|
| 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz | |
|
+63bobi ciprian.fecioru.9 alliens Davee91 florin29sv cont inactiv . NIKU24 dan tm COSTACHE MIHAIL sarighiol Luca tgv anascrab.brasov Adirmvl Katalin4653 NicuS DUAL CalinPiatraNeamt baiazid membru dezactivat , Andrey_tm Simply18 Czirjak Arpad Kriszti219 chatnoir401 IonutCFR2009 riciu Norbi Spartan1948 Karl kristi kkk cfr500 IR 1837 vrugby razvan - trenuri Dr2005 manuela nenuandrei Teodor DAS 2011 Silviu Sintea IonutChircu redeme Adrian78 ldh80 @ndrey Vitosa Nesebar Bogdan-CFR cont dezactivat . cristi CFR mishu88 bogdan srl alinx3330 xfiles VeV catalinu' srazvi cont inactiv mi.tudor mardaryroby Vlad lovekomotive myster2008 67 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 28 Apr 2010, 18:07 | |
| naveta cu microbuzul e ingrozitoare, din toate punctele de vedere,rafuieli,in ultima sapt m-am harait cu unul in microbuz,desi si in tren e grav de multe ori,la bacau era s-o incurc in tren,da infine,ieseam usor din belea, insa ma tot intreb,ce face cfr-ul cu cele 100 si cv de Desiro de la nemti? ce face cu atatea trenulete? unde le baga?cat despre preturi,trenul e cu jumatate mai ieftin pentru elevi. |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6350 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 28 Apr 2010, 18:23 | |
| Desiro au osiile tocite, pana nu gasesc o solutie cu bandajarea lor nu mai ies, raman la gard . Ca sa cumpere alte osii cica le-ar iesi la CFR aproape cat un Desiro nou |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6380 Data de inscriere : 20/08/2009
| | | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6350 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 28 Apr 2010, 19:55 | |
| Pai dupa un timp se uzeaza osiile si trebuie bandajate, din cate am inteles nu au nici licenta si nici nu se pot rebandaja ca la celelalte mijloace din flota CFR. Dupa invazia de Desiro, acum dupa aproape 10 ani, avem o criza de automotoare pentru lung parcurs(desigur Desiro nu era destinat pe lung parcurs dar CFR asa a zis ca merg pe oriunde ). Sunt pline depourile de Desiro care asteapta o solutie iar osiile noi sunt prea scumpe pentru a fi o solutie, acuma ce va fi vom vedea |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 28 Apr 2010, 20:20 | |
| cfr-ul tot timpul a gandit invers,au folosit automotoare la curse rare si lungi si la viteze permise pentru tipurile de tren pe care le compuneau. si totusi vad ca nu toate Desiro stationeaza |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6350 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Joi 29 Apr 2010, 01:23 | |
| Pai nu au fost luate deodata, unele au intrat abia de 2 ani, mai au cativa ani pana le crapa osiile |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Sam 26 Iun 2010, 19:58 | |
| pe linia 509,astazi 26 iunie: P5453 in gara pingarati a avut intarziere 29-30 de minute iar P5454 tot in aceeasi gara avea o intarziere de 15 minute. Care e cauza?Vizibilitatea? |
| | | catalinu'
Numarul mesajelor : 182 Varsta : 35 Localizare : bacau Reputatie : 5490 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: plimbare bacau-piatra neamt Mar 06 Iul 2010, 22:41 | |
| Salutare tuturor.am postat niste poze pe traseul bacau-piatra neamt, in ordinea statiilor: hemeiusi, garleni, lespezi, racova, buhusi, costisa, podoleni, zanesti, roznov, savinesti, dumbrava, piatra nemat.scuzati calitatea..sunt facute cu telefonul |
| | | VeV
Numarul mesajelor : 150 Varsta : 26 Localizare : Bacau Reputatie : 5466 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Vin 09 Iul 2010, 10:22 | |
| Linia care continua de la Bicaz spre Bicaz Chei a fost vreodata folosita pentru calatori ? Acum vad ca este doar pentru marfa, spre cariera de piatra . |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Vin 09 Iul 2010, 11:17 | |
| pe linia 509 s-a introdus restrictie intre Gara Piatra-neamt respectiv Gara Bistrita la cateva sute de metri de intrarea in gara Bistrita,restrictia fiind impusa pe distanta de maxim 100m din pricina alunecarilor de teren,nimic grav,pe suprafata caii ferate ajungand doar niste pamant care ulterior a fost indepartat insa restrictia s-a pastrat.Restrictia este de 30Km/h. |
| | | catalinu'
Numarul mesajelor : 182 Varsta : 35 Localizare : bacau Reputatie : 5490 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 14 Iul 2010, 01:56 | |
| - VeV a scris:
- Linia care continua de la Bicaz spre Bicaz Chei a fost vreodata folosita pentru calatori ? Acum vad ca este doar pentru marfa, spre cariera de piatra .
