Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile

In jos 
+91
alliens
Amiralul
marius_catalin84
marian1967
ets2oltromânia
George CFR
mielutu zburator
aris86
Daniel Trifu
marius664
traian
ALEXCFR
Razvan Tudor
Simply18
cardinal
vatmanul
AMX 97-0548-4
bubu
dan tm
cristy79
Ciprian
Lumunita Stana
maris.constantin
Plescan Floare
TVlad
baiazid
Andrey_tm
Katalin4653
florin.lifticariu
orestte
spiderpc
@ndrey
cfr500
cristi ar
Adirmvl
tudor_vl
riciu
andreikiki
Teodor
Norbi
alex.alexus.tm
popovici
Re6/6
rich1974
bostanesku gigel
Gaby005
didinul
Kriszti219
ravers75
srazvi
M.I.C.I.
Rarau
bogdan srl
Costin.B
kristi kkk
Radu
Radu Tudor
cnusi
Vitosa
Nk11
iDorin
Scoop
MariusM
ldh80
Dr2005
nenuandrei
Luna
Goanga
IonutCFR2009
Silver
DAS 2011
AlexD
kido
razvan - trenuri
eu
ionutz85
Adrian78
DUAL
Balto
myster2008
GEAMBASU SILVIU
ultras
alinx3330
Nesebar
Caravelle_Zg
jionutz
Vlad
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
stinky
cristi CFR
95 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 40 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13048
Data de inscriere : 06/04/2012

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 20:09

Didinul, R circula in regim de personal (opreste in mai toate statiile) si e taxat in conssecinta. RE opreste in mai putine statii, are un mers similar sau exact ca un IR, dar sint taxate ca R. Cu precizarea ca la RE iti poti cumpara locul la tarif de IR (4 lei).

Un bun exemplu de RE-uri sint grupele unor trenuri spre Bucuresti: Resita, Botosani, Zalau, etc.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13048
Data de inscriere : 06/04/2012

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 20:12

Lumunita Stana a scris:
Interregional calatori va prelua vreo sectie?


Pe pagina anterioara Dr2005 a scris ca licitatia s-a amanat. Nu e prima data cand pui intrebari fara sa te uiti cu una sau doua pagini in urma, unde gasesti raspunsurile. Ai avertisment.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12367
Data de inscriere : 09/07/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 20:21

Ar fi o mare lovitura pentru firma auto care face 8 curse Bucuresti - Tulcea pe zi la 70 lei biletul in timp ce un bilet la RE ar ajunge doar 42 lei pe Bucuresti - Tulcea.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8634
Data de inscriere : 09/01/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 20:55

Mama lui de marketing blestemat, sa puna 39.99lei si gata sau pe Buc-CT-MG 59.00lei pe Buc-BV 44.99 si asa mai departe, dai prostului care inca mai circula cu trenul o reducere de 5-7% in sezon macar sa se ajunga la preturile de mai sus.
Ce inseamna sa fi o institutie parazita de atatia ani, cea mai mare gaura din bugetul de stat tinuta in viata de *rost*i contribuabili care nu mai circula cu trenul poate de zeci de ani de zile, unde toti incapabilii si incompetentii isi gasesc un fotoliu cald mai mereu.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5813
Data de inscriere : 27/02/2013

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 21:00

Trenuri RE nu veti prea vedea la CFR prea curand, acolo se practica inca jumulirea calor cativa fraieri care mai cotizeaza la asa-zisele lor IR la preturi aberante. Am inteles ca exista persoane care invinovatesc tot privatul pt aceasta anomalie, adica vezi Doamne CFR nu introduce ca privatul trenuri cu mers practic de IR dar tarifate ca Regio din cauza... privatului Smile))))) NU, e foarte simplu... si va spune unul care a facut nenumarate mailuri la CFR sa introduca niste trenuri RE (cate unul pe fiecare magistrala de pilda) prin care sa atraga oamenii la tren si le-am dat cateva exemple idei proprii sau culese de pe aici de pe forum: ei NU VOR sa faca asta, din prostie, lacomie, si teama ca vezi doamne nu o sa mai faca fata cu parcul de vagoane ca o sa dea milioane de oameni navala si atunci prefera sa taraie niste sageti goale sau IR de trei vagoane cu cinci calatori (inclusiv nasii).

Asta cu Regiotransul (sau privatul in general) e de vina ca nu fac ei ce trebuie si prefera sa ramana in rahatul in care sunt -cred ca au nascocit-o tot ei  Twisted Evil sa-si acopere prostia, furaciunile si lacomia...

Si eu as fi dorit sa vina privatul sa le arate cum se face treaba de ex pe Tulcea sau pe Targoviste cu un mers destept si fara atatea furaciuni/blatisti, dar din pacate trebuie sa mai asteptam...  Crying or Very sad Pana tunci exista o solutie foarte simpla: sa cautam alternative, fiecare cum poate si sa ii lasam sa isi admire IR de trei vagoane cat sunt de minunate (si de goale)... Twisted Evil 
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22338
Data de inscriere : 06/12/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 21:10

AlexD , cu scuzele de rigoare si nu vreau sa jignesc pe nimeni !!! dar atentie, atata timp cat exista prosti care platesc biletele lor intregi sau chiar si reduse pentru elevi/studenti/pensionari ei nu vor scadea tariful iar ca fapt divers la CFR se stie clar, cam 80% daca nu mai mult sunt calatori cu reduceri, ei au scumpit biletele in asa fel ca pretul redus sa fie aproape de cat ar fi normal sa fie un bilet de tren, au disparut persoanele care platesc biletele intregi, sunt prea putini si atunci veniturile vin de la cei cu reduceri . Practic au scumpit si la ce tarife astronomice au ajuns acorda aceste reduceri iar tarifele platite de cei cu reducere sunt apropiate de ce ar fi fost normal sa fie pretul intreg, altfel nu se explica de ce avem aceste tarife exagerate in raport cu veniturile, sa nu mai spun ca tarile vecine au tarifele mult mai mici ca noi, poate in Ungaria sa fie cam la fel ca la noi dar in celalate Ucraina/Moldova/Bulgaria si Serbia tarifele feroviare sunt muuuult mai mici ca la noi .
Lumea a plecat de la tren din diverse motive si ei incearca sa acopere lipsa calatorilor prin scumpirea biletelor, daca ar fi mai multi calatori transportati dar si o concurenta adevarata atunci sa vedeti cum ar aparea trenuri RE pe majoritatea magistralelor dar cum concurenta nu este pe plan feroviar ci doar pe auto ce exista concurenta iar pe ei nu ii intereseaza asta, ca daca nu au calatori pe ruta x ei zic "nu avem calatori, anulam trenul" dar de ce nu ai calatori ? ca au fugit toti la auto, asta e situatia din CFR . Pana nu vine cineva care sa vrea a pune pe picioare aceasta companie nu se va face nimic si tot asa se va merge, trece vara, calatori nu vor mai fi asa multi si iar ajungem la trenuri cu 3 vagoane si alea goale .
Concluzia este ca vorbim degeaba, ei tot ce vor fac si nimeni nu asculta de ce zice omul de rand .

_________________
595423Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5813
Data de inscriere : 27/02/2013

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 21:37

Bine zis Karpaty... dar iata si o veste buna: sunt tot mai putini cei dispusi sa fie tepuiti, lumea s-a orientat deja catre alte mijloace de transport, numarul de calatori transportati e intr-o continua scadere si vad cu mare satisfactie trenuri IR tip tzeapa plimbate goale, tot mai goale si mai scurte (nu toate IR sunt asa, vorbesc de cateva rute pe care lumea si-a luat deja demult talpasita de la CFR catre alte solutii...). Oamenii nu mai sunt asa de prosti cum crede CFR, si-au mai luat masini (chiar dintre elevi si studenti), s-au descurcat...  Twisted Evil Bine, pe ei nu ii intereseaza asta catusi de putin chiar se bucura am impresia...

Pentru ca ai vorbit de 1633/4 Bucuresti-Brasov-Bucuresti, din pacate acest pseudo-IR  este plimbat aproape gol, l-am vazut mereu avand calatori doar nasii si vreo 2 umbre ratacite in cele 3 vagoane luxoase... Chiar nu se poate gasi alta intrebuintare acestor vagoane? Nu am facut niciodata mail la CFR sa anuleze un tren, dar cred ca o sa fac unul pentru a scurta agonia acestui tren, situatia se repeta mereu si a devenit de-a dreptul caraghioasa...repet este lucru constatat personal de mine (mai ales cu IR 1634) Crying or Very sad 

Scuze pt off-topic  Smile
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5325
Data de inscriere : 28/12/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeLun 21 Iul 2014, 23:55

Anul acesta am mers cel mai mult cu trenul, cam la fiecare două weekenduri plec undeva, cel mai mult cu IR. Weekendul acesta am mers pe București - Lugoj și retur, iar vineri n-am prins bilet cu loc în IR cu 6 vagoane!

În general mi se par mulți călători la IR. Serios. Cel mai puțini am văzut pe un Regio de la TFC pe Ploiești - București la ora 16 parcă, unde eram într-un salon doar două persoane. Că tot am zis de asta, mă oftică mult că TFC merge pe diesel pe linie electrică...

În fine, eu apreciez mult condițiile de la IR la CFR, care la Regiotrans sau TFC nu prea le găsești. Evident, nici *urățenia din baie de la Regiotrans nu am găsit-o niciodată la CFR. Deci, plusuri și minusuri de fiecare parte. Smile
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8257
Data de inscriere : 26/05/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Iul 2014, 01:02

Voi calatori in iulie de la Constanta la Bucuresti cu unul din IR care face 2 ore, dupa 4 ani in care nu am mai fost cu vreun tren IR. Si pe urma voi mai merge iar peste cel putin 3-4 ani. Pe alte rute nu vreau sa PIERD BANI pe aceste ranguri. De abia acum CFR CALATORI a depasit 1000 de admiratori pe reteaua FACEBOOK (este rusine).
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5813
Data de inscriere : 27/02/2013

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Iul 2014, 06:18

Exact asta am spus si eu - sunt unele IR inca rentabile, si dovada ca sunt mereu pline si nu are de ce sa reduca tarifele CFR in acest caz, dar sunt unele care pur si simplu sunt o rusine si o bataie de joc... si sunt plimbate goale in continuare sfidand bunul simt. Nu vreau sa fiu rautacios (sau vreau  Twisted Evil ) dar si acele IR care sunt pline - 90% sunt cei cu diverse reduceri, nu ai sa mai vezi nimeni dand pret intreg ca nu are nimeni buba la cap... Plus ca ele par pline pentru ca au 2-3 hai sa zicem 4 vagoane maxim, ca altfel ar bate vantul prin ele...

Si eu cred ca acele IR de 2 ore sunt singurele care isi merita cu adevarat banii si le voi folosi si eu in August  Very Happy a fost o colega de munca in week-end si a ramas incantata, nu i-a venit sa creada 8 vagoane pline si a ajuns fix la o ora si 58 de minute ca pe bilet  :shock: lumea era socata pur si simplu...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Iul 2014, 08:35

Vina pentru lipsa călătorilor pe unele linii, mai ales în Muntenia şi Moldova, trebuie să o căutăm la capii CFR-ului de acum vreo 120 de ani... atunci s-a decis ca liniile să fie cât mai drepte şi să ocolească cât mai mult localităţile, ţăranii find de-a dreptul speriaţi de caii de fier care scuipau foc şi abur. Gândirea asta îngustă şi împotriva progresului, perpetuată şi acum în unele domenii, a avut consecinţe pe termen foarte lung, dovadă că şi azi majoritatea gărilor sunt la km buni de localităţi. Practic, liniile au fost construite pentru marfă, transportul de călători fiind un scop secundar, pe principiul ,,şi aşa nu au altceva". În schimb, reţeaua de drumuri s-a dezvoltat după nevoile reale ale populaţiei, iar dacă nu aveam 50 de ani de comunism, acum eram plini de autostrăzi, iar multe linii ar fi fost de mult istorie.
Pentru comparaţie, studiaţi puţin liniile construite de MAV în Banat şi Transilvania... nu ratează niciun sat, toate gările sunt în centrele localităţilor (mă rog, centrele de la 1890), de aici şi traficul de călători mai ridicat. Aceleaşi principii s-au aplicat şi pe liniile private (Măneciu, Slănic, Nehoiaşu).

Luaţi ca exemplu linia Bucureşti - Constanţa... în afară de Constanţa, mai toate localităţile sunt departe de gară. Extinderea unor localităţi spre calea ferată (de ex. Feteşti) s-a făcut la mulţi ani de la apariţia căii ferate. Astfel de staţii şi halte nu au cum să aibă călători Poţi să pui trenul şi gratis... timpul costă bani, iar omul în loc să meargă 2-3 km până la gară o să prefere să dea bani la maxi-taxi şi să îl ia din faţa casei.

Mi se pare neinspirată comparaţia preţurilor noastre cele cele din Serbia şi Moldova. Să nu uităm că, la noi, motorina pentru transportul feroviar conţine taxa de drum (taxa Băsescu), supra-acciza (7 cenţi pe litru) şi o groază de alte taxe şi impozite. De asemenea, mecanicul român lucrează pe un salariu de 3000 de lei, nu de 250 de euro ca omologul său moldovean. Şi lista poate continua.
Câtă vreme oamenii cumpără bilete, nu ai de ce să reduci preţuri... se numeşte economie de piaţă, dacă există cerere, nu poţi lăsa preţurile mai jos, că o să lucrezi pe pierdere. Sunt situaţii - puţine, ce-i drept, unde trenul are avantaj asupra traficului auto. Bucureşti - Craiova e un exemplu, trenul face 3h10min, duba face vreo 5. Logic că îţi permiţi să ceri 62 lei pe bilet, când duba îţi cere vreo 55 şi face cu 2 ore în plus.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9017
Reputatie : 12867
Data de inscriere : 16/07/2014

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Iul 2014, 09:32

In privinta distantei fata de linie ai dreptate, dar nu de tot.

Dar acesti 50 de ani de comunism nu au adus gindirea CFR de a muta punctele de oprire. Si nici acum cu mici exceptii.


De exemplu si aici unde sint liniile foste ale Imperiului ai sa gasesti statiile puse departe de sate.Prioritar si atunci ca si acuma era transportul de marfa. banii de acolo vin.
Propun sa facem un topic referitor la aceasta problema, cu eventuale ideei de mutare a punctului de oprire.

Si aici au fost aceleasi legende cum ca nu voiau proprietarii de teren sa treaca trenul pe la ei ca se sperie animalele , ca iau foc grinele etc.

Pot exemplifica pe foarte multe linii de aici garile puse aiurea. Dar care in timpul comunismului erau pline , pentru ca nu aveau oamenii cu ce sa naveteze la oras la fabrici sau copii la licee.



Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8634
Data de inscriere : 09/01/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Iul 2014, 15:56

Oameni buni pe distanta Bucuresti CT(MG) avem asa:

- 2 persoane cu trenul IR aproximativ 250lei dus intors iar ca timp pana in MG 4h30min cu trenul. Nu mai punem taxiurile de acasa la gara si de la gara la hotel.

- 2 persoane cu masina personala dau aproximativ 200lei dus intors si pe Bucuresti Mangalia se face maxim 3h15min.

Varianta auto am testat-o personal acum 3 saptamani si nu am sarit de 128km/h pe A2 + A4, pot sa rotunjesc si sa pun 3h30 min din fata blocului pana am intrat in camera de hotel.
No comment.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12367
Data de inscriere : 09/07/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeMar 22 Iul 2014, 16:03

Varianta cu trenul + maxi-taxi:
Gara de Nord - Constanta: 2 ore (62 Lei)
Constanta - Mangalia: 50 minute cu maxi-taxi (10 Lei) te lasa in statiune, daca nu chiar langa hotel  Very Happy 
Total: 72 Lei de persoana, in aproximativ 3 ore
Sus In jos
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5756
Data de inscriere : 11/11/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitimeMier 23 Iul 2014, 12:56

Alexd daca-mi ne spui cat faci cu masina de la ,,patrunjelu'' din Bucale la ,,centralul'' din Constanta ai o bere de la mine!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
Sus 
Pagina 33 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 40 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Revista presei
» Sectii CF spre inchidere
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: