|
| INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
+90riciu marius664 IonutChircu mielutu zburator alexpopa danlascau Katalyn dan tm Razvan Tudor stefan_br Sabik Lumunita Stana cristy79 apmatei Katalin4653 Vlad Ciprian Costin.B Andrey_tm gardianlinux Radu Tudor Saruman AndreiStefan AndreiCFRBucuresti vanchorusebulgaria DUAL Spartan1948 Amiralul eu AMX 97-0548-4 Teodor lifetec spiderpc cfr500 Radu.B kido orestte EuroNight Balto NicuS baiazid IonutCFR2009 AlexD Vitosa Costin.H vatmanul alliens AndiCFR boldalexandru KOSTYK TVlad Adirmvl transferoviarcalatori popovici kristi kkk Rarau Caravelle_Zg srazvi Luna Marius Iulian Dr2005 razvan - trenuri Jhonyla rizelgeorgel2004 bogdan srl cont dezactivat . Adrian78 alinutz23 get. stinky alex.alexus.tm cristi CFR cont inactiv membru inactiv halmarius buldozer2 Razvan cortexedge FeroFan97 jionutz Norbi MariusM mureseanu_976 Felix didinul Nesebar razwy pisti91 COSTACHE MIHAIL myster2008 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 11 Noi 2014, 22:36 | |
| Daca se va ajunge la subventia exclusiv pe numarul de calatori, multe sectii secundare vor ramane fara trenuri . Sunt destule sectii unde numarul calatorilor nu trece de 10-15 . Subventia pe numarul de calatori inseamna din start omorarea transportului feroviar de calatori . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 11 Noi 2014, 22:43 | |
| - Karpaty a scris:
Subventia pe numarul de calatori inseamna din start omorarea transportului feroviar de calatori . Sa puna mana sa taie bilete si se pa intampla ca si cu regionalele pe pe Obor, de la 2-3 vagoane sar la 7-8 si asta dupa ce au bagat paza... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 11 Noi 2014, 22:50 | |
| Nu ai cui sa tai bilete ca nu sunt calatori, de sectiile secundare e vorba aici, deja la una se renunta cu noul mers, vor urma si altele daca statul nu sustine transportul feroviar cu subventie buna se vor anula trenurile si operatorul pleaca . De fapt sunt 2 operatori privati si 2 sectii de pe care pleaca cu noul mers, sa vedem daca va fi asa, unul din ei inca se mai gandeste daca mai ramane sau nu . |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 11 Noi 2014, 23:06 | |
| Nu poti face asa, deoarece operatorul are datele statistice referitoare la trafic si la orele convenabile calatorilor pentru naveta, adica abonatii. Prin aceasta metoda se pune cruce sistemului de abonamente.
Modul de calcul a subventiei pe tren km si clatori km este ok, dar trebuie sa acopere costurile, daca se calculeaza numai pe calatori km va fi sfarsitul. Intelegeti toti o data, nu ai cum sa umplii un tren si sa circului cu el cu toate locurile ocupate de la A la B si inapoi. Trenul nu e autobuz sa plece numai cand s-au ocupat toate locurile indiferent de orar. Trenurile regio au caracter 90% de naveta, pe o sectie prezinta curse cu incarcare maxima si curse cu o incarcare minima, aceste curse trebuie subventionate pe ansamblu astfel incat sa se acopere si cursa cu incarcare minima si cea cu incarcare maxima. La fel in cazul trenurilor de marfa in costul transportului platit de client se include si cursa in gol. Ori in transportul de calatori nu poti baga in pretul biletului aceste costuri... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 11 Noi 2014, 23:25 | |
| Sa luam ca exemplu linia Oradea - Felix ca tot suntem la topicul TFC. Ei ofera asa: 2 perechi in cursul saptamanii la care nu stiu cine si-ar putea face abonament (ce om normal la cap pleaca la 3.10 din Felix spre Oradea?? in cel mai bun caz 2-3 calatori care merg mai departe spre Cluj) si 2 perechi in weekend care de bine de rau sunt mai ok. Pretul: 3.5 lei intreg. Pe partea cealalta avem OTL-ul care are in cursul saptamanii 56 curse spre Felix (sper sa fi numarat bine). Pretul tot 3.5 lei + eventual abonament/bilet pe celelalte linii care oricum si in cazul trenului ar trebui cumparate - nu toata lumea lucreaza/are treaba in zona garii. Daca tu ca operator privat vrei sa ai calatori la 2 curse pe zi si alea puse la ore nasoale...eu nu mai zic nimic. Este un cerc vicios: pe o parte ne vaitam ca nu sunt calatori, dar pe de alta parte nici nu facem nimic ca sa avem acei calatori mult visati. Daca s-ar repara toata linia spre Holod cu siguranta altfel ar sta situatia, dar la momentul actual sunt doar 2 optiuni din pacate: ori plimbam degeaba automotorul (aproape) gol pe sectie doar ca sa fie linia cat de cat lucioasa, ori il mutam in alta parte unde sunt calatori.