din ce am gasit eu pe internet linia ar fi fost folosita si pentru calatori.stii cumva in ce an s-a intrerupt circulatia trenurilor de calatori p acesta ruta? cati km sunt pana la bicaz chei? si c material rulant se mai foloseste p acesta ruta? |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 14 Iul 2010, 02:19 | |
| - catalinu' a scris:
- VeV a scris:
- Linia care continua de la Bicaz spre Bicaz Chei a fost vreodata folosita pentru calatori ? Acum vad ca este doar pentru marfa, spre cariera de piatra .
esti sigur ca linia continua pana la bicaz chei?(am intrebat pentru ca din cate stiu la bicaz e capat de linie)daca gresesc ai idee cam ce lungime are? se mai foloseste si azi?(ma refer pentru transportul de marfa) daca da, ce material rulant se foloseste pe acea portiune? catlinu' material rulant itit pot spune cam toate locomotivele ce manevreaza pe raza piatra neamt bicaz si ce manevreaza la bicaz tasca cu propriile vagoane.nu stiu de linia pana la bicaz chei dar stiu ca candva era acea linie,nu stiu daca se utilizeaza,pt calatori in nici un caz,linia 509 din cunostintele mele e utilizabila pana la Tasca,deci bicaz e capat de linie pt calatori,pt marfa in nici un caz,la bicaz doar se preiau garnituri pt Tasca,pt ciment. matwerial rulant ar fi asa: una sau mai multe ludmille,1 sau mai multe submarine,lucreaza in perechi,depinde de cum sunt formate,cand 2 submarine,cand 2 ludmille,cand una si una,depinde,pana acum ti-am spus de Logistic Services Danubius cu locomotivele lor si mai au si vagoanele lor,spre bicaz mai urca si CTV-ul deseori cu vagoane E71,nu stiu ce transporta,am incercat sa aflu dar voi apela la o sursa sigura si iti voi spune,mai umbla GFR-ul cu vagoane platforma cu containere,urca azi si pleaca a2-a sau a3-a zi,CTF-ul urca cu Eacs-uri sau Fals-uri,nici ei nu stiu ce transporta cu vagoanele lor,si CFR Marfa rareori mai merge la bicaz cu cate o garnitura de Fals-uri.astea toate locomotivele de la acesti operatori privati nu stiu sigur pana unde mai anume merg dar la bicaz doar stationeaza,la bicaz gara nu au nimic in exploatare,deci sigur mai merg mai departe,acum la Tasca nu stiu locomotivele care merg cu garniturile,posibil sa mearga si DA-urile operatorilor de mai sus,dar de Locomotivele Logistic-ului stiu sigur ca fac manevre intre bicaz si tasca cel putin ca pierd zile intregi sau chiar cate o saptamana pana coboara cate una spre piatra cu vagoane.nici o locomotiva nu prea stationeaza cate o saptamana intr-o gara,asta e lucru cert,alaltaieri a coborat un submarin a logisticului spre piatra si nu s-a mai intors spre bicaz dar Ludmilla posibil sa fie inca sus la bicaz-Tasca.Cat despre linia pana la bicaz chei la carierele de piatra ma interesez in scurt timp,am un vecin care lucreaza cu locomotiva la Tasca,face manevre ,nu stiu in detaliu,el lucra la CTF dar a iesit la pensie,probabil se joaca pe Locomotivele Logisticului ca CTF-ul trece rareori iar vecinul meu merge aproape zilnic dupamiaza la bicaz. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 14 Iul 2010, 02:21 | |
| aaa,si ca completare,din cate stiam eu,linia pana la bicaz chei era trecuta ca linie normala de 1435mm,parca,nu mai retin sigur cifra exacta. |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6380 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 14 Iul 2010, 11:22 | |
| Din ce am observat eu se transporta dolomita in acele vagoane. Interesant e ca mai demult gasisem o harta pe care linia de la Bicaz Chei ajungea pana la Gheorghieni. Nu stiu daca in realitate e asa, traseul pe acolo e cam dificil pt o cale ferata, mai ales cu ecartament normal. Ar fi interesant in realitate sa existe un asemenea traseu. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz Mier 14 Iul 2010, 13:21 | |
| e dificil fiindca romanii nostri inca nu au invatat ca pot sapa prin pamant,si daca ar fi linie de legatura intre bicaz chei si gheorgheni ar fi superb ar fi linia 509 mai circulata,si mai intretinuta
Cu stima,Eduard! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz | |
| |
| | | | 509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |