In perioada de varf, iulie-august, P 13961 avea si o dublura -fantoma incepand de vineri pana duminica, anume P 13963, care mergea pe aceeasi trasa, la un interval de 30 minute dupa 13961. 13961 ajungea pe la 6.25 de fapt in Constanta. Returul din Constanta se facea la fel, primul 13962 cu plecare pe la 19.00 iar apoi 13964 la dublaj. Am vazut ambele trenuri (am mers cu 13961) - care avea 15 vagoane in componenta (Constanta, compartimentate, majoritatea 20-57) iar 13963 avea 7 vagoane bucurestence. Tractiunea era asigurata de constanteni. Explicabil dealtfel, intrucat era formare la peron - 13962 ajungea in Bucuresti pe la 00.30, in realitate pe la 01.15 (ca erau lucrari si era deviat pe centura Bucurestiului). Ajungea in Gara de Nord, pac, schimbau locomotiva cu alta care astepta deja la semnal, nu tu maturat vagon, nu nimic, si pleca imediat inapoi ca 13961. In extrasezon, daca nu ma-nsel, 13961 era anulat pe segmentul Bucuresti -Fetesti, facand insa in continuare serviciu regulat de personal normal pe Fetesti-Constanta si retur, practic fosta trasa a lui 8204/8201.