corect ce spui dar era mai normal ca 2 orase respectiv iasi si galati sa formeze un tren si alte 3 orase respectiv sv,p.neamt si bt alt tren. adica galati -constanta sa circula cap-coada ,,solo,, iar celalalt ghiveci? foarte inteligent si logic,intr-adevar!!!!!!!!!!!!!!!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Foarte corect Stefan! Chiar ca este un semn de intrebare... Eu am fost imediat ,,taxat" in mod abuziv pe criterii personale dar alte personaje care zic ,,nimicuri" pe-aici...zburda fara a fi ,,intrebate de sanatate"! Eu unul, la fel ca multi altii de aici, consideram caci nu este corect!
manuela a scris:
incompetentiii de la cfr (gen antonescu si ponta) lasa un tren ir gl-constanta pt 200 si ceva de km iar pt 500 de km baga un ghiveci calugaresc cu 3 destinatii;numai in r.s.r se poate asa ceva!!!!!!jalnic,penibil,ridicol!!!!!!!!!!!!!!
Ce treaba au Antonescu si Ponta cu CFR-ul numai tu stii! Referitor la trenul IR Galati --- Constanta mi se pare corect sa ramana PEMANENT nu numai sezonier. Caci daca ai avea minima inteligenta sa citesti mersul trenurilor de la si catre Galati vei vedea ca este singurul IR catre Constanta si asta doar in sezonul estival. Doi la mana, Galatiul si Constanta nu sunt catune sau sate ci ditamai orasele cu peste 300.000 locuitori, si normal ar fi sa fie legate de cel putin un tren permanent cu atat mai mult cu cat Constanta este oras turistic, poarta Litoralului -la naiba- fiind turisti catre litoral si de-aici dinspre Dunare. Trei la mana, mai uite-te si tu pe harta Romaniei, vezi cum sunt asezate din punct de vedere geografic orasele Romaniei, studiaza putin reteaua CFR tot din punct de vedere geografic, aplica si tu cunostintele de logica si ecuatia ai rezolvat-o. Asta daca gandesti putin inainte de a arunca baliverne ca nuca in perete aici pe forum. Normal ca Suceava si Botosaniul fiind apropiate si avand practic aceeasi Magistrala de parcurs -recte 500- au vagoane deopotriva cuplate intr-un singur tren la care se adauga si Iasiul care -daaa!!- este pe traseu oarecum aproape de Suceava si Botosani. Deci nu vad ce e gresit ca din Nordul Moldovei pleaca spre Constanta o garnitura care are in compunere vagoane ce deservesc trei mari orase apropiate unele de altele: Iasi, Suceava si Botosani??? In fine...e greu de priceput cand habar nu ai de logica si asezarea in teren a unor statii, si importanta lor ( Iasi= Capitala Moldovei, centru cultural si universitar, cu potential turistic, Suceava= Poarta Bucovinei, centru istoric, cetate de Scaun, oras cu potential turistic de maxima importanta de-aici pornind drumuri catre Manastirile din Bucovina iar Botosaniul= orasul in apropierea caruia s-a nascut marele poet National, Mihai Eminescu (Ipotesti), se afla una din marile tabere scolare de la Agafton (,,Codrii de Arama"), zona care a dat nastere unor mari pictori: Octav Bancila si Stefan Luchian,...etc.
Man, cred ca ceri prea multe cunostinte, ca sa nu mai spun ca putem cauta undeva pe forum propunerea mea la intrarea in vigoare a noului mers cind am vazut trasa prin Marasesti a trenului Iasi - Constanta in loc de Tecuci -Faurei.
Am zis atunci ca ar fi fost bine sa fie un tren Iasi - Liesti -Barbosi. Din Barbosi locomotiva LDE cu grupa de Galati continuau drumul sspre Galati, iar o grupa din Galati cu LE prelua trenul si-l ducea spre Constanta pe racordul Faurei.
Asadar acum asta nu e o idee noua.
liniile 600 si 500 se completeaza reciproc, impreuna cu 700 practic sint paralele, dar importanta lor pentru trafic e diferita, cu atit mai mult cu cit Tecuci -Faurei e la privat acum.
e logic ce spui ca Botosani si Suceava trebuie sa circule cuplate, dar daca n-ai remarcat Manuela are un dinte impotriva opririlor in Marasesti. Nici eu nu sint de acord cu principiul destul de vetust al CFR de a opri in toate nodurile, DAR din motive absolut tehnice si chiar economice consider ca pot fi introduse opriri in orice statie.
Adica la nivel teoretic un tren ar putea circula din Buhaiesti la Roman, iar o grupa spre Vaslui nu vad nici o piedica in a opri pentru cuplare/decuplare in Buhaiesti.
Nu prea ai cu cine sa te certi, sergabi.
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5136 Data de inscriere : 23/06/2011
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Dum 01 Iul 2012, 10:26
Timisoara-Mangalia a avut ieri intarziere 25min. la Eforie Sud, probabil din cauza restrictiilor de viteaza de canicula, ce m-a surprins a fost ca avea multe vagoane cuseta si de dormit, vreo 4-5 cel putin. Am o curiozitate: acest numar de vagoane de cuseta&dormit e de fiecare data fix, acelasi, sau e in functie de numarul de calatori?
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
IR Galati --- Constanta mi se pare corect sa ramana PEMANENT nu numai sezonier. Caci daca ai avea minima inteligenta sa citesti mersul trenurilor de la si catre Galati vei vedea ca este singurul IR catre Constanta si asta doar in sezonul estival
Pai a fost permanent atatia ani, probabil tocmai datorita faptului ca in extrasezon nu erau musterii s-a renuntat la el. Desigur, se putea incerca alipirea unei grupe IR Galati-Faurei la trenul de zi Satu Mare-Constanta (ala anulatu'...stiti voi care...)... ... iar regio Galati-Constanta putea fi mutat dimineata combinat cu regio 8201 Buzau-Constanta , cu retur dupa masa, 8104 (iar pe traseul Galati-Faurei si retur putea circula combinat cu regio-urile de Buzau-Galati ). Si uite asa se puteau avea permanent 2 trenuri Constanta-Galati cu costuri reduse. Dar se pare ca e mult prea complicat ceea ce zic eu, asa ca... harsti! n-avem! nu vrem! nu stim!
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
Pai nu sunt tot asa scurte.IR 12902 are 14 vagoane IR 1822 are 12-13 vagoane IR 1632 are 10 vagoane si cel de Iasi are cred ca 12 vagoane
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
Pai nu sunt tot asa scurte.IR 12902 are 14 vagoane IR 1822 are 12-13 vagoane IR 1632 are 10 vagoane si cel de Iasi are cred ca 12 vagoane
Iasiul cand pleaca din Mangalia are 14 vagoane cu toate cele 3 grupe IS-SV-BT!majoritatea sunt 20-49 reconditionate...si grupa de Iasi e cu sa nu le mai spun(niste harburi 11-31 21-31)!
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mar 17 Iul 2012, 00:23
Alex Avram a scris:
IR1822 a scris:
Pai nu sunt tot asa scurte.IR 12902 are 14 vagoane IR 1822 are 12-13 vagoane IR 1632 are 10 vagoane si cel de Iasi are cred ca 12 vagoane
Iasiul cand pleaca din Mangalia are 14 vagoane cu toate cele 3 grupe IS-SV-BT!majoritatea sunt 20-49 reconditionate...si grupa de Iasi e cu sa nu le mai spun(niste harburi 11-31 21-31)!
21-31 mai bine zis niste cotoarbe ordinare infecte pentru trenuri R de 50 km, cand mergi cu ele trosnesc din toate incheieturile. Anul trecut am sperat ca le vor scoate cand au plecat la revizie, dar in decembrie au revenit porcariile astea care circulau la personalele de Calarasi!
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mar 17 Iul 2012, 09:41
Pentru manuela IR 1944/1945 are mai nou 9 vagoane si probabil ca peste 2 saptamani va ajunge la 11-12 nu sunt deloc scurte la ce preturi mari sunt la IR comparativ cu salariul mediu din RO si la cate masinii s-au cumparat in ultimii ani, mai sunt si autocare si dube.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Sam 21 Iul 2012, 11:55
IR 1632 Drum Bun!
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Dum 22 Iul 2012, 14:15
Ir 12901 sosire in Timisoara Nord
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Dum 22 Iul 2012, 16:44
IR 1944 Satu Mare - Mangalia
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011