|
| 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR | |
|
+86t1972 Theijs aris86 TER200 Adirmvl ciprian71 Cipri Andrei Neculai Katalyn alliens denismario.ruxanda rinaldoparaipan AndreiSV DAS 2011 Ionutz deconectat lifetec marius664 calatorul dan tm Luca tgv Cont.dezactivat Lumunita Stana NicuS vatmanul j o a n t a FelixTheBear030 FeroFan97 Plescan Floare M.I.C.I. DanyCfrPascani TVlad seby1998 HaryCFR cortexedge Dutzu vladau2000 AndreiStefan user dezactivat... Teodor Luna joanta liviulav33 kasapis2007 EuroNight kristi kkk Kriszti219 Katalin4653 IR 1837 oduneac ravers75 popovici redeme COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 KQQ razvan - trenuri Dr2005 Vitosa cfr500 eu Andrey_tm alinx3330 Adrian78 adycfrbucuresti Semafor Jhonyla Lucian Sv jionutz cont dezactivat . ionutz85 Balto Bogdan-CFR bogdan srl didinul MariusM Hurricane Nesebar mishu88 Vlad cristi CFR lovekomotive srazvi cristi ar mardaryroby Norbi myster2008 90 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 03 Iun 2018, 14:20 | |
| Ar putea totuși reintroduce trenurile 5601 si 5602 Iasi - Putna si retur. Au circulat multi ani aceste trenuri si aveau cele mai bune conditii, vorbim de vagoane 20-54 si 20-49 prin 2008, pe cand Suceava - Putna era facut din 20-47. Gradul de ocupare al celor 4 vagoane (!!) era mai mult decât mulțumitor. Acum, ar putea introduce Desiro pe Iasi - Putna și retur, daca nu dispune Suceava de un H care să tracteze vagoanele aduse cu EA/EC în Suceava Nord. Soluții ar fi, bună voința lipsește. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 03 Iun 2018, 18:02 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Trenul de Putna va avea mai multi clienti decat cel de Rodna Veche, manastirea Putna fiind loc de pelerinaj atat pentru turistii romani cat si pentru cei straini pe toata perioada anului.
Daca nu le faci direct Iasi-Putna sau cu legaturi rezonabile in Suceava pelerinii aia vor cauta altceva. Crezi ca daca sunt pelerini asteapta 3-4 ore vreun tren de legatura??? Sau pleaca la 3-4 dimineata ca asa are nasul si mecanicul programul??? Daca pe tronsonul Dornesti-Putna trenul va face mai mult decat 1:10 , 1:20 nu va avea viata lunga.Daca va fi pus la ore ampulea nu va avea viata decat daca vor cei de sus sa aibe viata...Si aici nu ma refer la sfinti... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Dum 03 Iun 2018, 23:32 | |
| Pelerinajele se fac cu mijloace auto, chiar Biserica are afaceri în domeniul ăsta - https://www.pelerinaj.ro/ Pe de altă parte, atunci când vii prin Nordul Moldovei şi prin Bucovina, nu te duci să vizitezi doar o singură mânăstire. Că doar ai Putna, Voroneţ, Văratec, Agapia, Moldova, Moldoviţa, Suceviţa, Dragomirna ş.a., eventual mai faci o oprire la Cetatea Sucevei sau cea a Neamţului. Astea nici să vrei nu poţi să le faci pe toate cu trenul, depinzi tot de maşina personală sau de ceva tur organizat. Aşa că trenul ăla de Putna tot pe navetişti va trenui să se bazeze, nu pe pelerinii care or să vină acolo o zi pe an când e hramul. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Lun 04 Iun 2018, 23:00 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Trenul de Putna va avea mai multi clienti decat cel de Rodna Veche, manastirea Putna fiind loc de pelerinaj atat pentru turistii romani cat si pentru cei straini pe toata perioada anului.
Am stat de vorba cu un sef de tren care a facut servici pe Rodna Veche - Ilva Mica si mi-a povestit ca trenul era plin... Acolo au fost alte interese... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mar 05 Iun 2018, 14:57 | |
| Trenul era plin, dar după aia mergea gol 130 km până la Cluj la depou. La fel era şi pe Giurgiu - Grădiştea: trenul şi-ar fi scos banii dacă nu ar fi trebuit să ardă motorină degaba 130 km până la Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mar 05 Iun 2018, 18:54 | |
| Sunt o gramada de trenuri de astea in Romania care merg goale nu numai sa se alimenteze , dar si cursele le fac tot goale.Aici este vorba despre politic, daca ar fi dupa rentabilitate am vedea trenuri doar pe M300, M800 si M900.Aici este de vina si managementul CFR Calatori ingropat in alta realitate care refuza sa se adapteze cerintelor de trafic si social-economice.Bine un impediment este lipsa acuta a banilor, dar de exemplu, in 9 ani de cand e podul ala darmat, si in alti 9 care vor mai trece pana va fi gata, puteau achizitiona un rezervor mobil la Giugiu.Sau incheia o conventie cu CFR Marfa, si astfel isi scoteau banii inzecit.Bine acum o sa zici ca nu se poate ca vine Curtea de Conturi, UE si martienii ca nu e voie... Dar zice Curtea de Conturi cum sa faci mersul?.Se pot pune trenurile la ore care sunt folositoare calatorilor, pana si garniturile goale pot aduce profit cu un turnus cu cap.Privatii au gasit solutia nu e nicio rusine sa furi de altii meserie, chiar daca sunt mai mici ca tine... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mar 05 Iun 2018, 19:53 | |
| Realitatea e că la Stat nu se vrea ! Cât despre rentabilizarea traselor aici sunt multe de spus. Dacă OTF privați au putut monta rezervoare de motorină în stații precum Miroși, Târgu Bujor, Trușești, Dăgâța, Marghita, etc alte localități, nu văd cfr călători de ce n-ar putea face același lucru iar acel automotor să ajungă inapoi la depou odată la săptămână, și avem aici cazul automotoarelor desiro siemens ce fac serviciu Constanta-Mangalia-Constanța și Constanța-Tulcea-Constanța ce ajung înapoi la București doar in week-end. Oare motorina arsă pentru 130 km costa mai mult decât curentul consumat de EA-ul/EC-ul plimbat zilnic tspe kilometrii în dublă tracțiune sau la roată de la x depou la x selc sau pelc ? Și nu era mai bine dacă acei 130 km se materializau printr-o trasă de zi utilă și care să-ți fi adus și ceva bănuți? Cine i-a pus în cazul Rodnei să aducă automotorul de la Cluj în trasă cu plecare la 1 noaptea? Dar la Giurgiu nu se putea monta un rezervor de motorină? Chit că e remiză a cfr marfă plăteai o chirie pentru acel spațiu. Eee, vedeți de ce n-are ursu coadă? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mar 05 Iun 2018, 20:43 | |
| Eu ma intreb daca nu se poate amenaja un vagon de alimentare material rulant, cu cisterna ce sa fie dusa cand se goleste de catre o locomotiva? Nu vad ce mari costuri ar fi, vagoane cisterna exista destule, nu e tehnologie sf sa adaugi la un astfel de vagon cele necesare alimentarii materialului rulant. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mar 05 Iun 2018, 20:54 | |
| OTF privaţi nu erau condiţionaţi de Legea Achiziţiilor Publice pe vremea aia. De vreo câţiva ani sunt, ceea ce înseamnă că nici ei nu mai pot cumpăra orice de oriunde şi se vede asta. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mar 05 Iun 2018, 22:27 | |
| Si ma repet, ce-i impiedica pe cei de la CFR Calatori sa faca asemenea achizitii respectand legea???.Ca problema podului nu va fi rezolvata nici in viitori 10 ani, investitia va fi amortizata rapid. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mier 06 Iun 2018, 00:13 | |
| Ce pod? Parcă vorbim de Gura Putnei - Putna... Dacă te referi la Ilva Mică - Rodna Veche şi Giurgiu - Grădiştea, se ştia de la bun început că nu vor fi rentabile, decizia a fost 100% politică. Cum trenurile respective nici măcar nu au fost incluse în pachetul minim de servicii (deci nu au primit compensaţie) e clar că nu aveau cum să reziste prea mult. Bine că actualul ministru nu are şi el idei d-astea... ce naibii, rămâne lumea pe peron în Piteşti, Constanţa sau Predeal că nu mai sunt bilete, în timp ce trenurile se plimbă cu 10 - 20 oameni pe diverse secţii înfundate. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mier 06 Iun 2018, 00:30 | |
| Ziceai mai sus ca Giurgiu-Gradistea era rentabil daca nu se plimba automotorul ala gol.De aici a pornit discutia...Acum sa speram ca CFR Calatori va invata din esecurile alea doua si nu le va repeta si aici.Adica tren pus la bine ca si ora si durata si material rulant adecvat... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mier 06 Iun 2018, 08:32 | |
| Dacă vorbim de Girugiu - Grădiştea, eu nu cred că trenul ăla ar fi fost rentabil nici dacă ar fi mers până la Progresu. Înainte să cadă podul, trenurile personale erau făcute de revizia Giurgiu, iar locomotivele remizau tot la Giurgiu, în remiza lui CFR Marfă. Deci nici vagoanele, nici locomotivele nu ajungeau în Gara de Nord şi de acolo spre Griviţa sau BC. Singura soluţie ar fi să se facă acel "tren suburban" pe o parte din Centură, caz în care garniturile de Giurgiu ar putea fi duse la depou formând câteva trenuri Progresu - Bucureşti Vest - Bucureşti Nord. Tot aşa ar putea fi duse şi automotoarele de pe Videle - Giurgiu, deci fără acel drum prin Videle (şi pentru cursa de dimineaţă automotorul lui 9340 ar face imediat cale întoarsă la Giurgiu, nu ar mai merge la Bucureşti). Deşi nu ştiu cât de "sănătos" ar fi să se renunţe complet la Desiro pe Bucureşti - Videle, ţinând cont că şi trenurile alea au clienţii lor, inclusiv navetişti de pe secţia Giurgiu - Videle care merg la muncă la Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR Mier 06 Iun 2018, 12:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce pod? Parcă vorbim de Gura Putnei - Putna...
Dacă te referi la Ilva Mică - Rodna Veche şi Giurgiu - Grădiştea, se ştia de la bun început că nu vor fi rentabile, decizia a fost 100% politică. Cum trenurile respective nici măcar nu au fost incluse în pachetul minim de servicii (deci nu au primit compensaţie) e clar că nu aveau cum să reziste prea mult. Bine că actualul ministru nu are şi el idei d-astea... ce naibii, rămâne lumea pe peron în Piteşti, Constanţa sau Predeal că nu mai sunt bilete, în timp ce trenurile se plimbă cu 10 - 20 oameni pe diverse secţii înfundate. Da insa subventia la calea ferata se acorda din bugetul Romaniei la care cotizeaza toata tara, nu doar Predeal, Sinaia si Brasov ca sa existe trenuri doar acolo. Pentru asta a fost gandit un PMS pentru fiecare sectie, iar operatorul de Stat are obligatia sa asigure acest PMS pana la inchirierea sectiei neinteroperabile. Ca nu se respecta e altceva, odata se va gasi cineva sa-i ia de urechi si sa-i intrebe cum au repartizat acea subventie si pe ce criterii... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR | |
| |
| | | | 515 : Dorneşti - Gura Putnei - (Putna) - Nisipitu - Seletin UKR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |