| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr - 20:15 | |
| - cfr500 a scris:
- https://clubferoviar.ro/s-a-inventat-intercity-ul-satesc/
Mai bine ar disparea acest rang. Nu sunt vagoane care sa aibe un standard. Diferenta este pretul sau daca mergi cu autorizatia mai si platesti diferenta... Atunci sa le facem ca in Ungaria |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8990 Reputatie : 14353 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr - 20:40 | |
| Fără să-l acuz pe domnul Costescu, pentru care am un deosebit respect și căruia nu îi imputăm nimic, mă întreb, cu atâtea probleme în 2023, cum ar fi renăscut cefereul ? |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1275 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3858 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr - 20:42 | |
| Daca lasa si personalele sa circule fara limita de km sau numar de opriri, atunci sunt de acord. Ori suntem golani, ori nu mai suntem. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2595 Varsta : 24 Reputatie : 7302 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr - 20:50 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Daca lasa si personalele sa circule fara limita de km sau numar de opriri, atunci sunt de acord. Ori suntem golani, ori nu mai suntem.
Fostul R Iasi-Marasesti e impartit in 2 R Iasi-Pascani si Pascani-Marasesti. Degeaba e limitare kilometrica daca in practica nu se aplica. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr - 21:16 | |
| - cfr500 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- Daca lasa si personalele sa circule fara limita de km sau numar de opriri, atunci sunt de acord. Ori suntem golani, ori nu mai suntem.
Fostul R Iasi-Marasesti e impartit in 2 R Iasi-Pascani si Pascani-Marasesti. Degeaba e limitare kilometrica daca in practica nu se aplica. La fel.si RE de la RC de la Ploiesti Vest la Iasi |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25354 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Apr - 22:36 | |
| Asta a înţeles dl. Cireaşă din ordin. De fapt, o să aibă oprire comercială IC-ul la Sighişoara unde oricum schimbă mecanicii şi la Predeal unde oricum opreşte să trimită naşul pe locomotivă. Şi poate o să oprească vreun IR la Gâlgău şi Ileanda. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 8:15 | |
| https://www.railtech.com/infrastructure/2023/04/13/deutsche-bahn-reopens-railway-section-damaged-in-2021-flooding/?gdpr=accept |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 8:29 | |
| Între timp.la.noi Iphoane fără număr..Mai e și BNR care a dat 800000 de euro bani de.protocol.pe.tot felul de produse de.lux probabil că nu au voie să facă profit
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/video-telefoane-de-lux-din-bani-publici-intr-o-comuna-fara-strazi-asfaltate-localnic-primarul-e-prost-sa-dea-banii-lui-2315459 |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 367 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2901 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Economie Vin 14 Apr - 15:23 | |
| Cea mai mare prostie cu limitarile...De la Galati nu este nici un regio sau regio express spre Bucuresti..Din Buzau dimineata si tocmai dupaamiaza,, mers facut cu picioarele, omul se duce la auto,ramane la tren doar scutirile si gratuitatile..asa ca mersul este conceput cu dedicatie..Cum incurca trenurile statului socotelile altora, si cum au facut minunatii nostrii diriguitori in asa fel incat sa circule atitea trenuri ale operatorului de stat goale si locomotive cu un dingur vag...Degeaba cîinii latra si caravana merge mai departe.. În alte tari sau gasit modalitati încît sa nu inchida sectii intregi pentru trenurile de calatori, la noi au ras tot, au prapadit tot.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8990 Reputatie : 14353 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 16:49 | |
| Sti ce a spus cineva (nu-i dau numele) cu funcție mare la CFR C ? Cui nu-i convine, să renunțe la tren. Asta este noua lor politică. Deci clar doar privatizarea mai poate salva compania asta de astfel de specimene. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 20:25 | |
| Intre timp in Europa Numai bine din banii din PNRR cumparam breo 10 seturi din astea Siemens Viaggio sau mor dupa tiganii de foame? https://press.siemens.com/global/de/pressemitteilung/vectron-erhaelt-zulassung-fuer-skandinavien-korridor |
|
| |
Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 655 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 21:06 | |
| Mai vopsim niste Pume,niste Dezastro si.e bine asa.Noi trebuie sa ramanem la coada Europei si comisionale grase sa intre in buzunarul cui trebuie |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 8990 Reputatie : 14353 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 21:28 | |
| Niște vectroane deastea i-ar trebui și lui CFR Călători. Dar cine din minister să înțeleagă? Acu incompetența e mascată prin aruncarea vinei pe producător că ar avea foarte multe comenzi și că am avea de așteptat mult și bine. Dar nu mai bine îi dăm lui Gruia Stoica să mănânce?
Totuși să traducem textul
Locomotiva electrică Vectron fabricată de Siemens Mobility a primit aprobarea oficială pentru operarea de-a lungul Coridorului Scandinav (Austria-Germania-Danemarca-Suedia-Norvegia). Acest lucru permite atât trenurilor de marfă, cât și de călători să circule de-a lungul întregului coridor fără a schimba locomotiva. Primul care profită de acest lucru este operatorul feroviar suedez Snälltåget, care a închiriat trei locomotive Vectron de la European Locomotive Leasing (ELL) pentru servicii transfrontaliere de călători în Suedia, Danemarca, Germania și Austria.
Vectron, fabricat în uzina Siemens Mobility din München-Allach, este prima locomotivă echipată cu sistemul de control al trenului ETCS care are voie să opereze pe legătura Öresund (pod și tunel) de 16 kilometri dintre Suedia și Danemarca. Locomotiva folosește unitatea de bord Trainguard 100/200/300 ETCS, dovedită la nivel global, de la Siemens.
„Locomotivele noastre extrem de flexibile Vectron permit transportul feroviar transfrontalier durabil, făcând o Europă deschisă o realitate pe șine”, a declarat Albrecht Neumann, CEO Material Rulant la Siemens Mobility. „Suntem deosebit de încântați că locomotiva Vectron a deschis Coridorul Scandinav pentru prima dată.”
Până în prezent, Siemens Mobility a vândut peste 1.700 de Vectron către 63 de clienți din 16 țări, iar parcul a acumulat deja peste 700 de milioane de kilometri în serviciu. Locomotivele care utilizează platforma Vectron sunt în prezent aprobate pentru exploatare în 20 de țări europene.
Prelucrare și foto după Siemens Mobility
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Vin 14 Apr - 23:06, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 23:05 | |
| Bine când au venit Siemens sa cumpere EP comuniștii și securiștii au spus nu ne vindem.tzara mai bine o dam cadou la arabi Cred că au produs și au comenzi până la 1700 de bucăți pentru Vectron cred că era loc și pentru 20-30 pentru noi Dar mai există și alternativa leasingului Akiem sau CargoUnit oferă Vectroane pentru închiriat Am.inteles că un Smartron ar fi cam.la.1300e/zi chirie full service fata de 1100e/zi cu cât CG o troaca |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25354 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Apr - 23:48 | |
| - Vitosa a scris:
- Niște vectroane deastea i-ar trebui și lui CFR Călători. Dar cine din minister să înțeleagă? Acu incompetența e mascată prin aruncarea vinei pe producător că ar avea foarte multe comenzi și că am avea de așteptat mult și bine. Dar nu mai bine îi dăm lui Gruia Stoica să mănânce?
De unde Vectroane, dacă a venit doar Alstom la licitaţie? Înţeleg că nu-ţi plac Traxx-urile, dar măcar Alstom are uzină de întreţinere în România (unde lucrează români), pe când Siemens şi-ar fi făcut reviziile în Bulgaria. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|