|
| Trenuri sezoniere | |
|
+94cristi ar DPS 19jimmy84 Ovidiu Andrei Simo1971 AndreiSV CristianSM Ayumi ldh80 Adrian78 lifetec alex.alexus.tm AndreiStefan c o r v i n COSTACHE MIHAIL cristy79 mariuscfrbucuresti ALEXCFR alex1987 Razvan Tudor marius664 spiderpc cosmin br Katalyn florin29sv Dionis Katalin4653 Jurnal Feroviar Sabik IonutCFR2009 bobi mielutu zburator cardinal TonyGFR dan tm Desiro256 LanceR cristi CFR Adirmvl Kriszti219 KOSTYK kasapis2007 ionutz85 ANDU2100HP EuroNight DUAL ravers75 Alex Avram IR1822 traian Dr2005 stefan_br Nesebar AndiCFR manuela nenuandrei Andrey_tm razvan - trenuri vanchorusebulgaria Silver Vitosa laur 133 lovekomotive VeV ATM MariusM razwy Codrut1985 decward membru inactiv sorinucu bogdan srl didinul tacc400 Laur pannonia express kaylyn mureseanu_976 EA1clony106 92Dragos mariuskl Zoly87 AlexCta Tomi13leu cont inactiv Vlad marius_catalin84 Ionutz Hurricane KQQ pisti91 mtk Marius Iulian myster2008 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 15:37 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 15:44 | |
| - bobi a scris:
- Hai sa o spunem si pe aia dreapta, 2801/28012 pana la urma este regio, asa ca mari pretentii nu putem avea.Doar nu o sa o puna etajate pe Oradea-Mangalia numai de dragul ca pe Sibiu-Mangalia sa puna vagoane confortabile de interregio.Pana la urma si scurtarea trasei pana la Constanta nu ar fi o tragedie ,tot din acelasi motiv,asa i-ar face loc si lui 1962 care este INTERREGIO, deci rang superior lui 2801.
Treaba e cam asa, la drept vorbind fara visele fiecaruia ca trenul de la el din oras trebuie sa ajunga la Mangalia, nu zic ca Iasi nu ar trebui sa ajunga la Mangalia dar daca nu se poate si e vorba de a alege intre 2 trenuri atunci trebuie gandit logic si in cazul nostru 2801 vs 1962 care sa plece la Mangalia din Constanta, deci 2801 la ce compunere are poate sa primeasca calatorii de la 1962, in schimb 1962 nu poate sa primeasca calatorii de la 2801 pentru ca in 2801 sunt sute de calatori, 14 vagoane in varf de sezon, etajate pline si cu calatori in picioare, deci clar garnitura lui 1962 nu poate primi calatorii de la 2801. Hai sa gandim putin logic nu lasati dusi de val ca trenul "meu" e mai cu mot si are prioritate, aici e vorba de rentabilitate. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3704 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 15:47 | |
| Pai atunci s-ar justifica pentru un regio express. Am fost cu 1746 de la Cluj la Bucuresti, si in vagoanele 20-49 sau 20-54 era o caldura de cuptor. Noroc ca am intrat in vorba seful de tren, ca m-a vazut cu aparatul ca faceam poze la trenuri, si din vorba in vorba m-a condus la vagonul de clasa 1 (nu stiu ce serie era, un fel de semi bo-vagon), si acolo era aer conditionat. Vara, mai ales prin Campia Romana, aerul conditionat "it's a must"! Ma rog abia astept sa testez vara asta IR 1932, dar nu la clasa a 2-a. Totusi un Regio Express nu ar trebui sa aiba un asemenea parcurs lung, si citeam la un moment dat aici pe forum ca la trenul de Iasi, s-au introdus in garnitura 2 vagoane etajate, pentru care calatorii au facut scandal. Mi se pare normal. Pentru astfel de trenuri nocturne, ar trebui implementata o alta strategie de tarificare, pentru a face mai atractiva folosirea vagoanelor de cuseta 44-31 sau de dormit. Pentru ca numai cand eram elevi, puteam merge 14 ore cu trenul la mare, la clasa a 2-a, ca vorba profesoarei de franceza, care organiza taberele, citez "mergem la clasa a 2-a, ca plaja-i tot aia, marea-i tot aia"... |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 15:56 | |
| - Karpaty a scris:
- bobi a scris:
- Hai sa o spunem si pe aia dreapta, 2801/28012 pana la urma este regio, asa ca mari pretentii nu putem avea.Doar nu o sa o puna etajate pe Oradea-Mangalia numai de dragul ca pe Sibiu-Mangalia sa puna vagoane confortabile de interregio.Pana la urma si scurtarea trasei pana la Constanta nu ar fi o tragedie ,tot din acelasi motiv,asa i-ar face loc si lui 1962 care este INTERREGIO, deci rang superior lui 2801.
Treaba e cam asa, la drept vorbind fara visele fiecaruia ca trenul de la el din oras trebuie sa ajunga la Mangalia, nu zic ca Iasi nu ar trebui sa ajunga la Mangalia dar daca nu se poate si e vorba de a alege intre 2 trenuri atunci trebuie gandit logic si in cazul nostru 2801 vs 1962 care sa plece la Mangalia din Constanta, deci 2801 la ce compunere are poate sa primeasca calatorii de la 1962, in schimb 1962 nu poate sa primeasca calatorii de la 2801 pentru ca in 2801 sunt sute de calatori, 14 vagoane in varf de sezon, etajate pline si cu calatori in picioare, deci clar garnitura lui 1962 nu poate primi calatorii de la 2801. Hai sa gandim putin logic nu lasati dusi de val ca trenul "meu" e mai cu mot si are prioritate, aici e vorba de rentabilitate. Nu e vorba Karpaty draga ca trenul meu e mai cu mot sau altele,ideea este ca un ir are trebui sa aiba prioritate in fata unui regio.Daca cap secii din Cfr gandesc cu partea dorsala ,este alta problema, ideea este ca ar face bine ca 1962 sa-l puna pana la Mnagalia ca altfel iese circul de pe lume...GARANTAT! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 16:02 | |
| Eu ti-am explicat cum sta treaba, gradul de ocupare si numarul de locuri disponibile din fiecare tren, comparatie intre garnitura lui 2801 si 1962, care din cele doua poate primi calatorii celuilalt. Hai sa aratam putina maturitate in gandire ca de copii frustrati am vazut ca nu ducem lipsa, banuiesc ca ai o varsta si poti face o comparatie intre cele 2 trenuri si ceea ce ti-am explicat. Normal ar fi ca si 1962 sa circule la Mangalia, daca ar pleca cu 30 de minute mai tarziu din Iasi atunci ar avea loc sa intre spre Mangalia. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 16:06 | |
| Nu e vorba despre care ,cum primeste calatori, e acvelasi lucru daca primeste calatorii celuilalt;ideea este ce trebuie sa fie tren direct Mangalia -1962. Cum vine asta, toate celelalte merg pana la capat, calatorii lui 1962 sunt mai prosti si trebuie sa se trambaleze cu bagajele si copiii in gara la Constanta doar pentru faptul ca acriturile si inapoiatii mintal din CFR nu gandesc cand traseaza trenurile. In afara de solutia ta , mai este inca una respectiv cel de Suceava sa-l faca de zi ( cum a fost mereu) iar 1962 sa ramana de noapte. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 17:13 | |
| - Katalin4653 a scris:
de cand fac 20-83urile de Galati pe acolo a inceput sa se fure din ele spoturi LCDuri nu mai merg usile de la salon dintre vagoane 1774/1633/1632/1773 un turnus fortat ca avea timp garnitura lui 1774 sa se intoarca cu 1773 sai ne mai ramanea niste 20-83 sa facem pe Galati Iasi cu ele nu cu 20-55! Un turnus frumos de vagoane puteau face astfel IR1772/1571/1572/1775 si cealalta IR1771/1774/1773/1776 si astfel cu 8 20-83 de Galati faceau toate trenurile de Bucuresti si cu locomotivele era si mai simplu . Nu noi facem Galați - Iași, vagoanele-s ale celor din Iași, a spus și Dr2005 la un topic mai demult când eu eram indignat că e singurul tren IR care pleacă din Galați cu compunere dezastru. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 17:43 | |
| @Dionis, ai circulat cu vagon seria 19-76. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 18:10 | |
| - razvan trenuri a scris:
Daca s-ar vrea se pot lua MODERNELE VAGOANE de pe regio 5004, 5009 si de la regionala Galati unde sunt prea bune vagoane pentru trenuri REGIO. NU poti chinui turisti spre litoral care platesc bilete nu tocmai ieftine, dar sa avantajezi navetisti + blatisti. Au turnusul 1823/1829/1824/5009/5004 = 2 garnituri. De asta vezi tu vagoane 20-83 la 5009/5004 care pana anul trecut a fost tren de rang IR 1551/1550. - Katalin4653 a scris:
O alta prostie mai e si ca GRivita ne foloseste vagoanele de Galati sa-si satisfaca propriile trenuri ca ei nu au vagoane si se observa de cand fac 20-83urile de Galati pe acolo a inceput sa se fure din ele spoturi LCDuri nu mai merg usile de la salon dintre vagoane 1774/1633/1632/1773 un turnus fortat Grivita ? Dar nici nu ajung in Revizia Grivita. Turnusul ala 1774/1633/1632/1773 ajunge in Revizia Basarab pentru salubrizare apoi la drum. Cat despre ciorditul spoturilor poate avea loc si pe traseu daca nu se intampla in Basarab sau Brasov. Ma intriga faptul cum pui tu problema un turnus fortat, fortat de catre cine ? Si mai e putin si n-o sa mai fie turnusul ala in perioada estivala, locul lui 1632/1633 fiind luat de sezonierul 10804/10803 Brasov-Bucuresti-Constanta. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 19:25 | |
| In privinta lui 1962, se poate ca specialistii din CFR sa fi mers pe varianta unui tren de proba, care s-ar putea sa nu fie prea solicitat si in consecinta anulat dupa 1-2 saptamani de circulatie, caz in care s-ar reveni la varianta de iarna cuplat cu grupa de Suceava in Marasesti.Din acest motiv poate ca l-au trasat doar pana la Constanta, in eventualitatea suspendarii lui sa nu ramana trasa pana la Mangalia, complicand traficul inutil in zona. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Vin 29 Mai 2015, 19:41 | |
| - Katalin4653 a scris:
- Acum mai nou vor sa ne ia si etajate cei de la Basarab o sa ramanem fara nimic pentru ca asa vor cei de la Bucuresti care nu stiu sa revizuiasca sutele de vagoane din Grivita Satu Mare Sibiu si alte statii de domiciliu . Un bun exemplu este pentru R2801/2802 se puteau baga de la Sibiu 5x21-87 +GM de Sibiu de la Pitesti alte 5x21-76 si la Bucuresti 6x21-80 si il puteau baga frumos cu 140/150km/h dar ei nu etajate repede . O alta prostie mai e si ca GRivita ne foloseste vagoanele de Galati sa-si satisfaca propriile trenuri ca ei nu au vagoane si se observa de cand fac 20-83urile de Galati pe acolo a inceput sa se fure din ele spoturi LCDuri nu mai merg usile de la salon dintre vagoane 1774/1633/1632/1773 un turnus fortat ca avea timp garnitura lui 1774 sa se intoarca cu 1773 sai ne mai ramanea niste 20-83 sa facem pe Galati Iasi cu ele nu cu 20-55!
Vagoanele nu ar trebui să fie ale revizie, ci ale CFR Călători S.A., care să dispună de ele cum doreşte. Iar un vagon trebuie să circule cât mai mult, nu să stea 16 ore pe zi în revizie că aşa vrea Revizia Galaţi. 21-87 pe 2801? Păi la trenul ăla abia se face faţă cu 14 etajate, de 1 Mai au trebuit să mai pună un tren la 20 minute în spatele lui... şi asta doar de la Bucureşti (bine... şi cu 2 Desiro venite la legătură de la Piteşti). Dacă erau vagoane 21-87 mai trebuiau puse vreo 3 trenuri în spatele lui ca să ia pe toată lumea. Plus că pe 2801 se merge cu biciclete, cu chitare, cu bagaje mari... care nu ar încăpea în 21-87. Cu R-urile Bucureşti - Buzău se va rezolva problema de la noul mers, vor deveni IR, pentru că nu mai corespund rangului R, adică nu opresc în minimum 70% din staţiile, haltele şi punctele de oprire din parcurs. _________________ :TTT:
|
| | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4429 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mar 09 Iun 2015, 09:13 | |
| De sezoniere nu se mai aude nimic? din ce văd cu câteva zile înainte ca sezonierul de Suceava să înceapă să circule Botoşaniul nu are nici vagoane directe, dar nici tren de legătură potrivit... să rămâne oare aşa o bătaie de joc ? |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mar 09 Iun 2015, 11:46 | |
| |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mier 10 Iun 2015, 00:14 | |
| - florin29sv a scris:
- De sezoniere nu se mai aude nimic? din ce văd cu câteva zile înainte ca sezonierul de Suceava să înceapă să circule Botoşaniul nu are nici vagoane directe, dar nici tren de legătură potrivit... să rămâne oare aşa o bătaie de joc ?
Anul asta se pare ca din Botosani nu va fi nici macar legatura la trenul Suceava-Mangalia dar nu e problema, exista 3 autocare pe zi care fac cursa asta Botosani-Mangalia-Botosani, in cazul asta ce nevoie mai ai de tren, deci daca exista autocar direct cine crezi ca sta sa schimbe trenurile prin Veresti cu bagaje in spate plus catel si purcel, sa fim seriosi. Practic nici de la Piatra Neamt nu ai legatura buna, trebuie sa stai in Bacau 2 ore, deci e total aiurea sa pleci in concediu cu familia cu bagaje si sa stai sa tragi de bagaje din tren in tren prin diferite gari sa stai cu orele, eu unu nu as face asa ceva, te chinui degeaba. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri sezoniere | |
| |
| | | | Trenuri sezoniere | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |