urcat dintr-o statie unde exista casa de bilete va ridica de pe loc calatorul cu bilet de rezervare eliberat in tren. Sistemul a fost gandit in asa fel incat sa nu genereze problemele imaginate de catre unii dintre dvs. 7. In luna octombrie, cu toate masurile de introducere a tichetului de rezervare, am inregistrat un numar de 321.000 de calatori, cu cca 27.000 de calatori mai mult decat cea mai buna luna a anului 2013 (luna mai - 294.000 calatori) Nu dorim sa ajungem in situatia in care sa nu ne mai putem desfasura activitatea. Dupa ce ne-am retras de pe anumite sectii, calatorii ne implorau sa revenim, propunand ei insisi majorarea tarifului decat retragerea din circulatie a trenurilor. Lucrurile sunt mai complexe decat par la prima vedere. Ne mandrim ca in 2012 an de zile am salvat de la disparitie 2 sectii neinteroperabile pe care acum la cca un an de zile dupa preluare poate calatori decent orice calator. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 21 Noi 2013, 20:16 | |
| Din pacate in Ardeal ati ramas cu trenuri doar intre Cluj si Oradea. Exista pericolul de a renunta si la aceasta ruta?
In presa au aparut articole conform carora aveati intentia de a opera trenuri de calatori si in Bulgaria. Ati renuntat la idee sau erau doar zvonuri? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 21 Noi 2013, 20:22 | |
| Eu cred ca trebuie apreciate eforturile TFC de a oferi calatorilor conditii decente la tarife rezonabile. La CFR rezervarea locului este 4 lei iar preturile de la IR au intrecut deja orice imaginatie, mai ales pe distante scurte si medii de pana in 200 km. Eu felicit TFC, ca unul care am calatorit in ultima vreme cu trenurile lor, le doresc mult succes cu noul tren de Galati care daca va fi promovat, lasat sa circule mai mult ca sa afle lumea de el, nu o luna ca anul trecut (acum are si un orar mai bun) poate deveni un real concurent al CFR pe aceasta ruta si un mare succes. Pe cand intentioneaza TFC sa introduca macar o pereche de Regio si pe Bucuresti-Targoviste? Microbuzele de pe aceasta ruta sunt invadate de tigani si cara oamenii ca pe cartofi in conditii greu de imaginat. CFR isi bate joc de noi cu un mers facut in ajutorul dubelor, cara trenuri IR goale la tarife care starnesc rasul (26 de lei pe 80 de km...) Calatorii de pe ruta aceasta asteapta TFC ca pe painea calda... oare voi avea sansa sa circul cu TFC pana la Targoviste anul viitor? In rest nu pot decat sa confirm cele de mai sus, am mers spre Buzau, Slanic si Nehoiasu si am vazut trenuri pline, calatori multumiti, conditii foarte civilizate de calatorie la preturi mai mult decat avantajoase. Pe cand daca ne uitam dincolo la CFR nu observam decat nesimtire si dispret fata de publicul calator... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |