| CFM-Moldova | |
|
+68rich1974 Vale_ntin marius664 TER200 Ikarus99 ciprian71 alex1987 teoiasi DAS 2011 Veaceslav_MD mielutu zburator Teodor Lineus646 riciu lifetec TVlad LanceR huiu_goe delfinson apmatei spiderpc alliens Vitosa Katalyn dan tm kristi kkk cata IonutCFR2009 @ndrey marius_catalin84 baiazid BlueLight Re6/6 Volk Goanga Vlad roseanu trenulet Sergiu rmn Adirmvl cfr500 alex.alexus.tm mureseanu_976 didinul EuroNight popovici razvan - trenuri Dr2005 Adrian78 Semafor mihaiuc Codrut1985 pannonia express Luna DUAL redeme ldh80 Vlad-Ar srazvi COSTACHE MIHAIL ultras didi Ionutz ionutz72 Nesebar Costin.H cristi CFR bogdan srl 72 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 01 Apr 2010, 19:30 | |
| - ionutz72 a scris:
- ok...scuze ca am vrut sa te ajut... :roll:
Da nu treb sa te superi , stiu si eu acest site si il folosesc pentru restul europei dar trenurile din moldova nu sunt bagate in acest site asta vreau sa spun nu altceva . Cand merg in vest folosesc acest site ca sunt date toate trenurile de la regio pana la ic expres pecand in moldova nu sunt . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 05 Apr 2010, 17:33 | |
| Asa cum mi-am propus a venit si ziua de sambata seara 03.04.2010 si trenul de Chisinau pregatit pentru cursa astepta calatorii , am fost am luat biletul si pregatit pentru o noua experienta m-am urcat in tren la vagonul si locul pe care l-am primit . Am mai fost cu cineva si fiind doi am rugat pe doamna de la casa de bilete sa ne lase singuri in compartiment , la care ea a zis ca asa se va si intampla , compartimentul fiind de 4 locuri (paturi) . Incep cu prezentarea vagonului si a compartimentului Dupa cateva ore bune de mers ( in care nu am dormit deloc ) am ajuns la granita unde a inceput sa se lumineze , acum controlul vamal se face in Ungheni Prut , pana acum se facea in Nicolina dar era prea departe de granita , controlul a durat ceva timp dupa care ne-am pus in miscare , am trecut podul de flori si am ajuns in Rep. Moldova statia Ungheni , aici iara am fost verificati la pasapoarte unde am primit si stampila de intrare . Gata controlul liber la schimbat roti , pozele au fost facute prin geam pentru ca nu se deschid geamurile dar au iesit destul de bine si asa Asa se vede din statia Ungheni locul unde urma sa intre trenul pentru schimbarea rotilor Dupa cateva manevre inainte inapoi intram in acest loc unde tot trenul se desface si fiecare vagon este ridicat pentru a i se scoate rotile tip european si bagate roti tip urss A trecut ora s-au schimbat rotile si suntem gata de drum fara oprire pana in Chisinau Ne apropiem de Chisinau Si am ajuns , nu fac poze ca era destula lume pe peron , intru in gara era asa cum am vazut-o in poze fac 2 poze la panourile electronice cu plecari sosiri si ies in oras cu gandul ca voi face multe poze cand ma intorc in gara pentru plecarea inapoi . O poza cu cladirea garii din parculetul din fata ei Si acum cateva poze din oras Dupa o plimbare prin oras si cu impresia gata formata despre el ne intoarcem la gara pentru pozat cat mai mult si pentru cumpararea locurilor de pat , nu le-am luat din Bucuresti pentru ca nu eram sigur cand ne intoarcem sau daca mai mergem undeva din Chisinau , nu am mai fost nicaieri si am hotarat sa ne intoarcem in aceeasi zi , am schimbat leii romanesti in cei moldovenesti si am cumparat suplimentele de pat care luandu-le din Chisinau au fost mai scumpe decat din bucuresti datorita aplicarii unui comision , comision pentru ce nu inteleg dar asa se aplica in Chisinau pentru toate trenurile internationale . Deci noi din Buc. am platit 25 de lei patul si din Chisinau a fost 41 lei patul leu romanesc . Am luat biletele si m-am apucat sa fac poze Biletul dus - intors Suplimentul din Chisinau Si acum poze cu gara si interiorul ei Decorare interioara , sunt 3 locuri cu 3 acvarii Mersul trenurilor Peroanele si liniile Formarea trenului personal ( de pasageri asa era anuntat in gara ) pentru Ocnita Limba moldoveneasca Dupa plecarea personalului catre Ocnita format din 2 motoare la 20 de minute a fost anuntat trenul 105 catre Bucuresti care are rangul de accelerat in Moldova , acesta a venit la linia 1 pregatit pentru plecare , noi am avut si la dus si la intors norocul de a calatorii la vagonul 2 numai locurile au fost aletele , la ce am ramas surprins insotitorii vagoanelor erau aceeasi cu care am venit de la buc acum se intorceau iarasi , oare cate curse dus intors fac ? Ma gandeam ca odata ajunsi acasa adica la ei in Chisinau la intoarcere spre Buc. o sa fie altii insotitori dar nu a fost asa . Sper sa va placa pozele |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 06 Apr 2010, 13:10 | |
| Frumos reportaj si acesta!! Foarte frumos arata gara din Chisinau...cladirea, peroanele acoperite...ma mir ca nu e electrificata..oricum deosebita poza aceea cu limba moldoveneasca (WC - viceu)..am ras cu lacrimi... |
|
| |
didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6566 Data de inscriere : 28/09/2009
| |
| |
ultras
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 35 Localizare : Husi Reputatie : 5595 Data de inscriere : 07/11/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 06 Apr 2010, 17:04 | |
| vreau si eu sa ma duc duminica acum pana la ungheni din iasi.ma poate ajuta cu mersul personalelor, cu cat timp se sta in vama si daca trebuie o anumita suma de bani sa o am la mine? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 06 Apr 2010, 17:04 | |
| Am avut caldura chiar ff cald a fost mai deschideam usa a fost ff bine iar ca miros inauntru nu am simtit ceva deranjant , combustibilul pt incalzit sunt carbunii nu e pe pacura am vazut cum insotitorul vagonului baga carbuni cu lopata in foc a fost bine |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15503 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Vin 09 Apr 2010, 20:39 | |
| Karpaty, reportajul tau a fost o mare surpriza pentru mine, vazandu-l dupa cateva zile de absenta pe forum pentru ca din cauza problemelor de sanatate nu am mai intrat pe forum. Felicitari din partea mea pentru aceste valoroase fotografii, acel automotor din gara este chiar deosebit. Ai si vreo poza cu locomotiva cu care ai calatorit prin Republica Moldova? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Sam 10 Apr 2010, 02:14 | |
| Lokomotiva din moldova cu care am calatorit nu o am in poza imi pare rau . Multumesc pentru felicitari |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6156 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Dum 02 Mai 2010, 00:01 | |
| foarte frumos reportajul tau...m-a impresionat cladirea statiei Chisinau cum arata! cat de curata si frumoasa. cu muuult mai curata decat cele din Romania |
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6344 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: CFM-Moldova Mar 04 Mai 2010, 03:05 | |
| Felicitari pentru reportaj, asa un automotor ca cel pentru Ocnita vedeam des la Sighet, venind din Ucraina Cam putine trenuri pentru o capitala de tara, ultima data am fos cand se mergea "doar cu buletinul" si era comunism, cand am scos aparatul foto cineva mi-a zis ca imi risc viata . Iar daca stateam mai mult de 3 zile trebuia sa ma inregistrez la militia locala |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9704 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: CFM-Moldova Lun 25 Oct 2010, 19:11 | |
| Cred ca am gasit o metoda de a scapa de tampenia asta cu bandwidth
Incercati sa modificati in link de ex : http://i889. cu http://s889.
https://2img.net/h/i889.photobucket.com/albums/ac97/karpaty_buc/CIMG1910.jpg cu https://s889.photobucket.com/albums/ac97/karpaty_buc/CIMG1910.jpg _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vlad-Ar
Numarul mesajelor : 9 Reputatie : 4902 Data de inscriere : 30/06/2011
| |
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12285 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Caile ferate moldovenesti Joi 07 Iul 2011, 19:36 | |
| Cea mai apropiata statie electrificata, de Moldova, este nodul Razdelnaja, din Ucraina, la o distanta foarte mica de frontiera moldo-ucraineana de la Kuciurgan. Dupa 1991, au inceput lucrarile de electrificare a cai ferate Razdelnaja- Kuciurgan- Tiraspol- Tighina 1- spre Chisinau. S-a reusit doar montarea stalpilor de sustinere a liniei de contact pana dupa Tighina 1, pana la statia Calfa. Pe Google Earth se observa stalpii de electrificare la Tighina 1. Totusi, pe teritoriul istoric al Basarabiei, exista o scurta portiune de linie electrificata, intre Bugaz (Zatoka; acolo unde linia ferata dinspre Odessa trece Nistrul) si Bilgorod Dnistrovski (Cetatea Alba). In nordul Bucovinei, cea mai apropiata statie electrificata de Cernauti ar fi ori Lvov ori Ivan Frankovsk. |
|
| |
Vlad-Ar
Numarul mesajelor : 9 Reputatie : 4902 Data de inscriere : 30/06/2011
| Subiect: Re: CFM-Moldova Joi 07 Iul 2011, 19:47 | |
| stie cineva de ce nu exista linii electrificate in Rep. Moldova?
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12285 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Caile ferate moldovenesti Joi 07 Iul 2011, 20:57 | |
| 100% sigur nu stiu, dar presupun ca din cauza mai multor factori: -inainte de 1991, "RSS Moldoveneasca", fiind o republica unionala de la margina URSS, nu s-au prevazut mari investitii in alte sectoare, in afara agriculturii (nici macar nu s-au corectat curbele si pantele accentuate de pe reteaua feroviara- pe GOOGLE earth se poate observa ca liniile ferate de aici au un traseu serpuit) -In URSS existau locomotive diesel-electrice foarte puternice, precum "3 TE 10 M", iar pretul motorinei era scazut (o sticla de apa minerala costa mai mult decat una de benzina) -dupa 1991, in situatia economica dezastroasa din Moldova, evident ca nu sunt bani de asa ceva. Cu chiu cu vai, s-a reusit doar reconstructia unei linii (Revaca- Cainari in 2006) si constructia alteia noi (Cahul- Giurgiulesti, in 2009). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFM-Moldova | |
| |
|
| |
| CFM-Moldova | |
|