Apropo: pe 28 septembrie am fost dus-intors la Felix. La dus au fost cam 10 calatori, iar la intors vreo 20....VT-ul are din cate stiu eu vreo 220 locuri. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 11 Noi 2014, 23:54 | |
| Mersul pe felix nu a prea fost corelat cu trenurile de pe magistrala. Las sa dea omu 5 lei la tramvai pana la nufaru si 3.5 la bus si 3.5 la intors, oare cum era mai ieftin ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 00:03 | |
| - cristi CFR a scris:
Intelegeti toti o data, nu ai cum sa umplii un tren si sa circului cu el cu toate locurile ocupate de la A la B si inapoi. Trenul nu e autobuz sa plece numai cand s-au ocupat toate locurile indiferent de orar.
Poti sa mai scri asta cu litere mari si pe toate topicele, poate poate intelege cine trebuie si nu ne mai da exemplu ca nu ne trebuie noua trenuri prea multe in tara asta . Normal ca un tren nu e plin cap-coada si ca trenul ala are oprire in x statii din parcurs pentru a urca si sa coboare calatorii dar nu ai cui sa explici asta, degeaba vorbesti ca nu intelege lumea . O tine ca trenul care circula din A in B nu are calatori de la cap la coada de parca trenu ala nu opreste pe parcurs de 20 de ori , dar in fine, asta e ........... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 00:14 | |
| Depinde de tren şi material rulant, un X4500 îşi scoate pârleala şi dacă merge plin pe un sens şi gol pe celălalt. De fapt, treaba asta e valabilă cam la orice automotor. Pentru exemplu, un Desiro de 72 locuri, care circulă 40 km la rang de Regio, este ,,pe zero" la 35 călători (în total, nu toţi în acelaşi timp). Dacă merge cu 70 pe un sens şi 2 pe celălalt, automat nu iese în pagubă. Cu LDE-ul şi DLH-ul e mai greu...
În România s-a cam dus vremea turismului cu trenul, exceptând elevii şi studenţii (din lipsă de altceva). Cine vine la Felix de la Timişoara sau, mai rău, Deva (să nu mai zic de Sibiu, Craiova, Reşiţa), nu o să stea să se învârtă prin ţară până la Oradea ca să meargă cu trenul, o să se suie în maşină, umple portbagajul cu haine pentru ăla micu' şi pleacă. În schimb, cei din apropiere şi angajaţii hotelurilor vor prefera autobuzul, mai ales că mulţi au deja un abonament pentru transportul local din Oradea, deci nu-i afectează prea tare. Din păcate, vorbim de o linie care nu prea duce nicăieri. Alta ar fi fost situaţia dacă s-ar fi putut circula până la Holod. Nu cred că vom mai vedea vreodată trenuri la Băile Felix. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 00:45 | |
| Dar "ăla micu" numai in masina poate sa mearga nu ? Noi am fost crescuti tot asa cocolositi, in masina personala, bona, cursuri de engleza de la gradinita si alte nebuneli cum e acum ? Noi am fost crescuti cu cheia de gat, fara internet, fara telefoane mobile, si alte nebunii care sunt acum . Am putut ccreste si fara ele, multe care acum sunt . Eu unu am crescut cu masina la scara in anii '80, bunicul colonel si tata in politia capitalei eram cineva pe vremea aia, si acum am masina la scara dar nu sufar de mine ca vai cine sunt eu si merg doar cu masina, ma duc frumos cu autobuzul la gara si merg cu trenu ca nu mor, acum mai e si mandria aia, ca cine mai e ca mine, am masina, sunt mare si tare . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 08:47 | |
| Îmi aduc şi eu aminte cum mergeam când eram mic cu ai mei la munte şi la mare (că până prin 2001-2002 îţi permiteai - dintr-un salariu de profesor - să pleci în fiecare an în 2 locuri diferite, acum abia îţi permiţi un week-end la mare sau munte)... valize, geamantane, pungi, biletele le luam cu o lună înainte că altfel nu mai găseam, în tren se întâmpla des să fie dublate locurile, aer condiţionat din părţi... ca să nu mai vorbesc de numărul mare de bebeluşi care urlau de mama focului şi de tradiţionalul ,,închide geamul, că-l trage curentul pe ăla micu'". Deşi condiţiile de călătorie s-au îmbunătăţit, nu aş vrea să îmi supun copilul la aşa ceva... o să aibă tot timpul să meargă la mare/munte cu trenul în liceu şi facultate. De altfel, asta e şi tendinţa la nivel european, ca drumurile lungi să se facă cu maşina (sau cu trenul de mare viteză, unde există) şi cele scurte cu trenul. La noi cam e invers: îţi duci copilul la şcoală cu maşina şi pleci în concediu cu trenul. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 09:09 | |
| Ce anume a incurcat CFR sa bage trenuri pendula in asa fel incit oamenii sa mearga cu trenul la Felix?Adica asa cum se urca destui in tramvai care meeeerge prin toata Oradea nu s-ar fi gasit musterii pentru o sageata?
Doar ca la noi trebuie schimbate nu doar mentalitati ci si instructii, asa incit sa se infiinteze opriri mai multe de la Oradea Vest pina spre Felix de unde sa se preia calatorii, si desigur corelatii cu trenurile care sosesc/pleaca in/din Oardea.
Normal toate astea sint legate de infrastructura, daca linia ar permite o viteza mare de la Timisoara la Felix, ar putea baga sageti direct una dimineata si alta seara la intors , chiar de la Timisoara.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 11:46 | |
| I-a împiedicat lipsa unui depou la Oradea. Materialul rulant motor de la CFR Călători trebuie adus ori de la Cluj, ori de la Satu Mare, ori de la Arad (bine că avem depou la Timişoara Nord, care nu prea mai deserveşte nimic, trenurile Bucureşti - Timişoara s-ar putea uşor prelungi la Arad şi elimina nevoia de depou acolo... dar ce ne facem cu revizia de vagoane, că la Arad nu e revizie de vagoane). _________________ :TTT:
|
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 14:00 | |
| Linia ar avea sanse daca ar fi inchiriata de Via Terra, iar Interregional ar introduce trenuri directe Cheresig - Oradea - Baile Felix. De exemplu, trenul care pleaca din Cheresig la 6:20 si ajunge la Oradea la 7:07, poate pleca mai departe spre Baile Felix undeva la 7:10 - 7:15. Trebuie apoi facuta publicitate masiva la acest tren, pentru ca in Oradea sunt multi care lucreaza la hotel sau la clinici in Baile Felix si fac naveta. Asadar, acest tren ar putea fi ideal pentru cei care naveteaza. Pleaca din Oradea la 7:15 si la 7:35 e in Felix. Statiunea e mica, deci e suficient timp pana la 8:00 sa se ajunga la oricare hotel sau clinica. Pe langa cei din Oradea, poate mai sunt si din zona Cheresig persoane care lucreaza in Felix, iar un tren direct ar fi pentru ei ceva deosebit. S-ar putea face un mers care sa impace si Cheresigul si Baile Felix, astfel incat sa vina navetistii. Trebuie doar gandit si actionat. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 15:53 | |
| - Citat :
- I-a împiedicat lipsa unui depou la Oradea. Materialul rulant motor de la CFR Călători trebuie adus ori de la Cluj, ori de la Satu Mare, ori de la Arad
Asta nu e o scuza, prin simplu fapt ca stau automotoarele in Revizia de vagoane de la Oradea cu orele , de ce nu puteau circula la Baile felix? Ce ii opreste sa faca protocol de colaborare CFR Calatori - CFR Marfa pentru oferirea de servicii reciproce in depouri ? Sunt 2 companii de stat ce mama naibii ... stau locomotivele de marfa in triaj la ronat si locomotivele de calatori in gara la Simeria... cu depoul la 2 pasi. Uite OTF privati intra in depourile de calatori sa isi faca revizii, alimentare etc. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mier 12 Noi 2014, 18:14 | |
| - cristi CFR a scris:
-
- Citat :
- I-a împiedicat lipsa unui depou la Oradea. Materialul rulant motor de la CFR Călători trebuie adus ori de la Cluj, ori de la Satu Mare, ori de la Arad
Asta nu e o scuza, prin simplu fapt ca stau automotoarele in Revizia de vagoane de la Oradea cu orele , de ce nu puteau circula la Baile felix? Ca să mai circule în plus, trebuie să fie şi alimentate cu motorină, verificate... ceea ce nu se poate face la revizia de vagoane. - Citat :
- Ce ii opreste sa faca protocol de colaborare CFR Calatori - CFR Marfa pentru oferirea de servicii reciproce in depouri ?
Sunt 2 companii de stat ce mama naibii ... stau locomotivele de marfa in triaj la ronat si locomotivele de calatori in gara la Simeria... cu depoul la 2 pasi. Uite OTF privati intra in depourile de calatori sa isi faca revizii, alimentare etc. CFR Marfă nu doreşte acest lucru, chiar şi acordurile existente sunt în pericol (Piatra Olt, Piteşti, Ploieşti, Palas ş.a.), pentru că fiecare îl acuză pe celălalt că îi perturbă activitatea, că nu îi lasă locomotivele să iasă din depou la timp pentru trenuri ş.a.. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |