|
| INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
+90riciu marius664 IonutChircu mielutu zburator alexpopa danlascau Katalyn dan tm Razvan Tudor stefan_br Sabik Lumunita Stana cristy79 apmatei Katalin4653 Vlad Ciprian Costin.B Andrey_tm gardianlinux Radu Tudor Saruman AndreiStefan AndreiCFRBucuresti vanchorusebulgaria DUAL Spartan1948 Amiralul eu AMX 97-0548-4 Teodor lifetec spiderpc cfr500 Radu.B kido orestte EuroNight Balto NicuS baiazid IonutCFR2009 AlexD Vitosa Costin.H vatmanul alliens AndiCFR boldalexandru KOSTYK TVlad Adirmvl transferoviarcalatori popovici kristi kkk Rarau Caravelle_Zg srazvi Luna Marius Iulian Dr2005 razvan - trenuri Jhonyla rizelgeorgel2004 bogdan srl cont dezactivat . Adrian78 alinutz23 get. stinky alex.alexus.tm cristi CFR cont inactiv membru inactiv halmarius buldozer2 Razvan cortexedge FeroFan97 jionutz Norbi MariusM mureseanu_976 Felix didinul Nesebar razwy pisti91 COSTACHE MIHAIL myster2008 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 10 Ian - 0:53 | |
| |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Joi 10 Ian - 1:32 | |
| - bogdan srl a scris:
- Si cei de la Regiotrans au vrut sa bage mai multe trenuri pe sectiile interoperabile si s-au opus cei la de la CFR. Cred ca cei de la TFG au un as in maneca.
Pe care sectii? Ca ei nu-s in stare nici pe Bucuresti-Craiova sa mai bage un tren desi toata Oltenia e a lor , pe langa asta legaturile cu trenul lor de seara lasa mult de dorit :roll: Pe Bucuresti-Ploiesti sunt 50 de trenuri pe zi iar pe Craiova (prin Rosiori) sunt cred mai putine dar nu se poate cica p.s. daca stii lucruri din interior spune sa isi faca si ei macar o pagina pe facebook sau sa puna ceva anunturi pe pagina lor de net care pe mobil nici nu prea se incarca :roll: |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Ian - 9:39 | |
| Trenul de noapte Galaţi-Bucureşti, care face curse de numai o lună, va fi scos din circulaţie. Operatorul privat Transferoviar Călători (TFC), care a reintrodus această cursă, este nevoit să-şi reducă activitatea deoarece Ministerul Transporturilor nu a mărit subvenţia anuală. Iar sărăcia de la buget obligă şi alţi operatori să-şi retragă trenurile de pe calea ferată. TFC va sacrifica şi un tren Bârlad-Galaţi Vestea anulării unora dintre cursele TFC vine după ce ministerul a anunţat operatorii că nu poate mări subvenţiile în 2013, pe fondul austerităţii bugetare. „Noi cerusem să ni se aprobe 3,3 milioane trenkm pentru 2013 deoarece preluasem secţii noi şi doream să mărim activitatea. Dar pachetul minim social aprobat e de 2,6 milioane trenkm, faţă de 2,9 milioane trenkm în 2012. Ni s-a spus că nu există finanţare. În consecinţă, va trebui să reducem activitatea cu 15 la sută”, a declarat directorul adjunct al TFC, Constantin Oprea. Operatorul va anula cursele noi, între care şi trenul de noapte R15070 Galaţi - Bucureşti şi retur, dar şi unele dintre cele vechi, cum e trenul de seară R15416 Bârlad - Galaţi, care îşi va încheia călătoria la Tg. Bujor. Măsurile vor fi aplicate în câteva săptămâni, dacă nu chiar zile, şi ar putea fi însoţite de concedieri, a spus Oprea. Desfiinţează curse ca să ţină costurile sub control La anulări de curse ar putea recurge şi alţi operatori, dacă subvenţia le va fi insuficientă. Raţionamentul e simplu: mulţi dintre ei tocmai au preluat secţii noi şi este puţin probabil să poată face transport pe o arie mai largă decât anul trecut, cu alocaţii similare sau mai mici. Surse din sistemul feroviar susţin că situaţia ar putea deveni delicată şi pentru operatorul de stat CFR Călători, dar compania nu a comentat încă această supoziţie. Dacă feroviarii îşi vor restrânge, într-adevăr, activitatea de transport, vom afla în *urând de la gestionarul căii ferate, CFR SA, căruia operatorii îi aduc la cunoştinţă orice modificare pe care vor să o facă.
http://www.viata-libera.ro/economie/37979-viata-libera-trenul-galati-bucuresti-va-fi-anulat |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Ian - 12:24 | |
| Deci s-a văzut rentabilitatea, că dacă era rentabil prin încasări ar fi rămas în circulaţie... _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Ian - 14:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Deci s-a văzut rentabilitatea, că dacă era rentabil prin încasări ar fi rămas în circulaţie...
Nu era plin 100% dar 50-60 % tot era , se mergea mult pe bucati , eu am mers cu el si stiu ce era in el . |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4861 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Ian - 16:20 | |
| La TFC se pot cumpara bilete in avans? De undeva din Bucuresti? Singura casa de bilete de care stiu e cea de la Titan Sud. Cat o sa mai circule trenul de noapte Bucuresti-Galati? Vroiam sa circul cu el pe 27.01... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Ian - 16:45 | |
| Acest tren opreste in multe gari si face mult timp. Nu a reusit sa atraga pasageri de la CFR CALATORI sau de la firmele de transport auto care opereaza intre Galati si Bucuresti au un tarif de 45 lei (este pret rezonabil).
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 12 Ian - 19:06, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Ian - 16:53 | |
| Era 31 de lei la TFC dar probabil pentru ca mergea noaptea nu a avut sanse sa atraga calatori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Sam 12 Ian - 23:27 | |
| - spiderpc a scris:
- La TFC se pot cumpara bilete in avans? De undeva din Bucuresti? Singura casa de bilete de care stiu e cea de la Titan Sud.
Cat o sa mai circule trenul de noapte Bucuresti-Galati? Vroiam sa circul cu el pe 27.01... Nu ai casa de bilete in Bucuresti , bilete la trenurile care pleaca din Bucuresti se cumpara din tren , trenul Bucuresti-Galati inca va circula , momentan nu este afisat nimic pe site , schimbarile se vor afisa pe site cu cateva zile inainte deci poate ai inca sanse sa mergi cu el . Mai bine anula CFR trenul ala "minunat" care pleaca inaintea la TFC cu 6 minute din Galati , idee stralucita a CFR sa saboteze privatul , fura din calatori si nici nu merge la Bucuresti ci doar pana la Buzau iar acolo calatorul trebuie sa schimbe plus ca , cu CFR face mai mult din Galati la Bucuresti fata de trenul TFC . Este un tren minunat ca poti pleca seara din Galati si dimineata esti in Bucuresti , la ora asta nu exista autocar nu exista nimic deci nu ai cuc e sa pleci din Galati la 23 in afara de trenul asta , mie unul imi este perfect in calatoriile mele . |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 13 Ian - 3:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Deci s-a văzut rentabilitatea, că dacă era rentabil prin încasări ar fi rămas în circulaţie...
la fel vroiam sa scriu si eu. Karpaty si pentru mine era f frumos trenul ca ore daca as fi ajuns pe acolo (Galati) , chiar i l-am recomandat prietenei pe ala de dimineata sa se duca saptamana viitoare la o nunta la Galati. Iar par cicalitor dar trenul de noapte de la Galati la Bucuresti ca sa fie rentabil trebuie sa : -TFC sa isi faca publicitate la acest tren la TV/Radio local -sa aibe rabdare, calatorii nu vin in 2 secunde. -T FC sa isi faca si o casa de bilete in Gara de Nord + publicitate in Gara de Nord la trenurile lor. -sa isi faca publicitate la faptul ca au paza in tren (daca au ca nu am mers cu trenul asta) , ca nu permit tiganii, blatistii, semintarii samd ca femeie e f greu sa folosesti trenul asta. Fara povesti gen , la TFC e 31 lei la IR e 60 lei, ca eu oricat as avea probleme cu banii nu mi-as trimite prietena/mama cu un Regio Cfr Calatori noaptea daca ar putea sa mearga ziua cu un tren mai bun pe anumite sectii. Multi nu stiu ca din punct de vedere al sigurantei particularii sunt peste Cfr Calatori. Totul tine de publicitate. Alta chestie care nu imi place e ca daca un tren e ocupat 50-60% nu e bun, dar cand am venit de la Slanic si din Ploiesti trenul de Buzau era 150% cine mai era de vina? Si am avut supracontrol un director al TFC-ului? Iar controlul venise de vreo 2-4 ori de la Buzau la Buucresti? Eu incep sa cred , si nu imi place, ca transportul pe CF exista doar cu subventii . Pai fara ele ce am face? Ar disparea trenurile din Romania? Poate unul care nu foloseste trenul nu ii convine sa se arunce cu banii lui in stanga si in dreapta. Trasportatorii auto sunt dezavantajati => insa logic ca nu o sa le iau partea pentru ca fac evaziune fiscala fara numar , pe anumite zone nu dau bilete de loc etc , plus mi se pare o tampenie ca pe o zona unde circula trenul sa fie si autocar. Aia care ma iau cu piata concrentiala le spun ca pe vremea lui Ceausescu toti mergeau cu trenul si unul nu zicea nimic. Problema e la confortul calatoriei cu trenul si ca Cfr Calatori a fost folosit doar pentru a suge bani. Parca aici pe forum am citit ca in Franta dai extrem de mult pe taxe la autostrazi, ceva gen 80 euro pentru traversarea Frantei sau ceva de gen?? Pai un bilet Luxembourg-Paris e parca 29 euro la TGV, probabil ca si prin Franta sunt oferte gen 19/29 euro. De ce ai mai folosi masina in Franta? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Dum 13 Ian - 4:04 | |
| E clar că subvenţiile acoperă un procent foarte mare din cheltuielile pentru un tren (dacă trenul e automotor te apropii şi de 90%), însă dacă ai posibilitatea să anulezi un tren plin 30% şi să foloseşti garnitura pentru unul plin 99%, s-ar putea să îţi convină mai mult să-i bagi undeva pe ăia câţiva nebuni de mergeau noaptea de la Galaţi la Bucureşti (şi parcă tot postase cineva pe aici că el preferă să stea 3 ore în mijlocul nopţii la Buzău şi să meargă cu CFR-ul că nu are încredere în automotoare) şi să mai pui o pereche Bucureşti - Ploieşti/Buzău, care să îţi aducă bani mai mulţi. Nu uitaţi că aici e vorba de o afacere, în ciuda sintagmei ,,pachet social". Din păcate, multe probleme se trag fix de la CFR Călători (sunt curios dacă directorul se va mai duce cu acelaşi tupeu şi la noul şef de la CFR S.A., Dimitrios Sophocleus), care a aşteptat să îşi ia privaţii trase, după aia şi-a pus trenuri înainte cu 10 - 30 de minute. Prin urmare călătorii s-au împărţit la 2, eventual au preferat naşul de la CFR în locul biletului la privat, prin urmare TFC a luat ţeapă, CFR Călători a luat şi ea ţeapă, dar e fericită că angajaţii proprii pot merge moka acasă, iar transportatorii auto îşi freacă în continuare mâinile, că tot sunt X ore neacoperite între trenuri. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 15 Ian - 14:22 | |
| In Gara de Nord din Bucuresti inca nu au aparut modificarile. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 15 Ian - 17:29 | |
| - Rarau a scris:
- Dr2005 a scris:
- Deci s-a văzut rentabilitatea, că dacă era rentabil prin încasări ar fi rămas în circulaţie...
la fel vroiam sa scriu si eu.
Karpaty si pentru mine era f frumos trenul ca ore daca as fi ajuns pe acolo (Galati) , chiar i l-am recomandat prietenei pe ala de dimineata sa se duca saptamana viitoare la o nunta la Galati.
Iar par cicalitor dar trenul de noapte de la Galati la Bucuresti ca sa fie rentabil trebuie sa :
-TFC sa isi faca publicitate la acest tren la TV/Radio local -sa aibe rabdare, calatorii nu vin in 2 secunde. -TFC sa isi faca si o casa de bilete in Gara de Nord + publicitate in Gara de Nord la trenurile lor. -sa isi faca publicitate la faptul ca au paza in tren (daca au ca nu am mers cu trenul asta) , ca nu permit tiganii, blatistii, semintarii samd ca femeie e f greu sa folosesti trenul asta. Fara povesti gen , la TFC e 31 lei la IR e 60 lei, ca eu oricat as avea probleme cu banii nu mi-as trimite prietena/mama cu un Regio Cfr Calatori noaptea daca ar putea sa mearga ziua cu un tren mai bun pe anumite sectii. Multi nu stiu ca din punct de vedere al sigurantei particularii sunt peste Cfr Calatori.
Totul tine de publicitate. Alta chestie care nu imi place e ca daca un tren e ocupat 50-60% nu e bun, dar cand am venit de la Slanic si din Ploiesti trenul de Buzau era 150% cine mai era de vina? Si am avut supracontrol un director al TFC-ului? Iar controlul venise de vreo 2-4 ori de la Buzau la Buucresti?
Eu incep sa cred , si nu imi place, ca transportul pe CF exista doar cu subventii . Pai fara ele ce am face? Ar disparea trenurile din Romania? Poate unul care nu foloseste trenul nu ii convine sa se arunce cu banii lui in stanga si in dreapta. Trasportatorii auto sunt dezavantajati => insa logic ca nu o sa le iau partea pentru ca fac evaziune fiscala fara numar , pe anumite zone nu dau bilete de loc etc , plus mi se pare o tampenie ca pe o zona unde circula trenul sa fie si autocar. Aia care ma iau cu piata concrentiala le spun ca pe vremea lui Ceausescu toti mergeau cu trenul si unul nu zicea nimic. Problema e la confortul calatoriei cu trenul si ca Cfr Calatori a fost folosit doar pentru a suge bani.
Parca aici pe forum am citit ca in Franta dai extrem de mult pe taxe la autostrazi, ceva gen 80 euro pentru traversarea Frantei sau ceva de gen?? Pai un bilet Luxembourg-Paris e parca 29 euro la TGV, probabil ca si prin Franta sunt oferte gen 19/29 euro. De ce ai mai folosi masina in Franta?
Ba e foarte normal sa existe si transport auto pe zona unde circula trenuri. Iar pe vremea lui Ceausescu toti mergeau cu trenul pt ca nu exista alta varianta. Sa dam exemple din Franta ,n-are nici un sens, traim in Romania si situatia e cu totul alta |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Mar 15 Ian - 18:05 | |
| Trenul trebuia trasat via Faurei-Urziceni, circuland cu oprire doar in Filesti, Barbosi, Braila, Ianca Sat, Faurei, Pogoanele, Urziceni, Fierbinti, Caciulati, PO Aeroport, Mogosoaia, Bucuresti Nord A. Pleca la 03.00 din Galati si sosea pe la 07.00 in Bucuresti. Si asa era rentabil. Nu sa circule la interval de sfert de ora dupa trenul CFR. |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4861 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC Vin 18 Ian - 11:51 | |
| Incepand cu data de 21.01.2013 trenurile 15070 si 15071 se anuleaza. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |