Aceeasi intrebare ai pus si pe 604 , tu nu sti ca de anul trecut din Februarie nu se mai circula pe multe sectii secundare ? CFR Calatori nu mai vrea sa opereze pe secundare , acestea ar fi gaura neagra pentru CFR si au decis sa opreasca traficul . De anul trecut nu se mai merge la Motru , Husi , Putna , Dornisoara , Maneciu ....................
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
am intrebat deoarece am vazut cateva poze in care calea ferata era varza din cauza unor inundatii plus de asta am fost anul trecut la putna cu masina si localnici au spus ca au inchis linia din cauza zapezii si probabil de atunci a ramas inchisa adica asa am auzit acum nu stiu cesi cum de asta intreb
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Pai e mai simplu sa citesti prima pagina si sa dai "Post reply" decat sa citesti si istoricul acestei linii prin aceste pagini.. astfel esti dezinformat.
On topic: Pe 4 februarie se implineste 1 an de cand linia a fost declarata inchisa pe motiv de nerentabilitate economica. Dupa aceasta zi a mai nins, iar oamenii care erau obisnuiti sa foloseasca trenul au fost nevoiti sa treaca la microbuze, la un moment in care drumurile erau mai greu practicabile. De aici si titlul fructuos scos de la un ziar local cu titlul de "CFR-ul a izolat un localnicii din Putna si Radauti" cu ideea de sensibilizare a conducerii CFR de a renunta la aceasta decizie data impotriva populatiei, dar cum suntem in Romania nu a avut succes desi chiar primarii au facut sesizari, dar nu mai comentez pentru ca aici nu a fost doar nerentabilitate ci si alte interese dubaresti...dar nu sunt genul care sa imi placa polemicile deci ma opresc aici, sper ca ai inteles.
PS. referitor la 4 februarie nu voi ramane indiferent voi incerca sa fac un material video de sensibilizare pentru sufletul meu mai mult, ca pe ei nu ii intereseaza ca e tren sau nu, orice ar fi banu sa iasa si afacerea sa sporeasca. Dar indiferent de situatie voi ramane cu sufletul pe linia asta desi nu e asa spectaculoasa turistic aici m-am nascut si aici am crescut uitandu-ma la convoaie.
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6223 Data de inscriere : 22/12/2012
Deci pana la urma radautenii raman fara tren iar pe cei de la CFR ii doare fix in basca,right?
Ce sa le ceri mai mult?! Nu-s in stare sa faca un mers normal. Nu sunt legaturi bune de la Botosani la Iasi in Veresti timp de legatura de 3, 4 minute ca sa nu primesti bilet adica sa nu poti merge cu trenul sau timpul de legatura e de 2-3 ore.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Mare paguba la bugetul companiei daca mergeau trenurile macar pana la Radauti, daca ziceam Putna ceream prea mult...
Interesant, in schimb, ca sunt 16 trenuri pe Cacica (neinteroperabila), 14 pe Dornesti, 19 pe Ploiesti - Urziceni, 16 pe Constanta - Mangalia, 18 pe Bucuresti - Urziceni si exemplele pot continua. Interesant ca in alte parti se poate numai aici nu.
In alta ordine de idei din ce am observat majoritatea bucovinenilor sunt domnosi, nu prea mai fac decat putini naveta cu trenul (aia care nu au alta solutie) au masina si cand nu merg cu ea apeleaza la duba.
Asta cu orele s-ar rezolva daca ar veni un privat precum TFC, cu conducere capabila si cu cateva investitii la infrastructura, sa dispara acele restrictii de 20 km/h si daca trenul merge cap- coada cu 50km/h cu tot cu stationari vom scoate undeva la 50 min, Dornesti - Putna, un timp foarte bun ( in ultima perioada era 1 ora si 12 minute). Dar cum privatii nu sunt interesati de nordul tarii (ar avea linii doldura), acum ca statul le scade din subventii sau le limiteaza nr de trenuri, sigur nu mai vine nimeni, indata avem 1 an de zile si vor mai trece multi de acum inainte tot pe sistemu' asta. Singura solutie este transportul de marfa, lemn de la Putna la Dornesti, la fabrica EGGER, ca alta industrie...zero. Eu cunosc situatia de aici si nu prea mai ii dau sanse, poate nu va fi furata pana pe 15 august poate mai baga un tren special, din cate am inteles au inceput sa dispara sine in zona Putna...deci costurile cresc de la zi la zi.
kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5876 Data de inscriere : 03/08/2010
Nu are cum sa facă linia care există acum pentru a permite viteza de circulaţie cu 50km/h , linia aceea este foarte , foarte veche , trebuia să i se facă RK din anul 1995 , iar preţul pentru a face RK la un km de linie este aproximativ 1,2 milioane de Euro.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
- OMTI 2224/12.12.2012 privind aprobarea Regulamentului de exploatare pentru circulatia trenurilor prin pasajele rutiere de la km. 26+068 si 26+110 aflate pe distanta de circulatie Galanesti - Putna.
Sursa: AFER
Inca speram ca zvonurile sa se adevereasca, si primavara sa aduca trenuri si pe aceasta linie.