Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR

In jos 
+86
t1972
Theijs
aris86
TER200
Adirmvl
ciprian71
Cipri Andrei Neculai
Katalyn
alliens
denismario.ruxanda
rinaldoparaipan
AndreiSV
DAS 2011
Ionutz
deconectat
lifetec
marius664
calatorul
dan tm
Luca tgv
Cont.dezactivat
Lumunita Stana
NicuS
vatmanul
j o a n t a
FelixTheBear030
FeroFan97
Plescan Floare
M.I.C.I.
DanyCfrPascani
TVlad
seby1998
HaryCFR
cortexedge
Dutzu
vladau2000
AndreiStefan
user dezactivat...
Teodor
Luna
joanta
liviulav33
kasapis2007
EuroNight
kristi kkk
Kriszti219
Katalin4653
IR 1837
oduneac
ravers75
popovici
redeme
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
KQQ
razvan - trenuri
Dr2005
Vitosa
cfr500
eu
Andrey_tm
alinx3330
Adrian78
adycfrbucuresti
Semafor
Jhonyla
Lucian Sv
jionutz
cont dezactivat .
ionutz85
Balto
Bogdan-CFR
bogdan srl
didinul
MariusM
Hurricane
Nesebar
mishu88
Vlad
cristi CFR
lovekomotive
srazvi
cristi ar
mardaryroby
Norbi
myster2008
90 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 49 ... 56  Urmatorul
AutorMesaj
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeDum 03 Iun 2018, 14:20

Ar putea totuși reintroduce trenurile 5601 si 5602 Iasi - Putna si retur. Au circulat multi ani aceste trenuri si aveau cele mai bune conditii, vorbim de vagoane 20-54 si 20-49 prin 2008, pe cand Suceava - Putna era facut din 20-47. Gradul de ocupare al celor 4 vagoane (!!) era mai mult decât mulțumitor. Acum, ar putea introduce Desiro pe Iasi - Putna și retur, daca nu dispune Suceava de un H care să tracteze vagoanele aduse cu EA/EC în Suceava Nord. Soluții ar fi, bună voința lipsește.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeDum 03 Iun 2018, 18:02

IonutCFR2009 a scris:
Trenul de Putna va avea mai multi clienti decat cel de Rodna Veche, manastirea Putna fiind loc de pelerinaj atat pentru turistii romani cat si pentru cei straini pe toata perioada anului.
Daca nu le faci direct Iasi-Putna sau cu legaturi rezonabile in Suceava pelerinii aia vor cauta altceva. Crezi ca daca sunt pelerini asteapta 3-4 ore vreun tren de legatura??? Sau pleaca la 3-4 dimineata ca asa are nasul si mecanicul programul??? Daca pe tronsonul Dornesti-Putna trenul va face mai mult decat 1:10 , 1:20 nu va avea viata lunga.Daca va fi pus la ore ampulea nu va avea viata decat daca vor cei de sus sa aibe viata...Si aici nu ma refer la sfinti...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeDum 03 Iun 2018, 23:32

Pelerinajele se fac cu mijloace auto, chiar Biserica are afaceri în domeniul ăsta - https://www.pelerinaj.ro/
Pe de altă parte, atunci când vii prin Nordul Moldovei şi prin Bucovina, nu te duci să vizitezi doar o singură mânăstire. Că doar ai Putna, Voroneţ, Văratec, Agapia, Moldova, Moldoviţa, Suceviţa, Dragomirna ş.a., eventual mai faci o oprire la Cetatea Sucevei sau cea a Neamţului. Astea nici să vrei nu poţi să le faci pe toate cu trenul, depinzi tot de maşina personală sau de ceva tur organizat. Aşa că trenul ăla de Putna tot pe navetişti va trenui să se bazeze, nu pe pelerinii care or să vină acolo o zi pe an când e hramul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeLun 04 Iun 2018, 23:00

IonutCFR2009 a scris:
Trenul de Putna va avea mai multi clienti decat cel de Rodna Veche, manastirea Putna fiind loc de pelerinaj atat pentru turistii romani cat si pentru cei straini pe toata perioada anului.

Am stat de vorba cu un sef de tren care a facut servici pe Rodna Veche - Ilva Mica si mi-a povestit ca trenul era plin...
Acolo au fost alte interese...

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMar 05 Iun 2018, 14:57

Trenul era plin, dar după aia mergea gol 130 km până la Cluj la depou. La fel era şi pe Giurgiu - Grădiştea: trenul şi-ar fi scos banii dacă nu ar fi trebuit să ardă motorină degaba 130 km până la Bucureşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMar 05 Iun 2018, 18:54

Sunt o gramada de trenuri de astea in Romania care merg goale nu numai sa se alimenteze , dar si cursele le fac tot goale.Aici este vorba despre politic, daca ar fi dupa rentabilitate am vedea trenuri doar pe M300, M800 si M900.Aici este de vina si managementul CFR Calatori ingropat in alta realitate care refuza sa se adapteze cerintelor de trafic si social-economice.Bine un impediment este lipsa acuta a banilor, dar de exemplu, in 9 ani de cand e podul ala darmat, si in alti 9 care vor mai trece pana va fi gata, puteau achizitiona un rezervor mobil la Giugiu.Sau incheia o conventie cu CFR Marfa, si astfel isi scoteau banii inzecit.Bine acum o sa zici ca nu se poate ca vine Curtea de Conturi, UE si martienii ca nu e voie...
Dar zice Curtea de Conturi cum sa faci mersul?.Se pot pune trenurile la ore care sunt folositoare calatorilor, pana si garniturile goale pot aduce profit cu un turnus cu cap.Privatii au gasit solutia nu e nicio rusine sa furi de altii meserie, chiar daca sunt mai mici ca tine...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMar 05 Iun 2018, 19:53

Realitatea e că la Stat nu se vrea ! Cât despre rentabilizarea traselor aici sunt multe de spus. Dacă  OTF privați  au putut monta rezervoare de motorină în stații precum Miroși, Târgu Bujor, Trușești, Dăgâța,  Marghita, etc alte localități,  nu văd cfr călători de ce n-ar putea face același lucru iar acel automotor să ajungă inapoi la depou odată la săptămână, și avem aici cazul automotoarelor desiro siemens ce fac serviciu Constanta-Mangalia-Constanța și Constanța-Tulcea-Constanța ce ajung înapoi  la București doar in week-end. Oare motorina arsă pentru 130 km costa mai  mult decât curentul consumat de EA-ul/EC-ul plimbat zilnic tspe kilometrii  în  dublă tracțiune sau la roată de la x depou la x selc sau pelc ? Și nu era mai bine dacă acei 130 km se materializau printr-o trasă de zi utilă și care să-ți fi adus și ceva bănuți? Cine i-a pus în cazul Rodnei să aducă automotorul de la Cluj în trasă cu plecare la 1 noaptea? Dar la Giurgiu nu se putea monta un rezervor de motorină? Chit că e remiză  a cfr marfă plăteai o chirie pentru acel spațiu.   Eee, vedeți de ce n-are ursu coadă?
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMar 05 Iun 2018, 20:43

Eu ma intreb daca nu se poate amenaja un vagon de alimentare material rulant, cu cisterna ce sa fie dusa cand se goleste de catre o locomotiva? Nu vad ce mari costuri ar fi, vagoane cisterna exista destule, nu e tehnologie sf sa adaugi la un astfel de vagon cele necesare alimentarii materialului rulant.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMar 05 Iun 2018, 20:54

OTF privaţi nu erau condiţionaţi de Legea Achiziţiilor Publice pe vremea aia. De vreo câţiva ani sunt, ceea ce înseamnă că nici ei nu mai pot cumpăra orice de oriunde şi se vede asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMar 05 Iun 2018, 22:27

Si ma repet, ce-i impiedica pe cei de la CFR Calatori sa faca asemenea achizitii respectand legea???.Ca problema podului nu va fi rezolvata nici in viitori 10 ani, investitia va fi amortizata rapid.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMier 06 Iun 2018, 00:13

Ce pod? Parcă vorbim de Gura Putnei - Putna...
Dacă te referi la Ilva Mică - Rodna Veche şi Giurgiu - Grădiştea, se ştia de la bun început că nu vor fi rentabile, decizia a fost 100% politică. Cum trenurile respective nici măcar nu au fost incluse în pachetul minim de servicii (deci nu au primit compensaţie) e clar că nu aveau cum să reziste prea mult. Bine că actualul ministru nu are şi el idei d-astea... ce naibii, rămâne lumea pe peron în Piteşti, Constanţa sau Predeal că nu mai sunt bilete, în timp ce trenurile se plimbă cu 10 - 20 oameni pe diverse secţii înfundate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMier 06 Iun 2018, 00:30

Ziceai mai sus ca Giurgiu-Gradistea era rentabil daca nu se plimba automotorul ala gol.De aici a pornit discutia...Acum sa speram ca CFR Calatori va invata din esecurile alea doua si nu le va repeta si aici.Adica tren pus la bine ca si ora si durata si material rulant adecvat...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMier 06 Iun 2018, 08:32

Dacă vorbim de Girugiu - Grădiştea, eu nu cred că trenul ăla ar fi fost rentabil nici dacă ar fi mers până la Progresu. Înainte să cadă podul, trenurile personale erau făcute de revizia Giurgiu, iar locomotivele remizau tot la Giurgiu, în remiza lui CFR Marfă. Deci nici vagoanele, nici locomotivele nu ajungeau în Gara de Nord şi de acolo spre Griviţa sau BC. Singura soluţie ar fi să se facă acel "tren suburban" pe o parte din Centură, caz în care garniturile de Giurgiu ar putea fi duse la depou formând câteva trenuri Progresu - Bucureşti Vest - Bucureşti Nord. Tot aşa ar putea fi duse şi automotoarele de pe Videle - Giurgiu, deci fără acel drum prin Videle (şi pentru cursa de dimineaţă automotorul lui 9340 ar face imediat cale întoarsă la Giurgiu, nu ar mai merge la Bucureşti). Deşi nu ştiu cât de "sănătos" ar fi să se renunţe complet la Desiro pe Bucureşti - Videle, ţinând cont că şi trenurile alea au clienţii lor, inclusiv navetişti de pe secţia Giurgiu - Videle care merg la muncă la Bucureşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMier 06 Iun 2018, 12:15

Dr2005 a scris:
Ce pod? Parcă vorbim de Gura Putnei - Putna...
Dacă te referi la Ilva Mică - Rodna Veche şi Giurgiu - Grădiştea, se ştia de la bun început că nu vor fi rentabile, decizia a fost 100% politică. Cum trenurile respective nici măcar nu au fost incluse în pachetul minim de servicii (deci nu au primit compensaţie) e clar că nu aveau cum să reziste prea mult. Bine că actualul ministru nu are şi el idei d-astea... ce naibii, rămâne lumea pe peron în Piteşti, Constanţa sau Predeal că nu mai sunt bilete, în timp ce trenurile se plimbă cu 10 - 20 oameni pe diverse secţii înfundate.

Da insa subventia la calea ferata se acorda din bugetul Romaniei la care cotizeaza toata tara, nu doar Predeal, Sinaia si Brasov ca sa existe trenuri doar acolo. Pentru asta a fost gandit un PMS pentru fiecare sectie, iar operatorul de Stat are obligatia sa asigure acest PMS pana la inchirierea sectiei neinteroperabile. Ca nu se respecta e altceva, odata se va gasi cineva sa-i ia de urechi si sa-i intrebe cum au repartizat acea subventie si pe ce criterii...
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitimeMier 06 Iun 2018, 19:11

Dr2005 a scris:
. La fel era şi pe Giurgiu - Grădiştea: trenul şi-ar fi scos banii dacă nu ar fi trebuit să ardă motorină degaba 130 km până la Bucureşti.

Dr2005 a scris:
Dacă vorbim de Girugiu - Grădiştea, eu nu cred că trenul ăla ar fi fost rentabil nici dacă ar fi mers până la Progresu. .

amunca
Sus In jos
Continut sponsorizat





515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR   515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR
Sus 
Pagina 43 din 56Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 49 ... 56  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Gura Putnei (515)
» Excurisie feroviara Putna-Radauti-Dornesti
» Excursie FeRoviaRă Suceava - Nisipitu: TrenoNatură românească
» 513 : Dărmăneşti - Cacica - Gura Humorului
» Putna (515)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: