Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Sam 09 Iun 2012, 15:28
Mersul sezonierului Suceava Nord/Botosani/Iasi - Mangalia sub forma de livret
Grupa de Suceava:
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Sam 09 Iun 2012, 15:34
Grupa de Botosani:
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Sam 09 Iun 2012, 16:52
Grupa de Iasi (grupa principala)
Obs: azi-noapte a circulat pentru prima data. A avut 5 vagoane de la Iasi si 7 de la Suceava si Botosani, in total 12. Pe tronsonul Fetesti - Constanta a circulat foarte bine recuperand intarzierea de 12 min acumulata pe tronsonul Faurei - Tandarei. Trenul a fost tractat a fost EA1-156.
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Sam 09 Iun 2012, 21:15
Crezi ca s-a ridicat restrictiile?
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Sam 09 Iun 2012, 22:20
nenuandrei a scris:
Crezi ca s-a ridicat restrictiile?
Pai uita-te si tu la 1964 asta de deasupra postarii tale, are 48 min restrictii pe toata distanta din care cea mai "dura" la Vaslui 5 min, apoi pe ce distanta te intereseaza Fetesti-Mangalia? pai uite-te in graficul de mai sus sunt 20 min, ai si locatia.
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
Obs: azi-noapte a circulat pentru prima data. A avut 5 vagoane de la Iasi si 7 de la Suceava si Botosani, in total 12. Pe tronsonul Fetesti - Constanta a circulat foarte bine recuperand intarzierea de 12 min acumulata pe tronsonul Faurei - Tandarei. Trenul a fost tractat a fost EA1-156.
draga,compunerea de la sfarsitul lui iunie pana la sfarsitul lui august va fi de 8 iasi-mangalia si 7 sv-mangalia in total 15 vagoane. parerea mea este ca ar trebui reintrodus constanta-iasi -constanta cu plecare noaptea din constanta si ziua din iasi.in caz contrar se va cirula ca sardelele,trenul existent in prezent nefacand fata.
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
Si cine pleaca din Constanta noaptea? Valabil si pentru 1582/1583 , ar trebui sa plece din Constanta/Brasov la 10 dimineata pentru ca nu pleaca nimeni din CT la 5 dimineata..
IR 1582/1583 este un tren perfect pentru ca dimineata e primul din CT spre Capitala, apoi pe Buc-Bv merge pe trasa fostului R 831 Buc-Brasov deci nu circula deloc gol, in schimb la intoarcere pe BV-Buc nu prea isi merita rostul cu 7 vagoane dar nu au incotro trebuie sa se intoarca cumva acele vagoane la CT, iar pe segmentul Buc-CT este ultimul tren desi aici as avea o intrebare ptr cei care au mers cu acest tren sau macar l-au vazut cam care este gradul de ocupare la plecarea din Buc spre CT.
Faza cu turisti care pleaca din Ct spre Brasov cu IR 1582 NU e vina lor ca trenul pleaca cu noaptea in cap la 05:20, poate la 1645 prelungit de la Constanta la Buc.Nord apoi traseul de baza spre TG.Mures ar fi fost cumva potrivit, dar pe retur 1646 nu mai are rost sa plece dupa 21:40 spre CT ca atunci o sa mearga gol tinand cont de ora la care ar ajunge in CT.
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mier 27 Iun 2012, 11:32
in sezon la ir iasi-constanta-mangalia trebuia lipita grupa de galati (in barbosi) iar sv/bt/piatra neamt -constanta/mangalia trebuia sa fie de sine statator. zi cfr si trage apa!!!!!!!!!!!!!!!!
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mier 27 Iun 2012, 22:33
incompetentiii de la cfr (gen antonescu si ponta) lasa un tren ir gl-constanta pt 200 si ceva de km iar pt 500 de km baga un ghiveci calugaresc cu 3 destinatii;numai in r.s.r se poate asa ceva!!!!!!jalnic,penibil,ridicol!!!!!!!!!!!!!!
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mier 27 Iun 2012, 22:44
manuela a scris:
incompetentiii de la cfr (gen antonescu si ponta) lasa un tren ir gl-constanta pt 200 si ceva de km iar pt 500 de km baga un ghiveci calugaresc cu 3 destinatii;numai in r.s.r se poate asa ceva!!!!!!jalnic,penibil,ridicol!!!!!!!!!!!!!!
Ce treaba are Antonescu si Ponta in compunerea trenurilor ? :shock:
_________________
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mier 27 Iun 2012, 22:53
manuela a scris:
(gen antonescu si ponta)
Cineva a ramas cu sechelele comunismului cand Ceausescu era "in toate, in cele ce sunt, si-n cele ce maine vor rade la soare"
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5849 Data de inscriere : 23/05/2010
Subiect: Re: Trenuri sezoniere Mier 27 Iun 2012, 23:12
Am si eu o intrebare: creatura asta care se ascunde sub numele de "manuela" mai sta mult pe aici?Am urmarit si eu unele postari si vad numai vorbe aruncate-n vant, fara niciun sens, de parca ar voma aici tot ce-i lepada mintea-n somn!As vrea si eu sa vad ca exista moderatori acitvi (ca vad multi cu verde).
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 10/10/2009
Foarte corect Stefan! Chiar ca este un semn de intrebare... Eu am fost imediat ,,taxat" in mod abuziv pe criterii personale dar alte personaje care zic ,,nimicuri" pe-aici...zburda fara a fi ,,intrebate de sanatate"! Eu unul, la fel ca multi altii de aici, consideram caci nu este corect!
manuela a scris:
incompetentiii de la cfr (gen antonescu si ponta) lasa un tren ir gl-constanta pt 200 si ceva de km iar pt 500 de km baga un ghiveci calugaresc cu 3 destinatii;numai in r.s.r se poate asa ceva!!!!!!jalnic,penibil,ridicol!!!!!!!!!!!!!!
Ce treaba au Antonescu si Ponta cu CFR-ul numai tu stii! Referitor la trenul IR Galati --- Constanta mi se pare corect sa ramana PEMANENT nu numai sezonier. Caci daca ai avea minima inteligenta sa citesti mersul trenurilor de la si catre Galati vei vedea ca este singurul IR catre Constanta si asta doar in sezonul estival. Doi la mana, Galatiul si Constanta nu sunt catune sau sate ci ditamai orasele cu peste 300.000 locuitori, si normal ar fi sa fie legate de cel putin un tren permanent cu atat mai mult cu cat Constanta este oras turistic, poarta Litoralului -la naiba- fiind turisti catre litoral si de-aici dinspre Dunare. Trei la mana, mai uite-te si tu pe harta Romaniei, vezi cum sunt asezate din punct de vedere geografic orasele Romaniei, studiaza putin reteaua CFR tot din punct de vedere geografic, aplica si tu cunostintele de logica si ecuatia ai rezolvat-o. Asta daca gandesti putin inainte de a arunca baliverne ca nuca in perete aici pe forum. Normal ca Suceava si Botosaniul fiind apropiate si avand practic aceeasi Magistrala de parcurs -recte 500- au vagoane deopotriva cuplate intr-un singur tren la care se adauga si Iasiul care -daaa!!- este pe traseu oarecum aproape de Suceava si Botosani. Deci nu vad ce e gresit ca din Nordul Moldovei pleaca spre Constanta o garnitura care are in compunere vagoane ce deservesc trei mari orase apropiate unele de altele: Iasi, Suceava si Botosani??? In fine...e greu de priceput cand habar nu ai de logica si asezarea in teren a unor statii, si importanta lor ( Iasi= Capitala Moldovei, centru cultural si universitar, cu potential turistic, Suceava= Poarta Bucovinei, centru istoric, cetate de Scaun, oras cu potential turistic de maxima importanta de-aici pornind drumuri catre Manastirile din Bucovina iar Botosaniul= orasul in apropierea caruia s-a nascut marele poet National, Mihai Eminescu (Ipotesti), se afla una din marile tabere scolare de la Agafton (,,Codrii de Arama"), zona care a dat nastere unor mari pictori: Octav Bancila si Stefan Luchian,...etc.